درمان تایم
درمان تایم
جراحی انحراف بینی

عمل جراحی انحراف بینی با لیزر

عمل جراحی انحراف بینی با لیزر , بهترین جراح انحراف بینی , عوارض عمل انحراف بینی , عمل همزمان انحراف بینی و زیبایی بینی , هزینه عمل انحراف بینی : بینی ما انسان ها دارای چندین ساختار می باشد ،یکی از این ساختار ها ،استخوان های آن می باشد که در بخش بالای بینی قرار گرفته است ،همین طور دو غضروف زوج هم در بالا و پایین بینی قرار دارند که در اصطلاح ساده تر به آن ها غضروف های بالا و پایین می گویند ،و در ضمن یک غضروف بزرگ در خظ وسط قرار می گیرد که سپتوم یا تیغه میانی گفته می شود .

در واقع پزشکان زمانی می گویند که یک بیمار دچار انحراف است که تیغه وسطی بینی یا سپتوم او به یک سمت انحراف پیدا کرده باشد و همین طور این انحراف سبب عائم بالینی و مشکلات تنفسی او شده باشد.در حقیقت انحراف بینی ،به کجی و انحراف غضروف میانی بینی که سبب بروز شکلات تنفسی و ظاهری در بینی فرد شده باشد ،گفته می شود.

جراحی انحراف بینی
جراحی انحراف بینی

تیغه بینی : یک تیغه بسیار انعطاف پذیر و نازک می باشد که در مرکز بینی قرار گرفته است و مانند یک ستون عمل می نماید ،در صورتی که این بنی در محل اصلی خود قرار نگرفته باشد ،انحراف بینی روی می دهد و باید برای برطرف نمودن این انحراف ،بر روی بینی فرد عمل جراحی بینی صورت گیرد. در تعدادی از موارد انحراف بینی فرد از روی ظاهر بینی او مشخص نمی باشد واین انحراف بعد از معاینه پزشک جراح بینی مشخص می شود .در صورتی که فردی که دارای انحراف بینی می باشد ،از جراحی بینی خود ،خود داری کند ،امکان دارد که با مشکلات زیادی مواجه شود.

عمل انحراف بینی با لیزر

درست است که لیزر دارای کاربرد زیادی در جراحی های زیبایی می باشد ولی متاسفانه تکنولوژی لیزر دارای جندا پیشرفتی در حوزه عمل های زیبایی بینی نمی باشد و جراح نمی تواند با استفاده از لیزر تغییراتی را در بافت و فرم بینی فرد ایجاد کندو در واقع هدف از جراحی بینی نیز تغییر در سایز و فرم استخوان و غضروف های بینی می باشد و تنها می تواند با استفاده از لیزر پوست بینی فرد را صاف و شفاف کند.

مراقبت های پس از عمل انحراف بینی

  • فرد نباید به هیچ وجه در این دوران از الکل و دخانیات استفاده نمایند.
  • بیمار باید به مدت یک هفته از دو بالش زیر سر خود بگذارد.
  • فرد باید داروهایی را که پزشک برای او تجویز می کند تا پایان آن ها مصرف نماید.
  • برای کاهش ورم می تواند از کیسه یا کمپرس یخ استفاده کند.
  • به مدت سه روز بعد از جراحی بینی از کیسه های یخ بر روی بینی و اطرف آن استفاده نماید.

در صورتی که فرد به خوبی مراقبت های بعد از عمل انحراف بینی را انجام دهد بیماری او سریعتر بهبود پیدا کرده و بافت بینی بهبود پیدا خواهد کرد.

هزینه جراحی انحراف بینی

شاید یکی از فاکتور های مهمی که با توجه به آن افراد ی توانند تصمیم به جراحی بینی خود بگیرند ،هزینه ی جراحی های بینی می باشد ولی همان گونه که در مقاله های پیشین نیز اشاره داشتیم میزان دقیق این هزینه ها زمانی می تواند مشخص شود که بیمار توسط پزشک مورد معاینه قرار بگیرد و سپس پزشک هزینه ی در خواستی خود را به بیمار اعلام خواهد کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط