درمان تایم
درمان تایم
هزینه لاغری با LPG

لاغری با دستگاه lpg ، بهترین مرکز لاغری موضعی با دستگاه LPG در تهران

لاغری موضعی با دستگاه LPG

همان طور که می دانید زیبای چهره و اندام برای ما انسان ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و یکی از مواردی که این زیبای را تحت تاثیر قرار می دهد و اعتماد به نفس افراد را پایین آورده و موجب می شود که برخی از افراد از حضور در اجتماع خودداری کنند ،تجمع چربی های اضافی بدن در نواحی خاصی از بدن مانند شکم ، پهلو ها ، بازوها ، باسن و…می باشد. ولی خوشبختانه امروزه روش های مختلفی در علم پزشکی ابداع شده است که می توان با استفاده از این روش ها اقدام به حذف موضعی این چربی های اضافه کرده و از چهره و اندامی زیبا برخوردار بوده و حس اعتماد به نفس خود را نیز بالا برد .

تعادل مابین تولید و حذف چربی فرآیندی طبیعی می باشد که در از بین رفتن سلول های چربی ( آدیپوسیت ) تاثیرگذار می باشد. باید گفت که با وجود فعالیت بدنی منظم و رعایت رژیم غذایی مناسب اغلب به تدریج و با گذشت زمان رو به افزایش می باشد. یکی از روش های که ما می توانیم با استفاده از آن اقدام به حذف موضعی چربی های اضافی بدن بکنیم استفاده از دستگاه LPG می باشد که ایمن ، بدون درد و دارای تاثیرات زیادی می باشد که می تواند کمک شایانی به افراد در دستیابی به یک تناسب اندام بکند.

لاغری موضعی با دستگاه LPG

در صورتی که تلاش های شما جهت رسیدن به یک اندام مناسب با وجود رعایت رژیم غذایی سختگیرانه بی نتیجه می ماند و شما قادر نمی باشید که این چربی های سرسخت را از بین ببرید ، ما در اینجا یک روش سریع ، بدون درد و بدون عوارض را که نیازی هم به جراحی ندارد را برای شما معرفی خواهیم کرد .شما عزیزان جهت درمان سریع چربی های انباشته شده می توانید از دستگاه های لاغری مطمئن استفاده نمایید.

خوشبختانه امروزه این امکان برای افرادی که دچار چربی های موضعی می باشند ، فراهم می باشد که بتوانند در کنار رژیم غذایی مناسب و فعالیت های بدنی از دستگاه های لاغری مانند ال پی جی ، کرایولیپولیز ،آر اف و کویتیشن نیز جهت درمان چاقی موضعی استفاده نمایند. در واقع دستگاه LPG از جمله یکی از درمان های کم خطر جهت برطرف کردن چربی نواحی گوناگون بدن می باشد.افرادی که قصد انجام لاغری موضعی را دارند می توانند از لاغری موضعی با دستگاه LPG استفاده نماید که یک روش مناسب و غیر تهاجمی می باشد.

ماساژ با دستگاه ال پی جی (LPG)

در این روش درمانی پوست بیمار را با آرامی با دستگاه LPG ماساژ می دهند تا ذخیره های چربی از بین بروند ، خون رسانی و گردش لنفاوی بهبود پیدا کند و سلول های چربی تخریب شوند. یک مزیت دیگر دستگاه LPG این می باشد که تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند و پوست افتاده را سفت و کشیده می نماید.

نواحی قابل درمان

  • اطراف لگن
  • پوست شل و افتاده
  • چاقی موضعی همه نواحی بدنگ
  • باسن
  • ران
  • سلولیت پهلو

متقاضیان ماساژ با دستگاه LPG

ما ماساژ با دستگاه LPG را برای همه خانم های توصیه می نماییم که با وجود رژیم های لاغری و فعالیت های بدنی که انجام داده اند ، باز از شر چربی های انباشته شده در پهلو ها ، برآمدگی های ناخوشاند ، فرورفتگی های ناشی از سلولیت و در کل هرگونه عدم تناسب نتوانسته اند رها گردند. ماساژ با دستگاه LPG برای همه آقایانی مناسب می باشد که با وجود داشتن سبک زندگی سالم ، ورزش مرتب و رژیم غذایی مناسب ، ولی با چاقی موضعی ناحیه های مانند پهلو ها روبه رو می باشند.

در حالت کلی می توان گفت که هر فردی که شرایط زیر را داشته باشد می تواند گزینه مناسبی برای این استفاده از این روش درمانی به شمار آید:

  • خواستار لاغری موضعی قسمت های از بدن
  • علاقه به حفظ خاصیت کشسانی و داشتن پوستی محکم بعد از لاغری و کاهش وزن

درست است که آقایان مستعد ابتلا به سلولیت نمی باشند ولی امکان دارد پوست آن ها نیز شل شود یا مقداری چربی زیر پوست آن ها جمع شود ، در این شرایط دستگاه LPG می تواند کمک شایانی به این دسته از آقایان بکند .این دستگاه می تواند تن پوستی را بهبود ببخشد و پوستی محکم و کشیده را برای فرد به ارمغان بیاورد ، به خاطر همین هم می باشد که بهترین انتخاب جهت شل شدن و افتادگی پوست بعد از لاغری می باشد.

مزایای لاغری با دستگاه LPG

  • درمانی خوش آیند و آرام بخش
  • زیبایی و تناسب اندام بیشتر
  • صاف شدن فرورفتگی های سلولیت بعد از 6 جلسه درمان
  • انعطاف پیدا کردن پوست و برطرف شدن چربی های مقاوم بعد از 12 جلسه ( میزان کاهش چربی در این روش تقریبا ً 70% می باشد )
  • نتایج چشمگیر و مورد تایید پژوهش های انجام شده ( بیش از 28 پژوهش علمی )
  • تاثیر ناچیز بر شرایط پوست
  • کاهش انباشت آب در بدن بعد از اولین جلسه درمان

نحوه عملکرد ماساژ با دستگاه LPG

در واقع ماساژ با دستگاه LPG یک درمان غیر تهاجمی می باشد که نتیجه آن بعد از تنها 6 جلسه احساس می شود ، ولی در برخی مواقع توصیه می شود که بیست جلسه درمانی یا بیشتر انجام دهند .پیشنهاد می گردد هر هفته دو یا سه جلسه درمان 45 دقیقه ای به صورت یک روز در میان انجام گردد. در باید بگوییم که در ماساژ با دستگاه LPG دستگاه ویژه ای جهت سفت نمودن پوست شل و افتاده و اصلاح نقص های بدن ، لاغری و برطرف کردن سلولیت مورد استفاده قرار می گیرد.

نتایج

در صورتی که عامل های به وجود آورنده شرایط قبل دچار تغییر نشود ، بافت بعد از مدتی به شرایط پیش از درمان با دستگاه LPG باز خواهد گشت . لذا ورزش منظم ، رژیم غذایی متعادل و در صورت لزوم تکرار درمان را برای حفظ نتایج باید به خاطر سپرد و همین طور باید توجه شود که آب کافی نوشیده شود.

آثار جانبی

این روش درمانی دارای آثار جانبی محدودی می باشد ، کبودی مختصر تنها اثر جانبی ناخوشایند ماساژ با دستگاه LPG می باشد که در بیماران با پوست حساس قابل مشاهده می باشد . در ضمن نیاز است تا به مزایای این روش نیز مانند تسکین درد عضلانی ، محو و کمرنگ شدن ترک های پوستی و بافت همبند جای زخم ، جوانسازی و حس آرامش نیز دقت شود.

هزینه و قیمت لاغری با LPG

این روش درمانی چندان هزینه ی زیادی برای فرد متقاضی در پی نخواهد داشت و می توان گفت که هزینه و قیمت این روش درمانی به عواملی مانند نوع دستگاه ، تجربه متخصص و ناحیه تحت درمان وابسته می باشد.

هزینه لاغری با LPG

پرسش های متداول در مورد لاغری موضعی با دستگاه LPG

آیا تنها ناحیه های تعیین شده از درمان تاثیر می پذیرند?

در حقیقت باید بگوییم که درمان را بر ناحیه های مشکل ساز متمرکز می کنند ،ولی همه بدن بایست با هدف تحریم گردش عمومی و دفع مواد سمی تجزیه شده ، مورد درمان قرار گیرد.

جهت شروع چند جلسه درمان مورد نیاز می باشد؟

ما برای آغاز کار یک دوره درمان ده جلسه ای را پیشنهاد می کنیم . زمانبندی مناسب به این صورت می باشد که شش جلسه ابتدا در یک بازه زمانی دو هفته ای و باقی جلسات به صورت دو بار در هفته صورت می گیرد تا بتوان به نتایج مطلوب دست پیدا کرد . جهت حفط نتایج به دست آمده نیاز می باشد که درمان یک یا دو بار در ماه تکرار گردد.

درمان با این روش را تا چه مدت باید ادامه داد؟

ما به افراد پیشنهاد می کنیم که ماساژ با دستگاه ال پی جی را در برنامه معمول خود قرار دهند ، درست همان گونه که به صورت منظم به آرایشگاه می روند و موهای خود را کوتاه می کنند ، درمان سلولیت و چاقی موضعی را نیز به صورت مرتب انجام دهید. در صورتی که درمان به صورت یک باره رها شود ، احتمال عود سلولیت بالا خواهد بود.

آیا ماساژ با دستگاه IPG دارای درد می باشد؟

افراد که قصد انجام این روش درمانی را دارند ، بهتر است برای اینکه بتوانند به نتایج دلخواه خود دست پیدا کنند ، به یک متخصص مجرب و ماهر مراجعه داشته باشند. زیرا مهارت متخصص در کنار قابلیت تغییر شدت دستگاه می تواند عاری از درد بودن این عمل غیر تهاجمی و آرام بخش را تضمین نماید.

آیا امکان انجام این روش درمانی برای هر فردی وجود دارد؟

پاسخ این سوال منفی می باشد ، ماساژ با دستگاه LPG برای خانم های حامله یا بیمارانی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند ، مناسب نمی باشد. همچنین ما این درمان را برای بیماران که دچار ناراحتی های عروقی یا گردش خون ، سرطان فعال ، ایدز و بیماری های عفونی پیشرونده توصیه نمی کنیم .

آیا درمان با دستگاه LPG را می توان یک برنامه لاغری به شمار آورد؟

جواب سوال منفی می باشد جهت لاغر شدن فرد بایست ورزش کرده و از رژیم غذایی مناسب استفاده کند . ولی در صورتی که در کنار ماساژ با دستگاه لاغری ال پی جی از برنامه های لاغری نیز استفاده گردد ، فرد متقاضی می تواند به نتایج چشم گیری دست پیدا کند. در هر صورت بعد از درمان با استفاده از دستگاه LPG افراد می توانند به یک اندام مناسب دست پیدا کنند و اعتماد به نفس آنها تقویت خواهد شد.

فرق بین لیپوساکشن و ماساژ با دستگاه LPG چیست؟

باید اشاره داشته باشیم که درمان با دستگاه lPG یک درمان غیر تهاجمی می باشد و موجب سالمتر شدن بافت های پیوندی می شود. ولی لیپوساکشن یک عمل جراحی تهاجمی می باشد که به منظور تخلیه بافت چربی عمقی صورت می گیرد. معمولا ً پزشکان توصیه می کنند که از دستگاه ال پی جی نیز در کنار لیپوساکشن استفاده گردد تا هم بتوان به نتایج مطلوب دست پیدا کرد ، و هم احتمال زخم شدن و التهاب لیپوساکشن به حداقل رسیده و بافت نیز سالمتر بماند در هر صورت می توان گفت که این دو روش در کنار هم می توانند نتایج بهتری را برای لاغری موضعی در پی داشته باشند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط