درمان تایم
درمان تایم
آب آوردن زانو با تردمیل چه رابطه ای دارد

آب آوردن زانو با تردمیل چه رابطه ای دارد ؟

آب آوردن زانو با تردمیل چه رابطه ای دارد : درد های زانو و مشکلاتی که برای افراد در هر سنی درباره ی درد های مفاصلی اتفاق می افتد شایع ترین درد هایی است که فرد را درگیر می کند. ممکن است که افراد برای رهایی از این درد ها روش های مختلفی را امتحان کند.

آب آوردن زانو با تردمیل چه رابطه ای دارد

بهترین متخصص ارتوپدی زانو در تهران : متخصص ارتوپد زانو

آب آوردن زانو با تردمیل دور تند

در صورتی که شما به باشگاه های بدنسازی مراجعه کنید مطمئنا با افرادی آشنا خواهید شد که بسیاری از افراد دلیل درد زانو و آب آوردن زانو هایشان را کار با دستگاه تردمیل می دانند و تصور می کنند آب آوردن زانو با کار کردن با تردیمل رابطه دارد. ما در این مقاله به بررسی این مسئله که آیا واقعا آب آوردن زانو با تردمیل رابطه ای دارد و یا نه ؟ می پردازیم

ابتدا برای شما تعریفی از تردمیل را بیان می کنیم که این دستگاه، یک ابزار ورزشی بسیار مفید می باشد که بیشتر افراد در باشگاه های ورزشی و یا در منزل برای کم کردن وزن استفاده می کنند. با توجه به امکاناتی که این دستگاه دارد بسیار برای افرادی که شرایط پیاده روی در بیرون را ندارند مناسب است این دستگاه با توجه به کاربردش امکانات زیادی را دارد مثل تنظیمات سرعت و مدت دویدن و همچنین تنظیمات زاویه دویدن، اما توجه داشته باشید که در صورت استفاده نا درست از این دستگاه می تواند که موجب آسیب به زانو شود.

آب آوردن زانو با تردمیل به همراه پای برهنه

درباره ی قواعد استفاده درست از این دستگاه باید بگوییم که این دستگاه هم مانند تمامی دیگر دستگاه های ورزشی دیگر دارای قواعد و اصولی است که در صورت عدم رعایت آن ها می تواند که موجب آسیب رسیدن به شخص استفاده کننده شود. پوشیدن کفش مناسب یکی از قواعد استفاده از تردمیل می باشد که هنگام استفاده از تردمیل حتما باید یک کفش مناسب را داشت.

درباره آب آوردن زانو با استفاده از تردمیل نمی توان که با جدیت مطلبی را عنوان کرد و تاکید کرد اما به جرات می توان گفت که آب آوردن زانو با تردمیل به همراه پای برهنه کاملا رابطه دارد و این دلیل نیز به خاطر این است که آب آوردن زانو با تردمیل به همراه پای برهنه در زمانی که فرد در حال دویدن بر روی تردمیل می باشد، تردمیل به عنوان تکیه گاه قدم های فرد محسوب می شود، با توجه به اینکه بر خلاف زمین که یک تکیه گاه ثابت در هنگام دویدن است، تردمیل یک تکیه گاه متحرک می باشد.

می توانید بهترین پزشکان ارتوپد در ایران را اینجا ببینید : متخصص ارتوپدی

رابطه آب آوردن زانو با تردمیل

نیرویی که از جانب تکیه گاه در هنگام دویدن بر روی تردمیل بر روی زانو ها و به پای فرد وارد می شود نیروی بسیار زیادی است که دارای جهت می باشد. کفش های حتما بایستی دارای کفه های مناسب ورزشی باشند. بخشی از نیروی وارد شونده به پا از جانب تکیه گاه را خنثی می کنند و از این رو موجب می شود فرد دچار آب آوردن زانو نشود. پس همان طور که گفتیم ریسک آب زانو به همراه پای برهنه بسیار زیاد تر می باشد.

استفاده از تردمیل با دور تند یکی دیگر از مشکلات آب آوردن زانو می باشد. زیرا که در هنگام دویدن بر روی زمین فرد دویدن را با سرعت کم آغاز می کند و اندک اندک بر سرعت خود می افزاید که این امر موجب می شود سرعت بالای دویدن فشار زیادی به زانو های فرد وارد نکند، اما آب آوردن زانو با تردمیل دور تند بدین دلیل ایجاد می گردد که مدت زمانی که طول می کشد تا سرعت دویدن بالا برود بسیار بالا است.

در صورتی که شما نیز مشکلاتی از این قبیل را دارید با مراجعه به کلنیک ارتوپدی درمان تایم می توانید که راه کار های مناسبی را برای درمان آب زانو هایتان به دست بیاورید مشاوران کلنیک درمان تایم در تمامی ساعت ها آماده راهنمایی مراجعه کنندگان هستند. این کلنیک با دارا بودن برترین متخصصان ارتوپد زانو و جراح زانو دارای سابقه ای درخشان در درمان انواع درد های مفصلی می باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط