درمان تایم
درمان تایم
بهترین پشتی کمری طبی

پشتی کمری طبی

در زندگی‌های ماشینی امروزی، افراد مختلفی هستند که باید مدت زمان زیادی را روی صندلی نشسته و کار کنند. همانطور که می‌دانید؛ کمر درد و یا گردن درد به صورت خود به خودی ایجاد نمی‌شوند. این دردها می‌توانند ناشی از نشستن طولانی مدت روی صندلی باشند. استفاده از بهترین پشتی کمری طبی می‌تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که نگران سلامتی خود هستند. در واقع استفاده از پشتی کمری طبی برای انجام امور اداری و یا در هنگام راهنمایی می‌تواند از ایجاد بسیاری از مشکلات جلوگیری کند. از آن‌جایی که خرید بهترین پشتی کمری نیاز به راهنمایی دارد، ما در این مقاله از مجله بونگ، یک راهنمای کلی درباره این محصول ارائه داده‌ایم تا شما بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

راهنمای خرید بهترین پشتی‌های کمری طبی

انتخاب پشتی کمری بر اساس نوع کارکرد: یکی از مواردی که در هنگام خرید بهترین پشتی کمری طبی باید به خاطر داشته باشید، نوع کارکرد پشتی طبی می‌باشد. برخی از پشتی‌های کمری طبی به صورت کاملا اختصاصی تنها برای صندلی خودرو ساخته شده‌اند. انواع ساده این پشتی‌های کمری هم برای صندلی خودرو و هم برای صندلی‌های اداری مناسب می‌باشند.

جنس پشتی کمری طبی: از آنجایی که پشتی‌های طبی در مدت زمان زیادی قابل استفاده هستند، لازم است به جنس پشتی توجه ویژه‌ای داشته باشید. در تولید پشتی کمری طبی از فوم سرد، فوم گرم، اسفنج طبی و یا پشم شیشه استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که انعطاف پشتی کمری نباید خیلی زیاد و یا خیلی کم باشد.

سایز و اندازه: یکی دیگر از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید بهترین پشتی کمری طبی باید به آن توجه کنید، اندازه پشتی می‌باشد. در واقع؛ اندازه پشتی کمری باید با پهنای کمر شما و عرض صندلی برابر باشد.

ضد تعریق بودن: همانطور که گفتیم؛ افراد به واسطه کار خود ممکن است ساعت‌های زیادی را روی صندلی بنشینند. در نتیجه، امکان عرق کردن آن‌ها بسیار زیاد است. با خرید بهترین پشتی کمری طبی می‌توانید از تعریق زیاد جلوگیری کنید.

قابلیت شستشو: از آنجایی که استفاده از این محصول به صورت دائمی و روزانه است، امکان کثیف شدن آن زیاد می‌باشد. در نتیجه؛ یک پشتی کمری با کیفیت باید دارای روکشی قابل شستشو باشد تا بتوانید مرتب آن را بشویید.

قیمت پشتی کمری طبی: قیمت پشتی طبی به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله این عوامل می‌توان به جنس پشتی و روکش، ضد تعریق بودن، نوع کارکرد، سایز، نوع برند و… اشاره کرد. در نتیجه؛ اگر به دنبال خرید بهترین پشتی کمری طبی هستید، بهتر است به این ویژگی‌ها توجه کرده و بر اساس آن‌ها قیمت مناسبی برای خرید این محصول بپردازید.

ما در این مقاله از مجله بونگ، سعی کرده‌ایم 5 تا از پرفروش‌ترین و البته بهترین پشتی‌های طبی را به شما معرفی کنیم. شما نیز می‌توانید اطلاعات و مشخصات مربوط به هر یک را مطالعه کرده و سپس با انتخاب بهترین پشتی کمری طبی، از بروز کمر درد جلوگیری کنید.

معرفی 5 تا از بهترین پشتی‌های کمری طبی

پشتی کمری زیفن مدل Back

افراد در حین کار کردن متوجه نحوه نشستن خود نخواهند بود. به همین دلیل؛ ممکن است بعد از اتمام کار با کمر درد رو به رو شوند. استفاده از بهترین پشتی کمری طبی باعث می‌شود گودی کمر شما پر شده و فشار زیادی به مهره‌های پایینی ستون فقرات وارد نشود. در واقع اگر از پشتی طبی استفاده کنید، کاربر می‌تواند به درستی روی صندلی بنشیند. پشتی طبی زیفن مدل Back از جمله پشتی‌های کمری طبی است که از ایجاد کمردردهای ناشی از نشستن طولانی مدت روی صندلی جلوگیری می‌کند. این پشتی می‌تواند از تعریق زیاد نیز جلوگیری کرده و مانع از خستگی زودهنگام کاربر گردد. پشتی کمری طبی زیفن قابل استفاده برای صندلی‌های اداری، صندلی خودرو، ویلچر و… می‌باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پشتی کمری زیفن مدل Back

 

پشتی کمری هوشمند مدل Office

برای اصلاح وضعیت نشستن روی صندلی و همچنین جلوگیری از کمر درد، کمپانی هوشمند اقدام به ساخت و تولید پشتی‌های کمری طبی از فوم هوشمند نموده‌ است. صندلی‌هایی که در محیط کار استفاده می‌شوند، معمولا برای هر شخصی استاندارد نبوده و نمی‌توانند گودی کمر افراد را بپوشانند. از این رو؛ خرید بهترین پشتی کمری طبی برای تمامی افرادی که مدت زمان زیادی را روی صندلی می‌نشینند الزامی می‌باشد. پشتی کمری Office، از جمله یکی از بهترین محصولات شرکت هوشمند است که می‌تواند گودی کمر شما را به خوبی پوشش داده و مانع از این شود که مهره‌های پایینی کمر وزن زیادی را تحمل کنند. جنس روکش این پشتی کمری از کتان بوده و قابل شستشو می‌باشد. ضد تعریق بودن، استفاده از فوم نرم در پشتی کمری و ابعاد استاندارد از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول به شمار می‌روند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پشتی کمری هوشمند مدل Office

 

پشتی کمری باراد مدل LS2

اگر به فکر سلامت خود و ستون فقرات هستید و می‌خواهید از بروز کمردرد جلوگیری کنید، انتخاب بهترین پشتی کمری طبی را در لیست خرید خود قرار دهید. پشتی کمری باراد مدل LS2 یکی از انتخاب‌هائیست که می‌تواند گودی کمر شما را پر کرده و در عین حال جای زیادی را روی صندلی شما اشغال نکند. این پشتی دارای یک تیغه پلیمری ارتجاعی است که با استفاده از آن می‌تواند فرم ستون فقرات شما را حفظ کند. از این پشتی کمری طبی می‌توانید برای انواع صندلی‌های خودرو و صندلی‌های اداری استفاده کرده و آن را همیشه به همراه داشته باشید. روکش این محصول دارای قابلیت اسپیسر می‌باشد. یعنی؛ می‌تواند با گردش هوا در پشتی کمری از ایجاد تعریق زیاد جلوگیری کند. طراحی ارگونومیک، کیفیت بالا و همچنین قابلیت گردش هوا از جمله ویژگی‌هائیست که باعث شده‌اند این محصول در میان افراد مختلف محبوب گردد.


مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پشتی کمری باراد مدل LS2

 

پشتی کمری آکسون مدل پروانه

نشستن طولانی مدت روی صندلی، آن هم به صورت اشتباه، باعث ایجاد کمردرد و یا گردن درد خواهد شد. پشتی کمری طبی آکسون، یکی از محصولات مقاومی است که دارای طول عمر زیادی می‌باشد. این محصول می‌تواند فرم و حالت کمر شما را در هنگام نشستن تصحیح کند. پشتی کمری آکسون مدل پروانه از فومی نرم تولید شده است و می‌تواند گردش هوایی در پشت بدن ایجاد کند. این گردش هوا تاثیر بسزایی در کاهش تعریق دارد. جنس روکش پشتی کمری آکسون از مخمل می‌باشد. قیمت مناسب، کیفیت بالا و دوام و ماندگاری بالای این محصول از ویژگی‌هائیست که باعث شده‌اند این پشتی طبی به عنوان بهترین پشتی کمری طبی شناخته شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پشتی کمری آکسون مدل پروانه

 

پشتی کمری نگین کد 16895

در هنگام نشستن، بیشتر وزن مهره‌های بالایی ستون فقرات روی مهره‌های پایینی می‌افتد، در نتیجه مهره‌های پایینی فشار بسیار زیادی را متحمل می‌شوند که این فشار در نهایت به کمردرد ختم خواهد شد. استفاده از بهترین پشتی کمری طبی می‌تواند، این فشار وارده به مهره‌های پایینی ستون فقرات را کاهش داده و از ایجاد بیماری‌های شایعی چون کمردرد، دیسک کمر، آرتروز و… جلوگیری می‌کند. پشتی کمری طبی نگین مدل 16895 دارای طراحی ظریفی بوده و می‌تواند گودی کمر شما را پر کند. جنس این پشتی کمری از پلی استری با قابلیت گردش هوا می‌باشد. پیچ تنظیم ارتفاع، یکی از ویژگی‌های مهم این پشتی کمری به شمار می‌رود. اگر به فکر سلامت خود هستید و قصد دارید بهترین پشتی کمری طبی را خریداری کنید، می‌توانید محصول مورد نظر خود را از دیجی کالا سفارش دهید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه پشتی کمری نگین کد 16895

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط