درمان تایم
درمان تایم
آزمایش در منزل

بررسی نحوه آزمایش در منزل و هزینه ها

در حال حاضر انجام آزمایش در منزل بسیار رایج شده و تعداد مراجعه به آزمایشگاه کم تر شده است. شما می توانید به راحتی و بدون مراجعه حضوری در سایت آزمایشگاه نوبت خود را رزرو کنید. انجام آزمایش در خانه مزیت های خیلی زیادی مثل انجام خدمات همه روزه، پرداخت هزینه مصوب و عدم نیاز به حضور در آزمایشگاه و معطل شدن را دارد. برای ثبت آزمایش خود در خانه باید از یک مجموعه حرفه ای کمک بگیرید که در نمونه گیری و ارسال آن مهارت داشته باشند.

شما می توانید در سایت آنی آزما نوع آزمایش خود را مشخص کرده و با قیمت پایین و تحت پوشش بیمه آزمایش خود را در خانه انجام بدهید. آنی آزما از تجهیزات درجه یک برای انتقال نمونه به آزمایشگاه استفاده می کند تا هیچ مشکلی به وجود نیاید. افراد آموزش دیده و با تجربه برای نمونه گیری به منزل شما مراجعه می کنند تا هیچ مشکلی پیس نیاید. در نهایت نمونه در یک آزمایشگاه فوق تخصصی زیر نظر آنی آزما بررسی خواهد شد. برای استفاده از خدمات آنی آزما به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

انواع آزمایش در منزل چیست؟

برای استفاده از خدمات آزمایشی در منزل، محدودیتی در نظر گرفته نشده است. شما می توانید از بین گروه های مختلف آزمایش، مواردی که نیاز به حضور در آزمایشگاه را ندارند، انتخاب و در منزل انجام بدهید. تعداد آزمایشگاه هایی که خدمات آزمایشگاهی را در منزل انجام می دهند، روز به روز بیشتر شده و تعداد مراجعه حضوری برای انجام آزمایش بسیار کم تر از قبل شده است. در اینجا به طور خلاصه به آزمایشات اشاره می کنیم:

آزمایش چکاپ

یکی از مهم ترین آزمایشاتی که افراد باید به صورت دوره ای برای بررسی سلامتی خود انجام بدهند، آزمایش چکاپ است. با کمک جواب آزمایش موارد مهمی مثل کم خونی، کمبود ویتامین، میزان قند و چربی مورد بررسی قرار می گیرند. در آزمایش چکاپ زنان و مردان فاکتورها یکسان هستند و به بررسی سلامت کلی بدن خواهند پرداخت. در چکاپ آقایان وضعیت پروستات نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انجام چکاپ در سالمندان با بررسی فاکتورهای انعقادی شروع شده و سایر موارد چکاپ عادی را نیز شامل می شود. شما با انجام آزمایش چکاپ در منزل می توانید جواب آن را در زمان کوتاهی به دست آورده و از سلامت خود مطمئن شوید. جواب آزمایش توسط پزشک آنی آزما بررسی شده و می توانید از خدمات پزشکی این مرکز نیز استفاده کنید.

نحوه نمونه گیری

آزمایش تشخیصی و تخصصی

در کنار انجام آزمایش چکاپ سایر آزمایش های تخصصی نیز در منزل انجام می شوند. می توانید برای بررسی انجام آزمایش خود در خانه نسخه را به تیم پشتیبانی سایت مورد نظر ارائه بدهید. یکی از مهم ترین آزمایشات رایج تست زردی نوزاد است که با دقت خاصی باید این فاکتور را در بدن نوزادان آزمایش کنند. نمونه گیری از نوزاد می تواند در منزل انجام شده و سختی های مراجعه به آزمایشگاه را نداشته باشد.

آزمایش های مهم بررسی سلامتی بدن مثل آزمایش کبد چرب، آزمایش هورمونی، آزمایش تیروئید، آزمایش گوارشی، آزمایش سرطان، آزمایش روماتیسم و غیره در منزل انجام می شوند.

چکاپ سازمانی

برای انجام آزمایشات چکاپ سازمانی می توانید از تیم نمونه گیری برای آزمایش در خانه یا محل کار دعوت به عمل نمایید. برخی از سازمان ها آزمایشات طب کار را به صورت دوره ای برای کارکنان خود انجام می دهند. بهترین راه حل برای انجام به موقع این آزمایشات کمک گرفتن از آزمایشگاه تخصصی است. آزمایشگاهی که بتواند یک تیم متخصص برای بررسی و نمونه گیری ارسال کند، برای کار با سازمان ها مناسب خواهد بود. در چکاپ سازمانی آزمایشات همگی زیر نظر بیمه انجام شده و جواب آن ها نیز توسط پزشک بررسی می شود.

هزینه آزمایش در منزل چگونه پرداخت می شود؟

شاید این سوال در ذهن شما به وجود آمده باشد که هزینه آزمایش در منزل چقدر است و چگونه پرداخت می شود؟ شما باید بدانید که به آزمایشات در منزل هزینه نمونه گیری نیز اضافه می شود. میزان دریافتی مراکز نمونه گیری در منزل از طریق سازمان های مربوطه مشخص شده و طبق تعرفه این خدمات را ارائه می دهند. هزینه نهایی با توجه به خدمات مورد استفاده مشخص خواهد شد. بیمه های مختلف آزمایش در منزل را تحت پوشش قرار داده و می توانید با کمک بیمه، هزینه های مرتبط با آزمایش را کاهش بدهید.

هزینه نهایی با توجه به شهر و محل زندگی شما و همچنین نوع آزمایش مشخص خواهد شد. برای ثبت و پرداخت در سایت آنی آزما، شما ابتدا باید به این سایت مراجعه نموده و بعد از انتخاب آزمایش مناسب بقیه مراحل را انجام بدهید. شهر مورد نظر و نوع بیمه را مشخص کنید تا هزینه نهایی برای شما لحاظ شود.

خدمت را به سبد خود اضافه کرده و اطلاعات تکمیلی شامل نام و نام خانوادگی، آدرس دقیق، شماره موبایل و توضیحات تکمیلی را وارد کنید. بعد از پرداخت مبلغ مورد نظر مراحل به پایان می رسد و طبق زمان بندی مشخص تیم نمونه گیری به منزل شما مراجعه می کنند.

هزینه آزمایش

آیا می توان به نمونه گیری در خانه اعتماد کرد؟

کارشناسان سایت آنی آزما همگی تجربه کافی در زمینه نمونه گیری را دارند و تاییدیه لازم برای این کار را دریافت کرده اند. این کارشناسان دوره های تخصصی نمونه گیری را گذرانده و تمام مراحل را با رعایت پروتکل بهداشتی انجام می دهند. دقت نمونه گیری شبیه به آزمایشگاه است و به دلیل خلوت بودن محیط، کار با تمرکز بهتری انجام می شود. سابقه فعالیت این مجموعه به شما در انتخاب و اعتماد به آن ها کمک زیادی می کند.

استفاده از آزمایشگاه های مجهز و معتبر برای بررسی نمونه اهمیت زیادی دارد. وجود پشتیبانی از زمان ثبت سفارش تا بعد از اعلام نتیجه به شما کمک می کند تا این مراحل را به راحتی پیگیری کنید. آنی آزما محیط امنی برای انجام آزمایشات مختلف در منزل فراهم کرده است. برای آزمایش در منزل یا محل کار اصلا نگران نباشید، این روش به شما در صرفه جویی زمان کمک زیادی می کند.

آزمایش خون در خانه

بهترین مرکز انجام خدمات آزمایش در منزل

تا اینجا با نوع خدمات آزمایش در منزل آشنا شده اید، اکنون باید یک مرکز عالی و با تجربه را به شما معرفی کنیم. آنی آزما این امکان را برای شما فراهم کرده تا بدون مراجعه به بیرون از خانه آزمایشات خود را انجام بدهید. سالمندان، کودکان، زنان باردار و سایر افرادی که برای بیرون رفتن از منزل مشکلات زیادی دارند، می توانند از این روش استفاده کرده و آزمایش را در خانه انجام بدهند. آنی آزما یک مرکز مفید برای معرفی بیماران به آزمایشگاه است و خدمات توسط آزمایشگاه های معتبر شهر انجام می شود.

تنوع آزمایش هایی که آنی آزما ارائه می دهد، بسیار زیاد است. در آنی آزما هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نشده و بسیاری از بیمه ها نیز با این مجموعه قرارداد دارند. فرآیند درخواست بسیار ساده است و همه افراد به راحتی می توانند در سایت این مجموعه خدمت مورد نظر خود را پیدا کرده و ثبت سفارش کنند. آنی آزما نتایج را خیلی سریع تر اعلام می کند. برای استفاده از خدمات این مرکز با شماره تلفن موجود در سایتشان تماس گرفته یا ثبت آزمایش را در آنی آزما انجام بدهید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط