درمان تایم
درمان تایم
لیفت مژه با پلاسما جت

لیفت مژه با پلاسما جت

لیفت مژه با پلاسما جت ، بروزترین تکنولوژی زیبایی

یکی از تکنیک های جدید برای جوانسازی پوست استفاده از پلاسما جت است این دستگاه با یونیزه نمودن گاز میان اپلیکاتور و پوست بر روی غشای پوست اثر گذاشته و از این طریق با تحریک سلول ها سبب جوانسازی و بهبود بافت تحت درمان می شود. با پلاسماجت می ‌توان ظاهر پوست ‌های آسیب ‌دیده را بهبود بخشیده، چین و چروک ‌ها را کاهش داده و ظاهری هموار تر برای پوست ایجاد کرد. اما امروزه با این روش می توان برای لیفت مژه ها نیز استفاده کرد. درباره لیفت باید بگوییم که باعث می‌ شود مژه‌ های شما به صورتی کاملا ملایم و طبیعی حالت بگیرند و همچنین بدون نیاز به میکاپ مژه های شما بلندتر و تیره‌تر به نظر بیایند در واقع این روش یک گزینه خوب برای پرپشتی و تقویت مژه است.

لیفت مژه با پلاسما جت

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که مژه های بلند و حالت داری ندارید و به دنبال راهی برای بهتر شدن حالت مژه‌های خود هستید باید بگوییم شما بهترین کاندید برای لیفت مژه با روش پلاسماجت هستید. همان طور که درباره لیفت مژه گفتیم این نوع لیفت باعث برجسته‌تر شدن و نمایان‌تر شدن بیشتر چشم‌ها می شود که این به جذابیت فرد کمک می کند. درمان پلاسماجت برای نواحی کوچک پوستی که دارای خطوط سنگین و زیادی هستند مانند نواحی بالا و پایین چشم، خطوط دور لب و ناحیه دور ناف، بسیار کارآمد است. در روش لیفت مژه با پلاسما جت برای بلند کردن و پرپشت کردن مژه ها نیازی به ریمل و فرمژه نیست و یا این درمان نیازی به برش، تزریق، سوزاندن و یا برداشتن پوست یا بافت هم ندارد.

آیا پس از لیفت مژه می‌توانم از ریمل استفاده کنم؟

نخیر، استفاده از ریمل و یا هر محلول دیگری که مژ را خیس کند تا 24 ساعت پس از لیفت مژه با پلاسما جت ممنوع است و بعد از گذشت یک روز شما می توانید از ریمل استفاده کنید بهتر است تا برای حفظ سلامت و استحکام مژه‌ ها فعلا از انجام اکستنشن مژه و یا رنگ کردن آن بپرهیزید. استفاده از روغن های مخصوص تقویت مژه مانند روغن کرچک و رزماری را فراموش نکنید و برای تقویت مژه‌ ها، هر شب به آن‌ها این روغن ها را بمالید.

آیا لیفت مژه با پلاسما جت بی‌خطر است؟

معمولا احتمال بروز واکنش‌های آلرژیک و درماتیت در زمانی که از مواد شیمیایی، لیزر، تکنولوژی پلاسما در نزدیکی چشم‌ها استفاده می‌شود بسیار زیاد است از این رو با انتخاب یک دکتر ماهر و با تجربه که در زمینه درمان‌های اطراف چشم تخصص داشته باشد می توانید تا حدود زیادی از بروز این عارضه ها جلوگیری نمایید.

آیا لیفت مژه با پلاسما جت دردناک است؟

با توجه به استفاده از بی‌حسی موضعی در ناحیه مورد نظر، بنابراین درد ناشی از آن به حداقل می رسد. در صورت بروز درد در فرآیند بهبودی بهترین روش استفاده از مسکن برای کاهش دردها است.

  • عوارض لیفت مژه با پلاسماجت
  • ورم و قرمزی پوست ناحیه تحت درمان
  • پوسته پوسته شدن

ناگفته نماند که در این روش عوارض جدی وجود ندارد و همه موارد بعد از گذشت 2 روز بهبود پیدا می کند. و بهبودی کامل برای برخی افراد چیزی بین ۷ الی ۱۰ روز طول می‌کشد.

لیفت مژه با پلاسماجت چقدر طول می‌کشد؟

بیشتر افراد بعد از انجام لیفت به روش پلاسما جت علاوه بر نتیجه کار از وقت گیر نبودن این مسئله بسیار خرسند هستند زیرا در این درمان به مدت زمان زیادی نیاز نیست و آماده‌سازی، بیهوشی و درمان چیزی حدود ۱ ساعت طول خواهد کشید. بهتر است برای نتیجه بهتر بعد از لیفت مژه با پلاسما جت تا 24 ساعت از مواد ارایشی چشم استفاده نکنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط