درمان تایم
درمان تایم
تزریق ژل لب

تزریق ژل لب مدل عروسکی , قیمت و هزینه تزریق ژل لب مدل باربی , هزینه فیلر لب

دلیل تزریق ژل لب ( فیلر لب )

داشتن چهره و اندام زیبا برای همه انسان ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و باید بگوییم که زیبایی تک تک اعضای صورت در زیبایی کلی چهره ی ما دارای نقش می باشند ولی متاسفانه به تدریج و با افزایش سن انسان ها مسائل مختلفی زیبایی اعضای صورت را تحت تاثیر قرار می دهند که از جمله ی اعضای مهم صورت لب ها می باشند که به مرور زمان و با بالاتر رفتن سن افراد ،حجم لب ها کم شده و ارتفاع لب کاهش پیدا کرده و برجستگی آن در صورت کاهش می یابد.

در این شرایط استفاده از تزریق ژل لب می تواند جهت برطرف کردن این تغییرات و زیبایی چهره ی فرد موثر باشد.همان طور که ذکر کردیم حجم لب ،ارتفاع و برجستگی آن تحت تاثیر سن قرار می گیرد .لب تحتانی در حالت طبیعی از لب فوقانی بزرگ تر و حجیم تر می باشد و نیمه راست و چپ هر یک از لب ها شبیه هم می باشند که حجم و تقارن در این دو نیمه از اهمیت زیادی برخودار می باشد.در این روش درمانی زیبایی ،حاشیه لب برجسته و حجم داده می شود و این مسئله موجب می شود که زیبایی لب ها و در پی آن زیبایی چهره فرد افزایش پیدا کند.

تزریق ژل لب

باید بگوییم که لب فوقانی متشکل از دو قسمت لب سفید و لب قرمز می باشد کهبه وسیله ی حاشیه لب از همدیگر جدا شده اند.زمانی که چروک های عمودی و موازی در قسمت سفید لب فوقانی به وجود می آیند ،ظاهر نامطلوبی ایجاد می شود و اگر روژ لب استفاده شود به صورت خطوط عمودی قرمز در لب بالا خود را نشان می دهد.در حالت عادی لب تحتانی دارای حجم بیشتری از لب بالایی می باشد و مقداری هم جلوتر از آن قرار گرفته است.

تقریبا می توان گفت که لب تحتانی دو برابر لب فوقانی می باشد .در صورتی که لب بالا و پایین نسبت به هم به عنوان خواهر در نظر گرفته می شوند نیمه راست و چپ هر یک از لب ها به عنوان دو قلو نسبتبه همدیگر تصور می گردند و وجود داشتن تقارن در این دو نیمه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد .تزریق ژل لب موجب می شود که حاشیه لب ها حجیم و برجسته شده و سبب جذابیت و زیبایی لب ها و صورت می شود.

چگونگی تزریق فیلر لب

باید یادآوری نماییم که چگونگی تزریق ژل ، در به دست آوردن نتایج رضایت بخش دارای اهمیت زیادی می باشد. برای انجام این روش درمانی ،نخست پزشک معالج باید شناخت دقیق و کافی از ساختمان پوست و اجزای صورت داشته باشد .و در مرحله ی بعدی هم به تکنیک این روش که عبارت از محل مناسب ،مقدار تزریق و قرار دادن این مواد در لایه های مناسب پوستی می باشد کاملا آشنا باشد.مقدار ژل تزریق شده و سطحی یا عمقی تزریق شدن آن ،بستگی به نوع ماده استفاده شده و نتایج مورد دلخواه از طرفی و عمق و محل چین از نظر سوی دیگر دارد.

در صورتی که از ترکیبات هیالورونیک اسید استفاده شود نیاز به حجم کمتری از ژل ؛جهت اصلاح نمودن چین و چروک ها و فرورفتگی ها خواهد بود زیرا این مواد به دلیل جذب آب زیاد در اطراف خود و افزایش حجم زیادی در محل ایجاد می کنند.

برای انجام این کار نخست محل مورد نظر را با ماده بی حس کننده بی حس می کنند و سپس محل را با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می کنند.و در مرحلهی بعدی با استفاده از سرنگ مخصوص وسوزن های ظریف با زاویه های درست میزان دقیقی از دارو در یکی از لایه های پوستی و یا زیر پوستی به نواحی مختلف در سر و صورت شامل دور چشم ها ،گونه ها ،چین های دور دهان در خلال لبه فک ،در لب ها و به پیشانی تزریق می گردد.

چند توصیه مهم جهت تزریق ژل لب

در طی ساالیان اخیر بر تعداد افرادی که از تزریق ژل لب که انجام داده اند و ناراضی می باشند افزوده شده است .

  • افرادی که قصد انجام این روش درمانی را دارند باید پیش از این کار باید لب های آن ها مورد معاینه قرار بگیرد تا اگر اختلال عملکردی وجود داشته باشد مورد توجه قرار بگیرد.
  • باید دقت شود که فرم لب باید به اندازه اولیه لب،ابعاد صورت و میمیک و دینامیک لب انتخاب گردد و به صورت طبیعی باشد.
  • باید توجه شود که تزریق دو طرف لب بدون در نظر گرفتن قسمت مرکزی لب ها کار درستی نمی باشد.
  • بر اساس اصول زیبایی شناسی لب بالا باید 20% کوچکتر و عقب تر از لب پایین باشد.
  • تعدادی از افرادی که متقاضی این روش درمان می باشند ،پیش از تزریق ژل لب نیاز به اصلاحات دیگری مانند افزایش حجم سایز چانه دارند.
  • باید بگوییم که گزینه مناسب برای افزایش حجم لب به کارگیری ژل های هیالورونیک اسید است ولی باید دقت شود که مارک ژلو کیفیت برند آن هم از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
  • باید بگوییم که مهارت و مجرب بودن پزشک نیز در تزریق ژل لب دارای اهمیت زیادی می باشد.
  • بر اساس نیاز بیمار ،تزریق در لب را می توان تنها در خطوط دور لب انجام داده و یا اینکه حجم خود لب ها را نیز افزایش داد .باید توجه شود که در هر کدام از این روش ها میزان مصرف ژل و هزینه بیمار مد نظر می باشد.

تزریق ژل لب ( فیلر لب ) دارای چه مزایایی می باشد؟

  • کبودی کمتر : باید بگوییم که کبودی و ورم تزریق ژل های هیالورونیک اسید از مابقی فیلر ها کمتر می باشد.
  • دارا بودن ماندگاری قابل قبول نتایج : درست است که نتایج تزریق ژل در لب همیشگی نمی باشند ولی ماندگاری رضایت بخشی ؛حدود 6 ماه دارد.
  • کنترل آسان حجم لب : فرد متخصصی که این کار را انجام می دهد به خوبی می تواند حجم ژل را کنترل کند و به نتیجه دلخواه دست پیدا کند.
  • سهولت در برطرف کردن و از بین بردن برآمدگی ها : در صورتی که حرکت لب ها یا صحبت کردن موجب ایجاد توده یا برآمدگی گردد ،توده به راحتی حل و مشکل از بین می رود.
  • پایین بودن احتمال بروز واکنش آلرژیک : از انجایی که مواد مورد استفاده در ژل های تزریقی مشابه موادی می باشد که در بدن وجود دارد ،بنابراین احتمال کمی وجود دارد که سبب ایجاد حساسیت گردد .در صورتی که به لیدوکائین حساسیت دارید حتما آن را با پزشک خود در میان بگذارید.

فیلر لب

تزریق ژل لب دارای چه عوارضی می باشد؟

از انجایی که خون رسانی در این قسمت از بدن بیشتر می باشد بنابراین احتمال خون مردگی پس از تزریق ژل لب وجود دارد.که استفاده از کمپرس یخ و مصرف نکردن داروهای ضد انعقاد خون ،امگا 3 ،ویتامین ای و مسکن هایی مانند آسپرین ؛ ژلوفن ،ناپروکسن ،دی پیرید امول چند روز قبل از تزریق می تواند از بروز این عارضه ممانعت کند.به خاطر شبکه عصبی قوی درلب از بلوک عصب سه قلو جهت کنترل درد استفاده می گردد.احتمال دارد که بی حسی در این منطقه تا 45 دقیقه اثر داشته باشد.و امکان دارد که خوردن غذا در طول این مدت سبب گازگرفتگی لب و صدمه به آن گردد.لا تا زمان بازگشت حس لب ،بهتر می باشد که فرد چیزی نخورد و نیاشامد.تا 24 ساعت بعد از تزریق ،گرمای شدید ،ورزش های سنگین و مصرف نوشیدنی های الکلی ممنوع است.تا مانع از بروز تورم ،خون مردگی والتهاب گردد.

در صورتی که فرددر زمان تزریق ژل دچار سرماخوردگی می باشد و یا دچار اختلالات عصبی و فشارهای شدید می باشد نباید انتظار داشته باشد که به یک نتیجه دلخواه دست پیدا کند .افراد بهتر می باشد که در مورد اهداف خود در مورد زیبایی با پزشک معالج خود گفتگو داشته باشند تا پزشک بهترین راه کارها را به آن ها معرفی کند.

بروز ناراحتی های خفیف :

این ناراحتی به دلیل سوزنی می باشد که در لب تزریق شده است و بسیار طبیعی است.

کبودی :

همان گونه که می دانید کبودی روند طبیعی بدن است ولی عده از افراد بیشتر از افراد دیگر دچار کبودی می گردند،باید بگوییم که میزان کبودی در افراد ژنتیکی می باشد و سیگار کشیدن و مصرف داروهایی مانند آسپرین شدت این کبودی را بالا می برد.این کبودی ها در طی یک هفته بهبود پیدا می کنند ولی باید بگوییم که بستگی به بدن فرد دارد و کبودی می توان 2 تا 10 روز طول بکشد.

قرمز شدن :

این قرمزی می تواند برای افراد مختلف متفاوت باشد ولی تقریبا 12 تا 24 ساعت ادامه خواهد داشت.

تورم :

باید اشاره داشته باشیم که تورم ، سوزش و قرمزی در ناحیه ای که سوزن تزریق شده است و تورم در صورت کاملا طبیعی است و برای افراد مختلف متفاوت است از انجایی که لب ها یکی از حساسترین ناحیه ها در صورت می باشند هر گونه تورم روی آن ها بعد از تزریق طبیعی می باشد.

طبیعی نمودن حالت لب ها :

زمانی که تورم برطرف شود این مورد نیز رفع می شود برای برطرف کردن این مورد پزشک به بیمار خود ماساژ دادن لب را آموزش خواهد داد.

قیمت و هزینه تزریق ژل لب :

باید بگوییم که جهت حجیم کردن و بزرگ کردن لب ها با استفاده از چربی و ژل لب در ناحیه های مختلف هزینه های مختلفی دریافت می شود و همین طور میزان این هزینه به نوع ماده ی تزریقی و تجربه متخصص زیبایی بستگی دارد.لذا هزینه تزریق ژل در افراد باهم فرق دارد .هزینه این درمان را همچنین بر طبق تعداد سرنگ ها ژل محاسبه می نمایند ،در اغلب موارد دو سرنگ برای فرد کافی می باشد.

هزینه تزریق ژل لب

در مورد قیمت این ژل های لب باید بگوییم که برندهای آمریکایی (ژوویدرم و رستیلن ) دارای بیشترین قیمت بوده و برندهای اروپایی دارای قیمتی متوسط و مارک های چینی و کره ای دارای کمترین قیمت می باشند .مثلا یک فرد برای تزریق ژل لب ژوویدرم که ساخت شرکت آمریکایی آلرگان می باشد باید بیشتر از تزریق ژل اسکین فیل که ایتالیای می باشد ،هزینه پرداخت کند .و در صورتی که هر دو لب فرد نیاز به تزریق ژل و برجسته سازی داشته باشند در این صورت احتمال دارد که نیاز به دو سی سی ژل باشد که بطبع هزینه تزریق ژل بالاتر رفته و گران تر خواهد شد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط