درمان تایم
درمان تایم
بهترین ماساژورهای دستی و سنگ ماساژ

بهترین ماساژورهای دستی و سنگ ماساژ را بشناسید

استفاده از سنگ ماساژ با کمک ماساژور دستی یکی از شیوه های درمانی و انرژی دهی به بدن است که موجب آرامش و تسکین درد می شود. ماساژ با سنگ های معدنی خواص زیادی دارد و سابقه آن به روم و یونان و چین باستان بر می گردد که درمانگران از سنگ ماساژ برای درمان بیماری و تسکین درد و ریلکسیشن و غیره استفاده می کردند.

ما در این مقاله قصد داریم تا با معرفی چند نمونه از بهترین ماساژور های دستی و سنگ ماساژ شما را هر چه بیشتر با این محصول آشنا نموده تا برای انتخاب و خرید با آگاهی و اطمینان اقدام به خرید نمایید. لطفا در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور دستی و سنگ ماساژ موجود در بازار

ماساژ درمانی با سنگ ماساژ

روش های مختلفی را می توان نام برد که از طریق آن می توان سنگ های ماساژ را جهت انرژی دهی و آرامش بخش برای هر یک از قسمت های بدن استفاده کرد.  یکی از این روش ها استفاده از ماساژور دستی می باشد که وهله اول باید سنگ را در قسمت رول دستگاه گذاشته و سپس بر روی پوست قرار دهید.

ماساژ با سنگ های درمانی به دلیل دارا بودن خواص انرژی دهی و وجود عناصر معدنی در آنها باعث رفع تنش و خستگی و تسکین درد می شود.  سنگ های ماساژ باید قبل از استفاده گرم شده تا بتوان آنها را جهت ماساژ به کار برد.

معمولا سنگ های ماساژ صورت کمی کوچکتر و نرم تر هستند، و برای استفاده باید دقت لازم را داشت تا اتفاقی برای پوست بسیار حساس صورت نیفتد.

کاربرد و مزایای استفاده از سنگ ماساژ

فواید زیادی را می توان برای استفاده از سنگ های ماساژ به دلیل دارا بودن عنصرهای معدنی آنها نام برد که به اصلی ترین آنها در زیر اشاره می کنیم:

  • تسکین درد و کاهش استرس و اضطراب
  • کمک به روند درمان بیماری سرطان و ام اس
  • کاهش درد های دوران قائدگی
  • کمک به کاهش اختلالات خواب و داشتن خوابی آسوده
  • رفع و کاهش گرفتگی عضلات بدن
  • افزایش انعطاف پذیری مفاصل

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور دستی و سنگ ماساژ موجود در بازار

راهنمای خرید اینترنتی بهترین ماساژور های دستی و سنگ ماساژ

از آنجایی که انتخاب یک محصول با کیفیت نیازمند فروشگاهی معتبر است. بنابراین سايت دیجی کالا که از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی می باشد،  با ارائه انواع محصولات با کیفیت و قیمت مناسب توانسته است سابقه درخشانی را در این زمینه کسب نماید.

در این راستا نیز انواع بهترین ماساژورهای دستی و سنگ ماساژ توسط این سایت از برندهای معتبر داخلی و خارجی عرضه و به فروش می رسد که شما می توانید جهت انتخاب مطمئن و خرید رضایتبخش این محصول به این سایت مراجعه کنید.  در ادامه نمونه های پر فروش و محبوب از این محصول در سایت دیجی کالا را به شما معرفی می کنیم.

ماساژور دستی و سنگ ماساژ مدل جیدرولر و گواصا

این ماساژور دستی بدون نیاز به برق کار می کند و می توانید آن را همه جا با خود به همراه داشته باشید.  سنگ ماساژ جیدرولر و گواصا به همراه این محصول ارائه می شود که اصل بوده و جهت ماساژ درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

از آنجایی که سنگ ها به دلیل عناصر معدنی، نقش مهمی را در ماساژ درمانی دارند.  از این رو انرژی آنها می تواند استرس و خستگی بدن را رفع نموده و به ایجاد آرامش در بدن کمک کند.

این محصول در رنگ سفید ارائه می شود و به صورت دستی کار می کند.  از دیگر ویژگی ها و کاربردهای  این ماساژور جوانسازی پوست،  شادابی و رفع خستگی پوست و کمک به صاف و یکدست شدن صورت می باشد.

این ماساژور همچنین دارای طراحی زیبا بوده و استفاده از آن راحت و آسان است. جهت استفاده از آن فقط کافيست سنگ ها را به حالت رول روی نقاط مختلف صورت و بدن بکشید.  استفاده از این ماساژور و سنگ به جوان کنندگی صورت کمک می کند. از این محصول جهت تسکین و رفع سموم بدن نیز استفاده می شود.

 

بهترین ماساژورهای دستی و سنگ ماساژ

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور دستی و سنگ ماساژ موجود در بازار

 

ماساژور دستی و سنگ ماساژ مدل Q14

یکی دیگر از بهترین ماساژورهای دستی و سنگ ماساژ محصول مدل Q14 می باشد که دارای خاصیت درمانی برای رفع خستگی و استرس است.  این محصول در رنگ مشکی ارائه می شود و برای ماساژ صورت مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول همچنین برای ماساژ مواد ماسک کاربرد دارد و می توان از آن برای آسوده سازی و رفع تنش های صورت استفاده کرد.  این محصول به صورت ضربه ای و لرزشی ماساژ را انجام می دهد و به فرد حس فوق العاده ای از آرامش را می بخشد.

از دیگر ویژگی های این محصول طراحی زیبا و سهولت در استفاده آن است که برای فرد لذت بخش می باشد. به دلیل وزن سبک می توان در همه جا از آن استفاده نموده و آن را به همراه داشته باشید.

 

بهترین ماساژورهای دستی و سنگ ماساژ

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور دستی و سنگ ماساژ موجود در بازار

 

ماساژور دستی و سنگ ماساژ مدل D60

این ماساژور با توان مصرفی ۱۰ وات کار می کند و از کارآیی و عملکرد فوق العاده بالایی برخوردار است.  به طوری که هر گونه تنش و خستگی را از پوست رفع نموده و به پوست صورت آرامش عمیقی می بخشد.

سنگ این محصول خاصیت درمانی دارد و جریان خون را در پوست صورت افزایش و بهبود می بخشد.  جهت استفاده از این محصول کافيست که سنگ را بر روی رول ماساژور قرار داده و بر روی صورت به سمت بالا و پایین حرکت دهید.  استفاده از این ماساژور باعث می شود تا با رفع تنش و خستگی،  پوست شاداب تر و جوان تر گردد.

 

بهترین ماساژورهای دستی و سنگ ماساژ

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور دستی و سنگ ماساژ موجود در بازار

 

ماساژور دستی و سنگ ماساژ مدل Jideroler

ماساژ با سنگ ماساژ جیدرولر علاوه بر رفع تنش و خستگی،  حس آرامش و لذت را در فرد دو برابر می کند.  زیرا که این سنگ خاصیت درمانی دارد و برای رفع خستگی و تنش های صورت و بدن می توان از آن استفاده نمود.

این محصول ماساژ را به صورت حرکتی و ضربه ای انجام می دهد.  به طوری که ماساژور را بر روی صورت قرار داده و با حرکت از بالا به پایین و بر عکس و نیز حالت ضربه های آرام و ملایم بر روی قسمت های مختلف صورت ماساژ را انجام دهید.

استفاده از این محصول جهت جوانسازی پوست صورت و بدن،  شادابی و طراوت پوست و صاف و یکدست شدن صورت مفید است.  این ماساژور با توان ۰۱ کار می کند و به راحتی در دست جای گرفته و می چرخد. سنگ این محصول سموم را کاهش و جریان خون را بهبود می بخشد.

 

بهترین ماساژورهای دستی و سنگ ماساژ

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور دستی و سنگ ماساژ موجود در بازار

 

ماساژور دستی و سنگ ماساژ مدل 02 مجموعه سه عددی

محصول مدل 02 یکی دیگر از بهترین ماساژورهای دستی و سنگ ماساژ می باشد که در یک مجموعه سه تایی به علاقه مندان ارائه می شود. بنابراین یک محصول کاملا مقرون به صرفه و کاربردی برای افرادی است که به ماساژ درمانی علاقه دارند،  و می خواهند به طور دائمی از آن استفاده کنند.

نحوه استفاده از این محصول به این صورت می باشد که ماساژور را برروی صورت قرار داده و حرکت دهید.  نوع ماساژ در این ماساژور به صورت لرزشی،  ضربه ای و حرکتی است.

این ماساژور برای رفع خستگی و تنش در پوست صورت یک محصول فوق العاده است.  همچنین سنگ به کار رفته در آن خاصیت درمانی دارد و به بهبود جریان خون و شادابی پوست کمک می کند. این ماساژور یک محصول جوان کننده بوده  و حس آرامش عمیق را برای پوست فراهم می آورد.  همچنین صورت را صاف و یکدست می کند،  و سموم بدن را کاهش می دهد.

 

بهترین ماساژورهای دستی و سنگ ماساژ

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع ماساژور دستی و سنگ ماساژ موجود در بازار

 

امیدواریم این مطلب توانسته  شما را در انتخاب و خرید بهترین ماساژورهای دستی و سنگ ماساژ کمک کرده باشد.  شما می توانید جهت آشنایی و انتخاب محصولات بیشتر به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط