درمان تایم
درمان تایم
سوالات مهم درباره پروتز و لیفت سینه

سوالات مهم درباره پروتز و لیفت سینه

سوالات مهم درباره پروتز و لیفت سینه

ماندگاری لیفت سینه تا چه زمانی می باشد ؟

درباره ی ماندگاری جراحی لیفت سینه باید بگوییم که این ماندگاری به عوامل مختلفی وابسته است ، امروزه با توجه به تغییر تکنیک های جراحی سینه و نسل های جدید پروتزهای سینه نسبت به گذشت ماندگاری پروتزهای سینه افزایش پیدا کرده است.

سوالات مهم درباره پروتز و لیفت سینه
سوالات مهم درباره پروتز و لیفت سینه

دلایل اصلی برای عمل دوم پروتز سینه؟

منقبض شدن کپسول دور پروتز سینه حالتی است که بدن به قرار گرفتن یک جسم خارجی در خود واکنش نشان میدهد در این حالت یک لایه از بافت اسکار ثانوی به واکنش طبیعی بدن دور هر جسم خارجی که در بدن گذاشته می شود بطور طبیعی تشکیل می شود و موجب می شودکه پروتز سفت تر و حتی در بعضی موارد دردناک باشد.

احتمال بروز این مشکل معمولا در افرادی که از پروتز های بسیار بزرگ تر از سایز معمول سینه تان استفاده کند نسبت به دیگران بیشتر است.

بدن شما تغییر می کند ولی در پروتز سینه تان تغییری ایجاد نمی شود؟

برای این که از آویزان شدن و نزول سینه ها بعد از گذشت 10 الی 15 سال جلوگیری کنید شما باید 2 روش را انجام دهید که این روش ها عبارتند از:

  • بهتر است تا در همان ابتدا پروتز مناسب با سایز سینه ها و متناسب با شرایط بدنی تان و نحوه زندگی تان انتخاب کنید
  • لیفت سینه را برای رفع مشکل انجام دهید

چرا پروتز های سینه را تعویض می کنند ؟

یکی از عمده ترین علت های تعویض پروتز سینه وارد شدن صدمه شدید به پروتز سینه است، در برخی از مواقع اشخاص تمایل به افزایش سایز سینه ها دارند در این صورت نیاز به تعویض پروتز ها می باشد .

آیا در زمان بارداری و یا شیردهی می توان جراحی سینه را انجام داد ؟

انجام این جراحی برای این افراد توصیه نمی شود از این رو فوق تخصص پلاستیک و جراحی زیبایی برای خانم های شیرده و باردار که قصد انجام جراحی سینه را دارند توصیه می کند که پس از دوران شیردهی و بارداری به انجام جراحی سینه بپردازند .

احتمال پارگی پروتز سینه پس از جراحی وجود دارد ؟

امروزه با توجه به تکنیک هایی که وجود دارد این مورد بسیار نادر است اما در صورت بروز این عارضه هیچ جای نگرانی بابت این مسئله نیست زیرا پزشک آن را خارج می نماید و با پروتز دیگری جایگزین می کند .

آیا جراحی سینه نیازی به عمل تکمیلی دارد ؟

در جراحی زیبایی سینه هیچ عمل تکمیلی استفاده نمی کنند اما در برخی موارد نیاز است برای بیمار لیفت و پروتز همزمان انجام شود. همان طور که گفتیم یکی از عوامل مهمی که باعث تغییر شکل سینه ها در خانم ها می شود بارداری و شیردهی است که باعث تغییر شکل سینه زن می شود. در این صورت سینه انها کشیده شده و اغلب تیره رنگ می شود. از طریق جراحی لیفت سینه ، بافتهای سینه و اطراف آن کشیده شده و خوش فرم می شود با مراجعه به یک جراح پلاستیک بسیار مطمئن و متبحر دوباره می توانید تا جوانی و تناسب اندام تان را به دست بیاورید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط