درمان تایم
درمان تایم

بهترین برند گینر خارجی اصل در سال 1402 در بازار ایران

در بین تمامی مکمل‌های بدنسازی، گینر می‌تواند یکی از بی‌نظیرترین و محبوب‌ترین مکمل‌ها برای ورزشکاران عزیز باشد. معمولاً گینر به دلیل فواید ارزشمند و ویتامین‌هایی که در ساختار آن وجود دارد یک تکمیل کننده رژیم غذایی و مکمل مناسب برای عضله سازی است. قیمت گینر اصل نیز مقرون به صرفه خواهد بود، به شرط اینکه از مراکز قابل اعتماد آن را تهیه کنید.

 ساختار و ترکیبات گینر به گونه‌ای است که برای افزایش وزن و عضله سازی مکملی ایده‌آل محسوب می‌شود. بسیاری از افراد در وزن گیری مشکل دارند و به نوعی وزن گیری آنها به سختی است. این افراد می‌توانند از این مکمل برای عضله سازی و افزایش وزن خود استفاده کنند. البته انتخاب بهترین برند این مکمل در بازار نیز مهم است. شما باید به دنبال برندهای خارجی اصل در سال ۱۴۰۲ در بازار ایران باشید.

بهترین برند گینر خارجی اصل در سال 1402 در بازار ایران کدام است؟ تمامی ورزشکاران حرفه‌ای و بدنسازان برای عضله سازی به دنبال بهترین مکمل‌ها در بازار هستند. اگر شما هم تمرینات بدنسازی دارید و به دنبال یک مکمل مناسب هستید، می‌توانید گینر را انتخاب کنید. قطعاً شما هم به دنبال بهترین برند این مکمل‌ها در بازار هستید. اکنون برای آشنایی با بهترین برند مکمل‌های بدنسازی در بازار با ما همراه باشید.

بهترین گینر با درصد پروتئین بالا

مکمل‌های بدنسازی هم اکنون در زندگی ورزشکاران و بدنسازان یک عضو جدایی ناپذیر هستند. البته باید در میزان مصرف و انتخاب بهترین برند مکمل خارجی اصل در بازار نیز توجه داشت. قطعاً انتخاب بهترین برند اصل با کیفیت مطلوب یکی از دغدغه‌های بدنسازان به شمار می‌رود. تنوع بی‌شماری از انواع برندهای خارجی مکمل‌ها هم اکنون در بازار وجود دارد که بهتر است از داروخانه های معتبر تهیه شود. اگر نگاهی به لیست مکمل‌های داروخانه آنلاین صبا بیندازید، با بهترین برندهای خارجی اصل با بهترین قیمت آشنا می‌شوید.

پودر گینراتور الیمپ

پودر گینراتور الیمپ بهترین مکمل بدنسازی در بازار است. این پودر بدنسازی از BCAA و l-glutamine غنی شده، پس یک مکمل با ارزش به شمار می‌رود. در ساختار این پودر کراتین Kre-Alkalyn،  اسیدهای چرب مفید، پروتئین با انتشار تدریجی و… است. از این پودر برای افزایش توده عضلانی استفاده می‌کنند.

 اگر به دنبال عضله‌سازی هستید، این پودر بهترین مکمل برای شما است. البته به شرط اینکه به کیفیت اصل این پودر دسترسی پیدا کنید. در داروخانه آنلاین صبا این پودرهای خارجی با کیفیت اصل و قیمت ارزان توزیع می‌شود. باید با روش مصرف این مکمل‌ها نیز آشنا باشید. این پودر را باید یک الی سه وعده در طول روز و بین وعده‌های غذایی مختلف استفاده کنید.

 البته برای قبل و بعد از تمرین نیز از این مکمل استفاده می‌شود. باید دو پیمانه از این مکمل را با ۱۰۰ میلی آب ترکیب کنید. توجه داشته باشید که بلافاصله پس از ترکیب آب و این مکمل باید سریعاً مصرف شود. افرادی که دارای دیابت هستند و حتی برای کودکان و نوجوانان مصرف این نوع پودر هرگز توصیه نمی‌شود. حتی زنان باردار و شیرده نیز هرگز نباید این مکمل را استفاده کنند. این مکمل غلیظ شده پودری حاوی کربوهیدرات پروتئین و برخی از انواع شیرین کننده‌ها است. تنها افراد ورزشکار و فعال برای افزایش حجم عضلات خود می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

ماسل میکر جاینت اسپورتس

ماسل میکر جاینت اسپورتس تولید شرکت جاینت اسپورتس یکی از بهترین گینرهای بازار محسوب می‌شود. این برند محبوب برای یکی از شرکت‌های معتبر کشور آمریکا است. این مکمل کد آی آر سی وزارت بهداشت را دارد. طعم شکلاتی این مکمل پودری باعث شده تا محبوبیت بسیار بالایی پیدا کند. این پودرها حاوی ۵۲ گرم پروتئین و ۲۵۹ گرم کربوهیدرات هستند.

 معمولاً کربوهیدرات‌ها در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار دارند که نوع کربوهیدرات این پودر مالتودکسترین است. در ساختار این پودر هیچ گونه گلتون و لاکتوزی استفاده نکرده‌اند. مقدار مجاز مصرف این پروتئین ۲ پیمانه و در چهار وعده قبل یا بعد از تمرینات بدنسازی و ورزشی است.

این پروتئین را با مشورت مربی خود استفاده کنید. قبل از استفاده از این پروتئین حتماً به دستورات روی جلد آن توجه داشته باشید. اگر نسبت به بادام، سویا شیر یا حتی تخم مرغ حساسیت دارید، باید با مشورت پزشک از این مکمل استفاده شود. قیمت گینر اصل یا این مکمل تولید آمریکا به تناسب فواید و تاثیرگذاری آن مقرون به صرفه است.

پودر گین ژن استار 3000 گرمی

از بهترین گینرهای اصل ایرانی موجود در بازار می‌توان به مکمل ورزشی گین ژن استار 3000 گرمی اشاره کرد. این برند متعلق به شرکت ستارگان نیک یکی از بهترین شرکت‌ها است. شما ورزشکاران و بدنسازان عزیز می‌توانید برای داشتن یک بدن ایده آل و ورزشکاری از این گینر استفاده کنید.

 در ساختار این مکمل کربوهیدرات و حتی پروتئین بسیار زیادی وجود دارد که باعث افزایش وزن می‌شود. برای افزایش توده‌های عضلانی و حفظ توده عضلانی بهترین مکمل است.

این پروتئین در یک طعم شیرکاکائو در بازار است. اگر یک ورزشکار حرفه‌ای هستید، می‌توانید روزانه 4 پیمانه از این مکمل را با 300-350 میلی لیتر آب، شیر یا آبمیوه ترکیب و استفاده کنید.

نتیجه

امروزه بدنسازان و ورزشکاران با چالش‌های بسیار زیادی نظیر مصرف مکمل‌های دارویی مناسب مواجه هستند. همه بدنسازان به دنبال بهترین گینر اصل خارجی در بازار هستند تا به اندام مطلوب و ایده‌آل خود دست پیدا کنند. برندهای خارجی بسیار زیادی از این مکمل‌ها در بازار وجود دارند. شما می‌توانید از مراکز معتبری نظیر داروخانه آنلاین صبا بهترین مکمل‌های بدنسازی و عضله سازی را با قیمت مقرون به صرفه تهیه کنید.

 این مجموعه در تلاش است تا با تجزیه و تحلیل و ارائه اطلاعات دقیق در رابطه با این مکمل‌ها، به شما کمک کند تا انتخاب مفیدی داشته باشید. اگر به دنبال دستیابی به یک بدن ایده آل و عضله‌های قوی هستید، همین حالا از این داروخانه آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط