درمان تایم
درمان تایم
بهترین مدل های اسپیلنت هالوکس والگوس برای خرید

بهترین مدل های اسپیلنت هالوکس والگوس برای خرید

اسپلینت ها شکلی دیگر از ابزار پزشکی و ارتوپدی برای درمان هالوکس الگوس هستند که با بی حرکت کردن و ثابت نگه داشتن انگشت پا از آن محافظت کرده و به درمان بونیون یا همان انحراف شست پا کمک می کنند.

ما در این مقاله از سایت درمان تایم چند نمونه از بهترین مدل هاب اسپیلنت هالوکس الگوس را به شما معرفی می کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید هر چه ایمن و بهتر این محصول کمک نماید. با ما در این مطلب از سایت درمان تایم همراه باشید.

اسپیلنت هالوکس و الگوس

اسپیلنت هالوکس الگوس در واقع یک نوع اتل برای درمان بونیون محسوب می شود که از شست پا با بی حرکت کردن یک یا چند مفصل محافظت نموده و از این طریق انحراف شست پا را درمان می کند.

این محصول اغلب جنسی از پلاستیک دارد و برای پیشگیری و درمان انحراف شست پا طراحی شده است. البته در برخی مدل ها قسمتی از محصول پارچه ای و یا از جنس فوم هستند. بنابراین با توجه به سفتی و محکمی که این اتل دارد، انگشت شست پا موقتا ثابت می ماند تا به طور کلی اصلاح شود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های اسپیلنت هالکوس والگوس موجود در بازار

هدف استفاده از اسپیلنت هالوکس الگوس در موارد زیر خلاصه می شود:

  • بی حرکت کردن موقت یک و با چند مفصل انگشت شست پا
  • تغییر شکل و اصلاح انحراف شست پا
  • محافظت از انگشت شست پا در طول درمان
  • تنظیم وضعیت شست پا
  • کاهش علایم و عوارض ناشی از این بیماری
چگونه اسپیلنت هالوکس الگوس را درمان می کند؟

این وسیله با ایجاد فشار و کشش متناسب بر روی نقاط استراتژیک پا مانع از انحراف شست پا شده و شست پا را اصلاح و بافت ها را استحکام می بخشد. از طرفی به دلیل قابلیت تنظیم و تناسب با سایز و شکل پا این امکان را به فرد می دهد تا به طور دقیق در طول و عرض پا قرار گرفته و وضعیت بهتری را برای پا فراهم آورد.

استفاده مدوام از اسپیلنت ساختار شست پا را تنظیم و اصلاح می کند. همچنین باعث کاهش درد می شود. این وسیله با متعادل کردن عضلات پا عملکرد فیزیکی پا را نیز افزایش می دهد. بنابراین بسیار مهم است که جهت تاثیر بهتر و نتیجه گیری مطلوب، فرد استفاده مداوم و تنظیمات صحیح را برای درمان بونیون به وسیله اسپیلنت را رعایت و اجرا نماید.

نکات مهم برای خرید اسپیلنت هالوکس الگوس

اسپیلنت ها وسایلی از جنس پلاستیک و دارای کیفیت بالایی می باشند، و از آنجایی که برای درمان انحراف شست پا به کار برده می شوند، رعایت چند نکته اصلی برای خرید آن بسیار مهم است که عبارتند:

  • مشاوره پزشکی
  • کیفیت محصول
  • قابل شستشو بودن و پاکسازی
  • قابلیت تهویه هوا
  • راحتی و قابل تنظیم بودن

معرفی و خرید اینترنتی بهترین مدل های اسپیلنت هالکوس الگوس

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شد، کیفیت و اثربخشی درمان یکی از مواردی است که باید در انتخاب و خرید اسپیلنت بونیون آن را مد نظر قرار داد. برای این منظور مراجعه به فروشگاه های تخصصی و وب سایت های معتبر پزشکی و تجهیزات درمانی می تواند به شما در خرید اینترنتی این محصول کمک نماید.

یکی از فروشگاه های معتبر اینترنتی و آنلاین شاپ قدیمی در ارایه انواع محصولات از جمله کالاهای پزشکی و اسپیلنت های درمانی سایت دیجی کالا می باشد. این فروشگاه با ارایه انواع کالاها از برندهای معتبر داخلی و خارجی با کیفیت و قیمت مناسب، یک منبع خوب برای انتخاب و خرید بهترین مدل های اسپیلنت هالوکس الگوس است.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های اسپیلنت هالکوس والگوس موجود در بازار

به طوری  که محصولات خویش را با پایبندی به اصل پرداخت در محل، ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا به مشتریان و مصرف کنندگان ارایه می دهد. بنابراین می توانید با اطمینان از کیفیت و قیمت محصولات بهترین مدل های اسپیلنت هالوکس الگوس را از سایت دیجی کالا خریداری نمایید.

ما در ادامه به چند نمونه از پرفروش ترین مدل های اسپیلنت هالوکس الگوس اشاره می کنیم که جزو محصولات محبوب و پرطرفدار در بین مصرف کنندگان این محصول می باشد. بنابراین آشنایی با این محصولات و استفاده از این اطلاعات می تواند به شما در انتخاب و خرید بهترین مدل اسپیلنت کمک کند.

اسپیلنت هالوکس والگوس مدل Anatomic کد 02

یکی از محصولات محبوب در زمینه انواع اسپیلنت هالوکس الگوس محصول مدل Anatomic در کد 02 ست که انحراف انگشت شست پا را اصلاح می کند. از آنجایی که عارضه هالوکس الگوس به رباط هایی با انعطاف پذیری بیشتر فشار وارد می آورد و باعث می شود تا ساختار آنها تغییر شکل پیدا کند.

بنابراین اسپیلنت هالوکس و الگوس با ثابت نگه داشتن انگشت شست پا موجب اصلاح و درمان بونیون می گردد. این محصول از جنس پلاستیک می باشد و برای اتل بندی و محافظت از ساختار مفصلی انگشت شست پا طراحی شده است.

اسپیلنت هالوکس الگوس مدل Anatomic با کد 02 دارای بند قابل تنظیم می باشد و از طراحی مناسبی برخوردار است. به طوری که بندهای آناتومیک آن به گونه ای طراحی شده که اسپیلنت روی قوس عرضی پا ثابت قرار بگیرد.

اسپیلنت هالوکس والگوس مدل Anatomic کد 02

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های اسپیلنت هالکوس والگوس موجود در بازار

این محصول مناسب آقایان و خانم هاست و با توجه به کیفیت خوبی که دارد از قیمت مقرون به صرفه برخوردار می باشد. این اسپیلنت فری سایز بوده و برای استفاده در منزل کاربرد دارد. همچنین می توان از این اسپیلنت برای هر دو پا استفاده نمود. این اتل با قرار گرفتن بین انگشت شست و انگشت کناری پا از افزایش انحراف شست پا پیشگیری نموده و تغییر شکل مفصل پا را نیز اصلاح می کند.

این اسپیلنت همچنین بر روی قوز پا قرار می گیرد. با این حال توصیه می کنیم برای استفاده از این هالوفیکس داینامیک با تشخیص و تجویز پزشک اقدام نمایید. این محصول در هنگام شب استفاده می شود.

اسپلنت هالوکس والگوس عظیم طب مدل v3

عارضه هالوکس الگوس یا انحراف شست پا باعث می شود تا فرد درد و فشار زیادی را بر روی پاهای خود تحمل کند. این عارضه که اغلب به دلیل پوشیدن کفش های نامناسب و تنگ، سابقه خانوادگی ناهنجاری های مفاصل پا و داشتن برخی بیماری های التهابی مانند آرتریت روماتویید به وجود می آید. باعث درگیری مفاصل شده و انحراف شست پا را ایجاد می کند.

اسپیلنت هالوکس الگوس مدل v3 یک محصول کاربردی و مفید که با قرار گرفتن بر روی قوز تغییر شکل و انحراف مفصل شست پا را اصلاح می کند. علاوه بر آن نیز می توان جهت پیشگیری از افزایش انحراف شست آن را در بین انگشت شست و انگشت کناری قرار داد.

اسپلنت هالوکس والگوس عظیم طب مدل v3

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های اسپیلنت هالکوس والگوس موجود در بازار

جنس این محصول از پلاستیک بوده که بسیار کیفیت عالی دارد، و به عنوان یک آتل شست پا را محکم و بی حرکت نگه می دارد. این محصول مناسب آقایان و خانم هاست، و برای منزل استفاده می شود. همچنین می توان آن را شب ها به انگشت پا بسته تا بی حرکت و ثابت بماند.

توجه داشته باشید که استفاده از این آتل نیاز به تشخیص و تجویز پزشک دارد. این محصول در اندازه فری سایز ارایه می شود. با این حال برای پاهای با سایز 36 به بالا که مناسب تر بوده توصیه می گردد. با توجه به کیفیت قیمت مناسبی نیز دارد.

اسپلینت هالوکس والگوس اوتک مدل HV سایز 39

محصول اوتک مدل HV قابل استفاده سایزهای کفش 39 می باشد و برای پاهای لاغر مناسب نیست. بونیون یک کلمه یونانی و همان انحراف شست پا می باشد که یک برآمدگی شلغم مانندی در سطح خارجی انگشت پا پدید می آورد. به طوری که مفصل شست پا منحرف شده و تغییر شکل می دهد. همچنین عوارضی زیادی نظیر قرمزی، سوزش، درد زیاد، میخچه یا ضخیم شدن پوست، بی حسی در انگشت شست پا و سفتی را به همراه دارد.

علت این عارضه نیز پوشیدن کفش های نامناسب و تنگ، ایستادن طولانی مدت، زمینه ارثی و بیماری های مفصلی انگشت پا که باعث می شود فشار زیاد به انگشت پا انعطاف پذیری رباط شست پا را بیشتر کرده و بونیون را ایجاد کند.

اسپلینت هالوکس والگوس اوتک مدل HV سایز 39

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های اسپیلنت هالکوس والگوس موجود در بازار

اسپیلنت هالوکس الگوس اوتک مدل HV سایز 39 در واقع اتلی برای اصلاح انحراف شست پاست که جنسی از پلاستیک دارد. این آتل با بی حرکت کردن و ثابت نگه داشتن مفصل شست پا از آن محافظت نموده و موجب می شود تا فشار وارد شده بر انگشتان پا به طور یکسان توزیع گردد. همچنین باعث اصلاح و تغییر شکل انگشت شست پا می شود.

این محصول دارای بند قابل تنظیم است. عملکرد بندهای این اسپیلنت با مکانیزم دوبل بوده که باعث جهت و ثبات قوس عرضی پا می شود. پدهای نرم این اتل از بافت های ملتهب محافظت می کند. این اسپلینت همچنین دارای اهرمی می باشد که شست پا را به وضعیت طبیعی بر می گرداند و مفصل لولایی پا را اصلاح می کند. اسپیلنت اوتک مدل HV بدون سایز است و برای هر دو پا کاربرد دارد.

خانم ها و آقایان می توانند از این اسپیلنت در منزل استفاده کنند. همچنین علاوه بر قرار گرفتن روی انگشت شست پا و انگشت کناری، می توان از آن به عنوان قوزبند پا نیز استفاده نمود. با این حال توصیه می شود قبل از هر گونه اقدامی جهت استفاده از این اسپیلنت به پزشک جهت تشخیص و تجویز مراجعه کنید.

اسپلینت هالوکس والگوس مدل BO928H

یکی دیگر از بهترین مدل های اسپیلنت هالوکس الگوس مدل BO928H می باشد که دارای جنسی از ترکیب فوم و پلاستیک است. این محصول برای سنین پایین مناسب و قابل استفاده می باشد.

از آنجایی که از دلایل اصلی برای ایجاد بونیون سابقه خانوادگی ناهنجاری پا ( انحراف شست پا، صافی کف پا و غیره )، پوشیدن کفش های نامناسب و تنگ، ایستادن های طولانی مدت است، که در این حالت به انگشتان پا فشار زیادی وارد می آورد.

اسپلینت هالوکس والگوس مدل BO928H

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های اسپیلنت هالکوس والگوس موجود در بازار

بنابراین استفاده از اسپیلنت هالوکس الگوس می تواند در پیشگیری و اصلاح انحراف شست پا یکی از راهکارهای درمانی مناسب و کم هزینه باشد. این محصول می تواند هم بر روی قوزک پا و نیز بین انگشت شست و انگشت کناری قرار بگیرد. در هر دو حالت انحراف شست پا را تغییر شکل و اصلاح می کند.

از مزایای استفاده از این اسپیلنت ضد حساسیت بودن آن می باشد. این اسپیلنت مفصل انگشت را در جهت خلاف انحراف به خارج کشانده و به حالت اولیه باز می گرداند. این محصول یک نوع آتل ساپورتیبوده و به صورت چسبی بسته می شود. از این اسپیلنت می توان برای پای چپ و هم راست استفاده کرد. برای سنین پایین قابل استفاده و مناسب است.

اسپیلنت هالوکس والگوس تن یار کد 70123

انحراف انگست شست پا یکی از عارضه های رایج در بین افراد به خصوص خانم هاست. زیرا که از علت های اصلی این عارضه پوشیدن کفش های تنگ و نامناسب و پاشنه دار می باشد. همچنین زمینه ارثی و خاتوادگی ناهنجاری های آرتریت روماتویید نیز باعث ایجاد عارضه بونیون یا انحراف شست پا می گردد.

اسپیلنت هالوکس الگوس تن یار کد 70123 یکی از بهترین راهکارها و یک محصول کاملا کاربردی و مفید برای رفع انحراف پا می باشد که به خوبی این عارضه را درمان می کند. این محصول جنسی از ترکیب ابر، نیوپرن و کش دارد.

اسپیلنت هالوکس والگوس تن یار کد 70123

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مدل های اسپیلنت هالکوس والگوس موجود در بازار

از ویژگی ها و مزایای استفاده از این محصول می توان به این اشاره کرد که دارای کیفیت خوبی می باشد، و یکی از بهترین مدل های اسپیلنت هالوکس الگوس از بین محصولات مشابه است. این محصول به صورت چسبی بسته می شود و برای هر دو پا قابل استفاده است.

از این محصول هم خانم ها و نیز آقایان می توانند استفاده کنند. این اسپیلنت ساخت ایران و از شرکت تن یار می باشد و در نوع خود بی نظیر است. از ویژگی های دیگر این محصول ضد حساسیت بودن آن می باشد که با قرار گیری روی پا هیچ گونه آسیبی به پوست نمی رساند. دیگر آنکه دارای بند قابل تنظیم است که می توان آن را برای هر سایز پا در افراد مختلف استفاده کرد. برای حصول نتیجه آن را به طور مداوم و شب ها استفاده کنید.

در این مطلب ما چند نمونه از بهترین مدل های اسپیلنت هالوکس الگوس را معرفی و بررسی کردیم، تا شما هر چه بهتر با ویژگی های این محصول آشنا شده و اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب نمایبد. در صورتی قصد دارید تا با محصولات بیشتر و متنوع تر در این زمینه جهت انتخاب و خرید آشنا شوید که با نیازهای شما بیشترین تطابق را دارد، می توانید به سایت دیجی کالا مراجعه کتید.

همچنین چنانچه قصد دارید تا موضوعات مرتبط با معرفی انواع وسایل و تجهیزات پزشکی را به منظور انتخاب و خرید این محصولات مطالعه کنید. می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال نمایید. ما به شما بهترین محصولات را معرفی نموده تا بتوانید تصمیم درستی در خرید خود بگیرید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط