درمان تایم
درمان تایم
آشنایی با بهترین قلم های طب سوزنی

آشنایی با بهترین قلم های طب سوزنی

یکی از تجهیزات مهم در طب سوزنی که بسیار پرکاربرد هم می باشد، قلم طب سوزنی ست. این ابزار مدرن امروزه به درمانگران در درمان راحت و سریع و هر چه بهتر کار درمان کمک می کند. قلم طب سوزنی در مدل های مختلف بوده و یک ابزار سوزنی و در اغلب مدل ها نیز به عنوان ماساژور  می باشد. با ما در این مطلب از سایت درمان تایم همراه باشید تا با ارایه نکات و بررسی چند نمونه از بهترین قلم های طب سوزنی شما را هر چه بیشتر با این محصول محبوب و پرطرفدار آشنا کنیم. تا چنانچه قصد خرید این محصگل را دارید بتوانید با آگاهی و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه اقدام کنید.

معرفی بهترین قلم های طب سوزنی

قلم های طب سوزنی در طرح های مختلف ارایه می شود و از  کارایی بالا و عملکرد دقیق برخوردار است. با این حال بهترین راه برای خرید این محصول مراجعه به فروشگاه های معتبر می باشد که محصولات مورد نظر شما را با کیفیت و قبمت مناسب ارایه می دهند.

یکی از این فروشگاه ها و از آنلاین شاپ های قدیمی در ایران سایت دیجی کالاست. این فروشگاه از نمایندگی های فروش محبوب و قابل اعتماد مشتریان می باشد که انواع کالاها از جمله وسایل طبی و  تجهیزات پزشکی را از برندهای معتبر داخلی و خارجی ارایه و عرضه می کند.

معرفی بهترین قلم های طب سوزنی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم های طب سوزنی موجود در بازار

در این راستا نیز انواع قلم های طب سوزنی از برندهای معروف و معتبر توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد که از کیفیت و عملکرد بالایی برخوردار هستند. بنابراین شما می توانبد با اطمینان از کیفیت و قیمت محصول مورد نظر خود را انتخاب و خرید نمایید.

ما در ادامه جهت آشنایی هر چه بیشتر شما عزیزان با انواع بهترین قلم طب سوزنی چند نمونه از این محصول را در این مطلب قرار داده ایم، تا شما بتوانید با آگاهی اقدام به خرید کنید.

قلم طب سوزنی و ماساژور کارینا مدل W-912R

این محصول به صورت و طرح چند رنگ برای مشتریان گرامی عرضه می شود. از ویژگی های مهم این محصول می توان به تعداد سطح قدرت آن که در 9 سطوح می باشد، و نیز ایمن و موثر بودن آن اشاره کرد.

فرکانس پالس این قلم 6HZ و وسعت پالس آن 160-180US است. همچنین قابلیت شارژ با USB و ماساژور دارد. استفاده از این قلم در زمان و انرژی شما صرفه جویی می کند و  اثربخشی بالا دارد. این قلم دارای 3  سر ماساژور است.

از این قلم می توان در کلینیک های زیبایی، فیزیوتراپی، مراکز درمانی و بهداشتی و به صورت خانگی نیز استفاده کرد. این محصول بدون عوارض، دارای جریان کار 150mA» و جنسی از ABS دارد. برای افرادی که دچار سردرد، میگرن، سرگیجه و یا علایم دیگر هستند، استفاده از این محصول می تواند موثر باشد.

قلم طب سوزنی و ماساژور کارینا مدل W-912R

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم های طب سوزنی موجود در بازار

همچنین قلم کارینا مدل w-912R در مگنت تراپی، رفع چین و چروک پوست، بهبود سردرد و کمر درد، درمان دردهای عصبی، رفع خستگی و درمان دردهای مچ پا و دست، شانه، زانو و سایر قسمت های بدن، رفع چین و چروک پوست، شل کردن عضلات و بهبود سرگیجه و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت نحوه استفاده از این قلم نوک دستگاه ( قسمت ماساژور ) را روی سطح مورد نظر از بدن قرار دهید. این دستگاه با انتقال پالس های الکتریکی به سطح پوست، آن را تحریک نموده و فعال می کند. با این کار نوعی احساس راحتی و تسکین به فرد دست می دهد. قلم طب سوزنی و ماساژور کارینا مدل w-912R به صورت الکتریکی و قابل  شارژ از طریق باتری کار می کند و یک محصول محبوب و پرفروش در بین مخاطبان و مصرف کنندگان است.

ماساژور طب سوزنی مدل قلمی

کاربرد این ابزار برای مواقعی مناسب بوده که بدن تان احساس خستگی و یا گرفته است. همچنین در صورت داشتن بافت و  عضلات منقبض و یا ناراحت می توان از این محصول استفاده کرد. این محصول در کلینیک های طب سوزنی و سالن های زیبایی و غیره جهت رفع خستگی و اضطراب و نیز بهبود درد استفاده می شود و آرامش را بدن فرد می بخشد.

این محصول یکی از بهترین قلم های طب سوزنی الکترونیکی می باشد که بر پایه یینگ و یانگ در طب چینی طراحی شده است. به طوری که در طراحی آن به جای سوزن از جریان الکتریکی برای تحریک استفاده شده و دارای 4 سری مختلف می باشد. این قلم با با تحریک پوست جریان خون را به گردش انداخته و به پوست نرمی و صافی می بخشد. از این رو می توان از آن در کلینیک های زیبایی نیز استفاده نمود.

ماساژور طب سوزنی مدل قلمی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم های طب سوزنی موجود در بازار

هر کدام از سری های این قلم دارای کاربرد و طراحی خاص هستند. به طوری که از سر گنبدی شکل جهت جوانسازی عضلات صورت و مراقبت های بهداشتی استفاده می شود. سر نوع کروی برای تسکین درد می باشد. همچنین سر نوع گره برای قسمت های جزیی بدن کاربرد دارد. کارایی این محصول به قدری بالاست که با داشتن چهار سری فلزی دیگر نیازی به استفاده از ماساژورهای بزرگ با وزن و حجم زیاد نیست. زیرا این ماساژور هم وزن سبک و کمی دارد ( وزنی در حدود 45 گرم ) و دیگر آنکه بسیار خوشدست می باشد.

این ماساژور با باتری قلمی کار می کند. بنابراین فقط کافیست باتری را در آن قرار داده و قلم را روی سطوح آسیب دیده در بدن فشار دهید. مزیت استفاده از این ماساژور قلمی در این است که برای کار از جریان بدن خود فرد بهره می برد. به طوری که با فشار دادن قلم بر روی نواحی آسیب دیده یک پالس الکتریکی جهت تحریک از بدن فرد آزاد می شود.

این قلم دارای 9 سطح شدت قدرت می باشد و از توان مصرفی 1.11 وات برخوردار است. بنابراین بهترین نحوه استفاده  برای کار با قلم ماساژور اینکه با فشار دادن دکمه + دستگاه که بر روی ابزار تعبیه شده  و روشن کردن آن از سطح شدت 1 شروع به کار نمایید. سپس می توانید شدت آن را زیاد کنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم های طب سوزنی موجود در بازار

به این صورت که نوک قلم را در اطراف ناحیه مورد نظر فشار داده و بلغزانید. این کار را تا زمانی که نبض قوی را احساس نموده ادامه دهید. در ابتدا اجازه دهید عدد 1 روی نمایشگر دستگاه ظاهر شده و بعد از آن دستگاه را خاموش نمایید. توصیه می شود هنگام کار با دستگاه از روغن ماساژ یا لوسیون استفاده نموده تا بتوانید بهتر نتیجه بگیرید. جهت نحوه کار با دستگاه دفترچه راهنمایی به زبان انگلیسی به همراه محصول ارایه می گردد.

طب سوزنی یا سوزن درمانی

این طب گونه ای از علم پزشکی است که به تسکین درد از طریق مسیرهای انرژی اشاره دارد. در روش درمانی طب سوزنی از طریق تحریک نقاطی در 14 مسیر انرژی در بدن می توان درد را تسکین داد. این نوع درمان در گذشته نه چندان دور با استفاده از وارد کردن سوزن به بدن انجام می گرفت. ولی امروزه با پیشرفت علم پزشکی و تلفیق طب سنتی چینی و ارگان های مدرن این کار با قلم طب سوزنی صورت می گیرد.

طب سوزنی یا سوزن درمانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم های طب سوزنی موجود در بازار

طب سوزنی در درمان مشکلاتی نظیر بی خوابی، انواع سردرد و میگرن، کمر درد و فیبرومیالژی و سایر دردها موثر است. با استفاده از طبرسوزنی می توان تا حد قابل توجهی از مصرف دارو و عوارض ناشی از آن جلوگیری کرد.

قلم طب سوزنی چیست؟

این محصول که ترکیبی از طب سنتی چینی و تکنواوژی مدرن روز می باشد، ابزاریست که پالس های الکتریکی را به سطح پوست انتقال می دهد.  به این صورت که وقتی بر روی سطح مورد نظر از پوست قرار بگیرد حس لغزش را القا نموده و بدن را به طور الکتروفیزیولوژیکی تحریک می کند. این قلم در واقع همان کار سوزن ها را انجام می دهد و باعث چند فعالیت اصلی در بدن می شود که عبارتند از:

  • افزایش فعالیت بافت ها
  • تحریک اندام ها
  • تنظیم میدان بیوالکتریکی
  • فعالیت رادیکال ها و تعدیل سلول ها، جذب، هدایت و در نتیجه تعادل بدن
  • افزایش متابولیسم بدن، تقویت سیستم ایمنی بدن و مراقبت های بهداشتی

قلم طب سوزنی چیست؟

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم های طب سوزنی موجود در بازار

همچنین مزیت هایی که استفاده از قلم طب سوزنی دارد شامل موارد زیر هستند:

  • جهت بهبود و درمان تمام عضلات، درد کمر، درد مفاصل و فشار عضلانی و هر نقطه از بدن می توان از آن استفاده کرد.
  • جهت ماساژ ساده عضلات کاربرد دارد
  • می توان از آن جهت کمک کننده به لیفت صورت، رفع دایره های تیره و چین و چروک و غیره به منظور زیبایی صورت استفاده نمود.
  • بی خطر و بدون خشونت
  • دارای ماساژ پالسی
  • نقاط حساس و مریدین ها را به طور هوشمند پیدا می کند
  • دارای قابلیت شارژ باتری لیتیوم

نکاتی که باید در هنگام استفاده از قلم طب سوزنی رعایت نمود

از آنجایی که عملکرد قلم طب سوزنی بر اساس حس الکتریکی و یا همان تحریک الکتریکی طراحی شده است. بنابراین رعایت برخی موارد می تواند استفاده از آن را راحت تر نموده و نتیجه بهتری حاصل آید. این موارد عبارتند از :

پزشک و یا درمانگر طب سوزنی باید در مورد نقاط طب سوزنی و مریدین ها اطلاعات کاملی داشته باشد.

قلم طب سوزنی بر اساس برق تک فاز کار کرده و  بنابراین در صورت استفاده از آن باید دست خود را روی پوست فرد مورد نظر گذاشته تا کار کند. در چنین حالتی که قلم برای تبدیل به حلقه به الکتریسیته ساکن بدن متکی است.

نکاتی که باید در هنگام استفاده از قلم طب سوزنی رعایت نمود

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قلم های طب سوزنی موجود در بازار

در صورتی که پوست تحریک نشد، می توانید از با آب و یا روغن و یا کرم رسانا سطح مورد نظر با پوست را ماساژ داده تا اتصال حاصل شود.

در هنگام اتصال ممکن است پوست تا یک دقیقه اول شروع به درد کند که طبیعی ست و به مرور تسکین می یابد.

قلم سوزنی جهت درمان بسباری از امراض و نیز تسکین درد و غیره کاربرد دارد. بنابراین حتما قبل از استفاده از دفترچه راهنما که هنگام محصول ارایه می شود، استفاده کنید.

ما در این مطلب نکاتی را که لازم است در هنگام خرید و استفاده از قلم طب سوزنی رعایت شود را شرح دادیم. همچنین چند نمونه از بهترین قلم های طب سوزنی را به شما معرفی نمودبم تا شما بتوانید با آگاهی کامل نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام کنید. شما می توانید جهت آشنایی با محصولات بیشتر و متنوع در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایبد. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.

در صورتی که تمایل دارید تا با انواع تجهیرات پزشکی و بیمارستانی جدید و پرفروش جهت خرید این محصولات آشنا شوید، مقالات ما را در سایت درمان تایم دنبال کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط