درمان تایم
درمان تایم
بهترین بالش‌های دورگردنی طبی

بالش دورگردنی طبی

یکی از وسایل و تجهیزاتی که در مسافرت‌ها کم و بیش مورد نیاز شما می‌باشد، استفاده از بهترین بالش‌های دورگردنی طبی است. گردن درد، رانندگی‌های طولانی مدت، خستگی و خواب‌آلودگی طی مسیر، ارتروز گردن و… از جمله مواردی هستند که باعث می‌شوند برای کمی استراحت به یک بالش دورگردنی طبی نیاز پیدا کنید. بالش‌های دورگردنی به شکل U مانند در بازار وجود دارند. این دسته از بالش‌ها به واسطه شکل U مانند خود می‌توانند بین سرو گردن قرار گرفته و خوابی راحت را برای شما فراهم کنند. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که می‌خواهید یکی از بهترین بالش‌های دورگردنی طبی را خریداری کنید، این مقاله از مجله درمان تایم را مورد مطالعه قرار دهید.

امروزه بهترین بالش‌های دورگردنی طبی انواع مختلفی داشته و بر اساس جنس و اندازه به چند دسته تقسیم می‌شوند. از جمله آن‌ها می‌توان به بالش دورگردنی فوم هوشمند، بالش دورگردنی مناسب آرتروز گردن، بالش دورگردنی شنی، بادی و یا بالش دور گردنی کودک اشاره کرد. در میان این بالش‌های دورگردنی، دو دسته بادی و پارچه‌ای معروف‌تر بوده و افراد با این دو دسته‌ آشنایی بیشتری دارند. بالش‌های بادی، جنسی از پلاستیک داشته و با استفاده از یک پمپ فشار باد می‌شوند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این دسته از بالش‌ها این است که جای بسیار کمی را اشغال کرده و در صورت عدم استفاه در جیب هم جا می‌شوند. بالش‌های پارچه‌ای دارای روکشی از پارچه بوده و درون آن‌ها از یکسری مواد پر شده است. این بالش‌ها جای بسیار زیادی را در مقایسه با بالش‌های دورگردنی بادی اشغال می‌کنند.

در میان این بالش‌های دور گردنی، می‌توانیم بالش‌های فومی دارای روکش مخمل را به عنوان بهترین بالش‌های دورگردنی طبی به شما معرفی کنیم. این بالش علاوه بر اینکه می‌تواند گردن شما را از آسیب حفظ کند، از تعریق بیش از اتدازه نیز جلوگیری خواهد کرد. از آنجایی که تنوع این محصول بالاست، نیاز دارید تا با بهترین بالش‌های دورگردنی طبی آشنا شوید. برای این منظور ما در این مقاله از مجله درمان تایم ؛ 5 تا از بهترین‌ها را به شما معرفی کرده‌ایم. با خواندن این مقاله می‌توانید بهترین خرید را تجربه کنید.

معرفی 5 تا از بهترین بالش‌های دورگردنی طبی

بالش دورگردنی طبی 0600

بالش‌های دورگردنی طبی 0600، از دسته بالش‌های دورگردنی پارچه‌ای محسوب می‌شوند که درون آن‌ها با الیاف مصنوعی پر شده است. روکش این بالش از میکروفایبر می‌باشد. در نتیجه؛ می‌توان گفت این روکش ضد حساسیت بوده و برای افرادی که پوست حساسی دارند نیز مناسب خواهد بود. همانطور که می‌دانید در هنگام کار مداوم، نشستن طولانی مدت و یا رانندگی‌های طولانی به ماهیچه‌ها و مهره‌های گردن بیشترین فشار وارد خواهد شد، در نتیجه؛ نیاز به خرید بهترین بالش‌های دورگردنی طبی احساس می‌شود. بالش دورگردنی 0600، می‌تواند به سلامت سر و گردن شما کمک بسیاری کند. کیفیت، دوام و ماندگاری، قیمت و همچنین رنگ‌بندی از جمله مواردی هستند که باعث شده‌اند این محصول جزو پرطرفدارترین بالش‌های دورگردنی قرار بگیرد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه بالش دورگردنی طبی 0600

 

بالش دورگردنی طبی P-123

اگر بخواهیم یکی دیگر از پرفروش‌ترین و بهترین بالش‌های دورگردنی طبی و پارچه‌ای را به شما معرفی کنیم، بالش دورگردنی P-123، بهترین گزینه برای شماست. این بالش از جمله بالش‌های دورگردنی پارچه‌ای بوده و درون آن از الیاف طبیعی پر شده است. در نتیجه؛ قیمت بالاتری از بالش‌های پارچه‌ای با الیاف مصنوعی خواهد داشت. روکش این محصول از مخمل می‌باشد. به همین دلیل است که از ایجاد تعریق زیاد نیز جلوگیری خواهد کرد. طراحی ارگونومیک، وزن سبک، حمل و نقل آسان، طراحی زیبا و همچنین کیفیت و دوام بسیار بالا را می‌توان از جمله ویژگی‌های این بالش دورگردنی دانست. بالش دورگردنی طبی P-123 برای افراد با گروه سنی مختلف قابل استفاده می‌باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه بالش دورگردنی طبی 0600

 

بالش دورگردنی طبی 2MD

امروزه خرید بهترین بالش‌های دورگردنی طبی، به یکی از ملزومات سفر تبدیل شده است. از آنجایی که بالش‌های دورگردنی بادی جای بسیار کم‌تری را اشغال می‌کنند، در نتیجه بهترین گزینه برای مسافرت‌های شما خواهند بود. بالش دورگردنی طبی 2MD می‌تواند یک همسفر عالی برای شما باشد. جنس این محصول از پلی‌استر با پوششی از فلانل پشمی است. این پارچه ضد حساسیت بوده و هیچگونه حساسیتی را برای افراد ایجاد نخواهد کرد. بالش 2MD توسط یک پمپ لاتکسی بسیار محکم پر شده و در مواقعی که مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، از طریق دریچه تخلیه هوا خارج می‌گردد. از این بالش دورگردنی برای رفع اسپاسم و جمع شدگی مهره‌های گردنی (بخصوص مهره اطلس) نیز استفاده می‌شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه بالش دورگردنی طبی 2MD

 

بالش دورگردنی PAYA مدل BN04

برای داشتن سفری لذت بخش نیاز به استراحت به موقع و راحت خواهید داشت. یکی از تجهیزاتی که باعث می‌شود شما در طی مسیر خوب استراحت کرده و خوابی آرام داشته باشید، استفاده از بهترین بالش‌های دورگردنی طبی می‌باشد. بالش دورگردنی پایا مدل BN04، از جمله بالش‌های دورگردنی پارچه‌ای است که از آن می‌توان برای جلوگیری از آرتروز و یا گردن درد استفاده کرد. روکش بالش دورگردنی پایا از پلی استر بوده و قابلیت شستشو دارد. این محصول در واقع یکی از با کیفیت‌ترین و البته پرفروش‌ترین بالش‌های دورگردنی طبی محسوب می‌گردد. کیفیت ساخت خوب، دوام و ماندگاری بالا از جمله ویژگی‌هائیست که باعث شده‌اند این محصول به عنوان یکی از بهترین بالش‌های دورگردنی طبی شناخته شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه بالش دورگردنی PAYA مدل BN04

 

بالش دورگردنی طبی گروه هنری طرح مژه‌ای مدل MM-03

اگر از جمله افرادی هستید که به سلامت خود اهمیت می‌دهند، بهتر است بدانید؛ استفاده از بهترین بالش‌های دورگردنی طبی می‌تواند در هنگام رانندگی و یا نشستن‌های طولانی مدت فشار وارده به مهره‌های گردن را کاهش دهد. در تولید این محصول از با کیفیت‌ترین مواد استفاده شده است. استفاده از الیاف HOLLOW باعث شده است، این دورگردنی بسیار نرم باشد. جنس رویه بالش دورگردنی گروه هنری از پارچه مخملی بسیار با کیفیت می‌باشد. به همین دلیل است که از تعرق زیاد جلوگیری به عمل خواهد آمد. شما می‌توانید هنگام رانندگی، نشستن، تماشای تلوزیون، مطالعه و یا خوابیدن از بالش‌های دورگردنی استفاده کنید. بالش MM-03 علاوه بر این که برای دور گردن قابل استفاده است، برای زیر نشیمنی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همانطور که می‌دانید تنوع این محصول در بازار بسیار زیاد است. بالش‌های دورگردنی با تنوع بسیار بالایی به بازار عرضه شده‌اند. اگر به فکر خرید یک همراه همیشگی برای مسافرت‌هایتان هستید، خرید بهترین بالش‌های دورگردنی طبی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. شما می‌توانید هر یک از این بالش‌ها را از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر خریداری کنید. فروشگاه مجازی دیجی کالا، یکی از همین فروشگاه‌های معتبر می‌باشد. شما می‌توانید در خانه بنشینید و خرید خود را با استفاده از فروشگاه دیجی کالا به ثبت برسانید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه بالش دورگردنی طبی گروه هنری طرح مژه‌ای مدل MM-03

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط