درمان تایم
درمان تایم
هاژه

هاژه تولیدکننده محصولات سلامت محور

محصولات ارگانیک هاژه

هاژه یکی از برترین و بهترین برندها در تولید محصولات ارگانیک و مواد غذایی سلامت می باشد. این برند باکیفیت ترین محصولات را تهیه نموده و با بسته بندی حرفه ای در بازار عرضه می نماید. تغذیه سالم یکی از مهم ترین موارد برای تضمین سلامتی افراد می باشد. در صورتی که مواد مغذی با ارزش وارد بدن نشود، عملکرد اندام ها دچار مشکل می شود.

در مواردی که به ارزش غذایی مواد خوراکی توجه نمی شود، افراد از بیماری های بسیاری رنج می برند. استفاده طولانی مدت از این نوع غذاها می تواند آثار جبران ناپذیری را در پی داشته باشد. انتخاب یک برند مورد اطمینان که محصولات ارگانیک را باکیفیت ترین حالت ممکن عرضه می نماید، امری بسیار ضروری می باشد. هاژه انواع مواد غذایی ارگانیک مثل جو دو سر پرک، آرد کینوا و دانه چیا را تولید نموده و به فروش می رساند. این برند جایگاه ویژه ای را در بین برندهای معروف ایرانی دارد.

جو دو سر پرک هاژه

جو دو سر پرک صبحانه هاژه یکی از صبحانه های بسیار مقوی و سالم است که بیشتر توسط ورزشکاران مصرف می شود. این ماده غذایی پر خاصیت فواید بسیاری را برای بدن و سلامتی دارد. فیبر موجود در جو دو سر پرک برای سیستم گوارشی بسیار مفید می باشد و سبب می گردد تا فرد مدت زمان بیشتری را احساس سیری داشته باشد. نام این فیبر بتاگلوکان است. این نوع فیبر برای بیماران دیابتی نیر بسیار مفید می باشد. در صورت وجود مشکل در سیستم گوارش مانند معده و روده نیز سبب بهبود روند گوارش می گردد.

بیشتر افرادی که قصد کاهش وزن دارند از این ماده به عنوان صبحانه استفاده می نمایند. پختن آن به همراه شیر یکی از روش های رایج می باشد. این نوع صبحانه اوت میل نامیده می شود و معمولا به همراه عسل و انواع میوه های فصل مصرف می گردد. برای پخت زمان زیادی لازم ندارید و می توانید تنها در چند دقیقه صبحانه فوری و سالمی داشته باشید. بر اساس یک پژوهش جو دو سر پرک هاژه سبب زیبایی و درخشانی بیشتر پوست نیز می گردد. افرادی که دچار انواع آلرژی های پوستی و تنفسی هستند بهتر است از این ماده خوراکی به عنوان صبحانه استفاده نمایند.

جو دو سر پرک هاژه

کینوا هاژه

کینوا هاژه از دیگر محصولات سالم و مقوی این برند می باشد. انواع کینوا سفید و رنگی وجود دارد. کینوا در واقع نوعی غله است و خواص مفید فراوانی را دارد. این ماده دارای مقادیر سرشاری از فیبر و مواد معدنی می باشد. بیشتر ورزشکاران برای کنترل وزن ودست یابی به سلامتی از این نوع آرد استفاده می کنند. بر اساس پژوهش دانشمندان این ماده غذایی از ابتلا افراد به سرطان پیشگیری می کند زیرا دارای آنتی اکسیدان های فراوان می باشد. خاصیت ضد التهابی کینوا نیز سبب می شود تا در طول بیماری ها بهبود راحت تر انجام گردد.

از دیگر ویژگی های مهم کینوا هاژه وجود پروتئین و آمینواسیدهای فراوان در آن است. یکی از اصلی ترین مواد مورد نیاز بدن هر انسان پروتئین و آمینواسیدهای ضروری می باشد. برای ساخت عضلات و بهبود عملکرد تمام اندام ها روزانه باید مقادیر زیادی از پروتئین وارد بدن شوند. در صورتی که از کینوا استفاده می کنید باید بدانید که یک منبع پروتئین بسیار قوی دارید. این ویژگی کمک می کند تا ورزشکاران در طول تمرین و دوران ریکاوری مقدار پروتئین کافی را دریافت نمایند. همچنین برای افراد گیاهخوار نیز این ماده غذایی یک جایگزین عالی برای گوشت و فرآورده های پروتئینی می باشد.

کینوا سفید هاژه

دانه چیا هاژه

دانه چیا هاژه یکی دیگر از محصولات بی نظیر این برند می باشد. دانه چیا سرشار از اسیدهای چرب مفید و امگا3 می باشد. اسید های چرب مفید موجود در این ماده خوراکی سبب می شود تا فرد در طول روز انرژی کافی را برای انجام کارها و ورزش روزانه خود داشته باشد. در مواقعی که افراد از کمبود انرژی رنج می برند توصیه می شود حتما از این ماده در رژیم غذایی خود استفاده نمایند. این ماده به صورت دانه است. برای تهیه غذا از آن می توانید از آن در انواع نوشیدنی ها استفاده نمایید.

اضافه کردن آن به اوت میل و یا تخم مرغ نیز می تواند روش جالبی برای مصرف آن در وعده صبحانه باشد. در مواردی درست کردن پودینگ این محصول نیز می تواند پیشنهاد خوبی باشد. در صورتی که مبتلا به کم خونی هستید، استفاده از این دانه می تواند سبب افزایش جذب آهن در بدن شما شود. آنتی اکسیدان های موجود در این ماده سبب شده است که به عنوان یک غذای ضد سرطان شناخته شود. در صورتی که به صورت روزانه از دانه چیا در رژیم غذایی خود استفاده نمایید کمتر در معرض ابتلا به سرطان خواهید بود.

دانه چیا هاژه

تهیه و بسته بندی محصولات

برند هاژه تمامی محصولات را از کشور آلمان وارد می نماید. محصولات کشتی ارگانیک دارند و از هیچ ماده شیمیایی در تولید این محصولات استفاده نمی گردد. متاسفانه استفاده از انواع کودهای شیمیایی در تولید محصولات کشاورزی سبب کاهش ارزش غذایی آن ها می گردد. این برند خود را متعهد به تولید و آماده کردن محصولات با ارزش غذایی بالا می داند. تمامی ورزشکاران و افرادی که به دنبال رژیم غذایی سالم هستند، می توانند با خرید محصولات این برند از مواد غذایی با کیفیتی بهره مند شوند.

بسته بندی محصولات در بازرگانی صداقت انجام می گردد. نوع بسته بندی محصول از دیگر موارد بسیار مهم در صنعت غذایی می باشد. در صورت وجود هرگونه اشکال در بسته بندی مواد غذایی دچار فساد می گردند. در صورتی که علاقه مند به مصرف مواد غذایی سالم و ارگانیک دارید توصیه می شود حتما از محصولات برند هاژه استفاده نمایید. برخی از افراد که دارای بیماری های خاصی مانند سرطان، نارسایی قلبی و یا دیابت هستند حتما باید رژیم غذایی سالم تری را داشته باشند. استفاده از موادی که ارگانیک نبوده و از انواع مواد شیمیایی و مضر در تولید آن ها استفاده شده است باعث وخیم تر شدن بیماری ها می گردد. انواع آنتی اکسیدان ها، فیبر، اسیدهای چرب مفید و پروتئین های موجود در مواد غذایی ارگانیک روند بهبودی را بهتر می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط