درمان تایم
درمان تایم
بهترین مارک های ماساژور برقی

خرید بهترین مارک های ماساژور برقی

یکی از راهکارها که در سلامت جسم و روان انسان به طور موثر است و به ایجاد آرامش و رفع خستگی در فرد کمک نموده و درد را تسکین می دهد ماساژ درمانی می باشد.  ماساژ مجموعه ای از تکنیک ها و اعمال فیزیکی است که توسط فرد و یا با دستگاه روی بدن انجام می گیرد و لایه های سطحی و عمیق عضلات و بافت های بدن را تحت تاثیر قرار می دهد تا از این طریق فرد به آرامش برسد.

به کسی که کار ماساژ را انجام می دهد،  ماساژور می گویند.  اما دستگاه هایی نیز در بازار موجود هستند،  که این کار را انجام داده و برای ماساژ هر قسمت از بدن مورد استفاده قرار می گیرند.

 دستگاه های ماساژور انواع مختلفی دارند که ما در این مطلب سعی داریم تا با معرفی چند نمونه از بهترین مارک های ماساژور برقی شما را هر چه بیشتر با این دستگاه آشنا نموده و نکاتی را در مورد آن شرح دهیم تا به شما کمک کند  تا با آگاهی و اطلاعات بیشتری اقدام به انتخاب و خرید این محصول نمایید. لطفا با ما همراه باشید.

دستگاه ماساژور و کاربرد آن چیست؟

این دستگاه با انجام حرکات چرخشی و تکنیک های خاص و با ایجاد یک فشار ملایم رو به شدید به عضلات و مفاصل  خستگی را از بدن خارج نموده و به فرد حس آرامش می بخشد.  استفاده از دستگاه ماساژور در درمان افسردگی بسیار مفید است. همچنین برای ماساژ دادن نواحی مختلف بدن می توان از این دستگاه استفاده کرد. دستگاه ماساژور دردهای عضلانی و مفاصل را از بین می برد و بدن را نیز تسکین می دهد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور برقی موجود در بازار

استفاده از ماساژور در موارد زیر می باشد:

  • کاهش استرس و اضطراب و تنش های روحی و روانی
  • کاهش انقباض عضلات
  • افزایش گردش خون
  • چربی سوزی را افزایش می دهد
  • افزایش هوشیاری
  • افزایش ضربان قلب و کم کردن فشار خون
  • کشیدگی و لیفت صورت
  • فیزیوتراپی

ماساژورها به لحاظ کاربرد برای نواحی مختلف بدن شامل ماساژورهای لاغری،  لاغری شکم،  ماساژور پا،  ماساژور کمر،  ماساژور زانو و ماساژور صورت هستند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور برقی موجود در بازار

انواع دستگاه ماساژور

دستگاه های ماساژور در بازار به دو مدل ماساژور برقی و ماساژورهای دستی می باشند.

دستگاه ماساژور دستی

جنس این ماساژورها از سنگ و چوب است که از پرطرفدارترین آنها می توان به غلتک چوبی اشاره کرد که در اندازه های متفاوت وجود دارد .  این نوع ماساژور با اعمال فشار،  درد را تسکین می دهد.

اغلب ماساژورهای دستی برای ماساژ صورت و تحرک عضلات صورت مورد استفاده قرار می گیرند.  از این رو جهت لیفت صورت کاربرد دارند.

دستگاه ماساژور برقی

این دستگاه ها خود به دو مدل خودکار و دستی دسته بندی شده و توسط باتری یا دو شاخه برق کار می کنند.  در صورت تمام شدن شارژ باتری دستگاه می توان ماساژور را به برق وصل کرده و آن را شارژ نمود.  این دستگاه دردها و گرفتگی های بدن را با اعمال چرخش و ضربه و لرزش رفع می کند.

ما در ادامه شما را با چند نمونه از بهترین مارک های ماساژور برقی از سایت دیجی کالا آشنا می کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید ایمن این محصول کمک کند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور برقی موجود در بازار

ماساژور برقی سوپر لایف مدل XF-69

این ماساژور با استفاده از سه پایه با موتور لرزشی و برق و باتری کار می کند.  برای کار با این ماساژور کافيست که موتور لرزشی را بر روی نواحی مختلف بدن با کمی اعمال فشار قرار دهید.  این موتور با ایجاد ویبره های ریز گردش خون را در همان ناحیه مورد نظر به گردش در آورده و موجب بهبود گردش خون و ایجاد آرامش در بدن می شود.

این دستگاه قابل استفاده با برق و هم سه عدد باتری نیم قلمی بوده که می توان درون آن قرار داد.  به همراه این دستگاه کابل رابط USB نیز ارائه می شود که برای وصل شدن و شارژ با موبایل یا پاور بانک طراحی شده است. ابعاد این دستگاه ۸۵*۸۸.۹*۹۳.۴ میلی متر و وزن آن ۹۰ گرم می باشد.

این دستگاه همچنین  قابل حمل در اتومبیل و محل کار بوده و برای استفاده از آن از طریق برق نیاز به خارج کردن باتری ها از دستگاه نیست.  این ماساژور جهت اعمال چرخش و به صورت لرزشی در نواحی مختلف بدن مانند دست و پا،  گردن و حتی سر کاربرد دارد و خستگی را از این نواحی بدن رفع می کند،  و حس آسودگی را به بدن می بخشد. این دستگاه در رنگ های سرخابی،  سبز،  زرد،  نارنجی و آبی ارائه می شود.

 

بهترین مارک های ماساژور برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور برقی موجود در بازار

 

ماساژور برقی مدل SL-720

این ماساژور با ایجاد فشار و ضربه بر روی بدن جهت تسکین درد و رفع خستگی عمل می کند،  و ماساژ را به صورت ضربه ای و لرزشی انجام می دهد.  ابعاد این ماساژور به قدری کوچک است که به راحتی در جیب جا می شود و به دلیل حجم و وزن سبک حمل و جا به جایی آن آسان می باشد.

سری های مختلفی به همراه این محصول ارائه می شود که می توان از آن جهت ماساژ دادن نقاط بدن از جمله گردن،  شانه،  پاها و غیره استفاده کرد.  قدرت این دستگاه زیاد بوده و از طریق توان مصرفی باتری کار می کند. به همراه دستگاه نیز کابل سری  Type-C۴ ارائه می شود.  همچنین غلتک دستگاه قابل تعویض می باشد.  این دستگاه ماساژور در رنگ های مشکی،  قرمز،  نقره ای،  خاکستری و سبز تیره ارائه گردیده است.

 

بهترین مارک های ماساژور برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور برقی موجود در بازار

 

ماساژور برقی مدل KH-740

استفاده از این ماساژور بعد از ورزش سخت که ماهیچه سفت و عضلات دچار درد می شوند،  مناسب می باشد.  همچنین بعد از رانندگی های طولانی مدت و ورزش کردن به عنوان سرد کردن و بعد از پیاده روی برای شل کردن عضلات و غیره می توان از این دستگاه استفاده نمود.

این محصول به شکل و طرح تفنگی بوده و از مواد با کیفیت ABS تشکیل شده است. این دستگاه مجهز به سیستم تنظیم ارتعاش خودکار بوده و با فشار عمقی، سرعت ماساژ افزایش می یابد.

این دستگاه همچنین دارای ۴ نوع هد ماساژ بوده که برای هر یک از قسمت های پا،  ستون فقرات،  مفاصل زانو و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.  این ماساژور به صورت لرزشی،  ضربه ای و حرکتی ماساژ را انجام می دهد.  این دستگاه قابل شارژ با باتری Mah 2500 می باشد. این ماساژور در رنگ های مشکی،  قرمز،  سبز،  خاکستری،  نقره ای،  فیروزه ای،  سبز آبی،  طوسی و آبی کمرنگ ارائه می شود.

 

بهترین مارک های ماساژور برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور برقی موجود در بازار

 

ماساژور ریلکس اند تون مدل Spin

این ماساژور یکی از دستگاه های کاربردی برای ماساژ تمام بدن است. این دستگاه دارای تنظیم درجه به صورت وولومی می باشد.  با استفاده از این دستگاه هر نقطه از بدن را می توان به راحتی ماساژ داد و امکان ماساژ را برای نقاط ضعیف تر بدن فراهم می کند.

این دستگاه دارای چهار سری مختلف برای هر قسمت از بدن می باشد.  این ماساژور با توان مصرفی ۲۰ وات کار می کند. قیمت این ماساژور مناسب و مقرون به صرفه است و کاربرد آن آسان و راحت می باشد.

 این دستگاه همچنین دارای سیستم تنظیم قدرت وولومی است،  و به راحتی می توان با اعمال فشار دلخواه ماساژ حرکتی و لرزشی را با استفاده از این دستگاه بر روی بدن انجام داد. این دستگاه ماساژور با اتصال به برق شهری کار می کند،  این محصول در رنگ های سفید،  آبی و آیی روشن ارائه می شود.

 

بهترین مارک های ماساژور برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور برقی موجود در بازار

 

ماساژور برقی بلوایدیا مدل BL-888

یکی از بهترین مارک های ماساژور برقی بلوایدیا می باشد که یک شرکت تولید کننده انواع ماساژورهای صورت و بدن بوده که محصولات خویش را با کیفیت بالا ارائه می دهد.  ماساژ برقی بلوایدیا مدل BL-888 یکی از جدیدترین محصولات در این زمینه است که دارای تنظیم ۳۲ حالت سرعت ضربه می باشد.

این دستگاه همچنین دارای مغزی برنجی است که از امتیازات دیگر این ماساژور است.  این ماساژور با توان مصرفی ۳۰ وات کار می کند و نوع ماساژی که به وسیله این دستگاه انجام می شود،  ضربه ای و لرزشی می باشد.

این دستگاه قابل شارژ با برق شهری است، و در رنگ های قرمز،  آبی،  زرد،  مشکی،  نقره ای،  طلایی و طلایی و طلایی براق ارائه می شود.

 

بهترین مارک های ماساژور برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور برقی موجود در بازار

 

ماساژور برقی RF-710

یکی دیگر از بهترین مارک های ماساژور برقی محصول مدل RF-710 می باشد که در طرح مدرن و به روز و در رنگ های مشکی،  قرمز،  آبی،  سبز،  سرمه ای،  خاکستری و سبز تیره به متقاضیان ارائه می شود. این محصول یک ماساژور ارتعاشی بی سیم دار است که گرفتگی و دردهای عضلانی را با شل کردن عضلات هر قسمت از بدن آرام و ریلکس می کند.  از این طریق دامنه حرکتی نیز افزایش می یابد و جریان خون در آن قسمت بهبود می یابد.

این دستگاه دارای ۴ سری مختلف و قابل تعویض می باشد که کاربرد متفاوتی بر روی عضلات و مفاصل هر ناحیه از بدن دارد. این دستگاه همچنین دارای موتوری است که با تنظیمات ۶ سرعته  آن تا ۳۶۰۰ ضربه در دقیقه را انتقال می دهد.

این دستگاه ماساژور با باتری لیتیوم دار یونی و با توان مصرفی ۲ وات کار می کند.  همچنین کابلی به همراه محصول ارائه می شود که امکان اتصال به برق شهری  را نیز برای شما فراهم می آورد.  با استفاده از باتری شما می توانید تا ۳ ساعت کامل و بدون وقفه از این ماساژور استفاده کنید. این ماساژور هایپرولت و سبک وزن بوده و از طراحی ارگونومک برخوردار است و به همین دلیل استفاده از آن راحت و لذت بخش می باشد.  این دستگاه ماساژ را به صورت ضربه ای و لرزشی انجام می دهد.

 

بهترین مارک های ماساژور برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور برقی موجود در بازار

 

ماساژور برقی لایف سنس مدل N2100

این دستگاه یک ماساژور درمانی برای کاهش دردهای عضلانی و آرامش اعصاب و رفع افسردگی است که بسیار تخصصی بر روی هر یک از نقاط بدن کار می کند.  این ماساژور دارای دمپایی و پدهای الکترومغناطیسی می باشد و برخی از کارهای فیزیوتراپ ها را می توان با استفاده از این ماساژور انجام داد.

دستگاه ماساژور برقی لایه سنس مدل N2100 خدمات زیادی را به طور تخصصی و شخصی برای شما انجام می دهد.  از جمله آنکه به بهبود جریان خون و رفع خستگی کمک می کند،  و در درمان و تسکین علائم اسپوندیلیت گردنی،  پری آرتریت عضلات شانه،  آرتروز،  شانه،  پشت،  کمر،  بازو و دست و پا،  مفاصل و سایر اعضا موثر می باشد.

این ماساژور دارای امکانات و ویژگی هایی چون قابلیت تنظیم سرعت به میزان دلخواه،  قابلیت نمایش تایم باقی مانده درمان بر روی نمایشگر،  قابلیت نمایش سرعت درمان،  قطع اتوماتیک برق در ۱۵ دقیقه و دارای عمل کنترل بدن در ۵ ثانیه است.  این دستگاه همچنین دارای ۵ روش کارکرد در روند اتوماتیک با گزینش های متعدد می باشد و روند درمان را از طریق تغییر اتوماتیک الگوی موج و فرکانس انجام می دهد.

با استفاده از این ماساژور اندام تقویت شده و به بهبود و درمان بیماری ها کمک می شود،  و اثر خوبی روی بدن درد دارد.  همراه ماساژور دفترچه راهنمای فارسی و نیز آداپتور برق جهت اتصال به برق شهری  ارائه می شود.  این دستگاه با توان مصرفی ۴.۵ ولت کار می کند.

 

بهترین مارک های ماساژور برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور برقی موجود در بازار

 

ماساژور برقی مدل RR W4

این دستگاه یکی دیگر از بهترین مارک های ماساژور برقی که بی سیم دار و سبک و در رنگ مشکی براق طراحی شده است.  از ویژگی های این ماساژور قابلیت تنظیم سرعت در ۶ مرحله و ۴ نوع سری مختلف قابل تعویض می باشد،  که تجربه ماساژ آرامش بخش را به شما می بخشد و درد و آسیب های استخوانی را کاهش و خستگی عضلانی را رفع می کند. این ماساژور همچنین دامنه حرکتی را بهبود می دهد و عضلات را سفت می کند.  دیگر آنکه در بهبود و ارتقا جریان گردش خون و تسریع در گرم شدن عضلات موثر است.

بنابراین استفاده از آن برای ورزشکاران بعد از انجام تمرین های سخت و فشرده مناسب و مفید می باشد.  این دستگاه همچنین مجهز به کلید تنظیم ۴ نوع سرعت و دارای سر گلوله ای جهت آرامش بخشیدن برای قسمت های مفصلی و بافت های عمیق و نواحی عضلات است.

موتور این دستگاه با گشتاور و قدرت بالا کار می کند.  سر U شکل این ماساژور جهت آرامش بخشیدن در قسمت ستون فقرات،  گردن،  شانه برای عضلات حساس یا بافت های نرم می باشد و سر صاف نیز برای عضلات پشت و پا کاربرد دارد.  این دستگاه ماساژ را به طور ضربه ای انجام می دهد.

 

بهترین مارک های ماساژور برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور برقی موجود در بازار

 

ماساژور برقی هلث وی مدل Gun69

طراحی این ماساژور ارگونومیک بوده و حدود ۹۰۰ گرم وزن دارد. استفاده از این دستگاه جهت ریلکس کردن و تسکین درد و رفع خستگی بسیار مناسب و مفید است.

این دستگاه همچنین با توان ۳۰ وات کار می کند و ماساژ را به سه حالت حرکتی،  ضربه ای و لرزشی انجام می دهد.  باتری  مناسب با این دستگاه ۲۵۰۰ میلی آمپر از نوع لیتیوم یونی بوده که تا ۵ ساعت امکان استفاده و ماساژ را به شما می دهد.

این ماساژور همچنین دارای ۶ سری متفاوت که هر کدام از آنها برای قسمت های مختلف بدن در نظر گرفته شده است  و کاربرد خاص خودشان را دارند. جنس این دستگاه از پلاستیک ABS بوده و دارای نمایشگر لمسی می باشد.  دیگر آنکه شما با استفاده از این ماساژور می توانید تا ۲۰ سرعت مختلف را به دلخواه خودتان داشته باشید  و دستگاه را روی سرعت مورد نظر خودتان تنظیم کنید.  این محصول در رنگ مشکی طراحی و ارائه شده است.

 

بهترین مارک های ماساژور برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور برقی موجود در بازار

 

ماساژور برقی فونیکس مدل 11in1

یکی از بهترین مارک های ماساژور برقی فونیکس مدل 11in 1 می باشد که استفاده از آن استرس را تا حد زیادی و در مدت کوتاه کاهش می دهد.  این دستگاه ۱۱ مدل سری مختلف دارد و امکان ماساژ را برای تمام قسمت های بدن به طور کامل فراهم می کند.

این دستگاه همچنین به دلیل دارا بودن سیستم اشعه مادون قرمز تا حد قابل توجهی درد ناشی از خستگی عضلانی را کاهش می دهد.  وزن این ماساژور سبک و دارای دسته بلندی است،  بنابراین استفاده و کاربرد با این محصول راحت و آسان می باشد،  و خستگی برای فرد ایجاد نمی کند.  این دستگاه ماساژ را به صورت ضربه ای انجام می دهد.

بر روی دسته این محصول ولومی تعبیه شده است که به شما امکان تنظیم میزان لرزش از درجه ۱ تا ۱۰ را می دهد.  این محصول برای افرادی که از خستگی روزمره ناشی از کار زیاد دارند مناسب می باشد.

 

بهترین مارک های ماساژور برقی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور برقی موجود در بازار

 

نحوه استفاده از دستگاه ماساژور برقی

استفاده از دستگاه ماساژور برقی راحت و آسان است.  با این حال به همراه دستگاه ماساژور دفترچه راهنما ارائه می شود که می توانید با استفاده از آن با تنظیمات و ویژگی های محصول آشنا شوید. در زیر نکاتی که به شما در نحوه استفاده از این دستگاه کمک می کند آورده شده است.

  • مشخص کردن ناحیه ای در بدن که دچار مشکل و گرفتگی شده
  • روشن کردن دستگاه و قرار دادن آن بر روی قسمت مشکل دار و مورد نظر در بدن
  • با استفاده از دستگاه قسمت مورد نظر را ماساژ دهید
  • قبل از اتمام ماساژ صبر نموده تا سرعت دستگاه کم شود
  • صبر کنید تا دستگاه خنک شده و سپس آن را جمع کنید.

فقط توجه داشته باشید در حالتی که باتری دستگاه کاملا شارژ بوده و بدون اتصال به برق شهری از آن استفاده کنید. همچنین از تماس پوست مرطوب با دستگاه خود داری کنید،  این گونه احتمال خطر برق گرفتگی کاهش می یابد.

ما در اینجا ده نمونه از بهترین مارک های ماساژور برقی را به شما معرفی کردیم که می تواند به انتخاب و خرید رضایتبخش و ایمن شما کمک کند.  شما می توانید جهت خرید مطمئن و نیز محصولات متنوع و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط