درمان تایم
درمان تایم
دوران نقاهت جراحی لیپوماتیک

دوران نقاهت جراحی لیپوماتیک

دوران نقاهت جراحی لیپوماتیک چه مدت است ؟ : بدون شک لاغر بودن و داشتن اندامی زیبا و متناسب آرزوی خیلی از افراد است . امروزه با وجود روش های لاغری دیگر جای نگرانی وجود ندارد . در میان روش های مختلف جراحی ، لیپوماتیک محبوبیت خاصی دارد . چراکه یک روش ایمن و بدون خطر است . و می توان چربی های زائد یک ناحیه از بدن را بدون آسیب به بافت های مجاور از بین برد . مزیت دیگر لاغری موضعی با لیپوماتیک ، کم تهاجمی بودن آن است . و در آن هیچ نیازی بع اشعه و حرارت سلول های چربی نیست .

در لیپوماتیک چربی ها به صورت کاملا فیزیکی تخلیه می شوند . روش کار به این صورت است که ابتدا شکاف بسیار ظریفی در ناحیه ی انباشته شدن چربی ها ایجاد می شود ، و سپس با استفاده از لوله ی کانولا چربی ها استخراج می شوند . شاید سوال در مورد دوران نقاهت جراحی لیپوماتیک خیلی مطرح باشد . در ادامه ی این مقاله می خواهیم در مورد دوران نقاهت جراحی لیپوماتیک اطلاعات مفید و کافی به شما ارائه دهیم .

دوران نقاهت جراحی لیپوماتیک

دوران نقاهت بعد از لیپوماتیک

دوران نقاهت بعد از لیپوماتیک کوتاه مدت است ، و این یک مزیت بسیار مهم می باشد . در لیپوماتیک حتی نیازی به بستری شدن نمی باشد . و فرد بعد از اتمام جراحی می تواند به منزل برگشته و بعد از یک استراحت کوتاه مدت ، رعایت اقدامات مربوطه می تواند کارهای عادی خود را انجام دهد . معمولا دوران نقاهت بعد از لیپومتیک به مدت 3 روز الی یک هفته به طول می انجامد . که در صورت استراحت کافی و رژیم غذایی مناسب طی روز های اول بهبودی حاصل می شود و به یک هفته طول نخواهد کشید . در صورت استحمام در این دوران ، محل جراحی به منظور خروج خون آبه ها به خوبی ماساژ داده می شود .

استفاده از گن های مخصوص در در طی دوران نقاهت ، ضروری است و نتایج حاصل از عمل لیپوماتیک را رضایت بخش تر می کند . لازم به ذکر است که نوع گن و کیفیت آن بسیار مهم است . استفاده از گن ، فضای خالی ایجاد شده بین پوست و ماهیچه که بعد از تخلیه ی چربی ایجاد می شود را جمع می کند و باعث جوش خوردن پوست و ماهیچه می شود .

توصیه ی ما به شما این است که بعد از جراحی لیپوماتیک ، جلسه ی مشاوره ای با جراحان برگزار کرده و به دستورالعمل های آن ها عمل کنید . و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید . بعد از جراحی لیپوماتیک حتما مشاوره های لازم را از جراح خود دریافت نمایید و از رژیم غذایی مناسبی پیروی کنید .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط