درمان تایم
درمان تایم
مدل های دستگاه تنس عضلانی

معرفی بهترین مدل های دستگاه تنس عضلانی

آشنایی با بهترین تنس عضلانی می تواند به شما در انتخاب و خرید رضایتبخش هر چه بیشتر این محصول کمک کند.  بنابراین ما در این مقاله قصد داریم تا با معرفی و بررسی چند نمونه از بهترین مدل های دستگاه تنس عضلانی شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا نموده و به شما کمک کنیم تا با آگاهی و اطلاعات بیشتر اقدام به خرید نمایید. ابتدا به توضیحاتی در مورد معرفی تنس عضلانی و کاربردهای آن می پردازیم.

تنس عضلانی چیست؟

یکی از انواع مختلف دستگاه های الکتروتراپی است که با تحریک الکتریکی عصب پیام هایی را به مغز و سیستم عصبی ارسال می کند و از این طریق باعث تسکین درد به طور موقت و یا در طولانی مدت ( بسته به نوع الکترود و عملکرد دستگاه ) می شود.

فرکانس های تولید شده توسط الکترودهای دستگاه تنس باعث بهبود گردش خون،  کاهش التهاب در بدن و تسکین درد و رفع کامل اسپاسم عضله می گردند.  این دستگاه در کلینیک های توانبخشی و یا در مصارف خانگی جهت درمان انواع دردهای حاد ( درد زایمان،  درد بعد از جراحی و غیره ) و دردهای مزمن ( کمر درد و امثال آن ) مورد استفاده قرار می گیرد.  نحوه کار با دستگاه به این صورت است که با قرار گرفتن پدها بر روی سطح بدن و پوست امواجی برای عصب ارسال می شود که هورمون اندورفین ( ضد درد ) آزاد شده و موجب تسکین و رفع درد می گردد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تنس عضلانی موجود در بازار

مهم ترین کاربردهای تنس عضلانی به شرح زیر می باشد:

تسکین و رفع درد

شکل دهی به عضله

کمک به کاهش مصرف مسکن ها

افزایش عملکرد اندام

بهبود مشکلات خواب

افزایش و تسریع بهبودی جریان خون

در ادامه چند نمونه از بهترین مدل های دستگاه تنس عضلانی را از سایت دیجی کالا به شما معرفی می کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید هر چه بهتر این محصول کمک کند. چنانچه علاقه مند به کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر در خصوص خرید هر چه ایمن تر و رضایتبخش این محصول هستید با ما تیم پزشکی درمان تایم تا آخر این مقاله همراه باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تنس عضلانی موجود در بازار

تنس عضلانی هرالد مدل ST-688

این دستگاه با دارا بودن ۲ عدد الکترود عصب بدن را تحریک نموده و در نتیجه این واکنش هورمون اندورفین ( ضد درد ) ترشح می شود.  با ترشح این هورمون دردهای قسمت های مختلف بدن تسکین می یابد.

الکترودهای موجود در این دستگاه از نوع ژله ای چسبی هستند که با چسبیدن به بدن تولید فرکانس هایی را می کنند که باعث تقویت عصب و تسکین درد در بدن می شوند. تنس عضلانی هرالد مدل ST-688 یک محصول کاربردی برای تسکین انواع دردهای نواحی زانو،  کمر،  گردن،  آرنج و دردهای قاعدگی و دردهای سرطان و غیره می باشد که به بیماران ام اسی و افراد دارای دردهای ناشی از آسیب دیدگی نخاع نیز توصیه می گردد.

این محصول هم با باتری و نیز اتصال به برق کار می کند و به همراه آن آداپتور و سیم و دو عدد باتری و دفترچه راهنمای انگلیسی جهت استفاده بهتر از آن ارائه می شود.  استفاده از این تنس همچنین برای تسکین درد رفع گر گر شدن یا فیبرومیالژیا مناسب است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تنس عضلانی موجود در بازار

 

تنس عضلانی دکتر هو مدل ptsll

این محصول یکی از بهترین دستگاه های تنس عضلانی می باشد که یک مدالیته فیزیوتراپی موثر برای بهبود بسیاری از دردهای اسکلتی و عضلانی است.  علاوه بر آن مغز و اعصاب را تقویت نموده و در درمان روماتیسم نیز موثر می باشد. از این محصول دو عضو و یا دو نفر به طور همزمان می تواند استفاده کند.

این تنس عضلانی باعث تحریک عضله می شود و عصب را به منظور تسکین درد تحریک می کند.  همچنین از بهترین دستگاه ها برای ماساژ درمانی و رفع خستگی بدن محسوب می شود.

با استفاده از این تنس می توان فرکانس مناسب را به رشته ها و فیبرهای عصبی انتقال داده و درد را آرام و تسکین بخشید.  این محصول مانع از ارسال پیام درد به طناب نخاعی می شود.  همچنین دردهای ناشی از آرتروز را تا حدود قابل توجهی کاهش می دهد.

این دستگاه دارای ۶ پد کوچک و ۲ عدد پد بزرگ است که هر کدام از آنها را می توان تا ۷۰ بار استفاده نمود.  نحوه کار با این تنس به این صورت که بعد از هر بار استفاده باید روکش پلاستیکی پد ها را به حالت قبلی بازگردانده تا دوام و ماندگاری بیشتری داشته باشند.  جهت ماساژ درمانی نیز دو پد سیلیکونی به همراه محصول مناسب بوده که دائم المصرف هستند و می توان به مدت طولانی از آنها استفاده کرد. البته قبل از مصرف نیز باید روکش پلاستیکی برداشته و توسط آبپاش مرطوب شوند.

این محصول برای بیماران دیابتی به افزایش گردش خون آنها کمک می کند.  این تنس با دارا بودن دو کانال قابل استفاده همزمان برای دو محل می باشد.  این تنس محصول برند دکتر هوز است که دارای دو تاییدیه FDA و CE می باشد.  این محصول همچنین جهت فعال شدن مجدد نقاط کم تحرک،  سفت کننده و شکل دهندگی عضلات و کاهش و رفع اسپاسم عضلانی و بهبود خستگی کاربرد دارد.

 

مدل های دستگاه تنس عضلانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تنس عضلانی موجود در بازار

 

تنس عضلانی لایف سنس مدل N-2100

این تنس دارای الکترودی با خاصیت میکرب کشی بالا است که در زمان اتصال به سطح بدن مانع از ایجاد عفونت می شود،  و این یکی از مزیت های خاص و فوق العاده این محصول می باشد.

فرکانس تولید شده توسط الکترودهای این تنس طول موجی در حدود ۱۵.۵ میکرومتر دارد که در بدن تاثیر فوق العاده ای را به جا می گذارد. به طوری که جریان خون را افزایش داده و موجب تنظیم سیستم عصبی می شود.

از جمله کاربردهای این تنس تسکین دردهای عضلانی،  بهبود جریان خون،  رفع خستگی بدن،  تسکین علائم اسپوندیلیت گردنی،  تسکین و رفع فلج اعصاب محیطی،  موثر در درمان آرتریت عضلات شانه،  آرتروز،  شانه،  کمر،  بازو و دست و پا و سایر اعضا و مفاصل می باشد.  این محصول را می توان به صورت شخصی و نیز جهت درمان بیماری ها و تقویت اندام در کلینیک های درمانی و فیزیوتراپی ها مورد استفاده قرار داد.

از دیگر مزایای استفاده از این تنس ویژگی هایی نظیر قابلیت تنظیم سرعت ماساژ به میزان دلخواه،  قابلیت نمایش سرعت درمان توسط نمایشگر موجود،  قطع برق در ۱۵ دقیقه به طور خودکار،  کنترل بدن در ۵ ثانیه،  مجهز به سیستم نمایش تایم باقی مانده،  قابلیت تغییر الگوی موج و فرکانس به طور خودکار و غیره هستند که آن را به محصولی کم نظیر در بین محصولات مشابه مبدل نموده است.

همچنین به همراه این تنس دفترچه راهنمای فارسی ارائه می شود که باعث راحتی و سهولت در کاربری می گردد.  از اقلام همراه دیگر این محصول دو پد الکترود،  آداپتور برق و سه عدد باتری نیم قلمی،  صفحه نگهدارنده پد و دمپایی مخصوص تنس موجود می باشد.  لازم به ذکر است که از استفاده همزمان دستگاه های دیگر الکتروتراپی جهت ماساژ با این دستگاه اکیدا خودداری شود.

 

مدل های دستگاه تنس عضلانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تنس عضلانی موجود در بازار

 

تنس عضلانی نیوتک مدل LT3011

یکی از بهترین مدل های تنس عضلانی این محصول می باشد که ردهای اسکلتی ناشی از کار و ورزش زیاد،  صدمات وارده به بدن و نیز کهولت سن را کاهش می دهد.  این تنس به نوعی مسکن دیجیتالی است که از طریق ایجاد جریانات الکتریکی در سطح بدن باعث تسکین درد و کاهش آن می شود.

این محصول بر خلاف مسکن های دارویی بدون عوارض بوده که سه نوع جریان را جهت درمان و ماساژ ارائه می کند.  جریانات EMS و TENS به طور کلی برای کنترل و کاهش دردهای مزمن و ایجاد انقباض و انبساط در عضلات کاربرد دارند.

این جریانات همچنین مانع از کار افتادگی یا گرفتگی عضلات شده و آسیب های ناشی از بی حرکتی را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. سیستم ماساژ این دستگاه با ایجاد حرکات ریتمیک باعث آرامش بخشی و افزایش گردش خون و نیز رفع خستگی می شود.  این محصول دارای صفحه نمایش بزرگ بوده و می توان با قابلیت انتخاب درمان با توجه به اشکال اعضا به راحتی از آن استفاده نمود.

از مزایای دیگر این محصول قیمت مناسب آن می باشد که با توجه به کیفیت و کارآیی بالا مقرون به صرفه بوده و هدیه مناسب برای افراد سالمند است.  به همراه محصول دو جفت الکترود خود چسبان به همراه سیم رابط،  باتری و دفترچه راهنما جهت سهولت کاربری نیز ارائه می شود. برند سازنده این محصول از برترین سازندگی محصولات و تجهیزات توانبخشی می باشد که علاوه بر مجوزهای استاندارد جهانی سه تاییدیه غذا و داروی کشورهای آمریکا،  اروپا و استرالیا را از آن خود کرده است.

 

مدل های دستگاه تنس عضلانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تنس عضلانی موجود در بازار

 

تنس عضلانی اس بی اس مدل 2102

این محصول در دو رنگ سفید و سرمه ای موجود می باشد. الکترودهای موجود در این تنس که شامل دو عدد بوده گردش خون را بهبود می دهد و گرفتگی عضله را بر طرف می کند.  این محصول همچنین در رفع اسپاسم عضلانی و توان بخشی علامت مفید و موثر است.

تنس عضلانی اس بی اس مدل 2102 دارای تنظیمات شدت و تایمر بوده و می توان میزان سرعت ماساژ را به دلخواه تغییر داد.  همچنین می توان از طریق صفحه نمایشگر این دستگاه میزان سرعت و شدت را مشاهده نمود.

این دستگاه علاوه بر تامین انرژی به وسیله برق،  قابل شارژ با باتری نیز می باشد و در همه جا قابل حمل است و می توان در صورت نبودن پریز برق نیز از آن استفاده نمود.  بهتر است دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

 

مدل های دستگاه تنس عضلانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تنس عضلانی موجود در بازار

 

تنس عضلانی جامپر مدل JPD-ES200

با این تنس ماساژ عمیقی را تجربه خواهید کرد.  زیرا این دستگاه دارای ده قدرت مختلف بوده و دارای تکنولوژی پیشرفته جهت بهترین کارآیی و عملکرد مناسب برخوردار می باشد.  این دستگاه همچنین دارای ۵ حالت ماساژ و بره ای،  سوزنی،  ضربه ای،  ماساژ مکشی و سطحی است.  از این رو برای رفع دردهای حاد و مزمن یک انتخاب خوب و بی نظیر می باشد.

تنس جامپر یک ماساژور خاص است که با استفاده از میدان های مغناطیسی که ایجاد می کند،  سیستم عصبی را تنظیم نموده و متابولیسم سلولی را بهبود می بخشد.  این دستگاه با به کار گیری گرما تنش را از ماهیچه های ناحیه کتف و گردن می زداید و گرفتگی این نواحی را رفع می کند.

این ماساژور همچنین با ترشح اندورفین در کوتاه مدت به عنوان مسکن طبیعی در تسکین انواع دردها موثر بوده و به درمان مشکلاتی نظیر آرتروز،  فیبرومیالژیا،  دیسک کمر و گردن،  گرفتگی ماهیچه ها،  بیماری های تاندون و درد مفاصل و غیره کمک می کند.  این دستگاه همچنین برای ورزشکاران حرفه ای نیز محصول فوق العاده ای است که به رفع گرفتگی و اسپاسم عضلات آنها کمک می کند. این دستگاه را می توان همه جا حتی در مسافرت نیز با خود به همراه برد.

از دیگر ویژگی های این دستگاه رفع دردهای دیت،  زانو. کمر و پا می باشد که با دارا بودن دو پد اضافه می توان دو یا سه نقطه از بدن را در این نواحی به طور همزمان ماساژ داد. این تنس به همراه کیسه مخصوص جهت حمل و نگهداری آن ارائه می شود.

این تنس در ابعاد و وزن کوچک طراحی شده است و بنابراین حمل آسانی دارد و استفاده از آن حتی در سفر نیز راحت می باشد.  این تنس مجهز به سیستم خاموشی خودکار بوده و از طریق باتری نیز تغذیه می کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تنس عضلانی موجود در بازار

 

تنس عضلانی مدیسانا مدل BT850

تنس عضلانی مدیسانا یکی دیگر از بهترین مدل ها در این زمینه است که با تحریک جریان خون در ناحیه مورد نظر در بدن باعث رهاسازی عضله و تسکین درد می شود. این محصول همچنین کمک می کند تا عضله سازی انجام گرفته و دارای بهترین کارآیی و عملکرد می باشد.

این تنس دارای ۵ برنامه مختلف برای ماساژ و تسکین دردهای کمر،  گردن، شانه،  پشت،  دست و پا بوده که به کاربر این امکان را نیز می دهد تا شدت و سرعت ماساژ را در ۷ حالت مختلف انتخاب کند.  همچنین امکان شخصی سازی تنظیمات مانند نام،  سن،  قد،  وزن و جنسیت و غیره نیز با استفاده از این دستگاه برای کاربر وجود دارد.  این محصول باتری ۳ ولتی کار می کند و می توان در همه جا آن را با خود حمل نمود.

این محصول دارای الکترودهایی جهت تحریک عضله و سیستم عصبی است که با اتصال به سطح بدن درد را تسکین می دهد.  همچنین امکان استفاده با گوشی موبایل توسط این تنس برای چند کاربر نیز وجود دارد.

 

مدل های دستگاه تنس عضلانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تنس عضلانی موجود در بازار

 

تنس عضلانی بیورر مدل EM80

یکی از بهترین کمپانی ها در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی و توانبخشی شرکت بیورر با محصولات متنوع و با کیفیت است که ساخته شده با تکنولوژی پیشرفته روز دنیا هستند . تنس عضلانی بیورر مدل EM80 دارای ۸ الکترود قدرتمند با ۴ کانال آزاد دیجیتال می باشد که با متصل شدن به سطح بدن گردش خون را در ناحیه مورد نظر افزایش می دهد و با ماساژ درمانی باعث رفع گرفتگی و تسکین درد می شود.

این محصول مجهز به سیستم تایمر،  تنظیم شدت و صفحه نمایش و غیره است که می توان شدت و سرعت ماساژ را به دلخواه تغییر داد.  یکی دیگر از مزایای این تنس منبع تغذیه ای با باتری قلمی می باشد که در هر مکانی بدون نیاز به پریز برق قابل استفاده است.

سایر ویژگی های این تنس ۳۰ برنامه کاربردی از پیش بارگذاری شده و پالسی از نوع دوتایی متقارن مربعی شکل می باشد.  ابعاد این محصول در اندازه های ۴.۸*۱۲.۵*۱۷ سانتی متر طراحی شده است.  زمان درمان این تنس بین ۵ تا ۹۰ درجه می باشد که می توان شدت آن را تنظیم کرد.  به همراه این محصول دفترچه راهنمای فارسی نیز جهت اطلاعات فنی و نحوه کاربرد صحیح از دستگاه نیز موجود می باشد،  تا به عنوان مکمل درمان موثر واقع گردد.

 

مدل های دستگاه تنس عضلانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تنس عضلانی موجود در بازار

 

تنس عضلانی امرن مدل E4 Professional سایز M

این محصول دارای ۲ الکترود Pad Life Long بوده و به عنوان مکمل درمان محسوب می شود. دفترچه راهنمای فارسی به همراه محصول موجود است که جهت کاربرد صحیح و نتیجه گیری مطلوب از آن می توان استفاده نمود.

این تنس عضلانی با باتری قلمی کار می کند و بنابراین می توانید آن را در همه جا و حتی در مسافرت به همراه داشته باشید. از مزایای این محصول که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز نموده است،  ضد آب بودن آن می باشد.

از این تنس عضلانی در درمان در های عضلانی،  تسکین دردهای عصبی TENS استفاده می شود. همچنین به عنوان ماساژور جهت آرامش بخشی و نیز سفت کننده ماهیچه نیز کاربرد دارد.  اقلام همراه محصول الکترود و آداپتور جهت اتصال و شارژ دستگاه هستند.  این دستگاه همچنین قابلیت تنظیم میزان ماساژ را داراست که می توان از آن طریق شدت ماساژ را تغییر داد.

 

مدل های دستگاه تنس عضلانی

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تنس عضلانی موجود در بازار

 

تنس عضلانی ایرداکتر مدل 5000

یکی دیگر از بهترین مدل های تنس عضلانی محصول ایرداکتر مدل 5000 می باشد که دارای قدرت و کارآیی بی نظیری برای رفع انواع دردهای عضلانی ست.  این محصول به سرعت درد ماهیچه را تسکین می بخشد و دارای تاییدیه استاندارد CE اروپا و FDA آمریکا می باشد.

این محصول با قدرت متفاوت به طور همزمان برای رفع درد در  دو عضو و یا برای دو نفر قابل استفاده است.  همچنین باعث تحریک اعصاب تمامی اندام ها می شود.  این محصول سبک بوده و قابل حمل و استفاده در هر مکانی می باشد.  همچنین دو کانال با ۴ پد است و ۱۵ برنامه درمانی و یک برنامه ترکیبی نیز دارد.

بنابراین با وجود این مزیت های فراوان تنس عضلانی ایرداکتر مدل 5000 یک محصول درمانی و زیبایی محسوب می شود که علاوه بر تقویت عضلات در فرم گیری و شکل دهندگی آن کمک نموده و عضلات را نیز سفت می کند.

این محصول همچنین دارای شدت قابل تنظیم بوده و می توان مدت زمان و شدت درمان را به دلخواه تغییر داد.  این تنس عضلانی با بازگشت فعالیت مجدد نقاط کم تحرک باعث بهبود و تسکین درد می شود. همچنین ۹ قدرت متفاوت در این دستگاه جریان خون را بهبود بخشیده و در از بین بردن خستگی نیز موثر است.

مدل های دستگاه تنس عضلانی

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تنس عضلانی موجود در بازار

 

تنس عضلانی امرن مدل E3

این تنس برای افرادی که دچار دردهای عضلانی طولانی مدت ( به مدت یک ماه و بیشتر ) مناسب می باشد.  این دستگاه دارای پد،  نگهدارنده پد و الکترود بوده و از یونیت اصلی تشکیل شده است.

برای قسمت های مختلف بدن مانند گردن. کمر،  پاها و حتی دستان می توان از این دستگاه استفاده نمود. نحوه کار این دستگاه همانند سایر تنس ها می باشد و به این صورت که پدها توسط الکترود به سطح بدن متصل شده و نروهای الکتریکی را به عضلات ارسال می کنند.

با ارسال نروهای الکتریکی سیستم عصبی تحریک و درد ناحیه مورد نظر کاهش پیدا می کند. استفاده از این تنس همچنین در بهبود جریان خون نیز موثر است.  باتری مناسب برای کار با این دستگاه نیم قلمی می باشد و پدهای آن را می توان تا ۱۵۰ بار استفاده کرد. شدت این دستگاه همچنین قابلیت تنظیم را دارد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تنس عضلانی موجود در بازار

 

تنس عضلانی مدیسانا مدل TDP

یکی دیگر از محصولات برند مدیسانا مدل TDP می باشد که از بهترین دستگاه های تنس عضلانی بوده و از عملکرد و قدرت بالایی برخوردار است.

این محصول دارای ۴ برنامه مختلف با قابلیت ذخیره تنظیمات شخصی می باشد که هر کدام از آنها کاربرد خاصی دارند. همچنین می توان شدت و سرعت ماساژ را در این دستگاه به میزان دلخواه تغییر داد.

استفاده از این تنس عضلانی باعث تحریک جریان خون در ناحیه مورد نظر می شود و به رها سازی عضلات و شکل دهی عضله کمک می کند. این دستگاه همچنین مجهز به نشانگر باتری بوده و در هر زمان میزان شارژ باقی مانده را نمایش می دهد.

 

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه تنس عضلانی موجود در بازار

 

معرفی و خرید اینترنتی بهترین دستگاه های تنس عضلانی

یکی از سایت های محبوب و معتبر برای خرید اینترنتی بهترین دستگاه های تنس عضلانی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است که ارائه کننده انواع کالاها از برندهای برتر دنیا می باشد.  سایت دیجی کالا محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان خویش قرار می دهد.

در این راستا نیز انواع بهترین مدل های دستگاه تنس عضلانی توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد،  که شما می توانید جهت آشنایی و خرید محصولات بیشتر و متنوع در این زمینه به فروشگاه دیجی کالا مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط