درمان تایم
درمان تایم
دستگاه های مخصوص کمر

انواع بهترین دستگاه های مخصوص کمر

کمر از مهم ترین قسمت هاب ستون فقرات و اسکلت بدن محسوب می شود که آسیب به این ناحیه مشکلاتی از قبیل فلجی،  دیسک کمر و غیره را برای فرد به وجود آورده و مانع تحرک و فعالیت های فیزیکی او می شود.

انواع دستگاه های مخصوص کمر نیز موجود هستند که هر کدام کاربرد خاصی دارند و برای رفع مشکلات کمر و بهبود دیسک کمر و عوارض آن توسط برندهای مختلف طراحی شده اند که می توان آنها را

ما در این مقاله چند نمونه از انواع بهترین دستگاه های مخصوص کمر را معرفی می کنیم که چنانچه قصد  خرید داشته باشید به شما در انتخاب ایمن این محصول کمک کند. با ما تیم درمان تایم در این مقاله نیز همراه باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه کمر موجود در بازار

دستگاه دیسک کمر مدل t1

این دستگاه یک محصول کاربردی و مفید برای رفع دیسک کمر است که در رنگ های فیروزه ای و ذغالی ارائه می شود.  از آنجایی که اغلب فکر می کنند که جراحی می تواند در درمان دیسک کمر موثر باشد،  ولی راهکارهایی از جمله استفاده از دستگاه دیسک کمر یک روش جدید جهت رفع این عارضه است.

دستگاه رفع دیسک کمر مدل t1 یک روش موثر و آسان جهت بهبود دیسک و رفع درد کمر می باشد که با ایجاد خلاء در مرکز دیسک،  فشار ناشی از بیرون زدگی را با مکش دیسک های بیرون زده به مرکز کاهش می دهد.

این محصول تایید شده از وزارت بهداشت و دارای پروانه ساخت از دانشگاه علوم پزشکی می باشد.  با استفاده از این دستگاه جهت درمان های دیسک های فتق شده،  تنگی کانال نخاعی،  رفع اسپاسم عضلات کمر،  سیاتیک و رفع انحنای ستون فقرات و بهبود اسپاسم عضلانی استفاده می شود. به طوری که از طریق کشش ستون فقرات،  مفاصل و عصب های آن به درمان و بهبود درد کمر کمک می کند.

این محصول در کلاس A توسط شرکت فنآوری مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی طراحی شده است،  و برای افرادی که از آسیب های نخاعی و کمردرد و پادرد رنج می برند مناسب و مفید می باشد.  این دستگاه همچنین دارای استاندارد بین المللی iso 13485 بوده و از طراحی ارگونومیک برخوردار است که استفاده آن را  برای کاربر راحت و آسان تر می کند.  نحوه کار دستگاه به این صورت می باشد که نیروی کشش دوگانه ای جهت رفع درد از ستون فقرات به صورت فشار معکوس روی دیسک ها توزیع کرده که ریشه های عصبی درگیر را آزاد می کند،  و درد تسکین می یابد.

از دیگر ویژگی های این محصول جنس فولادی و وزن کمتر از ۲ کیلو گرم است که می توان به دلیل دوام و محکم بودن دستگاه در طولانی مدت از آن استفاده نمود.  تکیه هایی که در این دستگاه موجود می باشد به صورت غلطکی است که در همه جا قابل حمل و جا به جایی می باشد.  همچنین دستگیره های فومی این دستگاه امکان استفاده از آن را در هر موقعیتی و برای هر کاربر در تمام سنین می دهد.  به طوری که کشش راحتی را در ستون فقرات ایجاد نموده و حس خوبی را به فرد می بخشد.  ابعاد این محصول در اندازه های ۶۳*۳۶*۱۶ سانتی متر طراحی شده است.

 

دستگاه های مخصوص کمر

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه کمر موجود در بازار

 

دستگاه فیله کمر مدل 0019

افرادی که به حفظ تناسب اندام خود اهمیت می دهند و یا می خواهند عضله راست کننده ستون فقرات یا همان فیله کمر را تقویت کنند،  دستگاه فیله کمر مدل 0019 یک محصول مفید و مناسب برای آنها می باشد.

این دستگاه در تمرینات ورزشی مانند اسکات کمک می کند تا به راحتی بتوانید عضلات کمر را تقویت نموده و با ایجاد حرکت اصلاحی بر روی ستون فقرات مانع از ایجاد فشار اضافی به این ناحیه شده و باعث رفع خستگی می شود.

ابعاد این محصول در اندازه های ۱۲۰*۶۰*۹۰ سانتی متر طراحی شده است و دارای وزن ۱۶۰۰۰ هزار گرم می باشد.  این محصول ساخت ایران است و می توان از آن در کلینیک های فیزیوتراپی و یا باشگاه های بدنسازی و حتی در منزل نیز استفاده کرد.

این دستگاه همچنین جنسی از پروفیل محکم و با استاندارد ۵۰*۶۰ دارد که به دلیل مقاومت و دوام بالا در بلند مدت نیز قابل استفاده می باشد.  برای افرادی که می خواهند چربی های اضافه پهلو و شکم را نیز آب کنند،  این محصول مناسب است. این دستگاه در رنگ های مشکی،  مشکی مات،  ذغالی و نوک مدادی موجود می باشد.

 

دستگاه های مخصوص کمر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه کمر موجود در بازار

 

دستگاه دیسک کمر مدل L5

استفاده از دستگاه دیسک کمر یک روش غیر تهاجمی و غیر داروئی است که بدون نیاز به عمل جراحی و از طریق کشش یا ترکشن ستون فقرات می توان انواع عارضه های ناحیه کمر از جمله فتق دیسک،  لغزیدگی دیسک،  پارگی و پیری دیسک را درمان کرد.

به طوری که امروزه در کشورهای اروپایی و آمریکا استفاده از دستگاه رفع دیسک کمر جایگزین عمل های جراحی شده و به عنوان موثرترین درمان شناخته می شود.  زیرا این روش علاوه بر کاهش هزینه ها از ایجاد مشکلات و عوارض ناشی از جراحی نیز جلوگیری می کند.

در این راستا دستگاه دیسک کمر مدل L5 یک محصول مناسب و کاربردی در این زمینه است که با به حرکت در آوردن بخش متحرک،  نیرویی در اندازه ۹۰۰ نیوتن به کمر اعمال می کند و از این طریق دیسک ها به وضعیت اولیه باز می گردند.  همچنین برای دیسک ها تغذیه مناسب فراهم می آید.

استفاده از این دستگاه روزی ۲۰ الی ۳۰ دقیقه درد ناشی از دیسک کمر را تا حد قابل توجهی کاهش می دهد. همچنین می توان از این دستگاه در منزل و بدون نیاز به مراجعات مکرر و پر هزینه درمانی استفاده نمود.

این دستگاه در زمره محصولات سطح A قرار دارد و به همین دلیل استفاده از آن بدون عوارض است و از طرفی مورد تایید اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول وزن کم و قابل حمل بودن آن است که می توان در همه جا از آن استفاده نموده و برای تمام سنین مناسب می باشد.

این محصول در اندازه های ۱۰*۴۰*۸۲ سانتی متر طراحی شده است و حداکثر وزن قابل تحمل بیمار توسط این دستگاه ۱۲۰ کیلو گرم می باشد.  این دستگاه از طریق پنوماتیک دستی تغذیه می کند و قابلیت حمل دستی را نیز دارد. به همراه این محصول دفترچه راهنما جهت استفاده درست از دستگاه ارائه می شود. استفاده از این دستگاه برای بیماران سرطانی،  بانوان باردار و افراد مبتلا به پوکی استخوان نامناسب است.

 

دستگاه های مخصوص کمر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه کمر موجود در بازار

 

دستگاه کاهش دهنده درد کمر مدل BS 005-1

این مجصول در رنگ مشکی ارائه می شود و برای رفع درد کمر و بهبود دیسک خفیف کمر یک دستگاه کاربردی و مفید می باشد.  از عواملی که باعث مشکلات و آسیب های جدی به ستون فقرات و کمر می شود،  بد نشستن و خوابیدن و کم تحرکی و غیره است که به وسیله این دستگاه می توان در منزل درد کمر را تسکین بخشید.

دستگاه کاهش دهنده درد کمر مدل BS 005-1 به عنوان یک ماساژور نیز عمل کرده و با تحریک کمر فشار پشت را کاهش می دهد.  این محصول دارای طراحی ارگونومیک با کشنده پشتی ارتقا یافته به همراه ۱۰ آهنرباست که به راحتی درد را تسکین داده و از ستون فقرات حمایت می کند.

همچنین با استفاده از این محصول گردش خون در ناحیه کمر بهبود پیدا کرده و تنش و درد برطرف می گردد.  این دستگاه تاثیری همانند طب سوزنی دارد و عضلات دردناک را آرام می کند.  این دستگاه مجهز به بالشتک سیلیکونی بوده که به کمر کشش آرامی می دهد.

همچنین پد ارتقا یافته آن به خوبی از ستون فقرات محافظت نموده و حس خوبی را به فرد می بخشد.  طراحی تنظیم چند ارتفاعی این محصول امکان کشش مورد نظر را برای فرد فراهم می نماید.  از دیگر ویژگی های این محصول جنسی از ABS با کیفیت که دوام آن را بیشتر نموده است.

این محصول با کاهش فشار پشت از طریق تحریک کمر باعث بازیابی خط طبیعی ستون فقرات می شود،  و درد عصب سیاتیک را تسکین می بخشد.  استفاده از این دستگاه همچنین جهت انعطاف پذیری عضلات پشت و شانه مفید می باشد.  حداکثر تحمل وزن این دستگاه تا ۱۰۰ کیلو گرم بوده و قابل تا شدن نیز هست.

طراحی نقاط طب فشاری،  روش مغناطیس درمانی،  حمل و کاربری آسان و نصب ساده این دستگاه از مزیت های این دستگاه می باشد که آن را از سایر محصولات مشابه برتری داده است.  این محصول یکی از بهترین دستگاه های مخصوص کمر بوده که جهت کاهش درد و خستگی در ناحیه پشت،  کمر و گردن می توان از آن استفاده نمود.

 

دستگاه های مخصوص کمر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه کمر موجود در بازار

 

دستگاه فیله کمر مدل FKB

از بهترین دستگاه های مخصوص کمر محصول مدل FKB می باشد که دارای طراحی ارگونومیک بوده و دارای تاییدیه از استاندارد پزشکی و وزارت بهداشت است. این محصول ساخت ایران و با قابلیت تنظیم ارتفاع تشک مناسب افرادی می باشد که در ناحیه کمر  دچار تنش ها و خستگی های عضلانی هستند.  همچنین جهت حفظ سلامت فیزیکی ورزشکاران مفید و مناسب می باشد.

این دستگاه قابلیت تا شدن را دارد و در زاویه ۴۰ درجه برای ورزشکاران قابل استفاده است. این محصول همچنین تا وزن بالای ۱۴۰ کیلو گرم را تحمل می کند و دارای ساختار محکمی می باشد.  جهت حفظ تعادل هر چه بیشتر ورزشکاران دسته نگهدارنده ای در بالا و دو عدد نگهدارنده بزرگ در قسمت پشت پاها در دستگاه تعبیه شده است.

وزن نسبتا سبک این دستگاه ( دارای وزن ۲۲۰۰۰ گرم ) امکان جا به جایی و حمل آسان آن را برای کاربر فراهم می کند.  این محصول حالتی نیمکت مانند دارد و به دلیل جنس فولادین از قدرت و مقاومت بالایی برخوردار می باشد.

ابعاد این دستگاه همچنین در اندازه های ۱۳۰*۵۵*۱۰۰ سانتی متر طراحی شده است و برای مصارف خانگی و فیزیوتراپی و باشگاه های ورزشی کاربرد دارد.

 

دستگاه های مخصوص کمر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه کمر موجود در بازار

 

دستگاه قوس کمر مدل t2

این محصول در رنگ های ذغالی و فیروزه ای ارائه می شود،  و برای تسکین درد کمر،  سیاتیک،  تسکین درد مفصل ران،  رفع قوس و انحراف کمر کاربرد دارد.  این دستگاه انحراف به چپ و راست ستون فقرات را تراز می کند و تقویت کننده ماهیچه های شکم. ران،  فیله های کمری و باسن است.

از آنجایی گودی بیش از حد کمر باعث ایجاد یک فشار غیر مضاعف به ستون فقرات و آسیب به دیسک کمر می شود،  این محصول با تراز کردن استخوان های لگن موجب کشیدگی ستون فقرات شده و در نتیجه قوس کمر بهبود می یابد.

این محصول همچنین درد لگن و سیاتیک را نیز کاهش می دهد و عضلات ناحیه لگن را جهت تراز استخوان های لگن تقویت می کند.  از دیگر ویژگی های این محصول جنس فولادی و مقاومت بالای آن می باشد که می توان مدت ها بدون آنکه آسیبی ببیند از آن به راحتی استفاده کرد.

این دستگاه در ابعاد ۵۵*۱۸*۱۰ سانتی متر طراحی شده است و دارای وزنی در حدود ۸۵۰ گرم می باشد که سبک بوده و قابل حمل و استفاده در هر مکانی است. بنابراین برای استفاده در کلینیک های فیزیوتراپی و نیز مصارف خانگی و باشگاه های ورزشی یک محصول مناسب و بسیار کاربردی می باشد.

برای کار با دستگاه باید به این صورت عمل کرد که بالشتک ها را با استفاده از پاها در سمت مخالف یکدیگر فشار دهید.  این محصول برای افرادی که دچار ناراحتی های ستون فقرات هستند و از انحنای فقرات خلفی و قدامی در رنج می باشند،  قابل استفاده و موثر است.

 

دستگاه های مخصوص کمر

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه کمر موجود در بازار

 

خرید اینترنتی انواع بهترین دستگاه های مخصوص کمر

سايت دیجی کالا از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی که توانسته است به ارائه انواع کالاهای باکیفیت از برندهای معتبر داخلی و خارجی مخاطبین زیادی داشته باشد.  در این راستا نیز انواع بهترین دستگاه های مخصوص کمر توسط این سایت عرضه می شود که دارای قیمت و کیفیت مناسب هستند.

شما می توانید جهت سفارش انواع دستگاه مخصوص کمر به سایت دیجی کالا مراجعه کنید و علاوه بر خرید محصولات متنوع در این زمینه نیز آشنا شوید.  امیدواریم ارائه این مطلب  شما را در انتخاب هر چه بهتر و ایمن این محصول یاری کرده باشد.  شما می توانید با محصولات جدید و متنوع در درمان تایم با مقالات بعدی همراه ما باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط