درمان تایم
درمان تایم
لیفت شکم با لیزر

لیفت شکم با لیزر ، کشیدن پوست شکم با لیزر ، هزینه لیزر چربی شکم

 

 

لیفت شکم با لیزر

باید گفت که در اغلب موارد عمل های کشیدن پوست روی صورت و گردن انجام می گردد و این عمل را با هدف کاهش چین و چروک ها انجام می دهند. ولی در حال حاضر استفاده از عمل های لیفت برای نواحی دیگر بدن هم مانند شکم و بازوها نیز رواج پیدا کرده است. لیفت شکم با لیزر در واقع یک روش غیر تهاجمی می باشد و می تواند برای افرادی مناسب باشد که دارای چین وچروک های کمتری بر روی پوست خود می باشند.

در این روش درمانی از اشعه لیزر جهت گرم کردن لایه های عمیق پوست شکم ،جدا کردن بافت ها و نرم و تحریک تولید کلاژن استفاده می گردد . کلاژنی که بر اثر این عمل تولید می شود ،موجب پر شدن چین و چروک های شکم می شود.همان گونه که در بالا نیز اشاره داشتیم ، لیفت شکم با استفاده از لیزر یک روش غیر تهاجمی می باشد و برای کسانی مناسب می باشد که چین و چروک های کمی روی پوست شکم خود دارند و می خواهند خطوط ظریف پوستی را درمان نمایند.

نحوه عملکرد این روش درمانی به این صورت می باشد که چربی های اضافه شکم با استفاده از انرژی لیزر و بدون اینکه آسیبی به بافت های اطراف برسد ، از بین می رود و آب می شود. انرژی گرمایی لیزر سبب تحریک تولید کلاژن شده و همین مسئله باعث کشیده شدن و هموار شدن پوست می شود. برای اینکه بتوان به نتایج مطلوب و رضایت بخشی دست پیدا کرد می توان از طریق این روش درمانی با لیپوماتیک استفاده نمود. در ضمن این امکان نیز فراهم می باشد که بتوان لیپوماتیک را همراه با روش های جراحی شکم مثل ابدومینوپلاستی هم به کار گرفت.

در روش درمانی لیفت شکم با لیزر، چربی ها و پوست های اضافی از ناحیه شکم برداشته و پوست آن کشیده می گردد.

لیفت شکم با لیزر

 

 

 

مزایای استفاده از روش درمانی لیفت شکم با لیزر

از جمله مزایای لیفت شکم با لیزر این می باشد که هیچ اسکار یا اثر زخمی از آن بر جای نمی ماند ، چون این روش غیر جراحی و غیر تهاجمی می باشد . در ابدومینوپلاستی که یک عمل جراحی می باشد پزشک جهت کشیدن و سفت کردن عضلات شکم ، برش هایی طولانی را بین دو مفصل ران به وجود می آورد.

در روش درمانی لیفت شکم با لیزر ، چربی ها و پوست های اضافه از ناحیه شکم برداشته شده و پوست آن کشیده می شود. درست است که با استفاده از تکنیک های گوناگونی می توان اسکارهای ناشی از ابدومینوپلاستی را به حداقل رساند ولی از به وجود آمدن اسکار نمی توان جلوگیری نمود.

لیفت شکم با لیزر ، موجب می شود که شکم هموارتر شده و نتایج آن معمولا دقیق تر شود. این روش درمانی موجب می شود که خطوط بدن و تناسب اندام بهتر گردد. فیبر کوچک لیزری می تواند به نواحی از شکم برشد که رسیدن به آن نواحی با روش جراحی سخت بوده و نیازمند ایجاد برش های بیشتر است. باید اشاره داشته باشیم که نتایج لیفت شکم در افراد گوناگون متفاوت می باشد.

لازم به ذکر است که لیفت شکم برای همه افراد مناسب نمی باشد . در صورتی که شما نیز جز آن دسته از افراد می باشید که پوست اضافه ناحیه شکم تان زیاد می باشد ،حتما انجام عمل ابدومینوپلاستی ( تامی تاک ) می تواند برای شما مناسب باشد. لیفت شکم با لیزر برای افراد مختلف دارای نتایج مختلفی می باشد .به ندرت امکان دارد که انجام لیفت شکم با لیزر برای عده ای از افراد ،سبب بروز سوزش ، ورم و کبودی گردد که در طی یک مدت زمان کوتاه برطرف خواهد شد.

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط