درمان تایم
درمان تایم
لیپوساکشن گردن

لیپوساکشن چانه و گردن

لیپوساکشن چانه و گردن , قیمت و هزینه عمل لیپوساکشن چانه و گردن , بهترین متخصص برای لیپوساکشن گردن : بهترین راه برای از بین بردن چربی های اضافه استفاده از روش ساکشن است معمولا بیشتر افراد از داشتن چربی در نقاطی مثل چانه و گردن بسیار ناراضی هستند از این رو ساکشن که شامل برداشتن چربی از زیر چانه است و توسط جزاح پلاستیک انجام می شود مناسب ترین روش است.

لیپوساکشن چانه و گردن

معمولا افرادی که دارای صورتی با اندازه ی معمولی و نیمرخی برجسته اند برای انجام این نوع جراحی بسیار مناسب می باشند در این روش جراحی شکاف بسیار کوچکی به اندازه ی 2 میلیمتر زیر پوست چانه ایجاد می شود و سپس مایع مخصوص که برای از بین بردن چربی ها کمک میکند تزریق می شود.

معمولا  در این روش جراحی شکاف ها بسیار کوچک می باشند و به ندرت خونریزی و آسیب های روانی مربوط به زخم های پوستی را داراست.

در مورد ظاهر گردن معمولا عمده نگرانی های بیشتر بیماران به دو دسته طبقه بندی می شود :

  • چربی اضافه (چانه دوتایی)
  • طنابی شکل شدن عضلات به علت شل شدن عضلات
  • پوست اضافی یا پوست کشیده شده (turkey neck)

با توجه به این که لیپوساکشن گردن و چانه روش آسانی برای جوان کردن گردن است و کمترین دوره نقاهت و هزینه را دارد از این رو در بیمارانی که در قسمت گردن خود چربی اضافی دارند می توان که با انجام لیپوساکشن گردن این عارضه را درمان کرد.

لیپوساکشن گردن و چانه چه کار می کند؟

معمولا در افرادی که دارای چانه و گردن بسیار بزرگ هستند و تجمع چربی در این قسمت بسیار باشد انجام جراحی لیپوساکشن چانه و گردن باعث می شود تا گردن باریک تر و جوانتر به نظر برسد.  این روش برای بیمارانی مناسب است که چربی اضافی در گردن دارند و کیفیت پوستشان خوب است.

لیپوساکشن چانه

با این جراحی می توان به نتیجه زیر دست یافت

  • برداشتن بافت چربی از ناحیه گردن و چانه دوتایی
  • کمک به مشخص تر شدن زاویه زیر چانه
  • کمک به مشخص تر شدن حدود فک و گردن

برای انجام لیپوساکشن چانه و گردن بهترین کاندید ها چه کسانی هستند؟

افرادی که در قسمت گردن خود چربی اضافی دارند و پوست گردن آنها شل و اویزان نیست. معمولا انجام لیفت برای خانم ها و آقایانی که دارای پوست شل در این قسمت هستند مناسب تر است . در صورتی که بیماران علاوه بر چربی اضافه در گردن دچار طنابی شکل شدن عضله در گردن نیز باشند، باید مینی لیفت گردن را برای درمان انجام دهند. سن انجام جراحی 30 الی 50 سال است.

برش لیپوساکشن چانه و گردن

زخم و اسکار در تمامی جراحی ها کاملا مشهود است اما نکته مهم این است که در کاهش تعداد زخم های قابل مشاهده  تخصص جراح پلاستیک بسیار مهم است و اهمیت دارد جراح متبحر برش ها را در بخش هایی قرار می دهد که دیده نشوند.  معمولا برش لیپوساکشن چانه و گردن تقریبا 3 میلی متر طول در چین زیر چانه دارد.

دوران نقاهت لیپوساکشن چانه و گردن

  • انجام فعالیت های سبک مانند تماشای تلویزیون یا گوش دادن به موسیقی
  • برای بالا آوردن سر خود در زمان خواب از چند بالش باید استفاده کنید.
  • این کار به کاهش تورم کمک می کند و دوران نقاهت را کاهش می دهد.
  • در صورت احساس درد بهتر است تا از مسکن هایی که پزشک تجویز کرده استفاده کنید

اولین ویزیت بعد از جراحی

معمولا اولین مراجعه بعد از جراحی یک هفته بعد از جراحی است که در این مراجعه، دکتر بخیه ها را می کشد. معمولا با توجه به آسان بودن این جراحی اکثریت بیماران در عرض 5-3 روز سرکار خود برمی گردند.

شروع ورزش و فعالیت های سبک در هفته دوم بلامانع است و می توانید ورزش سبک انجام دهید. حتما  از انجام فعالیت سنگین تا 3 هفته بعد از جراحی اجتناب کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط