درمان تایم
درمان تایم
دستگاه لیزر پلاتینیوم

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس 2019 , قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم

 

جهت مشاوره و اخذ قیمت جدیدترین دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس روی دکمه واتس اپ زیر لطفا کلیک بفرمایید و درخواست مشاوره خود راثبت کنید
اینجا کلیک بفرماییدWhatsApp

 

 

آشنایی با لیزر پلاتینیوم  ( Platinum )

با پیشرفت علم و تکنولوژی روز به روز لیزرهای جدیدی برای از میان بردن موهای زائد وارد بازار می شود که در حال حاضر جدیدترین و موثرترین این لیزرها برای از بین بردن موهای زائد انواع مو و پوست با رنگ های مختلف ، لیزر پلاتینیوم می باشد.

از جمله مزایای مهمی که لیزر پلاتینیوم دارا می باشد این است که این لیزر مجهز به TEC سیستم خنک کننده بسیار قوی جهت تماس با پوست است که می تواند بدون درد و سوختگی با قدرت بالایی موهای زائد بدن را از بین ببرد. این لیزر سه طول موج را در یک هندپیس نوآورانه ترکیب می نماید که به صورت هم زمان عمق بافت های گوناگون و همین طور ساختارهای فولیکول مو را مورد هدف قرار دهد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم

لیزر Soprano ICE Platinum در حال حاضر به عنوان یک درمان موثر و کامل جهت از بین بردن موهای زائد ،به دلیل مزایایی مانند استفاده از سطوح جذب و نفوذ سه طول موج مختلف ، همراه با پوشش درمان و راحتی و مراقبت کمتر نسبت به لیزر دایود ؛ در دسترس می باشد.

در دستگاه لیزر پلاتینیوم از طول موج های گوناگونی استفاده می شود که می توان آن را برای رنگ پوست های روشن ، پوست های گندمی و همین به صورت مجزا برای آقایان و خانم ها تنظیم نمود.

این لیزر مزایای هم افزایی 3 مورد از موثرترین طول موج موها را که جهت حذف موهای زائد پیشنهاد می دهد که هر یک از ساختارهای مختلف فولیکول مو را مورد هدف قرار می دهند.این سه طول موج عبارت می باشند از طول موج 755نانومتر( الکس) ، طول موج 808 نانومتر ( دایود9) و طول موج 1046نانومتر ( ان دی یگ ) که در ادامه آن ها را توضیح خواهیم داد.

توضیح طول موج 755nm( الکس)

این طول موج جذب انرژی بیشتری را از طریق کروموفور ملانین انجام می دهد و آن را جهت طیف وسیعی از انواع موها و رنگ ها ، به خصوص موهای نازک ایده آل می نماید. از آنجایی که طول موج 755 نفوذ سطحی بیشتری دارد پی بالج مو را مورد هدف قرار داده و جهت موهای سطحی مانند ابرو و لب تاثیرات بیشتری دارد.

شرح طول موج 808 nm ( دایود)

این طول موج کلاسیک در لیزر موهای زائد با نفوذ عمیق در فولیکول مو با قدرت متوسط بالا ، میزان تکرار بالا و اندازه بزرگ ( 2 سانتی متر ) درمان را سریع تر انجام می دهد. توانایی نفوذ عمیق آن Bulge,Bulb فولیکول مو را هدف قرار می دهد و چون نفوذ عمیقی در بافت دارد پس برای درمان دست ها ، پاها ، گونه ها و ریش ها ایده آل می باشد.

طول موج 1046nm ( ان دی یگ)

این طول موج با جذب ملانین پایین تر مشخص می گردد ، و این یک راح حل متمرکز جهت انواع پوست های تیره می باشد. و همین طور طول موج 1046nm دارای عمیق ترین نفود فولیکول مو می باشد، به این صورت می تواند Bulb و Papilla را مورد هدف قرار دهد و همین طور موهای عمیق جاسازی شده را در مناطقی مانند پوست سر ، چاله های بازو و ناحیه شکمی درمان نماید.

 

 

جهت مشاوره و اخذ قیمت جدیدترین دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس روی دکمه واتس اپ زیر لطفا کلیک بفرمایید و درخواست مشاوره خود راثبت کنید
اینجا کلیک بفرماییدWhatsApp

 

 

دستگاه لیزر پلاتینیوم دارای چه مزایایی می باشد:

  • به اثبات رسیدن اثر بخشی آن برای طول مدت 7 سال
  • درمان انواع مختلف پوست I-VI و پوست های برنزه
  • پوشش سه طول موج 808 نانومترو ، 755 نانومتر و 1046 نانومتر
  • دارای صفحه نمایش لمسی 12 اینچی خود آموز و کاربر پسند
  • اپلیکاتور نور و ارگونومی مناسب جهت اپراتور
  • درمان سریع و آرام جهت بیمار
  • بدون مواد مصرفی بودن
  • پارامترهای پیش تنظیم شده

رهایی از شر موهای زائد بدن موجب می شود که فرد احساس خوب و آرامش درونی پیدا کند مخصوصل در صورتی که این موهای زائد در قسمت هایی از بدن باشند که بیشتر در معرض دید قرار دارند مانند صورت و گردن و …

شما می توانید با مراجعه به بهترین کلینیک های پوست و زیبایی ، با حرفه ای ترین و بهترین متخصصین و به وسیله جدیدترین نسل دستگاه لیزر موهای زائد یعنی دستگاه لیزر پلاتینیوم ، موهای زائد قسمت های مختلف بدن خود را از بین برده و به این احساس آرامش بخش دست پیدا کنید.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس 2019

روز به روز دستگاه های لیزر جدیدی برای از بین بردن موهای زائد بدن وارد بازار می شوند که یکی از جدیدترین و موثرترین آن ها لیزر پلاتینیوم می باشد.

لیزر موهای کرکی ( نازک )

یک نکته ای که در مورد لیز موهای زائد وجود دارد این می باشد که موهای نازک به لیزر پاسخ نمی دهد و تنها با استفاده از لیزر الکساندرایت موتوس می توان این نوع از موها را از بین برد.مخصوصا در ناحیه هایی مانند صورت و بازو این نوع از موها بیشتر به چشم می خورند. باید توجه شود که پیش از انجام دادن لیزر ، منطقه مورد نظر به وسیله پزشک معاینه شود تا پزشک از نوع پوست برای انجام لیزر اطمینان حاصل کند.

لیزر کردن پوست های برنزه به وسیله آفتاب یا سولاریوم

زمانی که پوست را با روش هایی مانند آفتاب و یا سولاریوم برنزه می کنند ، این مسئله سبب خشک شدن زیاد پوست و وارد شدن آسیب به پوست فرد می شود و به همین خاطر پس از حمام آفتاب یا سولاریوم تا مدت زمان چند ماه لیزر موهای زائد را تنها می توان با الکساندرایت موتوس صورت داد. ولی باید دقت شود که لیزر پوست های تیره با دستگاه لیزر مخصوصی انجام می شود که پزشک معالج آن را مشخص می کند.

تعداد جلسات لازم برای لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر پلاتینیوم

از آنجایی که جنس پوست و موهای افراد مختلف باهم فرق دارد ، لذا تعداد جلسات مورد نیاز نیز برای هر فرد متقاضی متفاوت می باشد و به هیچ عنوان نمی توان برای فردی تعداد دقیقی را جهت لیزر تعیین نمود ولی به حالت معمول از 6 تا 8 جلسه برای از بین بردن موهای زائد نیاز می باشد. ولی باید به این مسئله نیز اشاره داشته باشیم که برای لیزر موهای زائد آقایان هم به تعداد جلسات بیشتری از خانم ها نیاز می باشد.

مراقبت های مورد نیاز پیش از لیزر:

  • فرد متقاضی این لیزر باید تا مدت یک ماه قبل از لیزر ، از استفاده از سولاریوم و حمام آفتاب و هر نوع برنزه شدن پوست اجتناب نماید.
  • تا یک ماه قبل از لیزر از وکس یا اپیلاسیون استفاده نشود.
  • باید یک الی دو روز پیش از لیزر محل مد نظر اصلاح گردد.
  • باید محل مورد نظر هیچ گونه کرم یا ماده آرایشی نداشته و کاملا تمیز باشد.
  • جهت کاهش درد در زمان لیزر با مشورت پزشک متخصص می توان نیم ساعت پیش از لیزر محل مورد نظر را با استفاده از کرم های بی حسی ، بی حس نمود.

مراقبت های مورد نیاز پس از لیزر:

  • از مواد شوینده در محل لیزر نباید استفاده گردد.
  • انجام دادن فعالیت شدید و زیاد و فعالیت های ورزشی سنگین ممنوع می باشد.
  • نباید از لوازم آرایشی استفاده گردد.
  • در روز اول لیزر نباید از دوش آب گرم استفاده شود ولی پس از یک روز می توان این کار را انجام داد.

قیمت هر جلسه لیزر موهای زائد :

از انجایی که جنس مو و پوست افراد مختلف باهم متفاوت می باشد و همین مسئله به غیر از اینکه تعداد جلسات مورد نیاز برای هر فرد را مشخص می کند ، نوع دستگاه را هم معین می نماید. استفاده کردن از دستگاه لیزر پلاتینیوم کاملا به صرفه می باشد و به انواع پوست و مو پاسخ خوبی و فوق العاده ای می دهد اما لیزرالکساندرایت کندلا و موتوس از نظر طول موج و جواب دهی در ره بالاتری قرار دارند.

ولی دقت داشته باشید که یک هزینه مشخص و دقیقی را نمی توان بیان کرد و قیمت ها و میزان هزینه بستگی به عوامل زیر دارند:

  • تجربه و تخصص پزشک معالج
  • نوع جنس مو و پوست فرد
  • میزان پیشرفته و مجهز بودن کلینیک
  • و مهمتر از همه موارد بالا مدل و برند دستگاه مورد استفاده تعیین کننده میزان هزینه می باشد.

 

 

جهت مشاوره و اخذ قیمت جدیدترین دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس روی دکمه واتس اپ زیر لطفا کلیک بفرمایید و درخواست مشاوره خود راثبت کنید
اینجا کلیک بفرماییدWhatsApp

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط