درمان تایم
درمان تایم

جذاب ترین ترند‌های آرایشی 2024 و خرید لوازم آرایش با کد تخفیف

هر سال، میکاپ آرتیست‌های مشهور جهان با توجه به شرایط، مد و حتی رنگ سال سبک‌هایی از آرایش را به عنوان ترند سال اعلام می‌‌کنند. آرایش ترند همیشه یک سبک نیست بلکه گزینه‌های بسیار متنوعی را در اختیار علاقه مندان به این حوزه قرار می‌‌دهد. مثلاً ممکن است رژ لب‌های نود و یا رژ قرمز هر دو همزمان ترند باشند و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. در این مقاله می‌‌خواهیم ترند‌های میکاپ در سال 2024 را به شما معرفی کنیم.  پس از مطالعه این مطلب متوجه می‌‌شوید که برای درخشیدن در سال جدید از چه سبک آرایشی باید استفاده کنید. همچنین، خواهید دانست که برای انجام این کار به چه لوازم آرایشی نیاز دارید و می‌‌توانید محصولات آرایشی خود را تکمیل کنید. همچنین، در این مقاله راهکار‌هایی برای خرید ارازن تر این محصولات با کد تخفیف بهترین فروشگاه‌های آنلاین در اختیار شما قرار می‌‌دهیم.

قبل از هر چیز، لوازم آرایش با کیفیت تهیه کنید

اجرای صحیح ترند‌های آرایشی و یا به طور کلی داشتن یک میکاپ زیبا و اصولی قبل از هر چیز نیازمند مهارت و استفاده از وسایل و لوازم آرایشی مرغوب و با کیفیت است. برای کسب مهارت در این زمینه می‌‌توانید از ویدیو‌های آموزشی متنوعی که در شبکه‌های اجتماعی در اختیار شما قرار داده می‌‌شود استفاده کنید. در مورد لوازم آرایشی با کیفیت، مهم ترین نکته ای که باید رعایت کنید شناخت برند‌های خوب در زمینه تولید هر محصول است. نکته بعدی این است خرید خود را از فروشگاه‌های معتبر انجام دهید تا مطمئن باشید کالای اورجینال برای شما ارسال می‌‌شود.

در این مقاله، دو فروشگاه آنلاین ایرانی در زمینه فروش لوازم آرایشی، بهداشتی و مراقبت از پوست و مو به شما معرفی می‌‌کنیم. علاوه بر این که از این فروشگاه‌ها می‌‌توانید با خیال راحت خرید کنید، با داشتن کد تخفیف خرید ارزان تر نیز برای شما امکان پذیر می‌‌شود. برای کسب اطلاعات کامل تر تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

خرید بهترین ملزومات آرایشی با قیمت‌های مقرون به صرفه

مدیریت هزینه‌ها در هر زمینه ای می‌‌تواند بسیار به روند مطلوب زندگی شما کمک کند. بدیهی است که اگر امکان خرید یک محصول با قیمت کم تر برای شما فراهم شود، مسلما همان گزینه را برای خرید انتخاب می‌‌کنید. البته توجه داشته باشید که تفاوت قیمتی که به علت پایین بودن کیفیت محصولات باشد می‌‌توانید برای شما بسیار گران تمام شود. اگر می‌‌خواهید محصولاتی اورجینال با تضمین کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنید، دو فروشگاه شاواز و خانومی‌‌پیشنهاد ما برای شما هستند.

این دو فروشگاه انلاین با ارائه کد‌های تخفیف تلاش می‌‌کنند خرید را برای کاربران خود به امری ساده تر و لذت بخش تر تبدیل کنند. با داشتن کد تخفیف شاواز می‌‌توانید انواع لوازم آرایشی، بهداشتی، مراقبت از پوست و مو، عطر و ادکلن و.. را از بهترین برند‌های ایرانی و خارجی با صرف هزینه کم تر خریداری کنید. فروشگاه بزرگ خانومی ‌‌نیز امکان خرید همه این محصولات را به صورت تخصصی برای خانم‌ها، آقایان و کودکان با قیمت‌های بسیار مناسب و با استفاده از کد تخفیف خانومی‌‌فراهم کرده است

ترند‌های آرایشی 2024

پس از خرید لوازم آرایشی مرغوب و با کیفیت با قیمت مناسب، نوبت به استفاده صحیح از آن‌ها می‌‌رسد. با شناخت ترند‌های آرایشی 2024 می‌‌توانید در سال جدید آرایشی مطابق با مد روز دنیا داشته باشید. ترند‌های آرایشی سال جدید با تمرکز بر نشان دادن انرژی و جسارت زنان تعیین شده اند. همین موضوع می‌‌تواند مهر تأییدی بر جذابیت این ترند‌ها باشد. از مهم ترین ترین‌های زیبایی در سال جدید می‌‌توان به داشتن پوستی سالم و شاداب اشاره کرد. این موضوع استفاده از محصولات مراقبت از پوست را با استقبال گسترده ای مواجه کرده است. خانومی به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی ایران این امکان را به شما می‌دهد که محصولات پوستی و مراقبتی با به کار بدن کد تخفیف خانومی به قیمت مناسب خریداری کنید.

پوست طبیعی و درخشان

در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم که داشتن پوست طبیعی و درخشان با کم ترین میزان استفاده از کرم‌ها مهم ترین ترند آرایشی 2024 است. چیزی که در سال جدید مطرح می‌‌شود، توجه به سلامت، شفافیت و نرمی‌‌پوست به جای استفاده از کرم پورد‌های سنگین و کانتورینگ است. احتمالاً این موضوع باعث می‌‌شود امسال بیشتر رنگ طبیعی پوست افراد را ببینیم که البته این مورد بسیار جذاب خواهد بود.

میکاپ آرتیست‌های معروف جهان بر این باور هستند که شاید در سال جدید طبیعی بودن پوست حتی با وجود منافذ باز، کک و مک و لکه‌های کوچک و بزرگ بسیار متداول باشد. البته این موضوع یک اتفاق مثبت است چراکه باعث می‌‌شود افراد با هر نوع و رنگ پوست اعتماد به نفس لازم را داشته باشند و پوست خود را با وجود عیب‌های کوچک دوست داشته باشند.

رژ لب‌های نود و لب‌های مرطوب

نکته مشترکی که در همه ترند‌های آرایشی 2024 دیده می‌‌شود، حرکت دنیای مد به سمت طبیعی تر بودن همه چیز است. به همین دلیل توصیه می‌‌شود که به جای رژ لب‌های سنگین و رنگ‌های جیغ و غلیظ، از یک رژ لب نود و جذاب استفاده کنید. رنگ‌های طبیعی مثل هلویی، رز، گوشتی و کالباسی از جمله رنگ‌های ترند برای رژ لب هستند. مهم ترین چیزی که در آرایش لب‌ها باید رعایت کنید، مراقبت از پوست لب با استفاده از اسکراب‌های مختلف و بالم لب‌های با کیفیت است. علاوه بر رژ لب‌های دارای رنگ نود، برای داشتن استایلی مطابق با مد در سال 2024 می‌‌توانید از برق لب‌ها و تینت‌های ملایم و طبیعی نیز استفاده کنید.

رژ گونه

استفاده از رژ گونه یکی از جذاب ترین ترند‌های آرایش در سال 2024 است. همانطور که گفته شد، استفاده از تمام المان‌های آرایشی در این سال با تأکید بر طبیعی بودن چهره است. به همین دلیل رژ گونه‌هایی با رنگ‌های کرم و هلویی انتخاب‌های بهتری هستند. از رژ گونه می‌‌توانید برای رنگ و انرژی بخشیدن به پلک‌ها، بینی و پیشانی هم استفاده کنید. توجه داشته باشید که بافت رژ گونه باید ملایم و براق باشد.

خط چشم‌های گرافیکی و ریمل‌های رنگی

یکی از ترند‌های جذاب و کمی‌‌دور از ذهن در سال جدید، استفاده از خط چشم‌های گرافیکی است. اگر میخواهید سبک آرایش شما مطابق با مد باشد، بهتر است به جای خط چشم‌های ساده از طرح‌های هندسی خلاقانه و رنگ‌های متفاوت استفاده کنید. همچنین، ریمل‌های رنگی نیز امسال از محبوبت خاصی برخوردار هستند. از میان تمام رنگ‌ها، آبی استخری رنگی است که امسال برای آرایش چشم و ناخن ترند خواهد بود. توجه کنید که در صورت کشیدن خط چشک‌های رنگی و گرافیکی بهتر است رژ لب شما اصلا پر رنگ نشود.

آرایش به سبک کره ای‌ها

فرهنگ کره ای امروزه طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان پیدا کرده است. به همین دلیل آرایش کردن به سبک زنان کره ای یکی از ترند‌های آرایش و زیبایی خواهد بود. برای آرایش کردن با این سبک و سیاق، به خط چشم ظریف، تینت‌های نود و یا صورتی کم رنگ نیاز خواهید داشت. ب طور کلی آرایش کره ای کم رنگ، ملایم و کاملاً دخترانه است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط