درمان تایم
درمان تایم
هزینه لیفت ابرو

لیفت قسمت خارجی ابرو

لیفت قسمت خارجی ابرو , هزینه لیفت قسمت خارجی ابرو , متخصص زیبایی و جراح پلاستیک برای لیفت قسمت خارجی ابرو , عمل زیبایی لیفت قسمت خارجی ابرو :

ابروی ایده آل از نظر زیبایی چگونه ابرویی است؟

یکی از شاخص ترین علائم پیری علاوه بر وجود چین و چروک در صورت تغییر حالت ابرو ها نسبت به قبل است همان طور که گفتیم پیری باعث می شود ابرو پایین بیاید، مخصوصا در بخش های خارجی که منجر به ایجاد ظاهر صاف بدون قوس برای ابروها می شود. در این صورت افتادگی و پایین بودن کناره های خارجی ابروها نسبت به حالت ایده آل سبب باعث می شود تا حالت چهره فرد غمگین و افسرده به نظر برسد در چنین مواردی جراحی کشیدن ابرو یا لیفت ابرو می تواند گوشه های ابروها را بالا کشیده و صورتی زیباتر، شاداب تر و با طراوت تر را به شما هدیه کند.

لیفت قسمت خارجی ابرو
لیفت قسمت خارجی ابرو

لیفت قسمت خارجی ابرو چه می کند؟

مهم ترین هدف از انجام لیفت قسمت خارجی ابرو بازگرداندن زیبایی مجدد ابرو است. در مقایسه با لیفت پیشانی این روش بسیار جزئی تر است و مانند لیفت پیشانی کامل نمی باشد. و مهم ترین تمرکز بر بالا بردن قسمت خارجی ابرو و شقیقه است و با توجه به این که این روش بسیار مختصر تر است در این روش چین و چروک های بین چشم ها یا مرکز پیشانی از بین نمی برد. در این روش بهبودی سریعتر است و تورم و کبودی کمتری وجود دارد.

شایع ترین علائم افتادگی ابرو کدامند؟

معمولا در بسیاری از افراد دیده شده است که با افزایش سن، پوست صورتشان شروع به شل شدن می‌کند و حالت ارتجاعی، زیبایی و جوانی خودش را از دست می‌دهد. معمولا پوست در ناحیه اطراف ابروها حالت افتادگی پیدا می کند. پوست شل‌شده باعث شکل‌گیری چین و چروک در پیشانی شده و افتادگی ابروها هم باعث می‌شود تا فرد پیر، خسته و حتی عصبانی و خشمگین به نظر برسد و به علت افتادگی و سنگینی ابرو و پیشانی بر روی پلک ها باعث کاهش میدان بینایی می شود.
معمولا شخصی که این علائم را دارد بهترین کاندید برای انجام جراحی است.

برش برای لیفت قسمت خارجی ابرو

یکی از مناطقی که مهم ترین برش برای لیفت قسمت خارجی ابرو در این قسمت انجام می شود امتداد خط موی پیشانی است که این برش تقریبا به 4-3 سانتی متر انجام می شود. این منطقه به خاطر اتصال طبیعی بین بخش دارای مو و بدون مو روی زخم را می پوشاند. نتیجه عمل، قرار گرفتن گوشه های خارجی ابروها در موقعیتی بالاتر از موقعیت قبلی است.

بهبودی لیفت قسمت خارجی ابرو

بعد از ترخیص از بیمارستان گذاشتن پکهای یخی روی چشم ها و پیشانی بطور متناوب بمدت 2 روز برای جلوگیری از تورم زیاد بسیار ضروری است. در زمان استراحت حتما باید در حالت درازکشیده به پشت (طاقباز) و درحالیکه دو بالش زیر سر دارید باشید بنا به توصیه پزشک حتما باید به مدت 3 روز استراحت مطلق نمایید. تنها مسکن مجاز در هفته اول پس از عمل قرص استامینوفن است و شما باید از هرگونه داروی ضد درد دیگر اجتناب نمایید.

یکی از مواردی که باعث به تاخیر افتادن فرآیند ترمیم شده و باید شدیدا از مصرف ان اجتناب گردد سیگار کشیدن و همچنین استنشاق دود سیگار است. پیشانی شما پس از عمل باند پیچی شده است. ممکن است در زیر پوست شما لوله های باریکی کار گذاشته شده باشد که چند روز بعد خارج خواهند شد. آرایش کردن یک هفته بعد از عمل مجاز است و میتواند به پنهان ساختن کبودیها (اگر بیش از یکهفته طول بکشند) کمک کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط