درمان تایم
درمان تایم

بهترین مارک دمیار

دمیار وسیله‌ای پزشکی است که در یک طرف آن اسپری استنشاقی قرار گرفته و طرف دیگر آن بر روی دهان بیمار قرار می‌گیرد. دمیار می‌تواند داروها را مستقیم به دهان بیمار هدایت کرده، دوز مصرفی را کنترل کند و همچنین موجب افزایش تاثیرگذاری دارو شود. دمیارها معمولا به دو نوع دمیاراطفال و دمیار بزرگسال تقسیم می‌شوند. در این مقاله از درمان تایم ما بررسی خواهیم کرد که دمیار مناسب چه کسانی است، چگونه از آن نگهداری کنیم و در آخر نیز محصولاتی از بهترین مارک های دمیار، که گزینه با کیفیتی برای خرید به حساب می‌آیند را خدمت شما معرفی خواهیم کرد.

دمیار مناسب چه کسانی است؟

استفاده از دمیار زیاد به شرایط خاصی نخواهد داشت و هر کسی که از اسپری استنشاقی استفاده می‌کند می‌تواند برای بهبود شرایط مصرف دارو خود از دمیار نیز استفاده کند.

نگهداری از دمیار

نگهداری از یک دمیار بسیار راحت است و اصلا کار سختی نیست. بسته به نوع دارویی که داخل دمیار قرار می‌دهید، بهتر است که هر هفته دمیار خود را شستشود دهید. همچنین به هیچ عنوان نباید دمیار را در معرض گرد و خاک، بخار آب و مواردی مثل این قرار دهید.

شستشو دمیار نیز خیلی ساده است؛ تنها لازم است که قطعات مختلف آن را از یک دیگر جدا کرده و آن‌ها را برای چند دقیقه در آب ولرم قرار دهید، سپس، قطعات را با مواد شوینده شستشو دهید و بعد از خشک شدن آن‌ها را مجدد به یک دیگر متصل کنید.

بهترین مارک های دمیار

محصولات دمیار زیادی در بازار ایران وجود دارند که البته همه آن‌ها کیفیت مناسبی ندارند و چه در گروه دمیار اطفال و چه در گروه دمیار بزرگسال، ممکن است بعد از چند بار استفاده خراب شده و دیگر قابل استفاده نباشند. اما محصولاتی که در لیست زیر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد توسط بهترین مارک های دمیار ساخته شده و همچنین با کیفیت بالای خود توانسته‌اند که رضایتمندی حداکثری خریداران خود را جلب نمایند؛ بنابراین، شما می‌توانید با خیالی راحت هرکدام از دمیارهای زیر را که بیشتر با شرایط شما سازگاری دارد را خریداری کنید.

دم یار اطفال اف تی ای کو مدل 09 Cha

نه تنها اینکه می‌توان برند اف تی ای کو را به عنوان یکی از بهترین مارک های دمیار معرفی کرد بلکه شاید بتوان لقب بهترین را نیز به آن داد. این برند هم اکنون فعال‌ترین و معبتر‌ترین برند دمیار در بازار ایران به حساب می‌آید و به همین دلیل نیز بیشتر محصولاتی که در لیست ما هستند توسط این برند ارائه شده‌اند.

دم یار اطفال مدل 09 Cha یکی از بهترین محصولات تولید شده توسط برند اف تی ای کو برای اطفال است که بدون شک یکی از بهترین دمیار‌های اطفال کل بازار ایران نیز به حساب می‌آید. دریچه ورودی این وسیله با انواع اسپری سالبوتامول، اپیراتروپیوم، کرومولین سدیم و سایر اسپری‌های استنشاقی سازگار بوده و به راحتی می‌تواند داروهای داخل آن‌ها را به دهان کودک شما هدایت کند.

دم یار اطفال اف تی ای کو مدل 09 Cha عمدتا از جنس پلاستیک ساخته شده و طراحی آن نیز به گونه‌ای است که برای کودکان جذاب باشد. این دمیار اطفال در رنگ‌های بی رنگ شفاف، زرد، چند رنگ و زرد لیمویی موجود بوده و همراه آن یک دفترچه راهنما که نحوه استفاده از دستگاه را توضیح می‌دهد نیز ارائه خواهد شد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دم یار اطفال اف تی ای کو مدل 09 Cha

 

دم یار اف تی ای کو مدل Ad18

همانطور که عنوان شد برند اف تی ای کو یکی از بهترین مارک های دمیار در بازار ایران است و یکی دیگر از با کیفیت‌ترین محصولات این برند که مناسب استفاده بزرگسالان است دم یار اف تی ای کو مدل Ad18 نام دارد. این دمیار از جنس پلاستیک است و یک محفظه مخصوص برای نگهداری از اسپری استنشاقی دارد و در سمت دیگر آن محفظه ورود دارو به داخل دهان قرار گرفته است. دهانه وردی دم یار اف تی ای کو مدل Ad18 انعطاف پذیر بوده و با تمام انواع اسپری‌ها سازگاری خواهد داشت و هر نوع اسپری که در آن قرار دهید کاملا محکم و بدون لقی در جای خود قرار می‌گیرد. استفاده از دم یار اف تی ای کو مدل Ad18 بسیار آسان است اما با این حال یک دفترچه راهنما با توضیحات کامل هنگام خرید به خریدار ارائه می‌شود تا کاملا با نحوه کار و تمیز کردن دستگاه آشنایی پیدا کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دم یار اف تی ای کو مدل Ad18

 

دمیار صدف دارو مدل T1

صدف نیز یکی از تولید کنندگان برتر و بهترین مارک های دمیار است که یک نماینده از آن یعنی دمیار مدل T1 در لیست ما قرار گرفته است. البته شاید کیفیت این محصول به پای محصولات اف تی ای کو نرسد اما اگر به هر دلیلی نمی‌توانید محصولات این برند را خریداری کنید بهترین گزینه جایگزین برای شما دمیار‌های صدف خواهند بود. جنس دمیار صدف دارو مدل T1 نیز همانند اکثر دمیارها از پلاستیک است و این محصول نیز دارای یک محفظه مخصوص برای قرار گرفتن اسپری استنشاقی در آن است که با انواع اسپری ها سازگار خواهد بود. دمیار صدف دارو مدل T1 سبز و سفید رنگ بوده و همراه آن یک دفترچه راهنما که نحوه استفاده از دستگاه در آن توضیح داده شده نیز به خریدار ارائه می‌شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دمیار صدف دارو مدل T1

 

دمیار نوزاد اف تی ای کو مدل 01

استفاده از اسپری در نوزادان می‌تواند دردسرهای مخصوص خود را داشته باشد و همچنین ممکن است سیستم گوارش نوزاد را دچار آسیب کند که راه حل برند اف تی ای کو برای حل این مسئله دمیار مدل 01 است. این دمیار در سایز کوچک‌تری نسبت به دمیارهای اطفال ساخته شده است تا کاملا با دهان نوزادان سازگار باشد و بتواند محتویات اسپری استنشاقی را با تاثیرگذاری بیشتر به بدن اون منتقل کند. دمیار نوزاد اف تی ای کو مدل 01 همچنین دارای یک ماسک مخصوص نوزاد و همچنین طراحی جذاب برای رده سنی آن‌ها است تا استفاده از دمیار را تا حد امکان راحت سازد. این محصول از جنس پلاستیک ساخته شده و در رنگ‌های بی رنگ شفاف، چند رنگ، زرد، زرد لیمویی و نارنجی قابل خریداری خواهد بود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دمیار نوزاد اف تی ای کو مدل 01

 

دمیار بزرگسال اف تی ای کو مدل 802

بهترین مارک دمیار یعنی برند افی ای کو یک گزینه با کیفیت دیگر برای خرید دمیار بزرگسالان ارائه می‌کند که آن را دمیار اف تی ای کو مدل 802 نام گذاری کرده است. این محصول یکی از پرفروش‌ترین دمیارهای بازار ایران است که تقریبا توانسته رضایت همه خریداران خود را جلب کند. دمیار بزرگسال اف تی ای کو مدل 802 از جنس پلاستیک است و از جمله نقاط قوت این دستگاه که خریداران به آن اشاره کرده‌اند می‌توان کیفیت ساخت، دوام بالا، استفاده راحت و قابلیت شستشو آسان را نام برد.

دمیار بزرگسال اف تی ای کو مدل 802 در رنگ‌های سفید، چند رنگ، آبی و سرمه‌ای قابل خریداری بوده و علیرغم کارکرد آسان آن یک دفترچه راهنما نیز همراه آن به خریدار ارائه می‌شود که دستور‌العمل‌های استفاده و نگهداری از دستگاه در آن ذکر شده است.

در این مطلب تلاش کردیم نگاهی داشته باشیم به اینکه دمیار چیست، چه کسانی باید از آن استفاده کنند و همچنین 5 محصول که توسط بهترین مارک های دمیار ارائه شدند را خدمت شما معرفی کردیم که امیدواریم برایتان مفید بوده باشد. نظر شما در مورد محصولاتی که معرفی کردیم چیست؟ آیا تا کنون تجربه استفاده از آن‌ها را داشته‌اید؟ می‌توانید دیدگاه خود را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه دمیار بزرگسال اف تی ای کو مدل 802

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط