درمان تایم
درمان تایم
سوالات رایج کرایولیپولیز

سوالات رایج کرایولیپولیز

سوالات رایج کرایولیپولیز  , برخی از سوالات مانند هزینه کرایولیپولیز چقدر است , تعداد جلسات برای لیپولیز چقدر است و سوالات زیادی که پاسخ داده می شود  :

سوالات رایج کرایولیپولیز

نتایجی که از این روش به دست می آیند ؛آیا همیشگی و ماندگار می باشند و یا نه؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که آری .نتیجه به دست آمده درموضع مورد نظر دائمی و همیشگی می باشد .زیرا سلول های چربی که در اثر کرایولیپولیز کریستالیزه می گردند ،به وسیله ی پروسه طبیعی بدن دفع می گردند و هنگامی که سلول چربی از بین رفت ،دیگر نمی تواند دوباره حیات داشته باشد.ولی مسئله ای که ما باید به آن دقت داشته باشیم ،این می باشد که سلول های چربی حدودا ً تا ارتفاع 4 سانتی متری می توانند وارد پروب دستگاه کرایولیپولیز سرد گردند ،اما قطر چربی زیر پوستی افراد بیشتر از این مقدار می باشد و امکان دارد یک سری سلول های چربی در بدن وجود داشته باشند که با پرخوری بتوانند افزایش حجم دهند .

لذا باید به این نکته توجه شود که نتایج به دست آمده از کرایولیپولیز دارای بستگی زیادی به رعایت رژیم غذایی می باشد و چانچه رژیم غذایی رعایت نشود و یا چگونگی مصرف غذادر افرادی که دارای چرخه غذایی صحیحی نیستند، تغییر پیدا نکند .در این افراد ما در دراز مدت شاهد بروز حجم توده چربی خواهیم بود. ولی چیزی که دارای اهمیت می باشد این است که افراد بعد از تغییر سایز و رسیدن به تناسب اندام ،دارای انگیزه بیشتری برای حفظ این تناسب اندام خود می شوند.

روش کرایولیپولیز با دیگر روش ها دارای چه تفاوت اساسی می باشد؟

در حقیقت این روش یک تغییر قابل توجه و طبیعی در کاهش بافت چربی می باشد ( بی آنکه هیچ گونه عمل تهاجمی به بافت های بدن وارد شود) این روش به صورت فیزیکی چربی ها را از بین می برد ،بی انکه هیچ تغییر شیمایی (مانند لیزرو …) در بدن افراد به وجود آورد.افراد برای نتیجه گرفتن از این روش نیازی به هیچ گونه ورزش ندارند و نتایج حاصل از آن نیز دائمی می باشند.ولی افراد نمی توانند مانند روش لیزرلیپولیز و یا لیپوساکشن نتایج حاصل از آن را به سرعت مشاهده کنند بلکه برای مشاهده نتایج نیاز به زمان می باشد .ولی باید گفت که از بین بردن چربی ها با این روش ،یک روش جایگزین مناسب برای کم کردن رسیک عمل جراحی و درد زیاد ،افزایش سرعت بهبودی و کاهش هزینه های عمل جراحی می باشد.

عمل کرایولیپولیز برای چه افرادی مناسب می باشد؟

باید بگوییم استفاده از این روش در کاهش چربی های اضافه ی افرادی می تواند مناسب باشد که ،این افراد دارای شاخص توده ی بدنی کمتر از 35 بوده و در ضمن بیماری زمینه ای سبب چاقی آن ها نباشد.

از فرایند کرایولیپولیز در کدام قسمت از بدن نباید استفاده شود؟

باید گفت که استفاده از این روش برای کاهش چربی های اضافی نواحی غبغب و زیر چانه و سینه ها مناسب نیست و نباید این کار انجام شود.

بیشترین پاسخ را به ترتیب اولویت کدام نواحی از بدن به عمل کرایولیپولیز می دهند؟

همان طور که در بالا نیز اشاره داشتیم ،میزان پاسخگویی چربی بافت به فرآیند متابولیسم پایه هر فرد بستگی داشته و چانچه این متابولیسم بالا باشد در همه قمست های بدن پاسخ بهتری خواهد داد ولی بیشترین و سریعترین پاسخ را می توان به ترتیب در قسمت های پهلوها ،قسمت های داخلی ران ها ،شکم ،چربی های موضعی در ناحیه پشت انتهای دنده ها ،بازوها و قسمت های خارجی ران ها و ساق رویت نمود.

چه مدت زمان برای مشاهده نتایج مطلوب حاصل از کرایولیپولیز مورد نیاز می باشد؟

در این زمینه نیز باید بگوییم که این مدت زمان نیز با توجه به متابولیسم افراد امکان دارد که نیاز به از 25-20 روز تا سه ماه زمان داشته باشد.

عمل کرایولیپولیز دارای چه عوارض شایعی می باشد؟

کبود و قرمز شدن ناحیه مورد نظر در کرایو- حس کردن بی حسی در موضع- سرد بودن ناحیه کرایولیپولیز شده به مدت 3-2 ساعت بعد از انجام عمل و بعد از آن گرم شدن آن موضع بیشتر از بقیه نواحی –حس کردن خارش در آن موضع

عمل کرایولیپولیز چه عوارض غیر شایعی می تواند داشته باشد؟

این امکان وجود دارد که به دلیل کم بودن تجربه اپراتور و یا نداشتن تخصص در این زمینه پوست فرد در ناحیه مورد کرایو سوخته و تاول بزند ولی اگر فرد انجام دهنده ی کرایولیپولیز دارای تخصص و مهارت مورد نیاز در این زمینه باشد و به خوبی به آناتومی انسان ها آشنایی داشته باشد ،احتمال بروز این عارضه بسیار کمتر خواهد شد .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط