درمان تایم
درمان تایم
رفع غبغب بدون جراحی

هزینه و قیمت رفع غبغب بدون جراحی

هزینه و قیمت رفع غبغب بدون جراحی

چاقی زیاد باعث بروز اتقافات آزار دهنده می شود . غبغب زیر چانه یکی از مشکلاتی است که خیلی از افراد را درگیر کرده است . غبغب زیبایی ظاهری را تحت تاثیر قرار داده و از جذابیت چهره می کاهد . همانگونه که می دانیم هر شخصی خواهان و طرفدار زیبایی است . امروزه با وجود روش های درمانی متعدد دیگر جای نگرانی وجود ندارد . اگر شما هم جزو دسته افرادی هستید که از این مشکل رنج می برید ، و به دنبال راه حلی برای از بین بردن غبغب زیر چانه هستید ، می توانید به یکی از کلینیک های زیبایی معتبر مراجعه کنید . پزشک متخصص با بررسی شرایط شما و هزینه ای که شما می توانید صرف آن کنید بهترین راه حل را به شما پیشنهاد می دهد . در ادامه ی این مقاله در مورد رفع غبغب بدون جراحی ، لیپوماتیک غبغب ، هزینه و قیمت رفع غبغب بدون جراحی صحبت می کنیم .

 

رفع غبغب بدون جراحی

رفع غبغب با لیپوماتیک

امروزه برای رفع غبغب روش های درمانی متفاوتی وجود دارد . یکی از راه حل ها رف غبغب بدون جراحی است . در میان روش های رفع غبغب بدون جراحی لیپوماتیک محبوبیت خاصی دارد . روش کار بدین شکل است که پزشک با استفاده از دستگاه های خاص چربی های اضافه موجود در زیر چانه را تخلیه کرده و زیبایی را برای فرد هدیه می دهد .

رفع غبغب بدون جراحی چه مزیت هایی دارد ؟

بدون شک اگر یک عمل جراحی مزیتی نداشته باشد ، هیچ کس سراغ آن نرفته و هیچ پزشکی آن را توصیه نمی کند . رفع غبغب بدون جراحی خود دارای مزیت هایی است که باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد . برخی از مزایای رفع غبغب بدون جراحی عبارتند از :

  • شما در رفع غبغب بدون جراحی درد زیادی احساس نمی کنید .
  • رفع غبغب بدون جراحی با استفاده از بی حسی موضعی انجام می شود .
  • رفع غبغب بدون جراحی سریع بهبود می یابد و دوران نقاهت طولانی مدت ندارد .
  • نتیجه ی حاصل از رفع غبغب بدون جراحی سریعا قابل مشاهده است .

لیپوساکشن رفع غبغب چقدر هزینه دارد ؟

عوامل زیادی در تعیین هزینه لیپوساکشن رفع غبغب دخالت دارند . اگر شما هم به دنبال رفع غبغب با روش لیپوساکشن هستید ، ابتدا در مورد هزینه رفع غبغب ، عوامل موثر بر تعیین هزینه اطلاعات کافی داشته باشید و بر حسب بودجه نسبت به انجام این عمل اقدام کنید . برخی از موارد موثر در تعیین هزینه ی لیپوساکشن رفع غبغب عبارتند از :

  • پزشک متخصص ، تجربه و مهارت وی
  • کلینیک درمانی
  • پرسنل
  • تجهیزات مورد استفاده
  • موقعیت جغرافیایی کلینیک

نقش پزشک در رفع غبغب چیست ؟

برای کسب نتیجه ی دلخواه از رفع غبغب به همان اندازه که کلینیک مهم است ، انتخاب یک پزشک متخصص ، با تجربه و با مهارت نیز تاثیر فوق العاده ای خواهد داشت . درسته که برحسب تجربه ، مهارت ، تخصص و دانش پزشک هزینه ی مرتبط نیز زیاد است . ولی نتیجه ی کار بسیار اطمینان بخش خواهد بود .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط