درمان تایم
درمان تایم
بهترین مارک های پد ضد درد

بهترین مارک های پد ضد درد

ما در این مقاله از درمان تایم قصد داریم تا شما را با چند نمونه از بهترین مارک های پد ضد درد آشنا کنیم که در صورتی که قصد خرید این محصول را به صورت اینترنتی دارید، بتواند به شما در کسب اطلاعات بیشتر کمک نماید. با ما تا انتهای این مقاله از درمان تایم همراه باشید.

پد ضد درد چیست؟

یکی از انواع ابزار پد درمانی که برگرفته از طب سنتی و بر پایه تکنولوژی نوین صنعت دارویی تهیه و تولید شده و در کاهش و رفع درد موثر است. این محصول در واقع نوعی چسب ضد درد می باشد، و معمولا فاقد تداخل دارویی ست.

از پد ضد درد برای التهاب های گردنی، ورم مفاصل، کمردرد، دردهای عضلانی و استخوانی و کوفتگی و همچنین دردهای مفصلی می توان استفاده کرد. این محصول برای کودکان و یا خانم های باردار و یا افرادی که دچار حساسیت پوستی هستند، باید زیر نظر پزشک و با احتیاط مصرف شود. همچنین علایمی چون سوزش و خارش شدید از عوارض این پد می باشد که در این صورت باید از استفاده از آن خودداری کرد.

پد ضد درد چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد ضد درد موجود در بازار

پدهای درمانی شامل چند دسته اند که پدهای ضد درد گروه بزرگی از آنها را تشکیل می دهد. این پدها خود به چند دسته از جمله پد ضد درد قاعدگی، پد ضد درد هالوکس الگوس و غیره تقسیم بندی می شوند.

معرفی بهترین مارک های پد ضد درد

یکی از فروشگاه های معتبر و آنلاین شاپ های قدیمی در کشور سایت دیجی کالا می باشد که ارایه کننده انواع کالاها با کیفیت و قیمت مناسب است. از آنجایی که وسایل و کالاهای پزشکی و درمانی و محصولاتی که با پوست در تماس هستند از جمله انواع پد های درمانی،  باید کیفیت و مرغوبیت کافی را داشته باشند.

بنابراین بهترین راهکار برای خرید اینترنتی مراجعه به فروشگاه های معتبر و شناخته شده نظیر دیجی کالا می باشد که انواع محصولات را با کیفیت و قیمت مناسب از برندهای معتبر ارایه و عرضا می کند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد ضد درد موجود در بازار

در این راستا نیز انواع پد درمانی ضد درد توسط این فروشگاه ارایه و عرضه می شود که شما عزیزان می توانید جهت انتخاب و خرید این محصول با کیفیت مرغوب و درجه یک به سایت دیجی کالا مرتجعه کنید. ما در ادامه چند نمونه از بهترین مارک های پد ضد درد را به شما معرفی می کنیم.

پد ضد درد دکتلون مدل HW

این پد در مدل و حالت گرما دهنده طراحی و تهیه شده است، و برای استفاده در فصول سرد سال مناسب می باشد. از آنجایی که سرمای زمستان احتمال سوزش و درد انگشتان دست و پاها را به همراه دارد. استفاده از این پد می تواند مانع از ایجاد یخ زدگی شده و درد و سوزش ناشی از آن را نیز به طور کامل رفع می کند.

این محصول بسیار سبک بوده و استفاده از آن راحت است. فقط کافیست آن را در داخل جیب کاپشن و یا شلوار خود قرار داده و با تماس دست ها با آن گرمای لذت بخشی را تجربه کنید. نحوه استفاده از این محصول به این گونه می باشد که محصول را از داخل کاور درآورده و 5 الی 6 بار تکان دهید. به مدت 10 دقیقه منتظر مانده تا پد به آرامی پروسه تولید گرما را آغاز کند.

پد ضد درد دکتلون مدل HW

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد ضد درد موجود در بازار

این محصول با تولید گرمای تا حدود 65 درجه سانتی گراد می تواند به طور موضعی و موقت هر گونه دردی را در هر ناحیه از بافت ها و عضلات بدن تسکین دهد. همچنین برای افرادی که بیش از 6 ساعت از ساعات کاری را در هوای سرد می گذرانند مناسب است.

ابعاد این محصول در حدود 1*8*13 سانتی طراحی شده و به شکل مستطیل می باشد. این محصول در یک بسته شیک و مدرن طراحی و ارایه می شود.

پد ضد درد میگرن کوبایاشی کد 4103 بسته 4 عددی

دردهای میگرنی یکی از شایع ترین دردهای عصبی می باشد که برای فرد آزار دهنده است. میزان مدت این درد از چند دقیقه تا چند ساعت ممکن است که به طول بیانجامد. از این رو باعث می شود تا فرد از فعالیت های روزانه خود بازمانده و رنج بسیاری را تحمل کند. برای افراد عوامل محرک زیادی از جمله نوشیدنی های گازدار، سرما و گرما و غیره موجب می شود تا میگرن اوود کرده و درد شروع شود.

پد ضد درد میگرن کوبایاشی یک محصول مدرن می باشد که برای افرادی که دچار میگرن های حاد و مزمن بوده بسیار مناسب و کاربردی است. با استفاده از این پد درد ناشی از میگرن با سرعت قابل توجهی کاهش و رفع می شود.این پد اثر درمانی دارد و تا 8 ساعت اثر تسکین دهندگی خود را حفظ می کند.

پد ضد درد میگرن کوبایاشی کد 4103 بسته 4 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد ضد درد موجود در بازار

بنابراین فرد می تواند خیلی سریع و به آسانی در مدت زمان کوتاهی از درد خلاص شده و کارهای روزانه خود را انجام دهد. این پد  به دلیل خاصیت خنک کننده به ویژه برای افرادی که با خنکی بهبود می یابند مفید می باشد.

ابعاد این محصول در اندازه های 15*2*10 سانتی متر و به طرح مستطیلی شکل طراحی شده است. این محصول مقاوم در برابر نفوذ رطوبت می باشد. همچنین حاوی دو بسته که هر بسته دارای دو عدد پد درمانی ست. بنابراین شما با خرید این محصول 4 عدد پد درمانی تحویل می گیرید که برای استفاده طولانی مدت شما کاملا مقرون به صرفه می باشد.

پد سرد و گرم ضد درد کد 4488 مجموعه 2 عددی

یکی دیگر از بهترین مارک های پد ضد درد این محصول می باشد که با کد 4488 و به شکل مستطیل در یک مجموعه دو عددی توسط دیجی کالا ارایه شده است. این محصول دارای دو کمپرس سرد و گرم می باشد که در وقت نیاز می توانید از آنها استفاده نموده که بسیار خوب و دارای کارایی بالاست.

به طوری که در هنگام کبودی پوست و یا جلوگیری از خونریزی بعد از کشیدن دندان و یا گزیدگی و یا پوست ضربه خورده و خون مرده در پوست می توان از کمپرس سرد بهره برد. روش کار به این صورت است که کمپرس سرد را داخل فریزر قرار داده و بعد از چند دقیقه می توانید از آن برای موارد بالا استفاده نمایبد.

پد سرد و گرم ضد درد کد 4488 مجموعه 2 عددی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد ضد درد موجود در بازار

همچنین برای از کمپرس گرم، آن را به مدت 30 ثانیه و یا بیشتر در ماکروویو قرار داده و بگذارید تا به اندازه کافی گرم شود. بعد از آن می توانید از این کمپرس استفاده کنید. کمپرس گرم اغلب برای فروکش کردن التهاب، تسکین دردهای عضلانی، تسکین دردهای شکم و کمر و دردهای قاعدگی در زنان به طور موقت و موضعی مناسب و قابل استفاده است.

پد ضد درد هالوکس و والگوس داکتر مد مدل DR-T024سایز 42-4

یکی از عارضه های رایج در بین افراد به ویژه خانم ها پدیده هالوکس الگوس یا انحراف شست پا می باشد. این عارضه دردناک ناشی از سبک زندگی غلط، زمینه خانوادگی و ارثی ناهنجاری های مفاصل پا وپوشیدن کفش های نامناسب و پاشنه بلند و تنگ باعث ایجاد فشار اضافی به ناحیه مفصل شست پا شده و آن را منحرف می کند. این عارضه با درد زیادی همراه ست و اگر درمان نشود مشکلات و ناراحتی های زیادی را برای فرد به وجود می آورد.

عمل جراحی و استفاده از پدهای درمانی در بهبود عارضه هالوکس الگوس موثر هستند. یکی از انواع پدهای درمانی برای بهبود و رفع درد ناشی از انحراف شست پا،  پد ضد درد می باشد که در کنار درمان های دیگر در رفع و کاهش درد هالوکس الگوس مفید و موثر است.

پد ضد درد هالوکس و والگوس داکتر مد مدل DR-T024سایز 42-4

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد ضد درد موجود در بازار

پد ضد درد هالوکس الگوس داکترمد مد DR-T024 یکی از بهترین محصولات در این زمینه می باشد که یک بافت کشی 4 جهته بوده و پد ژله ای در داخل آن قرار دارد. با استفاده از این محصول پد با قرار گرفتن بر روی شست پا درد آن ناحیه را از بین می برد. این محصول همچنین التهاب ناشی از انحراف را نیز از بین برده و در درمان موثر است. این محصول مناسب و قابل استفاده هم برای خانم ها و نیز آقایان می باشد.

پد ضد درد قاعدگی کوکوکینگ مدل Heat Comfort

در مواقع پریودی بهترین کار گرم کردن ناحیه درد است تا با این کار گرفتگی ها و انقباض های شکم و کمر شما رفع و درد تسکین یابد. پد ضد درد کوکوکینگ برای از بین بردن درد قاعدگی طراحی شده و یک محصول کاربردی و بی نظیر است.

از آنجایی دردهای قاعدگی مانع از حضور خانم ها در اجتماع می شود، تا به راحتی بتوانند فعالیت های روزانه خود را انجام دهند. استفاده از این پد می تواند دغدغه حضور در جمع را به طور کلی رفع نموده و فرد بتواند به راحتی و با آرامش به انجام کارهای روزمره خود بپردازد.

پد ضد درد قاعدگی کوکوکینگ حاوی ترکیبات و مواد موثره جهت تسکین درد می باشد. به طوری که با ایجاد گرمای ناشی از ترکیبات انقباض های ماهیچه های شکم و کمر را رفع و به تسکین و بهبود درد کمک می کند.

پد ضد درد قاعدگی کوکوکینگ مدل Heat Comfort

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد ضد درد موجود در بازار

مدت کارایی و تسکین دهندگی این محصول 5 الی 7 ساعت بوده و می توان آن را در حدود 2 سانتی متر پایین ناف ( روی پوست بدن ) و یا حتی روی لباس زیر چسباند. این پد برای جلوگیری از درد بیش از حد دوران فاعدگی طراحی شده و از این رو بهتر است به محض شروع قاعدگی آن را روی پوست بچسبانید. این پد در شکل مربع بوده و برای تمام سنین قابل استفاده می باشد.

استفاده از پدهای درمانی ضد درد یک راه سریع و بدون عوارض برای کاهش و تسکین درد است. با این حال باید توجه داشته باشید تاثیر این پدها موقتی بوده و در صورتی که دچاربیماری یا مشکلی خاص در قسمتی از بدن هستید که نیاز به درمان می باشد،  حتما قبل از هر اقدامی به پزشک مراجعه کنید.

ما در این مطلب به چند نمونه از بهترین مارک های پد ضد درد اشاره کردیم و آنها را جهت آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر شما مورد بررسی قرار دادیم. شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی کالا وآشنایی با محصولات بیشتر و متنوع تر در این زمینه نسبت به انتخاب و خرید پد ضد درد اقدام کنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد ضد درد موجود در بازار

چنانچه علاقه مند به آشنایی و مطالعه موضوعات مرتبط با انواع بهترین وسایل پزشکی و تجهیزات به روز بیمارستانی و درمانی جهت انتخاب و خرید این محصولات هستید می توانید مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط