درمان تایم
درمان تایم
اوزون تراپی

هنگام خرید دستگاه اوزون تراپی به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

آیا به دنبال استفاده از تکنیک اوزون تراپی برای ارائه خدمت به بیماران مطب و کلینیک خود هستید؟

آیا در میان تنوع محصولات و دستگاه های مختلف نمی دانید که کدام ویژگی ها باید برای شما مهم باشد و دستگاه استاندارد کدام است؟

کدام برند ارزش خرید دارد و اوزون واقعی با دوز دقیق و مدیکال گرید به شما می دهد؟ در ادامه با ما همراه باشید تا توضیحات کامل در مورد نحوه انتخاب دستگاه اوزون مطبی دریافت کنید، و یا با مراجعه به وب سایت یا تماس با مشاورین شرکت فروزان طب بهترین دستگاه اوزون تراپی را انتخاب کنید.

شماره تماس : 09383188464

اوزون تراپی

گاز اوزون با دارا بودن 3 اتم اکسیژن و فرمول شیمیایی o3 یکی از ناپایدارترین و در عین حال قوی ترین اکسید کننده های جهان می باشد. طبیعت اوزون باعث شده این گاز نیمه عمر پایینی داشته باشد و قابلیت انبار کردن و حمل ندارد و تنها باید در همان محل تولید استفاده شود. مثلا دستگاه اوزون تراپی مدیکال گرید اکسیژن را از کپسول اکسیژن با خلوص کامل گرفته وارد دستگاه می کند و پس از تنس های الکتریکی با شدت و زمان تعریف شده اوزون تولید کرده و از قسمت خروجی تحویل پزشک می دهد، اما تولید رادیکال آزاد اکسیژن که حاصل تجزیه اوزون می باشد به نوعی سرمنشا اثرات درمانی این تکنیک می باشد. واکنش و خنثی سازی با دیواره غشای میکروارگانیسم ها یا مدیاتورهای التهابی و ایجاد کننده درد و همچنین سلول های سرطانی بخشی از اندیکاسیون هایی است که اوزون در طول عمر صد وچهل ساله خود در حوزه پزشکی یافته است.

هنگام خرید دستگاه اوزون به چه مواردی دقت کنم؟

در سال های گذشته نمونه های با کیفیت خارجی به راحتی در دسترس بود و با قیمت مناسب در اختیار همکاران قرار می گرفت، اما طی سالهای اخیر هزینه خرید دستگاه های اوزون تراپی خارجی سر به گذاشته، مثلا یک برند معروف آلمانی حدود 400 میلیون تومان قیمت دارد، همچنین اکثر برندهای خارجی یا نمایندگان آنها قادر به تامین قطعات یدکی در زمان مناسب و یا خدمات پس از فروش سریع و مطمئن نیستند. اما خبر خوب اینکه در میان تولید کنندگان ایرانی امروزه محصولات با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب را می توان پیدا کرد.

اما چه نکاتی در انتخاب یک دستگاه اوزون اهمیت دارد؟

تنظیم دوز

در تکنیک اوزون تراپی با غلظت هایی در حد p.p.m سرو کار داریم بنابراین باید خیال ما از کیفیت دستگاه راحت باشد، همچنین دقت داشته باشیم که دستگاه چگونه دوزیمتر میشود.

داغ شدن گاز

از آنجا که راکتور موجود در دستگاه و فعل و انفعال موجود در آن باعث داغ شدن اوزون خروجی میشود ببینید آیا تولید کننده تمهیدی در این زمینه اندیشیده است؟ مثلا برای خنک شدن راکتور، کولر نصب نموده یا خیر.

داغ شدن گاز اوزون نکته بسیار مهمی است زیرا نیمه عمر اوزون به طور طبیعی پایین است و با حرارت عمر آن کمتر هم می‌شود و شما اثرات درمانی مناسب برای بیماران خود نخواهید گرفت.

قدرت وکیوم و فیلترها

همکاران عزیز می دانند که دوز اوزون در دراز مدت برای اپراتور دستگاه و کسی که مدت طولانی کنار دستگاه اوزون کار می کند، می‌تواند خطرناک باشد. دستگاه باید وکیوم مناسبی داشته باشد تا پس از پایان کار مثلا در درمان زخم با روش اوزون تراپی، اوزون باقی مانده را در خودش بکشد و خنثی سازد.

کالیبره شدن دستگاه

طبیعت اکسید کننده و واکنش پذیر اوزون می تواند در دراز مدت به کارکرد دستگاه آسیب بزند یا دستگاه را از تنظیماتش خارج کند. خوشبختانه امروزه به راحتی و با زدن یک دکمه می توان باقی مانده اوزون را خنثی کرد و دستگاه را در حالت صفر قرار داد.

گارانتی، خدمات پس از فروش و نحوه آموزش کار با دستگاه

کیفیت ارائه خدمات و گارانتی بسیار مهم است زیرا تقریبا همه شرکت ها این خدمات را دارند اما کیفیت ارائه شان فرق می کند. شما می توانید از شناختی که کارشناسان ما در این زمینه دارند استفاده بفرمایید.

با در نظر گرفتن این نکات و کمی وقت گذاشتن می توانید متناسب با بودجه خود خریدی عالی داشته باشید.

اما در این فرصت بیاییم یک نگاه کلی به اندیکاسیون های اوزون بیاندازیم.

لازم به ذکر است ما طی مقاله ای کامل از تزریق پاراورتبرال اوزون تا کاربرد آن در زخم ، دوز اوزون در اندیکاسیون های مختلف، تعدادی مقاله کاربردی و چند فیلم با زیرنویس فارسی را برای شما تهیه کردیم ضمنا برای اولین بار در ایران کارشناسان شرکت فروزان طب جدول دوز اوزون، حداکثر حجم گاز در هر جلسه و فواصل اینتروال در اندیکاسیون های مختلف را به رایگان در اختیار قرار داده اند که میتوانید در وبسایت فروزان طب به آنها دسترسی داشته باشید.

همین حالا می‌توانید با مراجعه به وب سایت فروزان طب و یا تماس با شماره تلفن زیر از مشاوره رایگان کارشناسان آموزش دیده فروزان طب بهره‌مند شوید.

شماره تماس : 09383188464

وب سایت فروزان طب

عملکرد اوزون تراپی در انواع بیماری ها

اوزون تراپی یک روش درمانی است که با استفاده از گاز اوزون، تاثیرات مثبتی روی بدن ایجاد می‌کند. گاز اوزون، یک اکسید کننده قوی است که با واکنش با بافت بدن، اکسیژن را به آن منتقل می‌کند، این کار به رفع التهاب، درمان عفونت‌ها، بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، تسهیل در آسیب‌های بافتی و کمک به تولید کلاژن کمک می‌کند.

بیماریهای پوستی

اوزون تراپی به دلیل خصوصیات ضد باکتری، ضد ویروسی، ضد قارچی و التیام بخشی برای پوست، در درمان بیماری‌های پوستی نظیر آکنه، پسوریازیس، اگزما، لوپوس، آتوپیک دماتیت، رزاسه، ویتیلیگو کاربرد دارد.

بیماریهای عفونی

اوزون تراپی به دلیل خصوصیات ضد باکتری، ضد ویروسی و ضد قارچی، در درمان بیماری‌های عفونی نظیر سینوزیت، برونشیت، التهاب حنجره، التهاب گوش، بیماری های انتقالی جنسی، عفونت های ادراری و کلیه کاربرد دارد.

بیماریهای عروقی

اوزون تراپی به دلیل توانایی در بهبود گردش خون، به عنوان یک روش موثر در درمان بیماری‌های عروقی نظیر ایسکمی مغزی، بیماری‌های قلبی، سکته مغزی کاربرد دارد.

بیماریهای التهابی

اوزون تراپی به دلیل خصوصیات ضد التهابی، در درمان بیماری‌های التهابی نظیر التهاب مفاصل، آرتریت، بیماری‌های التهابی روده و بیماری‌های التهابی ریه کاربرد دارد.

بیماریهای گوارشی

اوزون تراپی به دلیل خصوصیات ضد التهابی، ضد عفونی کننده و تحریکی، در درمان بیماری‌های گوارشی نظیر زخم معده، کولیت، آبسه ناف، عفونت‌های روده و اختلالات گوارشی کاربرد دارد.

بیماریهای عضلانی-اسکلتی

اوزون تراپی به دلیل خصوصیات ضد التهابی و تحریک کننده، در درمان بیماری‌های عضلانی – اسکلتی نظیر آرتروز، روماتیسم، التهاب مفاصل و کمردرد کاربرد دارد.

بیماریهای روماتیسمی

اوزون تراپی به دلیل خصوصیات ضد التهابی و ضد درد، در درمان بیماری‌های روماتیسمی نظیر آرتروز، فیبرومیالژیا، سندرم تنش عضلانی، التهاب مفاصل و سایر بیماری‌های مشابه موثر است.

درد مزمن

بر اساس برخی مطالعات، اوزون تراپی می‌تواند در کاهش درد مزمن مانند درد ناشی از آرتروز، ستون فقرات، سرطان و بیماری های عصبی کاربرد داشته باشد.

حالا که با نکات مهم قبل از خرید دستگاه اوزون ترپی آشنا شدید، نیاز است که به یک فروشگاه اینترنتی معتبر مثل فروزان طب رجوع کنید.

همچنین می‌توانید با شماره 09383188464 و یا تلفن شرکت تماس بگیرید تا کارشناسان آموزش دیده فروزان طب اطلاعات خود را برای خرید دستگاه های پزشکی در اختیارتان قرار داده و متناسب با بودجه شما برند مناسب به شما پیشنهاد دهند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط