درمان تایم
درمان تایم
دسته تیغ جراحی

بهترین مدل های دسته تیغ جراحی را بشناسید.

تیغ جراحی از ابزارهای کاربردی با جنسی از استیل و آلیاژهای دیگر که در جراحی مورد استفاده قرار گرفته و در مصارف دیگر نیز کاربرد دارد.  انتخاب تیغ جراحی بستگی به کیفیت و عملکرد خوب آن داشته و در انواع و مدل مختلف می باشد.

ما در این مقاله سعی داریم تا با معرفی و بررسی بهترین مدل های دسته تیغ جراحی شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا نموده و به شما در انتخاب بهترین تیغ جراحی کمک و یاری کنیم.  چنانچه علاقه مند به مطالعه و دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید،  لطفا ما را تا آخر این مطلب همراهی کنید.

تیغ جراحی چیست؟

تیغ جراحی با اصطلاحاتی چون نیشر ( در زبان فرانسوی )،  بیستوری ( در زبان انگلیسی ) و نیز اسکالپل در پزشکی شناخته می شود.  این ابزار در جراحی و پزشکی بسیار پر کاربرد بوده و اغلب جنسی از آلیاژهای استیل کربن یا برنج،  استیل دما دیده و استیل ضد زنگ دارد که کاملا استریل و ضد زنگ می باشد.

البته برخی از تولید کنندگان برای بهبود برندگی و نازک تر کردن لبه های تیغ از ماده ای با جنس نیترید زیرکونیوم نیز برای تولید تیغ جراحی بهره نیز می برند.  تیغ های جراحی اغلب از جنس استیل غیر قابل استفاده می باشند. زیرا که در عمل های جراحی با MRI  این دستگاه به فلز حساس است.  بنابراین از  تیغ های جراحی با روکش پلیمری استفاده می گردد.

به طور کلی ویژگی های خاص تیغ جراحی به تیزی و برندگی بالای آن می باشد که در جراحی،  کالبد شکافی کاربرد دارند. البته تیغ های جراحی بر اساس سایز تقسیم بندی شده و با توجه به سایز در جراحی های مخصوص به خود و بسته به عمق ناحیه عمل به کار برده می شوند. تیغ های جراحی در صنایع دستی مانند معرق کاری،  منبت،  برش فوم و یونولیت و ساخت ماکت و غیر ه نیز کاربرد دارند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دسته تیغ جراحی موجود در بازار

انواع تیغ جراحی

تیغ های جراحی به دو دسته یکبار مصرف ( یا قابلیت استفاده مجدد و دارای دسته پلاستیکی ) و یا چند بار مصرف ( نیاز به تراشیدن و تیز کردن مجدد دارند ) تقسیم بندی می شوند. همچنین تیغ های جراحی در سایزهای مختلف شامل موارد زیر هستند:

  • تیغ شماره ۱۰ در مصارف ظریف پزشکی مانند کاشت مو، حجامت و غیره
  • تیغ شماره ۱۱ جهت برش های سطحی و ظریف در جراحی های عمومی و عروقی
  • تیغ شماره ۱۲ به دلیل دارا بودن سطح برآمدگی در آن جهت برش قسمت های مورد نظر کاربرد دارد
  • تیغ شماره ۱۵ دارای لبه گرد و قابلیت ایجاد برش منحنی در برش های ظریف اندام حساس مانند قلب، چشم،  جراحی پلک ( بلفا روپلاستی ) و نظیر آن استفاده می شود.
  • تیغ شماره ۲۰ تیغ بسیار پرکاربرد جهت برش های بزرگ در جراحی

دسته تیغه جراحی یا اسکالپل

اغلب از جنس استیل ضد زنگ می باشد و به دلیل داشتن تسلط در کار جراح و یا پزشک از استحکام و ظرافت خاصی برخوردار است. دسته های تیغ جراحی صاف و یا قلمی هستند،  و تیغ های جراحی متناسب با دسته مورد استفاده قرار می گیرند ( تیغ های شماره ۶، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵ با دسته شماره ۳ و ۷ و تیغ های شماره ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴ مطابقت با دسته ۴ و ۶ دارند).

شماره گذاری دسته های تیغ از شماره ۱ تا ۷ بوده که با بالا رفتن شماره دسته ها نیز نازک تر و بلند تر می شوند،  که در جراحی های عمیق کاربرد دارند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دسته تیغ جراحی موجود در بازار

معرفی و راهنمای خرید بهترین مدل های دسته تیغ جراحی

سايت دیجی کالا ارائه کننده انواع کالاها از برندهای معتبر است که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

همچنین با توجه به نکات گفته شده،  انتخاب دسته تیغ جراحی بستگی به نوع و سایز تیغ داشته و باید از کیفیت و طراحی خوبی برخوردار باشد.  بنابراین شما می توانید با مراجعه به فروشگاه معتبری نظیر دیجی کالا با انتخاب بهترین مدل های دسته تیغ جراحی از برندهای مختلف داخلی و خارجی و با کیفیت و قیمت مناسب خرید ایمن و رضایت بخشی را تجربه کنید. در ادامه چند نمونه از بهترین دسته تیغ های بیستوری از سایت دیجی کالا که جزو محصولات پر فروش و محبوب در این زمینه بوده معرفی شده اند.

دسته تیغ جراحی مدل SKJPQW002369 شماره 3 به همراه تیغ استریل مدل SKJPQXC002369 مجموعه 6 عددی

این محصول مجموعه ای از دسته و سه تیغ جراحی با شماره های ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۵ و ۱۰A می باشد.  جنس دسته از تلفیق نیکل و کروم تهیه شده است و دارای قدرت برش بالایی می باشد.

ابعاد دسته محصول در اندازه های ۰.۵*۰.۲*۱۳ سانتی متر طراحی شده است و وزنی در حدود ۱۷ گرم دارد.  عملکرد تیغ و دسته ها بسیار عالی بوده و در حین سهولت کار،  ایمنی را برای جراحان نیز فراهم می کند.

این محصول یک مجموعه بی نظیر و منحصر به فرد و در حین حال متنوع می باشد که می توان از زوایای نوک با عمق برش کم و زیاد آن نیز بهره برد.

 

دسته تیغ جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دسته تیغ جراحی موجود در بازار

 

دسته تیغ جراحی اسکاب مدل MJNQ69 شماره 3 به همراه تیغ استریل هاینز کد SKJQ002369 بسته 5 عددی

این محصول آمیزه خلاقیت،  ظرافت و تکنولوژی است،  چرا که از مقاوم ترین آلیاژها ساخته شده و بر اساس استانداردهای جهانی ISO و EC اروپا می باشد.  این محصول ساخت آلمان است و دسته بیستوری آن تلفیقی از آلیاژ نیکل و کروم می باشد که بسیار محکم و سبک هستند.

تیغ های جراحی این محصول نیز جنسی از فولاد کربن دارد که چند برابر مقاوم تر و سبک تر از فولاد می باشد، که تیزی و برش دقیق را برای کاربر فراهم می آورد. در این مجموعه تیغ هایی با شماره ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۵ و ۱۰A موجود هستند. ابعاد دسته در اندازه های ۱۳*۱*۰.۱ سانتی متر و وزن ۲۲ گرم می باشد.

این مجموعه از یک دسته تیغ و پنج تیغ جراحی تشکیل شده که در حین سهولت،  ایمنی را نیز برای کاربر فراهم می کند. تیغ های این مجموعه منحصر به فرد بوده و می توان از زوایای نوک با عمق برش کم و زیاد آنها برای جراحی های ظریف بهره برد.

 

دسته تیغ جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دسته تیغ جراحی موجود در بازار

 

دسته تیغ جراحی مکسل مدل MJQX69 شماره 3 به همراه تیغ استریل اسپنگلر مدل SKJQ002369 مجموعه 4 عددی

یکی دیگر از بهترین مدل های دسته تیغ جراحی که محصول مشترک آلمان و فرانسه بوده که مجموعه ای با کیفیت و عملکرد عالی را ارائه نموده است.  دسته بیستوری محصول آلمان و جنسی از استیل مقاوم و ضد زنگ ( نیکل و کروم ) دارد، سبک و درخشان می باشد. همچنین تیغ های تیز جراحی در این محصول که تولید شده کمپانی اسپنگلر ( فرانسه ) هستند،  جنسی از فولاد کربن دارند که مقاوم و سبک بوده و نهایت تیزی و برش دقیق را برای کاربر فراهم می آورد.

شماره تیغ های بیستوری این محصول ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۵ هستند و در جراحی های ظریف مانند برداشتن خال،  توده، لیپوم و حجامت و به طور وسیع در طب سنتی می توان از این محصول استفاده نمود.  دسته بیستوری این محصول در اندازه های ۱۳*۱*۱ سانتی متر و وزن آن ۲۲ گرم می باشد.  این مجموعه بر اساس استاندارهای جهانی ISO و EC اروپا ساخته و طراحی شده است و جهت سهولت و ایمن انجام شدن کارها مناسب و قابل استفاده می باشد.

 

دسته تیغ جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دسته تیغ جراحی موجود در بازار

 

دسته تیغ جراحی مدی کر مدل MKQ64 شماره 3 به همراه تیغ استریل هاینز کد SKJQ02369 بسته 4 عددی

این محصول مجموعه ای از یک دسته و چهار تیغ بیستوری که از سبک ترین و مقاوم ترین آلیاژها ( نوعی استیل تلفیقی از نیکل و کروم ) ساخته شده است.  در این مجموعه نهایت کیفیت و ظرافت به کار رفته و تولید آن مبتنی بر استانداردهای جهانی ISO می باشد.

تیغ های این مجموعه در شماره های ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۵ بوده و جنسی از استیل فولاد کربن ( چندین برابر مقاوم  تر و سبک تر از فولاد ) دارند. ابعاد دسته در اندازه های ۰.۱*۱*۱۳ سانتی متر است و وزن آن ۲۲ گرم می باشد.  استفاده از این محصول ایمنی و سهولت  را  در حین برش دقیق و تیزی برای کاربر فراهم می کند.  از این محصول می توان  در جراحی های ظریف و به طور وسیعی در طب سنتی و حجامت و غیره استفاده نمود.

 

دسته تیغ جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دسته تیغ جراحی موجود در بازار

 

دسته تیغ جراحی مدل p127

از بهترین مدل های دسته تیغ جراحی مدل p127 است که جنسی از استیل مقاوم دارد.  این دسته بیستوری در اندازه های ۰.۲*۱*۱۴ طراحی شده و دارای وزنی در حدود ۱۰۰ گرم می باشد.

اغلب مدل های تیغ جراحی با شماره های مختلف با این دسته تیغ مطابق هستند. طراحی ظریف  خوشدست بودن این محصول سهولت کاربری را فراهم می کند.  این دسته بیستوری مطابق با استانداردهای مناسب و با کیفیت طراحی شده و در جراحی های ظریف و کلینیک های زیبایی و بیمارستان ها و صنایع دستی و غیره مناسب و قابل استفاده است.

 

دسته تیغ جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دسته تیغ جراحی موجود در بازار

 

مجموعه دسته تیغ جراحی و تیغ استریل ریبل کد SKJ058

مجموعه دسته تیغ جراحی و تیغ استریل ریبل جهت سهولت و ایمنی در انجام کارها طراحی شده و دارای جنسی از استیل مقاوم می باشد.  تیغ های این مجموعه از شماره های ۱۰، ۱۱، ۱۵ تشکیل شده اند.  بنابراین در کارهای ظریف جراحی نظیر برداشتن خال،  توده،  لیپوم و به طور وسیعی در طب سنتی و حجامت می توان از آن استفاده نمود.

این مجموعه دارای یک دسته بیستوری و ۶ تیغ جراحی است که جنس دسته تیغ از فولاد ضد زنگ بوده و شماره ۳ از دسته اسکالپل ها می باشد.  تیغ های جراحی نیز استریل و دارای استحکام و ظرافت هستند.  این محصول تولیدی شرکت ریبل و از بهترین برندهای تولید کننده انواع دسته تیغ و ابزارهای جراحی می باشد.  دسته  بیستوری ۹۰ گرم و ابعادی در  اندازه های ۰.۱*۱*۱۰ سانتی متر دارد.

 

دسته تیغ جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دسته تیغ جراحی موجود در بازار

 

دسته تیغ جراحی پرایم استار مدل MRJXQI شماره 3 به همراه تیغ استریل هاینز هرنز کد SKJMRJN002369 بسته 7 عددی

این دسته تیغ ( شماره سه ) به همراه  تیغ های جراحی استریل ارائه شده نمادی از کیفیت و ظرافت می باشد که توسط شرکت هاینز هرنز آلمان ساخته شده است. جنس محصول ( استیل تلفیقی از نیکل و کروم ) مقاوم و سبک و درخشان می باشد و تیغ های جراحی نیز جنسی از استیل ( فولاد کربن دار ) دارند.

ابعاد دسته بیستوری این مجموعه در اندازه های ۱۳*۱*۰.۱ سانتی متر است و وزنی در حدود ۲۱ گرم دارد.  این محصول جهت سهولت هر چه بیشتر کاربر طراحی شده و در حین تیزی و برش عمیق و دقیق،  ایمنی را برای کاربر فراهم می کند.

طراحی این محصول بر اساس استانداردهای جهانی ISO و استاندارد اروپا EC می باشد و جنسی بسیار سبک و مقاوم دارد. تیغ شماره ۱۱ در این مجموعه منحصر به فرد و دارای طراحی خاص و منحصر به فرد است که زوایای نوک آن جهت برش های با عمق کم و زیاد در جراحی مناسب می باشد.

 

دسته تیغ جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دسته تیغ جراحی موجود در بازار

 

دسته تیغ جراحی شماره 11 به همراه تیغ یدک بسته 10 عددی

این دسته تیغ بیستوری دارای شماره ۱۱ است که منطبق با آن  ۹ عدد تیغ جراحی شماره ۱۱ نیز به همراه محصول ارائه شده است.  این محصول جهت اعمال تشریحی،  کالبد شکافی،  معالجه و درمان امراض مختلف مناسب و قابل استفاده می باشد.

ابعاد این دسته تیغ در اندازه های ۱۴*۴ سانتی متر طراحی شده است.  جنس این محصول همچنین از فلز مقاوم بوده و سبک وزن می باشد.  دسته بیستوری در انواع یک بار و  چند بار مصرف طراحی  می شود که ممکن است به طور دائم به یک تیغه متصل شده و یا با تیغه هایی قابل تفکیک و قابل تعویض در سایزهای مختلف به همراه آن ارائه گردد.

 

دسته تیغ جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دسته تیغ جراحی موجود در بازار

 

 دسته تیغ جراحی پرایم استار مدل MM64 شماره 4 به همراه تیغ استریل ترینون کد SKJQ002369 بسته 5 عددی

دسته تیغ جراحی پرایم استار مدل MM64 از سبک ترین و مقاوم ترین آلیاژ ( تلفیق نیکل و کروم ) تهیه شده است.  این محصول دارای مجموعه ای از یک دسته تیغ شماره ۴  به همراه پنج تیغ جراحی استریل از جنس استیل ( فولاد کربن ) و تیتانیوم می باشد.

این محصول تولید شرکت ATIPAY است که سهولت و ایمنی را در نهایت تیزی و برش دقیق را برای کاربر فراهم می آورد.  تیغ های این محصول دارای شماره های ۲۰، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴ می باشد.  طراحی این محصول همچنین بر اساس استانداردهای جهانی ISO و EC است.

دسته بیستوری این مجموعه اندازه ای در ابعاد ۱۹*۳*۱ سانتی متر و وزن ۲۵ گرم دارد.  جهت جراحی های وسیع مانند لاپاراتومی،  آپاندیسیت،  کیسه صفرا و غیره این محصول کاربردی و مفید می باشد.

 

دسته تیغ جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دسته تیغ جراحی موجود در بازار

 

 دسته تیغ جراحی مدی کر مدل RQ88 به همراه تیغ استریل کیاتو مدل SKJZ0069 مجموعه 4 عددی

یکی دیگر از بهترین مدل های دسته تیغ جراحی که بیشتر از هر محصولی سهولت و ایمنی زیاد جهت انجام شدن کارها را برای جراح و کاربر آن فراهم می آورد،  دسته تیغ کیاتو مدل SKJZ0069 است.

این محصول به دلیل دارا بودن تیغ هایی با شماره ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۵ در جراحی های ظریف نظیر برداشتن خال،  توده،  لیپوم،  و به طور وسیعی در طب سنتی و حجامت قابل استفاده می باشد. جنس دسته بیستوری این محصول از ترکیب فولاد ضد زنگ و کروم و نیکل بوده که بسیار سبک و مقاوم و تولید شرکت Med Care آلمان است.  همچنین جنس تیغه ها نیز از استیل حاوی کربن می باشد که استحکام و ظرافت دارند.

این تیغه ها محصول شرکت کیاتو بوده و در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند. وزن دسته تیغ بیستوری این محصول ۲۲ گرم و ابعاد آن در اندازه های ۱۰*۰.۲*۱۳۰ سانتی متر طراحی شده اند.

 

دسته تیغ جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دسته تیغ جراحی موجود در بازار

 

ما در این مطلب به چند نمونه از بهترین مدل های دسته تیغ جراحی اشاره نمودیم.  امیدواریم این مطلب  شما را در انتخاب و خرید رضایت بخش این محصول یاری کرده باشد. شما می توانید جهت آشنایی با محصولات متنوع تر و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط