درمان تایم
درمان تایم
لیزر الکساندرایت اسکلپیون

دستگاه لیزر الکساندرایت اسکلپیون2018 , قیمت دستگاه لیزر اسکلپیون 2019

 

 

جهت مشاوره و اخذ قیمت جدیدترین دستگاه لیزر الکساندرایت ,لطفا روی دکمه * مشاوره تلفنی * زیر کلیک نموده و درخواست خود را مطرح بفرمایید
اینجا کلیک بفرماییدWhatsApp

 

همه چیز در مورد لیزر الکساندرایت اسکلپیون

همواره وجود موهای زائد در قسمت های مختلف بدن ما انسان ها سبب جلوه بد آن نواحی و همین طور موجب خارش و آزار و اذیت در آن ناحیه می گردد. در طی سالیان گذشته انسان با استفاده از روش های مختلفی همانند تیغ وژیلت و پمادهای موبر و … سعی نموده است که این موهای زائد را از بین ببرد ولی متاسفانه تمامی این روش ها هم وقت گیر بوده و هم موقتی می باشند . اما امروزه با پیشرفت علم و فن آوری خشبختانه در حال حاضر لیزر بهترین روش جهت رهایی از شر موهای زائد می باشد . برای از بین بردن موهای زائد لیزرهای مختلفی وارد بازار شده است از جمله لیزر الکساندرایت و دایود و… درست است که جهت برطرف کردن موهای زائد لیزرهای مختلفی وجود دارد ولی لیزر الکساندرایت اسکلپیون از بهترین و جدید ترین نسل دستگاه های لیزر و امپراطور 2018 است.

این لیزر نسبت به لیزر دایود قوی تر بوده لذا برای از بین بردن موهای زائد با استفاده از این لیزر به تعداد جلسات کمتری ، تقریبا ً نصف جلسات لیزر دایود نیاز می باشد. زمانی که از این لیزر برای از بین بردن موهای زائد استفاده می شود ، به هر میزان که موها تیره و ضخیم تر باشند و پوست فرد هم روشن تر باشد ، این لیزر دارای تاثیرات بیشتری خواهد بود و جهت تکمیل درمان به تعداد جلسات کمتری نیاز خواهد بود. ولی برای از بین بردن موهای بور و کم رنگ از هر نوع لیزری که استفاده گردد ، تاثیرات آن کم خواهد بود و فقط حدود 40% موهای زائد فرد از بین خواهد رفت که این یک نتیجه خوب نمی تواند باشد.

لیزر الکساندرایت اسکلپیون

کسانی که دارای موی بلوند و روشن می باشند ، انتخاب خوبی جهت لیزر برای کاهش موهای زائد نیستندو برای آن ها باید جلسات درمانی بیشتری در نظر گرفته شود. با اینکه استفاده از لیزر الکساندرایت اسکلپیون یک روش کاملا ایمن می باشد ولی زنانی که باردار می باشند بهتر می باشد که از این شیوه استفاده نکنند. دراین لیزر از طول موج 775 نانومتر استفاده می گردد که با توجه به این طول موج ، دستگاه دارای انرژی زیادی می باشد . ولی باید اشاره کنیم که میزان طول موج این دستگاه قابل تنظیم می باشد تا بتوان از ان برای پوست های تیره نیز استفاده نمود .

لیزر الکساندرایت اسکلپیون از پیشرفته ترین دستگاه های لیزر برای از بین بردن موهای زائد می باشد .درمانگر در این لیزر می تواند طول موج را تنظیم کرده و به این روش انرژی نیز تنظیم می گردد و می توان از دستگاه برای افراد با پوست تیره نیز استفاده نمود. این لیزر از نوع لیزرهای جامد می باشد که در محدوده نور مرئی دارای فعالیت است. از آنجایی که ملانین در این طول موج دارای جذب بالایی می باشد لذا کاربرد مخصوص آن ، از بین بردن موهای زائد می باشد. تعدادی از کارشناسان لیزر الکساندرایت اسکلپیون را قدرتمندترین و پر تاثیرگذارترین و بهترین دستگاه لیزرموهای زائد از بین مواردی که در کلینیک های مختلف وجود دارد می دانند . این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده می باشد که از سوختگی پوست در زمان درمان جلوگیری می نماید.و همین مسئله سبب ترغیب عده ای زیادی از افراد برای استفاده از این دستگاه لیزر می شود.

جهت از بین بردن موهای زائد از روش های گوناگونی مانند دارو ، الکترولیز و لیزر استفاده می گردد که در تکنیک لیزر ، موهای زائد کم و نازک می گردد و در صورت تکرار نکردن لیزر موهای زائد امکان دارد موهای زائد مجددا ً رشد کنند. در این لیزر غالبا ً 4 تا 6 جلسه به فاصله زمانی ماهانه یک مرتبه جهت صورت و با فاصله سه ماه هم برای بدن مشخص می شود. غالباً با انجام 4 تا 7 جلسه تعداد موهای خیلی کاهش پیدا می کند و این مسئله دارای یک شرط نیز می باشد و آن هم نبود مشکل هورمونی در فرد می باشد.در غیر این صورت احتمال بیشتری وجود دارد که موهای زائد دوباره رشد کنند. و لیزر بی فایده خواهد بود ، بنابراین در صورتی که از فرد متقاضی آزمایش به عمل آمد و مشخص گردد که فرد دارای مشکل هورمونی نمی باشد ، می توان برای این فرد لیرز الکساندرایت اسکلپیون را آغاز نمود ولی باید این مسئله را مد نظر داشت که لیزر موهای زائد را به کلی از بین نمی برد ولی آن ها را تا اندازه قابل توجهی کاهش می دهد.

در انجام لیزر الکساندرایت اسکلپیون در صورتی که فرد آفتاب گرفته باشد این امکان وجود دارد که پوستش بسوزد و جای سوختگی لکهای سفید به وجود آید. در صورتی که بعد از لیزر الکساندرایت اسکلپیون مراقبت های مورد نیاز انجام شود ، هیچ گونه مشکلی ایجاد نمی شود ولی در غیر این صورت احتمال ایجاد زخم و تاول می رود. در صورتی که شما نیز تمایل دارید که از لیزر الکساندرایت اسکلپیون برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده نمایید ، بهتر می باشد که این کار را در نزد فرد متخصص انجام دهید چون این افراد هم به دستگاه ها و هم به پوست های مختلف به خوبی آشنا می باشند و می توانند بهترین کار را برای شما انجام دهند. باید اشاره کنیم که این لیزر برای انواع پوست ها مناسب می باشد ولی جهت اطمینان بیشتر بهتر می باشد که از یک متخصص پوست مشاوره خواست.

در صورتی که در استفاده از لیزر پوست دچار سوختگی شود ، امکان دارد پوست تیره شود ولی در شرایط عادی پوست فرد را تیره نمی کند بنابراین باید در انتخاب دستگاه و مرکز مورد نظر دقت زیادی شود. لازم به اشاره می باشد که لیزر الکسانداریت اسکلپیون به هیچ وجه به اعضای داخلی فرد آسیب وارد نمی کند و هیچ گونه آثار بدی را از خود بر جای نمی گذارد و محققان این مسئله را به خوبی بررسی کرده اند و مشخص شده است که این لیزر بیش از چند میلی متر در پوست نفوذ نمی کند لذا به بافت های زیر نمی رسد تا سبب مشکل شود.

از انجایی که انرژی لیزر به صورت گرما آزاد می گردد و گرما نیز در عمق بافت نفوذ نمی نماید بلکه تنها تا قسمت های سطحی پوست نفوذ می نماید. خانم های باردار بهتر می باشد که این لیزر را انجام ندهند ولی استفاده از آن برای خانم های شیرده بلامانع می باشد . در صورتی که افراد در پوست خود دارای عفونت یا زخم می باشند بهتر است تا برطرف شدن این عارضه ها از انجام لیزر الکساندرایت اسکلپیون خودداری کنند . و همین طور کسانی که باردار می باشند و یا دچار بیماری عصبی هستند و احتمال دارد که جای لیزر شان را بکنند ویا دستکاری کنند و یا مجبور می باشند که به دلیل شغلی ساعت ها زیر آفتاب بمانند، باید از انجام این لیزر اجتناب کنند.

میزان دردی که در این لیزر ایجاد می شود ، در افراد مختلف متفاوت می باشد ولی درد آن در اندازه متوسط می باشد و شدید نمی باشد و در هر شرایطی می توان این درد را تحمل نمودوکسانی که از درد آن واهمه دارند می توانند از پماد بی حس کننده استفاده کنند تا درد را احساس نکنند.

 

 

 

جهت مشاوره و اخذ قیمت جدیدترین دستگاه لیزر الکساندرایت ,لطفا روی دکمه * مشاوره تلفنی * زیر کلیک نموده و درخواست خود را مطرح بفرمایید
اینجا کلیک بفرماییدWhatsApp

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط