درمان تایم
درمان تایم
بهترین پدهای الکلی

انواع بهترین پدهای الکلی

پد الکلی یکی از محصولات ضد عفونی کننده درمانی است که در بسیاری از موارد نظیر درمانگاه،  کلینیک های تخصصی،  تزریقات و غیره کاربرد دارد.  این پد در مدل های مختلف بوده و بسته بندی آن در طرح های متنوع می باشد. ما در این مطلب سعی داریم تا شما را با انواع بهترین پدهای درمانی و الکلی آشنا کنیم و توضیحاتی را در مورد پد الکلی برای شما شرح دهیم.  چنانچه به مطالعه این موضوع علاقه دارید ما را تا آخر این مطلب همراهی کنید.

پد الکلی چیست؟

پد الکلی محصولی ضد عفونی کننده که کاربردهای متتوعی دارد.  این محصول مجموعه ای متشکل از نخ یا پنبه آغشته به الکل می باشد و جهت جلوگیری از خشک شدن در بسته بندی کوچک و آلومینیومی ارائه می شود.

پدهای الکلی یک بار مصرف هستند و نمی توان از آنها چندین بار استفاده نمود. این پدها به دلیل سایز کوچک قابل نگهداری در کیف و یا جیب می باشند و می توانید در صورت نیاز آنها را در هر جا استفاده نمود. این پدها در زمینه های گوناگون از جمله پزشکی کاربرد دارند و مزایای استفاده از آنها زیاد است.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد الکلی موجود در بازار

کاربرد پدهای الکلی

  • پد الکلی در زایشگاه ها
  • پد الکی در مراکز درمانی و پزشکی
  • پد الکلی در بسته و جعبه کمک های اولیه
  • پد الکلی در آزمایشگاه
  • پد الکلی در تزریقات بیمارستانی

نوع و میزان درصد الکل در پدهای الکلی

 هر شرکت و برند تولید کننده نوع و میزان معینی الکل را در پدهای الکلی مورد استفاده قرار می دهد.  بیشترین نوع الکل که اغلب در پدهای الکلی وجود دارد و اغلب برندهای معتبر نیز از آن استفاده می کنند،  ایزوپروپیل و اتیل الکل است.

همچنین میزان الکلی که هر برند برای تهیه پدهای الکلی مورد استفاده قرار می دهد با سایر برندها متفاوت می باشد.  اما به طور کلی حداقل میزان الکل برای ضد عفونی و عدم رشد باکتری ها برای پدهای الکلی ۷۰ درصد است.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد الکلی موجود در بازار

معرفی بهترین پدهای الکلی با کیفیت عالی

همانطور که گفتیم بهترین پدهای از الکل مرغوب و از درصد زیادی الکل برخوردار هستند.  برندهای مختلفی انواع بهترین پدهای الکلی را ارائه می دهند که برای تهیه آنها می توان به فروشگاه های معتبری چون دیجی کالا مراجعه نمود.

ما در ادامه به چند نمونه از انواع پدهای الکلی از برندهای معتبر اشاره می کنیم که شما می توانید جهت خرید و آشنایی هر چه بیشتر با انواع پد الکلی به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

پد الکلی پاکیار مدل 100 بسته 100 عددی

ابعاد این پد در اندازه های ۵*۵*۰.۱ سانتی متر می باشد و در طرح های مستطیلی شکل طراحی و ارائه شده است.  این محصول دارای یک بسته صد عددی پد الکلی است که نیاز شما را جهت استفاده طولانی مدت رفع می کند.

پنبه الکلی موجود در هر بسته پد از نوع مرغوب بوده و آغشته به ایزوپروپیل الکل می باشد. میزان الکل در هر پد ۷۰ درصد است.  این پد جهت استفاده در تزریقات و ضد عفونی کردن کاربرد دارد.  این پد کاملا بهداشتی و قابل مصرف برای استعمال خارجی مناسب است.

 

بهترین پدهای الکلی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد الکلی موجود در بازار

 

 پد الکلی نیوساد مدل A10 بسته 100 عددی

پدها مواد ضد عفونی کننده قوی است که برای استعمال خارجی کاربرد داشته و مزایای استفاده از آن زیاد می باشد.

پد الکلی نیوساد مدل A10 یک محصول کاملا بهداشتی و پرکاربرد می باشد که جهت ضد عفونی کردن در تزریقات می توان از آن استفاده نمود. این محصول در ابعاد ۵*۶*۱ سانی متر طراحی و ارائه شده است.

شکل این پد مربعی و در بسته بندی کاملا مرغوب می باشد.  تعداد بسته های این محصول صد عدد پد با الکل ۷۰ درصد و دارای مرغوبیت بالا است.

 

بهترین پدهای الکلی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد الکلی موجود در بازار

 

پد الکلی یونی مدل 898 بسته 100 عددی

ابعاد این محصول در اندازه های ۱۶*۱۲*۷ سانتی متر می باشد و در طرح مستطیلی شکل ارائه گردیده است.  این محصول شامل یک بسته صد تایی پد الکلی است و خاصیت ضد عفونی کنندگی خوبی دارد.

بسته بندی شیک و طرح زیبای این محصول بسیار مناسب جهت استفاده شخصی می باشد.  همچنین می توان آن را در همه جا با خود به همراه داشت.  این محصول در تزریقات و کلینیک های درمانی جهت ضد عفونی کردن کاربرد دارد. الکل موجود در این پد از نوع ایزوپروپیل و تهیه شده از الیاف مرغوب است.

 

بهترین پدهای الکلی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد الکلی موجود در بازار

 

پد الکلی نیوساد مدل +A مجموعه دو عددی

این پد الکلی یکی دیگر از محصولات برند نیوساد که تولید کننده انواع پدهای درمانی و الکلی می باشد و  محصولات خویش را با کیفیت و مرغوبیت عالی ارائه می کند. این محصول یکی از بهترین پدهای الکلی است که در طرح مستطیلی شکل ارائه می شود.

ابعاد هر پد الکلی در این محصول ۱۱*۸*۵ سانتی متر است.  این مجموعه دو بسته را تشکیل می دهد که هر بسته دارای ۲۴ عدد پد الکلی می باشد. پد الکلی نیوساد مدل +A در تزریقات و جهت استعمال خارجی برای ضد عفونی کردن کاربرد دارد.

 

بهترین پدهای الکلی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد الکلی موجود در بازار

 

پد الکلی پاک یار مدل 02 بسته 100 عدد

محصول پد الکلی پاک یار مدل 02 در یک بسته ۱۰۰ عددی ارائه و عرضه گردیده است. ابعاد این محصول در اندازه های ۵*۵*۱ سانتی متر و به شکل مربع می باشد.  مواد موثره جهت استعمال خارجی در این پد الکل ایزوپروپیل  که میزان ۷۰ درصد را تشکیل داده است.

این پد تهیه شده از الیاف مرغوب و کاملا بهداشتی می باشد و از آن جهت ضد عفونی کردن در تزریقات می توان استفاده نمود.  این پد ویژگی ضد باکتری دارد.

 

بهترین پدهای الکلی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد الکلی موجود در بازار

 

پد الکلی دی مدل i10 بسته 100 عددی

از تجهیزات پزشکی یک بار مصرف که در بسته بندی جداگانه به صورت پدهای تکی مورد استفاده قرار می گیرد،  پدهای الکلی هستند که در شکل و طرح های مختلف به بازار عرضه می شوند. پد الکلی دی مدل i10 یک محصول پر کاربرد در این زمینه است که در یک بسته صد عددی ارائه و عرضه می شود.

این پد الکلی در بسته بندی کاغذی آلومینیومی کوچک ارائه گردیده است،  که جهت حفظ استریل و جلوگیری از خشک شدن می باشد.   این پد آغشته به الکل ایزوپروپیل ۷۰ درصد بوده و از الیاف مرغوب تهیه شده است. اندازه هر پد در این محصول در ابعاد ۱۵*۱۰*۸ سانتی متر و به شکل مستطیلی می باشد.

 

بهترین پدهای الکلی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد الکلی موجود در بازار

 

پد الکلی یوتاب مدل HRZ بسته 100 عددی

یکی دیگر از بهترین پدهای الکلی محصول یوتاب مدل HRZ است که ابعاد هر پد این محصول در اندازه های ۱۱.۵*۹*۵.۵ سانتی متر می باشد.  پنبه این پد آغشته به اتیل الکل با میزان ۷۰ درصد است و دارای مرغوبیت می باشد.

این محصول دارای یک بسته صد عددی از پد الکلی است که به شکل های مربع می باشد.  پدهای الکلی این محصول مقاوم در برابر نفوذ رطوبت هستند و خاصیت ضد باکتری دارند. این محصول در تزریقات مورد استفاده قرار می گیرد.

 

بهترین پدهای الکلی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد الکلی موجود در بازار

پد الکلی اسپی مدل 002 بسته 20 عددی

این محصول دارای یک بسته حاوی ۲۰ ساشه پد الکلی بوده که هر کدام در ابعاد ۱۵*۱۵*۵ سانتی متر طراحی شده است. این محصول به دلیل اندازه و سایز بزرگ برای استفاده در محل بیمارستان،  درمانگاه ها،  نمونه گیری در آزمایشگاه ها،  مراکز تزریقات و پانسمان،  داروخانه ها،  مطب ها،  آرایشگاه های زنانه و مردانه،  جعبه کمک های اولیه و آمبولانس ها،  واکسیناسیون و ضد عفونی جوش صورت مناسب می باشد.

همچنین می توان از آن در خراشیدگی پوست و سایر مصارف بهداشتی استفاده نمود.  برای محل نیش حشرات نیز کاربرد دارد.  شکل پدها در این محصول مربعی است و تهیه شده از الیاف مرغوب و با کیفیت می باشد.   میزان الکل موجود در این پد  ۷۰ درصد است.

 

بهترین پدهای الکلی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد الکلی موجود در بازار

 

پد الکلی یوتاب کد 702 بسته 100 عددی

پد الکلی یوتاب کد 702 در ابعاد ۲۱*۵*۶ سانتی متر طراحی شده و مواد موثره آن اتیل الکل ۷۰ درصد می باشد. یوتاب از بهترین برندهای تولید کننده انواع تجهیزات پزشکی یک بار مصرف و چند بار مصرف از جمله پد الکی است که کیفیت محصولات در حد استاندارد و مرغوب است.

این محصول شامل یک بسته صد عددی بوده و در شکل مستطیل ارائه می شود.  این پد الکلی مقاوم در برابر نفوذ رطوبت نیز می باشد،  و همین ویژگی آن را منحصر به فرد کرده است. این محصول در تزریقات و جعبه کمک های اولیه و نیز جهت استعمال خارجی کاربرد دارد. این محصول همچنین ضد باکتری می باشد.

 

بهترین پدهای الکلی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد الکلی موجود در بازار

 

پد الکلی آ اس مد کد i10 بسته 200 عددی

پد الکلی آ اس مد دارای الکل اتیلیک با میزان ۷۰ درصد است.  این محصول خاصیت ضد عفونی کنندگی بالایی دارد.  جهت زخم و یا گزیدگی حشرات و یا پاکیزه کردن لوازم شخصی مانند موبایل و کامپیوتر و غیره می توان از آن استفاده نمود.

ابعاد این محصول در اندازه های ۲۰*۲۰*۱۰ سانتی متر می باشد. این پد در شکل و طرح مربعی طراحی شده است.  این محصول می توان در داروخانه ها،  مطب ها،  آرایشگاه های زنانه و مردانه و آمبولانس ها قابل استفاده و مناسب است.  همچنین برای بیماران دیابتی که  مسافرت زیاد می روند،  می توانند این پد الکلی را همیشه با خود به همراه داشته باشند.

این پد بسیار کوچک و سبک است و می توانید به راحتی آن را حمل کنید.  این محصول جهت استعمال خارجی و برای ضد عفونی کردن کاربرد فراوان دارد.  این محصول ضد باکتری می باشد.

 

بهترین پدهای الکلی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع پد الکلی موجود در بازار

 

در چه مواردی نباید از پد الکلی استفاده نمود؟

پدهای الکلی به دلیل یک بار مصرف بودن به هیچ عنوان نباید از آن چندین بار استفاده نمود. همچنین در صورت حساسیت پوستی و آلرژی به بوی آن نباید استفاده کنید. چون در غیر این صورت پوستتان دچار التهاب و قرمزی و سرگیجه می شود.

این پدها جهت استعمال خارجی مورد استفاده قرار می گیرند،  پس نباید آن را به درون بینی یا چشم فرو کنید. نکته دیگر اینکه پدهای الکلی قابل اشتعال هستند و باید آنها را  از در معرض قرار دادن نور مستقیم و یا نزدیکی آتش دور نگه دارید.

سايت دیجی کالا از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی و ارائه کننده انواع کالاها از برندهای معتبر داخلی و خارجی می باشد،  که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت در بازگشت کالا،  تضمین در کیفیت و سلامت کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.  شما می توانید جهت آشنایی و خرید بهترین مدل های پد الکلی به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط