درمان تایم
درمان تایم

بهترین مدل های جعبه کمک های اولیه برای بیمار

جعبه کمک های اولیه یکی از لوازم و تجهیزات پزشکی است که وجود آن در هر منزل و مکانی لازم می باشد. این جعبه حاوی ابزار و وسایلی که در مواقع اضطراری زمانی که افراد دچار آسیب های جزئی شده اند می تواند در بهبود حال او موثر باشد. این محصول در مدل های مختلف است.  محتویات آن که حاوی کیت و ابزار های درمانی جهت اقدامات اولیه پزشکی می باشد،  و جهت جلوگیری از خونریزی و عفونت زخم و غیره تهیه شده است به صورت یک ست کامل در کیف و یا جعبه ارائه می شود.

ما در این مطلب به چند نمونه از بهترین مدل های جعبه کمک های اولیه و نیز نکاتی در مورد آن جهت آشنایی شما عزیزان اشاره می کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند.

معرفی و راهنمای خرید بهترین مدل های جعبه کمک های اولیه

یکی از فروشگاه های معتبر برای خرید بهترین مدل های جعبه کمک های اولیه سايت دیجی کالا می باشد که محصولات خویش را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می کند.  این سایت با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا محصولات خویش را در اختیار متقاضیان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

بنابراین شما می توانید با اطمینان از کیفیت و سلامت کالاها نسبت به انتخاب و خرید بهترین مدل های جعبه کمک های اولیه اقدام کنید.  ما در ادامه چند نمونه از انواع جعبه و کیف های امداد اولیه جهت آشنایی شما با این محصول را معرفی می کنیم.  لطفا با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جعبه کمک های اولیه موجود در بازار

جعبه کمک های اولیه الماس مدل Professional Emergency

ابعاد این جعبه در اندازه های ۸*۱۲*۲۰ سانتی متر طراحی شده است.  وزن این محصول ۰.۲۰۰ کیلو گرم می باشد.  محتویات این جعبه شامل ابزاری است که در هنگام کمک های اولیه برای درمان و بهبود آسیب های جزئی به فرد می توان از آن بهره برد.

این ابزار عبارتند از چسب زخم،  پنس،  گاز استریل،  شریان بند،  باند کشی،  باند زخم،  چسب باند،  پد الکلی،  سوت،  سنجاق قفلی،  بروشور آموزشی،  پتوی نجات، دستمال سه گوش،  چسب حلقه ای،  چراغ قوه،  کمپرس یخ که برای هر کوله  لازم و ضروری می باشد.

این محصول یک ست کامل بوده که می توان آن را در هنگام طبیعت گردی،  مسافرت و غیره با خود همراه داشته باشید.  جنس کیف این نوع محصول از برزنت است که تحمل فشار متعارف را نیز دارد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جعبه کمک های اولیه موجود در بازار

 

جعبه و کیف کمک های اولیه رویال

کیف کمک های اولیه رویال جنسی از برزنت دارد که مقاومت لازم را برای تحمل فشار وسایل با حجم زیاد را دارد.  ابعاد کیف در اندازه ۲۵*۲۹ طراحی شده است،  و در خانه،  محل کار و خودرو به راحتی می توانید آن را با خود به همراه داشته باشید.

کیف همچنین وزنی در حدود ۰.۷۲ کیلو گرم دارد. روی کیف نیز نوار شب رنگ جهت دید بهتر در تاریکی طراحی شده که جلوه ای جالب و جذاب نیز به آن بخشیده است. این کیف فقط یک محفظه اصلی دارد.

محتویات کیف شامل پد چشمی،  چسب باند،  قیچی،  چسب حلقه ای،  چراغ قوه،  پتوی نجات،  آتل انگشتی،  پانسمان آماده،  تیغ بیستوری،  سرجی فیکس بر،  دستمال سه گوش،  گاز وازلینه،  ماسک،  گاز استریل،  باند کشی،  باند دوربافت،  پنبه،  سنجاق قفلی،  پد الکلی،  دستکش و سوت هستند که در مواقع ضروری جهت جلوگیری از خونریزی،  ضد عفونی کردن زخم به فرد آسیب دیده جهت اقدامات درمانی مقدماتی می توان از آن استفاده نمود. این کیف به راحتی نیز حمل می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جعبه کمک های اولیه موجود در بازار

 

جعبه کمک های اولیه لوتوس کد LTS

جعبه کمک های اولیه برای سلامتی شاغلین در جامعه و تجهیز شرکت ها،  سازمان ها،  کارخانه ها و کارگاه ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. جعبه کمک های اولیه لوتوس کد LTS برای نصب در کلیه اماکن طراحی و تولید شده است.

این جعبه به صورت طبقه بندی طراحی شده و مجهز به تعدادی وسایل بهداشتی مخصوص زخم و جراحات در هنگام آسیب به فرد  به عنوان اقدامات اولیه درمان می باشد. از جمله وسایل موجود در این جعبه می توان به گاز استریل،  باند زخم،  پنبه،  پد الکلی و بتادین اشاره کرد،  که در صورت تمایل شما می توانید موارد دیگری نیز به آن اضافه کنید.

وزن این محصول ۰. ۹ کیلو گرم که سبک است و قابل نصب بر روی هر دیواری می باشد. همچنین ابعادی در اندازه های ۳۸*۲۴*۱۲ سانتی متر دارد. با تهیه این جعبه شما می توانید در زمان بروز حادثه یا جراحتی در کمترین زمان جلوی خونریزی و عفونت زخم را بگیرید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جعبه کمک های اولیه موجود در بازار

 

کیف کمکهای اولیه مدل 9P

یکی از بهترین مدل های جعبه کمک های اولیه محصول مدل 9p است که دارای وزنی در حدود ۰.۳ کیلو گرم می باشد.  این محصول به صورت کیف قابل حمل طراحی شده و می توان در همه جا آن را با خود به همراه داشته باشید.

محتویات این جعبه شامل گاز استیلن،  بتادین،  باند کشی،  باند زخم،  چسب باند،  دستکش لاتکس،  پد الکلی و پنبه هستند،  که به منظور اقدامات اولیه جهت کمک به فرد آسیب دیده تهیه و ارائه می شوند. همچنین طراحی این کیف به گونه ای است که محلی جهت نصب کیف به کمربند داشته باشد.  همین ویژگی حمل و نقل و جا به جایی را برای کاربر آسان نموده است.  ابعاد کیف در اندازه های ۲۰*۱۴*۷ سانتی متر می باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جعبه کمک های اولیه موجود در بازار

 

جعبه کمک های  اولیه زرین مدل D20

سلامت فردی در هر مکان و هر فعالیتی که مشغول به انجام آن هستید،  بسیار مهم می باشد.  همچنین در زمانی که به دلایلی دچار جراحت شده باید بتوانید بهترین عکس العمل را از خود نشان دهید،  تا از خونریزی و عفونت زخم جلوگیری نمایید.  استفاده از ابزار کمک های اولیه رزین مدل D20 می تواند به شما کمک کند تا در این مواقع بهترین راهکار را ارائه دهید.

این جعبه قابل استفاده در منزل و یا محل کار است و همچنین می توانید آن را در همه جا با خود به همراه داشته باشید. این جعبه در ابعاد ۱۸*۱۳*۶ سانتی متر طراحی شده و وزنی نسبتا خوبی دارد. می توانید با تهیه این محصول اقلام مورد نظر جهت اقدامات اولیه را به آن اضافه کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جعبه کمک های اولیه موجود در بازار

 

جعبه کمک های اولیه ونوس مدل 03

این جعبه به عنوان تجهیزات مناسب در مواجهه با آسیب ها بسیار کاربردی و مفید است. جعبه کمک های اولیه ونوس مدل 03 یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین ابزار جهت اقدامات اولیه درمانی در مواقع بروز آسیب می باشد.

این جعبه در ابعاد ۴۰*۲۶*۱۶ سانتی متر طراحی شده است و وزنی در حدود ۱.۳ کیلو گرم دارد. محتویات جعبه عبارتند از ماسک،  چسب زخم،  پنبه،  گاز استریل،  بتادین،  باند کشی و باند دوربافت می باشد.  ساختار و جنس این جعبه پلاستیکی است و دارای ۸ محفظه ساختار پلاستیکی می باشد. این جعبه قابل نصب به کمک پیچ به دیوار و در محل دسترس و معرض دید است.

با استفاده از این جعبه شما می توانید در صورت بروز حوادث ناگوار و سوانح اقدامات اولیه را انجام داده و تا رسیدن فرد مصدوم به درمانگاه به او کمک کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جعبه کمک های اولیه موجود در بازار

 

جعبه کمک های اولیه مدل داتیس

محتویات این جعبه شامل ابزار و لوازم ضروری جهت اقدامات اولیه پزشکی در مواقع اضطراری می باشد که هنگام جراحت و آسیب به فرد می توان از آن جهت پیشگیری از جراحت و عفونت می توان از آن بهره برد.

این جعبه دارای ماسک،  چسب زخم،  دستکش،  گاز استریل،  بتادین،  باند کشی،  باند زخم،  پد الکلی،  پنبه و پیچ و رول پلاک است.  همچنین قابل نصب بر روی دیوار می باشد و می توان آن را در همه جا نیز حمل نمود.

ابعاد این محصول در اندازه های ۲۶*۹*۳۰ سانتی متر طراحی شده است و وزن آن نیز ۰.۸۵ کیلو گرم می باشد.  این محصول قابل استفاده و مناسب در منزل،  محل کار و کلینیک های درمانی است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جعبه کمک های اولیه موجود در بازار

 

جعبه کمک های اولیه سامکو مدل YP-SKMK034

این محصول یکی از بهترین مدل های جعبه کمک های اولیه است که طراحی بسیار زیبایی دارد.  ابعاد جعبه در اندازه های ۳۴*۱۴.۵*۱۸ سانتی متر می باشد و وزنی در حدود ۰.۹۰۰ کیلو گرم دارد.

جنس جعبه این محصول از پلاستیک با دو محفظه جداست،  همچنین دارای ۴ محفظه داخلی در یک سمت می باشد،  و ۲ محفظه داخلی در سمت دیگر دارد. بنابراین می توان وسایل زیادی را در آن قرار داد. این جعبه فاقد محتویات است و بنا به ضرورت می توانید ابزار مورد نیاز خود را تهیه و در آن قرار دهید. جنس جعبه از مواد درجه یک و عالی می باشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جعبه کمک های اولیه موجود در بازار

 

جعبه کمک های اولیه مانا کد MN1

این محصول یک کیف کوچک با ابعاد ۲۶*۲۰*۵ سانتی متر است که حاوی وسایل کمک های اولیه می باشد.  استفاده از این کیف برای پانسمان زخم بوده که دارای جنس محکمی از پلاستیک مرغوب است.

محتویات جعبه شامل باند،  پد الکلی،  گاز استریل،  پنبه و بتادین می باشد که جهت امداد رسانی اولیه و بستن زخم کاربرد دارد. این جعبه دارای وزنی در حدود ۰.۴ کیلو گرم است که سبک وزن بوده و در همه جا قابل حمل می باشد. همچنین می توانید در منزل،  محل کار و بسیاری از اماکن دیگر آن را با خود به همراه داشته و استفاده کنید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جعبه کمک های اولیه موجود در بازار

جعبه کمک های اولیه کیتوتک مدل 3000

یکی از بهترین مدل های جعبه کمک های اولیه محصول شرکت کیتوتک که با محصولات دانش بنیان تولید شده است. این محصول دارای ابعادی در اندازه های ۱۸*۱۳*۵ سانتی متر می باشد و وزنی در حدود ۰.۶۵۰ کیلو گرم دارد.

محتویات این جعبه شامل از چسب ضد حساسیت،  دستکش،  سرجی فیکس سر،  شریان بند،  چسب زخم،  قیچی،  گاز استریل،  باند دوربافت و پنبه می باشد. به همراه محصول همچنین بروشور آموزشی نیز ارائه می شود.

 این محصول یک جعبه پیشرفته جهت استفاده در مواقع ضروری و اقدامات اولیه برای کمک به درمان و بستن زخم به فرد آسیب دیده و مصدوم بوده که می توانید وسایل دیگر را نیز به آن اضافه نمایید.  همچنین جهت ترمیم زخم و سوختگی این محصول کاربرد دارد و داخل آن ژل ترمیم کننده زخم و سوختگی و گاز بند آورنده خونریزی نیز موجود است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جعبه کمک های اولیه موجود در بازار

 

جعبه و کیف کمک های اولیه

جعبه کمک های اولیه به مجموعه وسایل و لوازمی گفته می شود که افراد در  مواقع اضطراری زمانی که منتظر مراقبت های پزشکی حرفه ای هستند،  با استفاده از آنها می توانند به فرد آسیب دیده و مصدوم جهت جلوگیری از خونریزی،  عفونت و ترمیم زخم و سوختگی استفاده کنند.

وجود این جعبه در  منازل،  نهادها،  ارگان ها و مدارس لازم و ضروری می باشد،  تا در مواقع لزوم بتوان قبل از رسیدن اورژانس به فرد مصدوم کمک نمود.  حتی در هنگام مسافرت یا پیکنیک و کوهنوردی باید هر فردی این جعبه را به همراه خود داشته باشد. ضمن اینکه وسایل و داروهایی که مصرف بیشتری دارند باید در این جعبه نگهداری و قرار داده شوند.

از وسایل و داروهای ضروری و اصلی که باید در جعبه کمک های اولیه همیشه وجود داشته باشد،  عبارتند از :

  • محلول بتادین و سرم ضد عفونی کننده
  • الکل طبی
  • پنبه
  • گاز استریل در اندازه های مختلف
  • محلول آمونیاک ( محرک تنفسی )
  • باند در اندازه های ۲، ۵، ۱۰ سانتی متری
  • کیف یخ
  • کیسه آب گرم ( جهت درمان یخ زدگی یا درد )
  • پماد جنتامایسین و یا پماد تتراسیکلین
  • درجه تب
  • قیچی و پنس
  • سرنگ آماده جهت تزریق های ضروری در اندازه های مختلف
  • آتل کوچک و بزرگ ( تخته شکسته بندی )
  • باندهای نواری و سه گوش
  • چسب زخم یا چسب لوکوپلاست
  • صابون و حوله و کبریت
  • داروهای مورد نیاز و ضروری مانند قرص مسکن،  قرص هیوسن ضد اسپام،  قرص دیفنوکسیلات ضد اسهال،  قرص سرماخوردگی و آنتی هیستامین و قرص متوکلو پرامید یا پلازیل جهت رفع استفراغ و تهوع و غیره

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جعبه کمک های اولیه موجود در بازار

 

نکات و موارد مهم احتیاط برای استفاده از جعبه کمک های اولیه

این جعبه همون همواره باید از دسترس کودکان دور نگه داشته شود.

در صورت قرارگیری دارو در جعبه کمک های اولیه باید بر روی آنها برچسب خورده باشد تا موقع استفاده اشتباهی رخ نداد.

به تاریخ مصرف داروهایی که در جعبه قرار می گیرد،  باید توجه نموده و بعد مدت ثبت شده از آنها استفاده نکرد.  زیرا در غیر این صورت در فرد تولید مسمومیت می کند. بنابراین باید هر ۶ ماه داروهای قرار داده شده در جعبه کمک های اولیه را چک کنید و داروهای جدید را جایگزین داروهای تاریخ گذشته و از دور مصرف خارج شده نمایید.

چنانچه فردی به ناراحتی معده دچار است،  مصرف قرص آسپرین و ترکیبات دیگر که حاوی این ماده شیمیایی باشد می تواند در این مبتلایان ایجاد خونریزی کند. همچنین مصرف قرص ویتامین ث نیز به دلیل خاصیت اسیدی باعث بروز عارضه در این افراد می شود.

کیف و جعبه کمک های اولیه را در دمایی بین ۲ تا ۳۰ درجه سانتی گراد قرار دهید.

در صورت قرارگیری چراغ قوه در جعبه کمک های اولیه،  تا هنگام استفاده از آن باتری ها را از چراغ قوه خارج نموده و پیش از هر برنامه باتری نو را جایگزین کنید.

در صورت استفاده هر کدام از لوازم و وسایل کیف و جعبه امداد باید در نزدیک ترین زمان و پیش از شروع برنامه بعدی آن وسیله را جایگزین نمایید.

لوازم و وسایل مورد نیاز در جعبه کمک های اولیه را پیش از هر برنامه با فهرستی که از پیش تعیین نموده آید،  چک کرده تا موردی جا نماند.

چنانچه قصد کوهنوردی دارید،  برای جهت یابی و پیدا کردن مسیر صحیح قرار دادن نقشه در درجه نخست قرار دارد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع جعبه کمک های اولیه موجود در بازار

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط