درمان تایم
درمان تایم
بهترین مدل های قوزبند طبی

بهترین مدل های قوزبند طبی

یکی از بهترین راهکارها برای درمان قوز کتف و کمر استفاده از قوزبند می باشد که ستون فقرات را در بخش های آسیب دیده صاف می کند.  قوزبند مناسب و استاندارد در درمان قوز خفیف تا شدید بسیار موثر است و در صورت استفاده صحیح آن می توان از آسیب دیدگی مهره های ستون فقرات جلوگیری نمود.

ما در این مقاله به بررسی و معرفی چند نمونه از بهترین مدل های قوزبند طبی می پردازیم که به شما کمک می کند تا محصولی خوب و باکیفیت را خریداری نمایید.  چنانچه تمایل دارید تا با آگاهی بیشتری اقدام به خرید قوزبند طبی نمایید. ابتدا نکاتی را در مورد قوزبند طبی برای شما شرح خواهیم داد.

قوزبند طبی چیست؟

این وسیله به شما کمک می کند تا ماهیچه های شانه و ستون فقرات را در حالت تعادل نگه داشته و اصلاح نمایید.

در بعضی مواقع ما ما در فعالیت های ورزشی و امور روزانه خم می شویم و این کار باعث می شود تا کمر دچار درد و آسیب شود که با استفاده از قوزبند می توان این مشکلات را حل نمود. بنابراین با استفاده از قوزبند طبی بدن در وضعیت مناسب و استاندارد قرار می گیرد.

دقت داشته باشید که هیچ قوزبندی نمی تواند به مدت طولانی ستون فقرات را که مدت ها با عادت های غلط بد فرم و تغییر شکل داده را صاف و اصلاح نموده و فقط نقش هشدار دهنده دارد. بلکه انجام تمرینات اصلاحی و نیز ورزش می تواند کمک کند تا اصول نشستن را درست یاد بگیرید و به تدریج با استفاده از قوزبند فرم بدن و ستون فقرات تغییر شکل یافته و اصلاح شود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قوزبند طبی موجود در بازار

چه کسانی می توانند از قوزبند طبی استفاده کنند؟

استفاده از قوزبند برای نوجوانانی که دچار قوز خفیف تا متوسط هستند،  مناسب است.  زیرا در مرحله نوجوانی و با رشد استخوان ها بستن قوزبند طبی می تواند از ایجاد قوز بیشتر در این افراد جلوگیری کند.

شاید در روزهای اول به دلیل بستن قوزبند فرد کمی احساس ناراحتی و محدودیت کند،  که بعد از مدتی این موضوع برایش عادی شود.  همچنین قوزبندها به گونه ای طراحی شده اند که استفاده از آن هیچ محدودیتی را برای شما در انجام فعالیت ها ایجاد نمی کند.

نکاتی مهم در انتخاب و خرید قوزبند طبی

همچنین مواردی هستند که باید در انتخاب و خرید قوزبند طبی در نظر داشته باشید.  این نکات شامل موارد زیر می باشند:

راحتی و سایز قوزبند

سایز قوزبند باید به گونه ای باشد که بتوانید در آن احساس راحتی کنید و بدون هیچ محدودیتی فعالیت های خود را انجام دهید. بنابراین برای رفع قوز در حالت نشسته و ایستاده باید از قوزبند هایی استفاده کنید که در هر حالتی بتوانید در آن راحت باشید.

زیرا در غیر این صورت ممکن است آزرده و خسته شده و بدن تان درد بگیرد. همچنین استفاده از قوزبند مانند لباس چون به طور شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرد باید متناسب با سایز بدن شما بوده و به شما حس راحتی و لذت بدهد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قوزبند طبی موجود در بازار

قابلیت تنظیم قوزبند

عامل مهم دیگر در انتخاب و خرید قوزبند،  اینکه بندهای قوزبند مورد نظرتان قابلیت تنظیم سایز متناسب با بدنتان را داشته باشد. در این صورت شما حتی اگر اندازه مناسبی را برای قوزبند پیدا نکنید،  می توانید با تنظیم کردن بندهای آن اندازه قوزبند را با بالاتنه خود تنظیم نمایید.

جنس قوزبند

بهترین مدل های قوزبند طبی جنسی از پارچه،  ابر و نئوپرن و مواد با کیفیت و مرغوب دارند که به راحتی شسته شوند.  همچنین باید ضد حساسیت بوده تا در صورتی که می خواهید آن را در زیر لباس استفاده کنید،  عوارضی برای پوست تان ایجاد نکند.

محل استفاده و کاربرد قوزبند

قوزبندها با توجه به نوع کاربردشان مدل های مختلفی دارند. به عنوان مثال برخی از آنها برای از بین بردن انحنای شانه و برخی برای رفع خمیدگی قسمت های بالا تنه و گردن و نیز برداشتن قوز ستون فقرات طراحی شده اند.  بنابراین باید قوزبندی را متناسب با نیاز و هدف خود انتخاب و تهیه کنید.

همچنین برخی از قوزبندها برای استفاده در زیر لباس طراحی شده اند،  که در صورتی که بخواهید در بیرون از منزل نیز از آن استفاده کنید،  می توانید این مدل ها را جهت انجام فعالیت های بیرون از منزل نیز انتخاب نمایید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قوزبند طبی موجود در بازار

قیمت قوزبند

قیمت قوزبند با توجه به برند تولید کننده،  کیفیت ساخت و موقعیت قابل استفاده تعیین و ارزیابی می شود.  بنابراین برای خرید یک قوزبند طبی مناسب و با کیفیت مشاوره گرفتن از افراد متخصص می تواند به شما کمک کنند تا با توجه به بودجه خود،  محصول مورد نظرتان را تهیه نمایید.

معرفی و راهنمای خرید بهترین مدل های قوزبند طبی

یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه انتخاب و خرید بهترین مدل های قوزبند طبی با کیفیت سايت دیجی کالا است که محصولات خود را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت فیزیکی آن در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

این سایت از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی بوده که انواع کالاها را از برندهای معتبر و با کیفیت داخلی و خارجی ارائه و عرضه می کند.  بنابراین می توانید با انتخاب هر یک از محصولات ارائه شده توسط این سایت به کیفیت و سلامت آن اطمینان حاصل کنید.

ما در ادامه به چند نمونه از بهترین مدل های قوزبند طبی اشاره می کنیم که در سایت دیجی کالا نیز جزو محصولات پرفروش و محبوب مصرف کنندگان در این زمینه می باشند. لطفا در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قوزبند طبی موجود در بازار

قوزبند طبی ZM84

این قوزبند طبی برای همه سنین مناسب است و جنسی از ابر دارد، که لطیف و نرم بوده و بدن را اذیت نمی کند.  بنابراین می توانید بدون هیچ محدودیتی فعالیت های روزانه خود را انجام دهید.

این قوزبند در کمر مورد استفاده قرار می گیرد و موجب شده تا عضلات و مهره های گردن و قسمت کمر در بهترین حالت خود قرار بگیرند.  این محصول همچنین از خمیدگی پشت جلوگیری می کند و شکم و پهلو را جمع نموده که باعث می شود تا تنه در حالت مناسب و وضعیت صحیح قرار بگیرد.

استفاده از قوزبند ZM84 از درد کمر و زانو نیز جلوگیری می کند و نمی گذارد که آسیب و یا تنشی به بدن وارد شود.  این قوزبند همچنین از مواد ضد حساسیت تهیه و ساخته شده است و استفاده از آن هیچ ضرری برای بدن ندارد.  این قوزبند با استفاده از چسبی که در آن تعبیه شده در پشت بسته می شود.  این محصول فری سایز است.

 

بهترین مدل های قوزبند طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قوزبند طبی موجود در بازار

 

قوزبند طبی طب و صنعت کد 52100

یکی دیگر از بهترین مدل های قوزبند طبی مدل 52100 از برند طب و صنعت می باشد که در اندازه مینی M طراحی شده و ارائه گردیده است. استفاده از این قوزبند ستون فقرات شما را در هنگام نشستن،  راه رفتن و ایستادن در وضعیت مناسب و صحیحی قرار می دهد.

استفاده از این قوزبند شکم و پهلو را جمع کرده و از خمیدگی پشت جلوگیری می کند. همچنین باعث افزایش حجم تنفس می شود و به تنه حالت مناسب می دهد.  ویژگی های دیگر این محصول قابلیت تنظیم می باشد که می توان از آن جهت اعمال نیروی مطلوب در کاربردهای مختلف بدون ایجاد محدودیت حرکتی استفاده نمود.

پهنای کمربند مناسب طراحی شده است و علاوه بر نگه داشتن ستون فقرات در وضعیت صحیح،  شکم و پهلوها را نیز جمع می کند. جنس این قوزبند طبی از الاستیک می باشد و برای شکم و کمر و کتف کاربرد دارد. مواد به کار رفته در این محصول ضد حساسیت بوده و نحوه بسته شدن به صورت چسبی صورت می گیرد.

این محصول برای بانوان که حفظ زیبایی اندام خود اهمیت می دهند و می خواهند در فعالیت های شغلی،  ورزشی و کارهای روزمره بدنشان خمیده نبوده و یا افرادی که به مدت طولانی پشت میز می نشینند و افراد لاغر و نوجوان جهت جلوگیری از خمیدگی پشت قابل استفاده و مناسب است.

همچنین بیمارانی که به مدت طولانی بستری هستند و به دلیل روی هم خوابیدن ریه ها می خواهند از صدمات دیسک و مهره های پشتی پیشگیری نموده می توانند از این محصول استفاده کنند.  این محصول از کمردرد نیز پیشگیری کرده و باعث جمع کردن پهلو و شکم می شود.  جابه جایی مرکز ثقل جهت کاهش فشار وارده بر مهره های کمری،  و رفع افتادگی شانه ها،  کاهش فشار بر لیگامان و حمایت از مفاصل خاجی لگنی و ستون فقرات کمری و نیز جلوگیری از خمیدگی پشت و رفع خستگی عضلات پشتی از دیگر کاربردهای این محصول می باشد.

 

بهترین مدل های قوزبند طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قوزبند طبی موجود در بازار

 

قوزبند طبی مدل SH2021

اندازه این قوزبند طبی شماره S است و حالت کش دار می باشد که می توانید در فعالیت های مختلف بدون هیچ محدودیتی از آن استفاده کنید.  استفاده از این  قوزبند وضعیت ستون فقرات شما را در بهترین حالت قرار می دهد.

جنس قوزبند ابری می باشد،  و هیچ گونه حساسیتی را برای پوست ایجاد نمی کند.  استفاده از این قوزبند برای پیشگیری از کمردرد و درد پشت و کتف موثر است. این قوزبند همچنین برای کمر و برای اینکه تنه در بهترین حالت قرار بگیرد،  مناسب و مفید می باشد.

رفع افتادگی شانه ها،  کاهش فشار لیگامان و  حمایت از مفاصل ستون فقرات کمری از کاربردهای مهم این قوزبند است.  همچنین از خمیدگی پشت جلوگیری نموده و  خستگی عضلات پشتی را نیز رفع می کند.

 

بهترین مدل های قوزبند طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قوزبند طبی موجود در بازار

 

قوزبند طبی کد 124

این محصول در اندازه فری سایز ارائه شده و کیفیت بالایی دارد.  از آنجایی که بر اثر کار زیاد و نشستن طولانی مدت در هنگام کار با کامپیوتر و موبایل و نیز جهت انجام کارهای مختلف فشار زیادی به گردن و کتف و ستون فقرات وارد می شود.  به طوری که در بعضی مواقع پشت خم شده و فرد دچار کمر درد و کتف و عضلات پشت دچار فرسودگی و خستگی می شود.

بنابراین استفاده از یک قوزبند مناسب که بتواند تنه را در وضعیت درستی قرار دهد،  اهمیت زیادی دارد.  قوزبند طبی با کد 124 از سری محصولاتی است که می تواند به شما در هنگام کار و فعالیت حس خوبی بدهد و ستون فقرات شما را در بهترین وضعیت نگه دارد.

این قوزبند از مفاصل خاجی لگنی حمایت می کند و  مانع از ایجاد فشار اضافی بر روی ستون فقرات و مهره های گردنی و کمر می شود. جنس این قوزبند،  کشی الاستیک دار بوده و در آن نیز پارچه مرغوب به کار رفته است.  از این رو هیچ گونه حساسیتی را ایجاد نمی کند و به دلیل خاصیت کشسانی که دارد می توانید آزادانه و بدون هیچ محدودیتی فعالیت های روزانه خود را با استفاده از این قوزبند انجام دهید.  همچنین از این قوزبند برای ایجاد تعادل و نگه داشتن بهترین حالت قفسه سینه، کمر و کتف می توانید استفاده کنید.  نحوه بسته شدن این قوزبند چسبی می باشد.

 

بهترین مدل های قوزبند طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قوزبند طبی موجود در بازار

 

قوزبند طبی مدل HE_547

قوزبند طبی مدل HE_547 فری سایز است و عملکرد کشی دارد،  و بدون هیچ محدودیتی در انجام فعالیت های مختلف قابل استفاده می باشد.  این قوزبند از طریق چسبی که در پشت ٱن تعبیه شده بسته می شود و جنسی لاستیکی کش دار دارد.

همچنین در این قوزبند پارچه نیز استفاده شده است که بسیار مرغوب و کارآمد می باشد و حساسیتی را برای پوست ایجاد نمی کند.  با استفاده از این قوزبند خستگی از عضلات پشتی شما رفع شده و مهره های گردنی پشت و کمر و گردن در بهترین وضعیت خود قرار می گیرد.

از آنجایی که به دلیل انجام فعالیت های روزمره ممکن است پشت خمیده و جمع شود.  بنابراین این استفاده از قوزبند می تواند در کاهش فشار وارده بر ستون فقرات و مهره های پشتی موثر باشد.  این قوزبند همچنین به التیام دردهایی که در مناطق و نقاط پشتی وارد می شود با اصلاح نحوه قرار گیری ستون فقرات و پشت و کمر کمک می کند.

این محصول یکی از بهترین مدل های قوزبند طبی است که نحوه صحیح قرار گرفتن تنه و ستون فقرات را به شما هشدار و یادآوری می کند.  همچنین می توانید از آن جهت قرارگیری صحیح قفسه سینه،  کمر و کتف استفاده کنید.

 

بهترین مدل های قوزبند طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قوزبند طبی موجود در بازار

 

قوزبند و کتف بند طبی مدل KET

یکی دیگر از بهترین مدل های قوزبند طبی محصول مدل KET می باشد که ستون فقرات شما را طوری صاف نگه می دارد که با شانه های شما هم راستا بوده و باعث ظاهری زیبا و خوش فرم در شما می شود.

اندازه این قوزبند در سایز M است و  برای نوجوانانی که دچار بد فرمی و قوز خفیف هستند و نیز افرادی که درد شدید در ناحیه کتف و عضلات شانه دارند و همچنین افرادی که برای مدت طولانی پشت میز می نشینند و مکانیکی ها و کسانی که دچار افتادگی شانه،  خمیدگی پشت و خستگی شانه و عضلات پشت هستند،  قابل استفاده و مناسب می باشد.

قوزبند همچنین باعث می شود تا سیستم تنفسی اصلاح شده و حجم ریه ها افزایش یابد.  از آنجایی که سالم بودن سیستم عضلانی و اسکلتی به حفظ سلامت سیستم عصبی شما نیز کمک می کند،  بنابراین با استفاده از این قوزبند می توانید خودتان را از انواع آسیب و درد به کمر محفوظ و در امان نگه دارید.

جنس این محصول از نایلون و پلی استر بوده که موادی ضد حساسیت هستند و می توانید آن را به مدت طولانی در زیر لباس هم استفاده کنید.  این قوزبند طبی ایرانی فشار ناشی بر روی شانه ها و ستون فقرات را کاهش داده و دردهای ناشی در مناطق کمر و کتف را با اصلاح نحوه قرارگیری ستون فقرات و مهره های گردنی،  کتف و کمر التیام ببخشد. این قوزبند برای بانوان،  مردان و کودکان نیز قابل استفاده است. نحوه بسته شدن همچنین به صورت چسبی می باشد.

 

بهترین مدل های قوزبند طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قوزبند طبی موجود در بازار

 

قوزبند طبی کد 2020

درست نشستن و صاف ایستادن باعث می شود تا شانه ها و ستون فقرات در یک راستای صاف و بدون خمیدگی و در وضعیت درستی قرار بگیرد. بنابراین استفاده از قوزبند طبی می تواند هشدار و یادآوری باشد تا همواره بدن و ستون فقرات تان در وضعیت مناسبی قرار دهید.

محصول طبی کد 2020 یکی از بهترین مدل های قوزبند طبی است که سایز XL ارائه و عرضه می شود. این قوزبند طبی از کمر درد و قوز پیشگیری می کند.  اگر عادت دارید که همیشه قوز بنشینید و پشتتان را خم نگه دارید،  استفاده از این قوزبند می تواند به شما کمک کند تا کمرتان و ستون فقرات خود را همواره  صاف نگه داشته و از فشار اضافی به این مناطق  جلوگیری می کند.

همچنین می توانید با استفاده از این قوزبند در صورت فراموش کردن جهت نحوه صحیح نشستن و صاف ایستادن،  هنگامی که متوجه وضعیت بد کمر و ستون فقرات خود شدید،  حالت بدنی خود را تغییر داده و کمر خود را صاف و درست قرار دهید.

این قوزبند دارای سایز استاندارد است و با استفاده از آن می توانید به راحتی و بدون هیچ محدودیتی به انجام فعالیت های خود بپردازید. جنس این محصول از ابر و کشی می باشد و از مواد اولیه باکیفیت تهیه شده است.

قوزبند طبی کد 2020 برای درست قرار گرفتن کمر و ستون فقرات طراحی و کاربرد دارد.  نحوه بسته شدن این قوزبند طبی  به صورت چسبی می باشد.

 

بهترین مدل های قوزبند طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قوزبند طبی موجود در بازار

 

قوزبند طبی کد KART 2021

چنانچه در بالای کمرتان برآمدگی ایجاد شده و پشتت تان خمیده است استفاده از قوزبند می تواند به شما کمک کند تا ستون فقرات تان را صاف و در راستای شانه هایتان قرار دهید.  در این صورت انحنای ایجاد شده در ستون فقرات،  تغییر شکل داده و حالت درستی به خود می گیرد.

در غیر این صورت با افزایش انحنا آسیب های شدیی به ستون مهره ها وارد آمده و فرد را دچار در های کمر و در های عضلانی می کند.

قوزبند طبی کد KART 2021 از مواد اولیه ای تهیه شده که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. جنس این قوزبند از ابر و کش است که هیچ گونه عوارض و حساسیتی را برای شما ایجاد نمی کند. بنابراین می توانید آن را در زیر لباس به طور شبانه روزی نیز استفاده کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این قوزبند سایز متناسب و استاندارد آن می باشد. به طوری که می توانید در آن احساس راحتی داشته و بدون هیچ محدودیتی فعالیت های روزانه خود را انجام دهید. مواد به کار رفته در این قوزبند از نئوپرن با کیفیت است،  و نحوه بسته شدن آن به صورت چسبی می باشد.  این محصول همچنین بند قابل تنظیم دارد که می توانید متناسب با سایز بدنتان آن را تنظیم نمایید.

 

بهترین مدل های قوزبند طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قوزبند طبی موجود در بازار

 

قوزبند طبی کد AB129

قوزبند طبی کد AB129 یک محصول کاربردی و حرفه ای برای جلوگیری از قوز کردن و صاف نشستن و ایستادن است.  قوزبند طبی می تواند ستون فقرات و عضلات دور ستون مهره ها را در حالت درست و استاندارد قرار دهد.  از این رو استفاده از این محصول جهت پیشگیری از مشکلات و خطرات آسیب به ستون مهره ها مفید می باشد.

استفاده از این محصول می تواند به شما یادآوری کند که همواره در حالت درست بنشینید و بایستید.  همچنین در هنگام خوابیدن در شب می توانید از قوزبند جهت قرارگیری صحیح ستون فقرات استفاده کنید.

قوزبند طبی کد AB129 در سایز مناسب و استاندارد M طراحی شده است که به شما حس راحتی می دهد و می توانید بدون هیچ مشکلی از آن جهت انجام فعالیت های مختلف بهره ببرید.  این محصول همچنین جنسی از ابر دارد و خاصیت کشسانی بالای آن موجب می شود تا به نتیجه مطلوب جهت اصلاح وضعیت بدن برسید.

مواد به کار رفته در این قوزبند حساسیتی را برای شما ایجاد نمی کند و می توانید آن را در زیر لباس نیز استفاده کنید. لازم است که جهت نتیجه گیری بهتر از این قوزبند،  آن را در هنگام شب نیز ببندید. برای بستن این قوزبند باید از چسبی که در پشت محصول تعبیه شده استفاده نمایید.

 

بهترین مدل های قوزبند طبی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قوزبند طبی موجود در بازار

 

قوزبند و کمر بند طبی طب پوش مدل 131A

این محصول یکی دیگر از بهترین مدل های قوزبند طبی می باشد که برای اصلاح کمر و انحنای پشت طراحی شده و دارای جنسی از نئوپرن می باشد.  افرادی که در طول روز مدت زیادی را می نشینند و یا فعالیت هایی را انجام می دهند که منجر به خمیدگی پشت می شود،  استفاده از این محصول می تواند عضلات پشت و ستون مهره ها را در وضعیت مناسب و درستی قرار دهد.

قوزبند و کمر بند طبی طب پوش مدل 131A برای استفاده تمامی افراد،  خانم ها و آقایان طراحی شده است. این قوزبند فرم نامناسب بدن را اصلاح می کند و مانع از افتادگی شانه ها و ایجاد قوز در ناحیه کمر می شود.

وزن این قوزبند نسبتا سبک می باشد،  و هیچ گونه فشاری را روی بدن ایجاد نمی کند و در زمان پوشیدن آن احساس راحتی خواهید داشت. این قوزبند در سایز XXL طراحی و ارائه شده است.  همچنین این محصول از طریق چسب تعبیه شده در پشت بسته می شود. مواد به کار رفته در آن ضد حساسیت می باشد و در پیشگیری درد کمر و زانو موثر است.  این محصول برای کمر کاربرد دارد.

نکته مهم برای میزان مناسب استفاده از قوزبند طبی در طول روز ۱۸ تا ۲۰ ساعت می باشد،  و باید به مدت ۴ الی ۶ ساعت ( این مدت زمان باید به طور مساوی در طول روز  تقسیم شود )  قوزبند را باز نموده تا بدن استراحت کند.  همچنین هنگام شب قوزبند باید بسته و مورد استفاده قرار بگیرد تا از آسیب و قوز شدن بدن در موقع خواب جلوگیری شود.

بهترین مدل های قوزبند طبی

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قوزبند طبی موجود در بازار

 

ما در این مطلب به چند نمونه از بهترین مدل های قوزبند طبی اشاره نمودیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند.  امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان  قرار گرفته باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط