درمان تایم
درمان تایم
لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ، لیزر خطی بیکینی , هزینه لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی ، لیزر خطی بیکینی , هزینه لیزر بیکینی , لیزر موهای اندام تناسلی ، لیزر موی زائد بیکینی ، لیزر موی اندام تناسلی زنان : در قسمت هایی از بدن موهایی رشد می کند که غیر معمول می باشد و بخاطر داشتن رنگ تیره این موها را بیشتر غیر طبیعی نشان می دهد به این دلیل می باشد که افراد می خواهند که از شر این موهای زائد خلاص بشوند ، از بین بردن این موها روش های مختلفی را دارد مانند : استفاده از تیغ ، وکس ، لیزر مو و غیره .

لیزر بیکینی
لیزر بیکینی

در بعضی از روش ها این موهای زائد به مدت کوتاهی از بین می روند و با رویش دوباره خود را نشان می دهد. در میان این روش ها لیزر موهای زائد می تواند در کوتاهترین زمان و کمترین انرژی می تواند شما را دائما از این موها نجات بدهد و شما همیشه پوستی لطیف و زیبا داشته باشید . روش های دیگری که برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد احتمال دارد که موهای زیر پوستی را نیز تحریک کرده و به رویش در آورد ولی در لیزر کردن موهای زائد بدن موها کاملا از بین رفته به طوری که انگار اصلا مویی وجود نداشته است .

از بین بردن موهای زائد بدن توسط لیزر :

لیزر موهای زائد یک روش غیر تهاجمی می باشد که نتایج آن را می توان طی چند جلسه مشاهده کرد که به طور دائم و طولانی مدت شما را از شر این موها رهایی می دهد . برای از بین بردن موهای زائد بدن با این روش کمترین زمان را صرف می کنید و نیازی نیست که از کارهای روزمره خود دست بکشید . لیزر موهای زائد عوارض بسیار کمی و معدودی را دارد که با رعایت کردن توصیه های پزشکی هیچ گونه عوارضی را نخواهد داشت . لیزر مو در مقایسه با روش های دیگر بسیار امن و ملایم می باشد همچنین از سرعت بالایی نیز برخوردار است و لازم نیست وقت زیادی را برای این کار صرف کنید .

ما با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات برای لیزر کردن موهای زائد استفاده می کنیم . متخصصین ما قبل از لیزر کردن تمام نکات و اطلاعات کافی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند . برای لیزر کردن موهای زائد بدن خود به کلیلنک لیزر مو مراجعه کنید .

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی برای چه کسانی مناسب می باشد ؟

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی
لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

بعضی از افراد می باشند که موهای زائد بدن را برای زیبایی لیزر می کنند و لی در این هستند کسانی که هدف آنها از لیزر کردن موهای بدن خود بهداشت می باشند و از آنجایی که روش لیزر مو های زائد روشی امن و دارای نتایج دائمی می باشد و پوست را شفاف و زیبا می کند اکثرا این روش را برای از بین بردن موهای زائد بدن خود انتخاب می کنند . افرادی با سنین مختلف ، حرفه متفاوت ، موقعیت اجتماعی و سبک زندگی خود متقاضیان این روش درمانی هستند که تعداد این متقاضیان هر روز بیشترو بیشتر می شود . استفاده کردن از لیزر بیکینی بهترین و با صرفه ترین روش برای از بین بردن موهای زائد می باشد و نتیجه های آن پایدار و دائمی می باشد . در مواقعی اگر تارهایی که هم باقی بماند بسیار اندک می باشد و قابل توجه نیست . گفتنی است که امروزه فقط خانم ها نیستند که به فکر زیبایی خود می باشند زیرا که آقایان نیز برای زیبایی و داشتن بهداشتی مناسب به فکر از بین بردن موهای زائد بدن خود به روش لیزر می باشند . در لیزر موهای زائد بدن دردی احساس نخواهد شد و در حین انجام لیزر شما عزیزان راحت بدون ناراحتی هستید .

عوارض ناشی از تراشیدن موهای زائد

یکی از روش هایی که برای از بین بردن موهای زیائد بدن استفاده می شود تیغ ردن می باشد که معایب زیادی دارد که به چند نمونه از آنها اشاره می کنیم :

  • زمان بر می باشد
  • باید به صورت مکرر تکرار شود
  • باید شکل تیغه با قسمت های مختلف بدن سازگاری داشته باشد زیرا که در بعضی از ناحیه ها باید مواظب باشید که پوست خود را نبرید و نیز مکان هایی هستند که دسترسی داشتن به این ناحیه ها دشوار می باشد .
  • ممکن است در موقع اصلاح پوست خود را ببرید
  • ناحیه ای که با تیغ برخورد می کند ممکن است دچار حساسیت شود .
  • باعث می شود که موهای درونی رویده بشوند و باعث ایجاد موهای زیر پوستی باشند .
  • روشی هزینه بر می باشد زیرا که باید به صورت مکرر تیغ اصلاح خریداری کنید .
  • روشی موقتی می باشد و بیشتر از 3 یا 4 روز دوام ندارد .
  • باعث ایجاد حساسیت پوستی می شود
  • و …

لیزر موهای زائد خط بیکینی در کلینیک لیزر مو

لیزر موهای زائد بیکینی : لیزر کردن موهای زائد ناحیه تناسلی به عواملی بستگی دارد که پزشک و متخصص شما قبل از انجام دادن درمان این عوامل را بطور کامل بررسی خواهد کرد که بهترین سیستم لیزری را انتخاب کند و نتایج خوبی را داشته باشد ای عواکل عبارتند از : زنگ مو ، رنگ پوست ، ضخامت تارهای مو و تراکم موها در آن منطقه . پس بهتر است برای لیزر کردن موهای زائد فردی با تجربه و متخصص را انتخاب کنیم . امروزه بیشتر متقاضیان برای لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی و لیزر بیکینی می باشد که دارای روش ها و مدل های مختلف می باشد که با انتخاب خود فرد انجام می شود که ممکن است فرد بخواهد تمام موهای این منطقه را از بین ببرد و یا بخواهد فقط موهای قسمت میانی لیزر شود که به انتخاب خود فرد می باشد .

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی در هشت جلسه انجام می شود که که باید فاصله هر جلسه از یکدیگر شش هفته باشد . شما عزیزان باید قبل از آغاز کردن لیزر مو و حضور داشتن در کلینیک موهای آن منطقه را تیغ بزنید . تا ما نیز قسمتی را شما برای این کار انتخاب کرده اید را لیزر کنیم و از لیزر کردن بقیه قسمت ها که شما در نظر دارید بماند کاری نداشته باشیم.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی ( ناحیه تناسلی )

  • این روش دائمی و طولانی مدت می باشد
  • لازم نیست زمان زیادی را صرف اینکار بکنید .
  • با همان هزینه می توانید موهای زائد بدن را به هر گونه ای که می خواهید لیزر کنید .
  • فقط با پرداختن هزینه لیزر بیکینی می توانید همزمان موهای زیر پوستی و جوش های حاصل از آن را نیز از بین ببرید .
  • در این روش می توانید میان جلسات لیزر موهای خود را تیغ بزنید
  • پوست شما کاملا لطیف و صاف می شود
  • این روش مقرون بصرفه می باشد ( اگر خرید کردن تیغ اصلاح را به صورت مکرر و طولانی مدت حساب کنید متوجه می شوید که این روش بسیار کم هزینه می باشد .)

مراحل چگونگی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

جلسه درمانی : لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی برای کاهش موها و از بین بردن کامل آنها استفاده می شود ، با انجام دادن این روش رفته رفته موها نازک تر و تراکم آنها کمتر می شود و حتی رنگ آنها نیز روشن تر می شود . در هر جلسه فقط 15 دقیقه زمان لازم است تا اینکار انجام شود . در روش موم شما نمی توانید به موهای خود تیغ بزنید ولی در این روش بین جلسات می توانید بریا کوتاه کردن موهای زائد از تیغ زدن استفاده کنید .

آیا لیزر مو با درد همراه می باشد ؟

لیزر موهای زائد بدن بدون درد نمی باشد ولی باید بگوییم که درد آنچنانی نیز ندارد . در این روش لیزر فقط نور می زند و فرد ممکن است فقط احساس کمی گزگز و یا نیش یک باند کشی را داشته باشد . افرادی که تجربه موم زدن و لیزر را دارند می گویند که درد لیزر با موم شبیه هم می باشد . احساس درد در افراد متختلف متفاوت می باشد .

نتایج مورد انتظار بعد از لیزر موهای بیکینی

شما عزیزان وقتی تمام هشت جلسه لیزر درمانی را پشت سر گذاشتید تا 90 درصد موهای زائد از بین می رود اما گفتنی است که ما به شما قول نمی دهیم که به طور صددرصد این موها از بین می رود و کلینیک هایی که این تبلیغات را می کنند فریب دهنده می باشد . ممکن است شما عزیزان ماهی یک بار لازم باشد که موهای زائد که کمتر می باشند را اصلاح کنید .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط