درمان تایم
درمان تایم
تورم بعد از عمل جراحی بینی

تورم بعد از عمل جراحی بینی

تورم بعد از عمل جراحی بینی : باید بگوییم که اغلب افراد به وسیله عمل جراحی زیبایی بینی شکل و حالت بینی خود را به شکل دلخواه و مطلوب در می آورند.جراحان می توانند با استفاده از عمل جراحی بینی نواقص و بد فرمی های بینی بیماران خود را برطرف سازند.و درضمن تعدادی از افرادی هم که درصدد جراحی بینی خود می باشند ،به دلایل پزشکی و برای درمان اقدام به این کار می کنند.در هر صورت گفتنی است که چنانچه یک جراح متبحر و با تجربه ،عمل جراحی بینی را انجام دهد می تواند سبب آرامش خاطر و احساس رضایت بخش از چهره فرد متقاضی گردد و سبب بالا رفتن اعتماد به نفس بیمار شده و در صورت درمانی بودن عمل هم مشکل وی را حل نماید.

تورم بعد از عمل جراحی بینی

عوارض جراحی بینی

چنانچه عمل جراحی بینی فرد متقاضی به وسیله ی یک پزشک جراح باتجربه و با استفاده از روش صحیحی انجام گردد ،نمی تواند برای بیمار عوارض نامطلوبی در پی داشته باشد ولی با همه این تفاسیر تعدادی از عوارض خفیف بعد از جراحی برای همه افرادی که جراحی بینی انجام می دهند امری کاملا طبیعی بوده و نیازی نیست که افراد خود را به خاطر این مسئله نگران کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص عوارض بعد از عمل زیبایی بینی می توانید وارد لینک زیر شوید: عوارض جراحی بینی

در واقع می توان گفت که یکی از شایع ترین عوارض بعد از جراحی بینی ،تورم آن می باشد ،که دغدغه ی اغلب افرادی که جدیدا عمل جراحی بینی انجام داده اند ،کاهش و برطرف نمودن این تورم می باشد.

احتمال زیادی وجود دارد که برای بسیاری از افراد این سوال مطرح باشد دلیل تورم بینی بعد از جراحی چیست؟

در حین عمل جراحی زیبایی بینی ،جراح تلاش می کند تا با ایجاد تغییرات و اصلاحات در بافت بینی ، نواقص بینی فرد متقاضی را برطرف کرده و فرم و شکل خوبی به آن دهد .و این دستکاری بافت بینی در طی جراحی سبب تورم و التهاب آن می گردد که این مسئله یک امر طبیعی می باشد.

در اینجا لازم است که اشاره داشته باشیم که هرچه قدر که میزان دستکاری جراح روی بینی فرد بیشتر باشد ،به همان اندازه هم بینی فرد متورم خواهد شد به عنوان مثال روش کاربردی در انواع جراحی های بینی ،چه جراحی بینی گوشتی و چه جراحی بینی استخوانی ،با هم فرق دارد ،که این فرق می تواند در چگونگی کار جراح در هنگام عمل ،و همین طور در میزان و شدت عوارض طبیعی پس از جراحی بینی تاثیرات بسزایی داشته باشد.

کاهش تورم پس از عمل بینی

در واقع بیمار می تواند با استفاده از یک سری راهکارها و مراقبت های بعد از عمل تورم بینی بعد از عمل بینی را کاهش دهد که و روند بهبودی خود را سرعت بخشد که ما در زیر تعدادی از این راهکارها و مراقبت های بعد از عمل را برای شما عزیزان بیان نموده ایم.

  • روش درست چسب زدن بینی پس از جراحی بینی
  • بیمار باید در روزهای اول بعد از جراحی بینی ،از انجام فعالیت های سنگین و شدید بدنی خود داری کند.
  • فرد باید از مصرف مواد غذایی که موجب تشدید تورم بینی می شود مانند نمک و …پرهیز کند.
  • بیمار باید به صورت مرتب بعد از جراحی بینی خود را شستشو کند زیرا این کار سبب پاک شدن ترشحات بینی شده و روند ترمیم بینی را سرعت می بخشد.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط