درمان تایم
درمان تایم

بهترین مدل های لگن هموروئید

اغلب افرادی که دچار عارضه هموروئید هستند،  در بین ناحیه تناسلی و معقد خود دچار سوزش،  تورم،  درد و التهاب می باشند و به همین دلیل دفع مزاج و شست و شو برای آنها سخت و طاقت فرساست.  بنابراین استفاده از لگن هموروئید راهکار درستی جهت بهبود درد و مشکلات این افراد می باشد.

در این مقاله به چند نمونه از بهترین مدل های لگن هموروئید اشاره می کنیم که می تواند به انتخاب شما برای خرید این محصول کمک نماید.  با تیم درمان تایم در این مقاله همراه ما باشید.

لگن هموروئید چیست؟

لگن هموروئید یا سیتز بث وسیله ای است که به منظور شستشو و آب درمانی در ناحیه تناسلی مورد استفاده قرار می گیرد تا از این طریق درد و سوزش و تورم ناحیه پرینه در افراد مبتلا به عارضه هموروئید ( بواسیر ) کاهش و تسکین یابد.

ناحیه پرینه به میان مقعد تا کیسه بیضه یا واژن گفته می شود که در بیماران دچار هموروئید و یا زنانی که به تازگی و به صورت طبیعی زایمان داشته اند،  و همچنین افراد دچار عفونت مقعدی- تناسلی  این قسمت اغلب دچار سوزش و درد می باشد.  بنابراین با استفاده از لگن هموروئید و آب درمانی می توان تا حد قابل توجهی این مشکل را برطرف نمود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع لگن هموروئید موجود در بازار

اصلی ترین کاربردهای لگن هموروئید

  • جراحی در ناحیه مقعدی- تناسلی
  • بعد از زایمان طبیعی زنان
  • مشکلاتی در دفع مانند یبوست و اسهال
  • ناراحتی و سوزش ناشی از هموروئید
  • عفونت در ناحیه مقعدی – تناسلی

معرفی و راهنمای خرید بهترین مدل های لگن هموروئید

برندهای مختلفی هستند که انواع سیتز بث یا لگن هموروئید را با کیفیت و قیمت متفاوت ارائه می دهند.  در این بین برندهایی چون پل ایده آل پارس انواع لگن هموروئید را با درجه بالایی از کیفیت به مصرف کنندگان عرضه می کند و دارای جایگاه ویژه ای از این لحاظ می باشد.

محصولات این برند توسط فروشگاه های معتبری چون سایت دیجی کالا عرضه و به فروش می رسد که ارائه کننده انواع کالاهای با کیفیت از برندهای مختلف داخلی و خارجی است.  این سایت همچنین محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و سلامت فیزیکی کالا به مشتریان ارائه می کند.

ما در ادامه به پنج نمونه از پر فروش ترین انواع لگن هموروئید یا سیتز بث اشاره می کنیم که جزو محصولات محبوب مشتریان و مصرف کنندگان در این زمینه می باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع لگن هموروئید موجود در بازار

لگن شستشوی بیمار مدل اس بی 01

این لگن مناسب افرادی است که جراحی هایی را در ناحیه مقعد و تناسلی دارند و به طور عادی از دستشویی معمولی نمی توانند استفاده کنند.  همچنین برای افرادی که اپیزیوتومی بوده و زنانی که زایمان طبیعی داشته اند مناسب می باشد.

ابعاد این محصول در اندازه های ۱۲*۳۸*۳۸ سانتی متر است و وزنی در حدود ۳۰۰ گرم دارد.  از آنجایی عارضه هموروئید و عفونت های واژینال و زخم های تناسلی در بین افراد بسیاری شایع است،  استفاده از لگن هموروئید به رفع مشکلات بسیاری از بیماران کمک می کند.

از این رو با استفاده از این محصول می توان احتمال عفونت را در ناحیه مقعدی-تناسلی کاهش داده پوست را تسکین بخشید.  این محصول همچنین باعث ایجاد آرامش و افزایش گردش خون در ناحیه تحتانی می شود.  این لگن جنسی از پلاستیک مرغوب و با کیفیت دارد و استفاده از آن برای زنان بعد از زایمان طبیعی و جراحی بواسیر مناسب است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع لگن هموروئید موجود در بازار

 

لگن هموروئید پل ایده ال پارس مدل VT

یکی از محصولات با کیفیت و عالی در این زمینه لگن هموروئید پلی ایده آل پارس مدل وی تی می باشد که با طراحی منحصر به فرد می تواند به بهبود درد و درمان افراد هموروئیدی کمک کند.

این محصول همچنین برای زنان بعد از زایمان طبیعی و افراد با شرایط اپیزیوتومی و اعمال جراحی نظیر هموروئیدکتومی و برخی عارضه های مقعدی مانند پروستاتیت،  آیسه مقعدی،  زخم های تناسلی و عفونت های واژینال و غیره مفید و مناسب است.

ابعاد این محصول در اندازه های ۳۷*۱۳*۳۷ سانتی متر می باشد و وزن ۵۰۰ گرم دارد.  جنس این لگن از پلی پروپیلن است که با کیفیت بوده و هیچ گونه حساسیتی را نیز برای پوست ایجاد نمی کند. این محصول یکی از بهترین مدل های لگن هموروئید می باشد که جهت آب درمانی و شستشو و ضد عفونی کردن ناحیه مقعدی-تناسلی کاربرد دارد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع لگن هموروئید موجود در بازار

 

لگن هموروئید پل ایده ال پارس مدل GY

لگن هموروئید پل ایده آل پارس مدل جی وای یکی دیگر از محصولات این برند است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.  این محصول در ابعاد استاندارد پزشکی ۳۷*۱۳*۳۷ سانتی متر طراحی شده است و دارای وزن ۵۰۰ گرم می باشد.

برای زنانی که زایمان طبیعی داشته اند و در ناحیه مقعدی-تناسلی دچار مشکلات دفع و سوزش و غیره هستند و نیز خانم هایی که عفونت های واژینال دارند،  استفاده از این محصول مناسب و کاربردی است.

همچنین می توان از این محصول جهت اعمال جراحی نظیر هموروئیدکتومی،  بهبود بیماری هایی مانند فیشر مقعدی،  هموروئید و زخم های تناسلی جهت آب درمانی و شستشو در ناحیه تحتانی نیز استفاده کرد.  این محصول جنسی از پلاستیک مرغوب و با کیفیت دارد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع لگن هموروئید موجود در بازار

 

لگن هموروئید پل ایده ال پارس مدل GN

محصول دیگر برند پل ایده آل پارس مدل GN می باشد که در برخی از شرایط پزشکی از قبیل دوران بعد از زایمان طبیعی،  و اعمال جراحی هایی مانند هموروئیدکتومی،  پرولاپس و غیره به کار می رود.

این لگن هموروئید یک ابزار مناسب برای درمان مشکلات این افراد است که کمک می کند تا سوزش و درد آنها بهبود یابد. همچنین باعث می شود تا آب درمانی و ضد عفونی در ناحیه تحتانی بدن به خوبی انجام گیرد.

ابعاد این محصول استاندارد بوده و برای همه سنین قابل استفاده می باشد.  این لگن همچنین دارای کیفیت بالایی به لحاظ جنس و ساختار است و مانع هر گونه حساسیت و ناراحتی برای پوست می شود و می توان از آن به راحتی نیز استفاده کرد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع لگن هموروئید موجود در بازار

 

ما در این مطلب نمونه های پر فروش انواع لگن های هموروئید را برای شما عزیزان معرفی نمودیم. شما می توانید جهت اطلاع و خرید محصولات بیشتر و متنوع در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط