درمان تایم
درمان تایم
بهترین مدل های تخت های بیمارستانی

معرفی بهترین مدل های تخت های بیمارستانی

تخت های بیمارستانی جهت سهولت و ایمنی بیماران و پرسنل و کادر بیمارستان طراحی و ارائه شده اند.  این تخت ها دارای ویژگی های خاص بوده و با توجه به کاربرد و نوع و اندازه و سایر مشخصات دارای انواع مختلفی می باشند.

ما در این مقاله قصد داریم تا با معرفی چند نمونه از بهترین مدل های تخت های بیمارستانی و شرح توضیحاتی در مورد آن، شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا نموده تا شما بتوانید با آگاهی و اطمینان بیشتری اقدام به خرید نمایید.  لطفا با ما همراه باشید.

تخت بیمارستانی و انواع آن

تخت های بیمارستانی دارای ارتفاع ( قابل تنظیم )،  شیب،  ریل های جانبی،  وسایل الکترونیکی و سایر ویژگی ها بوده که با تخت های معمولی متفاوت هستند.  تخت های بیمارستانی علاوه بر درمانگاه و بیمارستان،  در آسایشگاه ها،  مراکز خیریه،  خانه سالمندان،  کلینیک های سرپایی و مراقبت های بهداشتی و در منزل نیز کاربرد دارند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تخت بیمارستانی موجود در بازار

تخت های بیمارستانی همچنین از مواد مانند فلز،  پلاستیک و تجهیزات الکترونیکی ساخته شده و ارتفاع آنها به اندازه یک تخت دو طبقه یا کمی بلندتر می باشد. تقسیم بندی تخت ها بر اساس تنظیم آنها شامل موارد زیر است.

  • تخت مکانیکی
  • تخت نیمه برقی
  • تخت تمام برقی

اما اگر آنها را بر اساس نوع استفاده و کاربردشان بخواهیم تقسیم بندی کنیم شامل موارد زیر می باشند:

  • تخت مراقبت های درمانی، جهت مراقبت از بیماران بدون آسیب،  بیماران تب دار و بیماری روانی
  • تخت مراقبت طولانی مدت برای بیماران به کما رفته و یا افراد مبتلا به بیماری های مزمن جهت مراقبت طولانی مدت
  • تخت مراقبت های روانپزشکی جهت مراقبت از بیماران روانی و معتادان به مواد

این تخت ها شامل ارتفاع قابل تنظیم،  اندازه مناسب ناحیه خواب،  اندازه کلی،  دارای ظرفیت حداکثر وزن و دارا بودن سطوح و زاویه های مفصلی ( جهت قرار گیری بهتر بیمار ) هستند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تخت بیمارستانی موجود در بازار

راهنمای خرید و آشنایی با بهترین مدل های تخت های بیمارستانی

از آنجایی که بهترین تخت های بیمارستانی باید ویژگی های استانداری چون تشک،  ارتفاع قابل تنظیم،  شیب مناسب و بد سایدها ( جهت جلوگیری از افتادن بیمار ) را دارا باشند.  بنابراین باید در انتخاب و خرید این محصول دقت لازم را به عمل آورید.

یکی از فروشگاه های معتبر برای خرید انواع تخت های بیمارستانی مناسب و استاندارد سايت دیجی کالا است.  این سایت محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا در اختیار مشتریان قرار می دهد. از این رو می توانید نسبت به انتخاب بهترین مدل های تخت های بیمارستانی از برندهای مختلف و معتبر داخلی و خارجی اقدام نموده و از خرید خود اطمینان حاصل کنید.

ما در ادامه به چند نمونه از انواع تخت های بیمارستانی اشاره می کنیم که جزو محصولات پرفروش و محبوب مصرف کنندگان می باشد.

تخت بیمارستانی پیاوار مدل EC1S

محصول پیاور یک تخت با کاربرد عمومی است.  به طوری که برای استفاده در خانه سالمندان یا بیماران در منزل و درمانگاه ها کاربرد دارد.  این محصول دارای طراحی زیبا و با دوام و ساخته شده با بالاترین استانداردهای جهان و ایران می باشد.

این تخت دارای دو جک برقی جهت تغییر زوایای کمر و پا است که با استفاده از کلیدهای تعبیه شده می توان تخت را در حالت های استراحت کمر و زانو تنظیم نمود. این تخت همچنین دارای استحکام بالا می باشد و تا وزن ۲۵۰ کیلو گرم را تحمل می کند.  پنل کنترلی آن ضد آب بوده و امکان شست و شوی کامل با مواد ضد عفونی کننده برای این تخت وجود دارد.

همچنین رنگ تخت از نوعی رنگ مرغوب پودری الکترواستاتیک می باشد.  ابعاد تخت نیز در اندازه های ۱۰۶*۱۰۰*۲۲۶ سانتی متر و دارای وزنی در حدود ۱۰۴۰۰۰ گرم است. هر یک از گوشه تخت دارای یک نگهدارنده بوده که برای کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.  این تخت به دلیل داشتن کامپوزیت های پلیمری مخصوص در اتصالات خود،  دارای استحکام زیادی می باشد.

سر تخت های پلاستیکی تزریقی در این تخت قابل جا به جایی هستند و یک نگهدارنده فلزی قابل نصب  جهت میز غذا خوردن بیمار در هر گوشه تخت نیز موجود است. چرخ های تخت  بسیار با دوام می باشد و همچنین قابلیت نصب نگهدارنده کیسه ادرار در هر دو طرف تخت وجود دارد. جنس تخت از فلز آهن و باکس کنترل تخت از دیگر ویژگی های این محصول بوده که آن را به بهترین مدل های تخت های بیمارستانی تبدیل نموده است.  از این تخت می توان برای بیماران و معلولین در بخش ارتوپدی و درمانگاه ها استفاده کرد.

 

بهترین مدل های تخت های بیمارستانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تخت بیمارستانی موجود در بازار

 

تخت و تشک بیمارستانی مدل ME2

در قسمت زیر سر این تخت یک شکن وجود دارد که جهت تغییر وضعیت سر بیمار هندل گردونی روی آن تعبیه شده و می توان حالت گردن بیمار را با استفاده از آن تنظیم نمود. این هندل از جنس استیل می باشد.  تخت همچنین پروفیلی در اندازه های ۳۰*۳۰ و ۳۰*۵۰ و ضخامت ۵.۱ دارد که قابل شستشو هستند.

این تخت دارای بد ساید نیز بوده تا از افتادن بیمار جلوگیری شود.  چهار چرخ ۱۲۵ میلی متری و پینی و ترمز دار خارجی از دیگر مشخصات این تخت می باشد که برای جابه جایی بیمار تعبیه شده است.  سر تخت این محصول آبکاری بوده و مدل هایی از این تخت نیز دارای لگن مخصوص در قسمت زیرین می باشد.

تخت به همراه تشک ارائه می شود و جنس تخت از نوعی پروفیل فلزی قابل شستشو است. ابعاد تخت در اندازه های ۲۰۰*۹۰*۵۵ سانتی متر می باشد و وزن آن نیز ۴۰۰۰۰ گرم است.

 

بهترین مدل های تخت های بیمارستانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تخت بیمارستانی موجود در بازار

 

تخت بیمار پالس ویژن مدل SH2

این محصول یکی از تخت های بیمارستانی که در منزل نیز می توان از آن استفاده کرد.  این محصول دارای دو شکن خانگی بوده می تواند بیمار را در بهترین حالت قرار دهد،  تا فشار کمتری به آن وارد شود. همچنین برای استفاده افراد سنگین وزن نیز مناسب می باشد.

دو بد ساید ( گارد ) تعبیه شده در تخت مانع از افتادن بیمار ار روی تخت شده و از بیمار محافظت می کند. دو شکن موجود در تخت توسط هندل تنظیم می شود که در بالای سر و پایین پای بیمار در تخت بوده و هندل به آن پیج می گردد.

همچنین دو شکن خانگی چهار چرخ که می توان تخت را در محیط خانه یا بیمارستان جابه جا نمود.  یا اینکه با استفاده از قفل ترمز از حرکت کردن تخت جلوگیری کرده تا آسیبی به بیمار وارد نشود. قطعات این تخت قابل تعویض بوده و در صورت خراب شدن می توانید آنها را با قطعه جدید جایگزین کنید.  همچنین جهت جلوگیری از ایجاد زخم بستر می توانید از تشک های مواج و یا تشک هایی با قطر ۵ الی ۱۰ سانتی متری نیز استفاده نمایید.

 

بهترین مدل های تخت های بیمارستانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تخت بیمارستانی موجود در بازار

 

تخت بیمارستانی پالس ویژن مدل SH1_SADE کد 2000

یکی از بهترین مدل های تخت های بیمارستانی که به پرستار در نگهداری از بیمار کمک نموده تا فشار کمتری به او وارد شود محصول پالس مدل SH1_SADE می باشد.  این تخت دارای یک شکن ساده و بدون لوله است که بیمار می تواند دوران نقاهت خود را به خوبی و در آسایش کامل طی کند.

همچنین تخت یک مقطع شکن نیز دارد.  بنابراین افراد با وزن بالا هم می توانند از این تخت استفاده کنند. دو بد ساید موجود در تخت مانع از افتادن بیمار از روی تخت می گردد. استفاده از دو عدد شکن خانگی در بالا و پایین تخت که توسط هندل تنظیم شده بیمار را در بهترین حالت قرار می دهد.

با استفاده از چهار چرخ موجود در تخت می توانید تخت را در محیط خانه و بیمارستان جا به جا نموده و یا از حرکت کردن آن به وسیله قفل کردن ترمزهای آنها جلوگیری نمایید. قطعات این تخت قابلیت جدا شدن و تعویض را نیز دارند.

همچنین جهت جلوگیری از گیر کردن و آسیب رسیدن به اشیا هنگام جا به جایی تخت،  تسمه ای در قسمت انتهایی زیر تخت ها به کار رفته است که دارای یک انحنا و یا حالت پخش می باشد. جنس تخت از آهن و ابعاد آن در اندازه های ۲۰۰*۹۰*۵۵ سانتی متر است.

این تخت همچنین دارای دسته قابل تنظیم و متصل به جک متحرک می باشد که می توانید آن را کوتاه و یا بلند کنید.  گوشه های تخت در داخل سر تخت و پاتخت انحنا و پخی داشته که این نشان می دهد که کیفیت قطعات تخت بالاست. بد سایدها در این تخت غیر فنری و دارای قابلیت برداشتن و گذاشته شدن هستند.

 

بهترین مدل های تخت های بیمارستانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تخت بیمارستانی موجود در بازار

 

تخت بیمارستانی مدل ME1

تخت مدل ME1 دارای یک شکن در قسمت زیرین می باشد که با استفاده از هندل استیل گردونی روی آن تنظیم می شود.  این شکن باعث شده تا سر بیمار تغییر وضعیت دهد و فشار اضافی به بیمار جلوگیری می کند.

پروفیل های موجود در تخت قابل شستشو و در اندازه های ۵۰*۳۰ و ۳۰*۳۰ و ضخامت ۵.۱ میلی متر هستند.  جنس پروفیل ها فلزی می باشد.  همچنین چهار چرخ ۱۲۵ میلی متری،  پیری و ترمز دار جهت سهولت در جا به جایی در این تخت تعبیه شده است.

ابعاد این تخت در اندازه های ۵۵*۹۰*۲۰۰ سانتی متر می باشد و وزن ۴۰۰۰۰ گرم دارد. این تخت لگن خور بوده و دارای بد ساید است که از افتادن بیمار به زمین جلوگیری می کند. جنس تخت از استیل است و دارای سر تخت آبکاری شده می باشد.

 

بهترین مدل های تخت های بیمارستانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تخت بیمارستانی موجود در بازار

 

تخت بیمارستانی کد 01

یکی دیگر از بهترین مدل های تخت های بیمارستانی این محصول بوده که از استحکام و کیفیت خوبی برخوردار است و امکان آسایش بیمار و فرد مراقبت کننده را فراهم می آورد. این تخت همچنین دارای چهار شکن برقی قابل تنظیم ارتفاع می باشد،  و نیز چهار شکن در قسمت سر و کمر و زیر پای بیمار که او امکان می دهد تا در بهترین وضعیت قرار بگیرد.

بد ساید این تخت نقش محافظت از بیمار را دارد و دارای شکل و طراحی زیبا و شکیل می باشد.  هر قسمت بد ساید در این تخت به صورت مجزا باز و بسته شده که آسایش و راحتی بیمار را با استفاده از آن  راحت تر نموده است.

تخت ارتفاع قابل تنظیمی در حدود ۵۰ تا ۷۰ سانتی متر دارد.  این تخت همچنین دارای ۴ موتور قدرتمند می باشد و ابعادی در اندازه ۵۰*۱۰۰*۲۱۰ سانتی متر دارد.  جنس تخت از آهن بوده و سری های آن از abs است که رنگ استاتیکی دارد. نحوه عملکرد تخت به صورت برقی است. این تخت همچنین دارای قابلیت تحمل وزن تا ۲۵۰ کیلو گرم می باشد.

 

بهترین مدل های تخت های بیمارستانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تخت بیمارستانی موجود در بازار

 

تخت بیمارستانی پالس ویژن مدل SH1

ابعاد این تخت در اندازه های ۲۰۰*۹۰*۵۵ سانتی متر است.  دارا بودن یک شکن خانگی مکانیکی این تخت باعث این شده تا بیمار  با آسایش دوران نقاهت خود را سپری و فشار کمتری به او وارد شود. این تخت همچنین دارای یک مقطع شکن است.

دو بد ساید موجود در دو طرف تخت مانع از افتادن بیمار به روی زمین می شود.  دارا بودن مقطع شکن در این تخت باعث شده تا محصول قابلیت تحمل وزن بالا را نیز داشته باشد.  شکن خانگی دو عدد سر تخت و پایین پای بیمار توسط هندل تنظیم و به تخت پیچ می گردد.

با چهار چرخ موجود در تخت می توانید آن را در محیط منزل و یا بیمارستان جا به جا کنید.  یا اینکه با استفاده از قفل ترمز می توانید از حرکت تخت جلوگیری نمایید. از دیگر ویژگی های این تخت قابلیت تعویض قطعات چرخ و بد سایدها بوده و همچنین می توانید برای جلوگیری از ایجاد زخم بستر برای بیمار بر روی تخت ها از تشک ها مواج با قطر ۵ الی ۱۰ سانتی متر استفاده کنید. این محصول جنسی از آهن دارد که بسیار محکم و مقاوم می باشد.

 

بهترین مدل های تخت های بیمارستانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تخت بیمارستانی موجود در بازار

 

تخت بیمارستانی مدل bhn12

یکی از بهترین مدل های تخت بیمارستانی مدل bhn12 است که وزنی در حدود ۲۶۰۰۰ گرم دارد.  این تخت در ابعاد ۹۰*۵۵*۲۰۰ سانتی متر طراحی شده است. نحوه عملکرد این تخت مکانیکی بوده و جنسی از آهن دارد.

این تخت دارای یک شکن بوده که در بالای سر بیمار می باشد و برای اینکه بیمار در بهترین حالت قرار بگیرد تعبیه شده است.  تخت بیمار دارای چهار چرخ می باشد که می توانید آن را در منزل و بیمارستان جا به جا کنید.

جنس تخت محکم و مقاوم بوده و قابلیت تحمل وزن بالا را نیز دارد. این تخت به گونه ای طراحی شده است که به بیمار و پرستار در نگهداری بهتر از او  کمک نموده تا سختی کمتری را تحمل کند.

 

بهترین مدل های تخت های بیمارستانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تخت بیمارستانی موجود در بازار

 

تخت بیمارستان پالس ویژن مدل SH1_LK کد 4499

این محصول دارای یک شکن لگن خور خانگی و مکانیکی بوده که بیمار و پرستار مراقبت کننده از او سختی کمتری با استفاده از این تخت متحمل می شوند. این تخت همچنین دارای دو عدد بد ساید محافظت کننده می باشد که از افتادن بیمار بر روی زمین جلوگیری می کند.

چهار چرخ تعبیه شده در این محصول  باعث جا به جایی تخت در محیط منزل و یا بیمارستان می شود. شما می توانید در صورت نیاز و جهت جلوگیری از زخم بستر از تشک های مواج و با تشک هایی با قطر ۵ الی ۱۰ سانتی متر برای این تخت استفاده نمایید.

این تخت همچنین قابلیت تعویض بد سایدها و چرخ ها را دارد. قابلیت لگن خور بودن تخت به بیمار و پرستار این  امکان را می دهد که موقع اجابت مزاج نظافت را آسان تر انجام دهند.  به همراه این محصول توری و لگن نیز ارائه شده تا به وسیله توری بتوانید از پاره شدن تشک مواج و صدمه به بیمار جلوگیری کنید.

در لبه های این تخت قسمت تا شونده است که دارای حالت پخی می باشد،  و مانع از صدمه وارد آمدن به تشک می شود. دسته تخت دارای حالت متحرک بوده که به جک متصل است و به راحتی می توان آن را در حالت کوتاه و بلند تنظیم نمود.

گردها و چرخ ها به صورت زیپ شده و در پک کامل ارائه می شود. گوشه های تخت فرو رفته داخل سر تخت و پاتختی به دلیل انحنا و پخی نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت بالای محصول می باشد.  ابعاد تخت در اندازه های ۲۰۰*۹۰*۵۵ سانتی متر است و در قسمت های پا و دیگری قسمت سر بیمار دو شکن وجود دارد که می توان با استفاده از دو هندل آن را تنظیم نموده تا بیمار بهترین حالت بدنی قرار گیرد.

بد ساید های این تخت محافظت کننده بیمار هستند و بدون فنر بوده و قابلیت برداشتن و گذاشته شدن را دارند.  جنس این تخت از آهن می باشد که از محکمی و استحکام زیادی برخوردار است.

 

بهترین مدل های تخت های بیمارستانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تخت بیمارستانی موجود در بازار

 

تخت بیمارستانی کودک پیاوار مدل 1090V4

یکی دیگر از بهترین مدل های تخت بیمارستانی محصول کودک پیاوار مدل 1090V4 می باشد که در منزل،  درمانگاه و بیمارستان قابل استفاده است.  دوام و زیبایی این تخت بی نظیر است و آسایش و راحتی را برای کودک فراهم می کند.

این تخت همچنین قابلیت تحمل وزن تا ۱۵۰ کیلو گرم را دارد. همچنین این تخت به دلیل رنگ مرغوب پودری الکترواستاتیک دارای قابلیت شستشوی کامل با استفاده از مواد ضد عفونی کننده می باشد. این تخت با استانداردهای ایران و جهان طراحی شده است و به همین دلیل از استحکام و محکمی بی نظیری برخوردار می باشد.

ابعاد تخت در اندازه های ۱۹۶*۱۰۰*۸۵ سانتی متر بوده و وجود نگهدارنده در گوشه های تخت،  مزایای استفاده از این تخت را بیشتر نموده است. این تخت همچنین دارای قابلیت شستشو می باشد و جنسی از آهن دارد.

 کامپوزیت های پلیمری مخصوص اتصالات و فسفاته شدن قسمت های فلزی قبل از روکش رنگی تخت باعث استحکام هر چه بیشتر آن شده است. چهار چرخ موجود در قسمت زیر تخت جهت جلوگیری از آسیب ناگهانی به بیمار در هنگام جا به جایی تخت می باشد.

 

بهترین مدل های تخت های بیمارستانی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع تخت بیمارستانی موجود در بازار

 

ما در این مطلب به چند نمونه از بهترین مدل های تخت بیمارستانی اشاره کردیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند.  شما می توانید جهت محصولات متنوع تر و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط