درمان تایم
درمان تایم
بهترین مکمل های درمانی و غذایی

آشنایی با بهترین مکمل های درمانی و غذایی

مکمل های دارویی و غذایی شامل انواع قرص و کپسول و شربت و غیره هستند که برای تقویت بدن و سرعت بخشیدن به روند درمان توسط پزشک در یک مقطع خاص تجویز می شوند،  و نباید از آنها به طور مستمر و خودسرانه استفاده نمود.

در ادامه این مطلب با معرفی و بررسی چند نمونه از بهترین مکمل های درمانی و غذایی شما را با این محصولات هر چه بیشتر آشنا می کنیم و توضیحاتی را در مورد مکمل های غذایی و درمانی ارائه خواهیم داد،  تا بتواند به شما اطلاعات بیشتری را در این زمینه بدهد.  لطفا تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

مکمل غذایی چیست؟

مکمل های درمانی و دارویی و نیز مکمل های غذایی دو گروه مجزا هستند که طبق بیانیه وزارت بهداشت آمریکا هر کدام تعاریف خاصی دارند.  برخی از مکمل ها نیز هم درمانی و نیز غذایی هستند.

در واقع مکمل غذایی دارای مقادیر زیادی از ویتامین ها،  مواد معدنی و سایر املاح و عناصر مورد نیاز برای بدن می باشند که اثرات تغذیه ای یا فیزیولوژیکی دارند،  و در درمان و پیشگیری موثر هستند.  اما اثر دارویی ندارند،  و بر چسب خوراکی و مکمل غذایی بر آنها زده شده است.  به طوری که برای استفاده از آنها نیاز به تجویز پزشک ضرورتاً نمی باشد.

این مکمل ها شامل یک یا چند ماده مشخص بوده که از ویتامین ها،  گیاهان دارویی،  اسیدهای آمینه یا دیگر اجزای تشکیل دهنده که مصرف خوراکی دارند تشکیل شده اند.  مکمل های غذایی به عنوان رژیم های غذایی در تغذیه روزانه گنجانده می شوند،  و هیچ گاه جای منابع اصلی و خوراکی های طبیعی را نمی گیرند.  بنابراین نباید از خوراکی های اصلی و ویتامین های و مواد مغذی مورد نیاز در خوراکی ها و مواد خوراکی میوه و سبزیجات و غیره غافل شد.  این مکمل ها به صورت قرص،  شربت،  دارو و پودر و غیره تولید و به بازار ارائه می شوند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

مکمل دارویی و درمانی چیست؟

همانطور که از نام گذاری آنها نیز پیداست،  مکمل های دارویی به عنوان تکمیل کننده و تسریع در روند درمان تولید می شوند.  این مکمل ها هم حاوی ویتامین و مواد معدنی هستند و نیز برای درمان بیماری ها و پیشگیری از مشکلات می توان از آنها استفاده کرد.

در واقع مکمل های دارویی و درمانی نوعی دارو محسوب می شوند،  که توسط پزشک برای بیمار تجویز می گردد.  این مکمل ها با مکمل های غذایی در دوز محتویات تفاوت دارند،  به طوری که به میزان معین از املاح و مواد معدنی برای درمان هر بیماری استفاده شده  و در موقعیت های بحرانی کاربرد دارد.

علاوه بر موارد گفته شده و طبق اعلامیه سازمان غذا و داروی آمریکا مکمل های دارویی به آنهایی گفته می شود که کیفیت تولیدشان بالا بوده و حاوی آلاینده یا ناخالصی نباشد.  از طرفی برچسب آنها نشان دهنده مصرف دارویی بوده و جزئیات موارد مصرف در آنها ذکر شده است.

همینطور درستی بسته بندی محصول باید مصرف کننده را جلب کند و مواد تشکیل دهنده در آنها قید شده باشد.  این مکمل ها نیز در انواع و اشکال قرص،  شربت،  پودر و غیره موجود هستند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

بهترین مکمل های درمانی و غذایی

مکمل های درمانی و غذایی انواع مختلف دارند و بسته به نیاز فرد و اینکه چه مکملی می تواند مفید باشد،  می توان از آنها استفاده نمود.  بنابراین به طور منطقی نمی توان گفت که کدام مکمل های غذایی و دارویی از سایر مکمل ها بهتر هستند.

با این حال شرکت های مختلفی انواع مکمل ها را با کیفیت های متفاوت تولید می کنند،  که برخی به لحاظ کیفیت و مرغوبیت به برخی دیگر برتری دارند،  که در این زمینه باید حتما از پزشک مربوطه یا کارشناسان داروخانه بهترین مکمل را تهیه کنید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

مکمل های درمانی و دارویی زیادی وجود دارند که ما در اینجا به معروف ترین آنها اشاره می کنیم که شامل موارد زیر هستند:

  • قرص جوشان ویتامین ث
  • مکمل کلسیم جهت درمان یا پیشگیری از پوکی استخوان برای افراد بالای ۵۰ سال
  • قرص آهن برای زنان جوان
  • مولتی ویتامین جهت رفع کمبود غذایی و سو تغذیه
  • جایگزین های خوراکی،  برای افرادی که منع مصرف برخی مواد خوراکی را دارند
  • مکمل های ورزشی به منظور آبرسانی هر چه بیشتر به بدن و افزایش فعالیت های بدنی
  • قرص ویتامین گروه ب
  • گلوکزامین و کنفدراسیون جهت رفع دردهای مفاصل
  • داروهای هومیوپاتی
  • قرص ویتامین دی جهت بیماری های مزمن و پوکی استخوان
  • روغن ماهی جهت سلامت قلب

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

چه افرادی به مکمل های درمانی و غذایی نیاز دارند؟

  • زنان باردار
  • زنان شیرده
  • گیاه خواران سفت و سخت
  • افراد بیمار با شرایط خاص
  • افرادی که منع مصرف برخی مواد غذایی داشته و یا به آنها آلرژی دارند
  • افراد مسن و اشخاصی که در معرض بیماری های خاص مثل پوکی استخوان و غیره هستند
  • افرادی که با بیماری های کلیوی،  قلبی و عروقی،  سرطانی و استخوانی دست و پنجه نرم می کنند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

مزایا و عوارض مکمل ها

به دلیل سبک زندگی و شرایطی مانند استرس و کمبود خواب کافی و عواملی نظیر آن افراد،  به ویژه زنان باردار و شیرده، ویتامین های مورد نیاز از جمله ویتامین دی را به طور کافی دریافت نمی کنند. این عامل می تواند روی جنین اثرات منفی بگذارد.  بنابراین استفاده از مکمل ها می تواند کمبود برخی ویتامین های مورد نیاز در بدن را تامین کند.

از طرفی مصرف خودسرانه از مکمل ها نیر می تواند فرد را دچار عوارضی مانند مسمومیت و یا خستگی و تکرر ادرار و حالت تهوع و غیره کند.  بنابراین نباید در مصرف آنها زیاده روی نموده و با تجویز پزشک،  به میزان دوز تعیین شده آنها را مصرف نمایید.

نحوه مصرف مکمل های درمانی و غذایی

همانطور که گفته شد مکمل های درمانی و غذایی در اشکال مختلف قرص،  شربت و غیره موجود هستند.  به عنوان مثال نوع و شکل شربت برای کودکان با شربت بزرگسالان متفاوت می باشد.  اما نکاتی که باید در تهیه و مصرف مکمل های درمانی و غذایی به آنها توجه کنید،  این که به هنگام خرید به برچسب آن دقت نمایید.  همچنین مکمل ها را از جاهای مطمئن و داروخانه های معتبر تهیه کنید.

جهت نحوه مصرف نباید مکمل ها را با داروها استفاده کنید.  تداخل دارویی باعث می شود اثر گذاری هر کدام از دارو ها و مکمل ها دچار مشکل شده و حتی عوارضی را به همراه داشته باشد. همچنین نباید مکمل ها را به صورت همزمان مصرف نمود،  زیرا برخی از مکمل ها مانع از جذب مکمل های دیگر می شوند.

میزان دوز مصرفی هر مکمل باید توسط پزشک و یا کارشناس مربوطه و داروساز  و متخصص تغذیه مشخص و تجویز شود،  و نباید خودسرانه از این مکمل ها استفاده کرد.  همچنین مصرف مکمل ها نباید طولانی مدت بوده و بر اساس مدت تعیین شده توسط پزشک مصرف شود. مگر آنکه پزشک تشخیص دهد که باید مکمل در دوره طولانی تری مصرف شود که اغلب دوره پیشنهادی پزشکان برای مصرف مکمل ها ۲۰ تا ۳۰ روز می باشد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

راهنمای خرید بهترین مکمل های درمانی و غذایی

سايت دیجی کالا از فروشگاه های قدیمی در زمینه ارائه انواع کالاها ست، که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت فیزیکی کالا در اختیار مشتریان و مصرف کنندگان قرار می دهد.

از آنجایی که این فروشگاه بهترین مکمل های درمانی و غذایی را از برندهای معتبر و با کیفیت ارائه می دهد،  می توانید برای آشنایی با  این محصولات به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.  ما در ادامه به معرفی چند نمونه از بهترین مکمل های درمانی و غذایی از این سایت می پردازیم.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

قرص 15 میلی گرمی یونی زینک بسته 60 عددی

این قرص از ترکیباتی شامل ویتامین های گروه ب و ویتامین ث تشکیل شده است. کاربرد این قرص جهت حفظ سلامت پوست،  مو،  ناخن ها و تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد.  از اصلی ترین عنصر در این قرص روی یا زینک بوده که در جلوگیری از ریزش مو موثر است.

همچنین وجود این عنصر در استحکام ناخن ها و حفظ سلامت پوست در بدن ضروری می باشد.  عنصر روی علاوه بر این موارد،  باعث تقویت سیستم دفاعی بدن،  تعدیل هورمون ها،  حفظ سلامت قلبی- عروقی و رشد و ترمیم ماهیچه های می شود. این عنصر عملکرد دستگاه گوارش را نیز بهبود می بخشد.

از آنجایی که امروزه ثابت شده برخی از بیماری ها از جمله سرطان به دلیل کمبود ویتامین های به ویژه ویتامین های گروه ب است.  بنابراین این مکمل دارویی و غذایی ضد سرطان بوده و خواص آنتی اکسیدانی دارد.  دیگر آنکه مانع از سفید شدن مو می شود و به کلاژن سازی و جوان سازی پوست کمک می کند.

عارضه های پوستی نظیر درماتیت و اگزما از شایع ترین مشکلات پوستی هستند که استفاده از این قرص به درمان کمک می کند.  همچنین روند بهبود زخم های پوستی،  رفع تیرگی و لک های پوستی و نیز کاهش چین و چروک های پوست با استفاده از این قرص سرعت می بخشد. مصرف این قرص در بهبود حافظه و افزایش تمرکز و نیز تقویت سیستم ایمنی جهت مقابله با میکرب های بیماری زا مفید و موثر است.

وزن این محصول ۹۷ گرم و تعداد ۶۰ عدد و تحت لیسانس لیبرتی سوئیس می باشد که شرکت ابیان دارو ایران آن را تولید و بسته بندی می کند.  روش مصرف این گونه است که روزی یک عدد از این قرص را همراه غذا میل کنید.

توجه داشته باشید که برخی افراد با خوردن این قرص ممکن است به عوارضی چون اسهال،  درد شکم،  دل پیچه،  تهوع،  بی اشتهایی،  سردرد و خستگی دچار شوند که در صورت تداوم و یا تشدید این موارد باید با پزشک مشورت کنند.  مصرف خود سرانه و بدون تجویز پزشک این قرص ممنوع می باشد.

 

بهترین مکمل های درمانی و غذایی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

 

کپسول هیرویت هلث اید بسته 30 عددی

برای افرادی که دچار عوارض ریزش و نازک شدن موها هستند،  استفاده از این قرص مفید است.  تغذیه ناکافی،  و فقر مواد مغذی،  استرس،  تغییرات هورمونی و آلودگی هوا از جمله عواملی هستند که باعث عارضه ریزش و سفید و نازک شدن موها می شوند.

در چنین شرایطی که ریزش فقر مواد معدنی و مغذی در بدن باشد،  پزشک مکمل های درمانی و غذایی را برای فرد تجویز می کند تا مواد معدنی و مورد نیاز به مو رسیده و موها تغذیه و نیز سالم شوند.

کپسول هیرویت هلث آید یک مکمل درمانی کاملا مفید و کاربردی برای جلوگیری از ریزش و نازک شدن موها است. به طوری که این کپسول تمام مواد مورد نیاز برای تغذیه و بهبود موها را در خود دارد. این محصول همچنین حاوی ویتامین های گروه ب و اسیدهای آمینه برای رشد و سلامت موها می باشد.

مصرف این کپسول از ریزش مو جلوگیری می کند،  و باعث بهبود بافت و افزایش ضخامت مو می شود. این کپسول همچنین مو را درخشان و رنگ آن را بهبود می بخشد. نقش این کپسول به طور مستقیم و غیر مستقیم در سلامت مو است و یکی از مکمل های مناسب برای درمان ریزش مو محسوب می شود.

بزرگسالان و افراد بالای ۱۶ سال روزانه می توانند روزی یک عدد از این کپسول را به همراه صبحانه مصرف کنند.  این محصول حاوی ۳۰ عدد کپسول است و عنصر اصلی در آن روی می باشد. دقت کنید که مصرف خود سرانه این محصول عوارضی بدی را ممکن است به همراه داشته باشد.  همچنین تداخل های دارویی قرص هیرویت،  آلوپورینول،  فلوروکینولون ها،  تتراسیکلین ها،  دیگوکسین فنوتیازین ها و کینیدین ها است که در صورت مصرف باید حتما با پزشک مربوطه مشورت نمایید.

این قرص فاقد هر گونه رنگ مصنوعی،  طعم دهنده و نگهدارنده است و مواد مغذی مورد نیاز را برای مو فراهم می کند.  همچنین مصرف این قرص در خانم ها باعث افزایش ضخامت تارهای مو و کاهش ریزش مو شده و در آقایان به تامین سلامت پوست کمک می کند و همچنین باعث بهبود زخم های پوستی می شود.

 

بهترین مکمل های درمانی و غذایی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

 

قرص مولتی ویتامین مینرال اپتی ومن گلدن لایف بسته 60 عددی

این قرص یک مکمل غذایی می باشد که پزشک آن را جهت تقویت سیستم عمومی بدن تجویز می کند،  و برای درمان،  تشخیص و پیشگیری نیست. مصرف این قرص باعث افزایش توانایی بدن برای مقابله با بیماری ها و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

مصرف این قرص همچنین استخوان ها را استحکام می بخشد و از پوکی استخوان جلوگیری می کند.  در حفظ سلامت پوست موثر است،  و باعث افزایش رشد و تقویت مو و ناخن می شود. برای افرادی که دچار کم خونی هستند،  استفاده از این قرص می تواند به درمان کم خونی آنها کمک کند.

استرس از مواردی است که استفاده از این قرص می تواند آن را در فرد کاهش داده و کمک می کند تا با کاهش استرس خواب آرامی داشته باشید.  همچنین در بهبود خلق و خو موثر است.  مصرف این قرص برای افراد سنگین وزن و کسانی که می خواهند وزن خود را نیز کم کنند،  بسیار مفید می باشد.  زیرا که متابولیسم بدن را بهبود بخشیده و بافت چربی را در بدن کاهش می دهد.

دیگر آنکه این قرص انرژی بدن را افزایش داده و کمک می کند تا در طول روز با انرژی باشید.  برای خانم هایی که قاعدگی های درد آوری دارند،  استفاده از این قرص علائم پیش از قاعدگی را کاهش می دهد.  همچنین کبد را نیز سم زدایی می کند.

این محصول حاوی ۶۰ عدد قرص می باشد و یکی از بهترین مکمل های درمانی و غذایی برای بانوان است که جهت افزایش انرژی،  مقابله با استرس و درمان کم خونی توسط پزشک مربوطه تجویز می شود.

 

بهترین مکمل های درمانی و غذایی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

 

قرص کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین سی یوروویتال بسته 60 عددی

یکی دیگر از بهترین مکمل های درمانی و غذایی قرص کلاژن پلاس ال لیزین و ویتامین سی یوروویتال می باشد.  کلاژن یکی از پروتئین های ضروری برای ترمیم و نگهداری بافت های سلولی است که کمبود آن باعث عوارضی مانند خشکی و چین و چروک پوست و ریزش مو و غیره می شود.

این پروتئین سخت،  نامحلول و فیبری بوده  و از فراوان ترین پروتئین های بدن و مهم ترین اجزای ساختمانی پوست،  استخوان و دندان،  ماهیچه ها،  تاندون ها و رباط ها است که مانند چسبی بافت های بدن را به هم نگه می دارد. کلاژن در طیف متنوع و وسیعی در درمان های پزشکی به ویژه زیباسازی جهت جوان سازی پوست توسط پزشک تجویز می گردد.

قرص کلاژن پلاس ال لیزین با دارا بودن کلاژن و ویتامین ث مواد مورد نیاز و مغذی را برای پوست و مو فراهم می کند و مصرف آن مانع از ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست می شود.  همچنین در حفظ سلامت پوست و جوان سازی پوست موثر است.

این محصول حاوی ۶۰ عدد قرص بوده و نحوه مصرف این قرص روزی یک عدد می باشد که با میزان کافی آب مصرف می شود. استفاده خود سرانه از این قرص عوارض به همراه دارد.

 

بهترین مکمل های درمانی و غذایی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

 

کپسول پاورفیت هولیستیکا بسته 32 عددی

این کپسول یکی دیگر از بهترین مکمل های درمانی و غذایی است که جهت مشکلات تناسلی و با تجویز پزشک ارائه می گردد. زگیل تناسلی یکی از عوارض شایع در زنان و مردان می باشد که به دلایل مختلفی از جمله لباس زیر آلوده،  انجام اپیلاسیون غیر بهداشتی،  انتقال ویروس از طریق شریک جنسی آلوده و غیره ایجاد می شود.

استفاده از این قرص به درمان زگیل تناسلی کمک می کند و باعث افزایش و بهبود قوای جسمی در طول دوره بیماری و نقاهت می شود. از دیگر تاثیرات این قرص تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن است که از این طریق طول دوره بیماری را نیز کاهش می دهد.

قرص پاور فیت هولیستیکا کلسترول خون را کاهش داده و از ابتلا به تبخال مزمن و آفت دهانی جلوگیری می کند.  همچنین باعث تسریع در روند بهبود آفت دهانی می شود. یکی دیگر از مزایای استفاده از قرص پاور فیت هولیستیکا جلوگیری از احساس خستگی زودرس می باشد.

نحوه مصرف این قرص جهت درمان زگیل تناسلی و تقویت سیستم ایمنی دو عدد کپسول روزانه یک عدد پیش از صبحانه و یک عدد پس از ناهار است.  همچنین این قرص دارای خاصیت نیرو بخش می باشد.  بنابراین توصیه می شود تا بعد از ساعت ۴ از مصرف قرص خودداری نمایید.  مصرف این قرص برای زنان باردار و شیرده و نیز کودکان بالای یک سال با تجویز پزشک و طبق مقدار توصیه شده بلامانع است.

 

بهترین مکمل های درمانی و غذایی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

 

قرص جوشان منیزیم و ویتامین B6 یوروویتال بسته 20 عددی

منیزیم یکی از چهار عنصر فراوان بدن می باشد که به صورت عمده ۶۰ درصد در استخوان و ۲۶ درصد در عضلات وجود دارد.  کمبود منیزیم در بدن عوارض و مشکلاتی همچون حالت تهوع، خستگی مفرط،  از دست دادن اشتها و استفراغ را در فرد به وجود می آید،  که در صورت پیشروی منجر به تشنج،  بی حسی و گز گز اندام ها و نامنظمی در ریتم ضربان قلب،  دیابت شماره دو و غیره می شود.

استفاده از قرص جوشان منیزیم و ویتامین ب ۶ یورووتال نیاز بدن شما را به منیزیم و ویتامین ب ۶ رفع می کند.  این قرص باعث افزایش انرژی در بدن شده و برای سلامت استخوان ها موثر است.  همچنین سیستم دفاعی و ایمنی بدن را تقویت می کند.

برای زنان باردار استفاده از این قرص می تواند در شکل گیری عضلات و ماهیچه های جنین موثر بوده در عملکرد بهتر سیستم عصبی نقش دارد.  این قرص همچنین از ایجاد نارسائی ها و مشکلات کلیه جلوگیری می کند.  میزان مصرف این قرص یک عدد در روز است که در یک لیوان آب حل کرده و میل شود. توجه داشته باشید که استفاده خودسرانه از این قرص ممکن است باعث مشکلاتی چون فشار خون بالا،  اختلالات آریتمی،  تهوع و غیره را به وجود آورد.

 

بهترین مکمل های درمانی و غذایی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

 

قرص ویتامین دی 1000 میلی گرمی یوروویتال بسته 60 عددی

ویتامین دی یکی از عناصر ضروری در بدن می باشد که کمبود آن باعث اختلالاتی در بدن از جمله دردهای استخوانی،  راشیتیسم در کودکان،  سرطان و غیره می شود.  بیشترین ویتامین دی در نور آفتاب موجود است که به دلیل سبک زندگی امروزه از این موهبت افراد بسیاری بی نصیب هستند.

بنابراین استفاده از قرص مکمل ویتامین دی یکی از بهترین راهکارها می باشد تا ویتامین دی مورد نیاز جذب بدن شود.  قرص ویتامین دی یورووتال حاوی ۶۰ عدد قرص ویتامین دی است که می تواند نیاز روزانه شما را به این ویتامین رفع کند.

این قرص همچنین سیستم عمومی بدن را تقویت نموده و مانع از ایجاد افسردگی در فرد می شود.  برای افرادی که دچار بیماری های قلبی هستند،  استفاده از این قرص می تواند در بهبود و درمان آنها موثر و مفید باشد.

استفاده از این قرص همچنین مانع از پوکی استخوان شده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند.  نیز  در پیشگیری از بیماری آکنه پوستی موثر بوده و در بهبود آن نقش دارد.  به طور مرتب می توانید از این قرص روزی یک عدد و ترجیحا با آب و به همراه وعده غذایی میل کنید.  مصرف این قرص برای بزرگسالان و با تجویز پزشک مقدور است و حاوی ۶۰ عدد می باشد.

 

بهترین مکمل های درمانی و غذایی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

 

قرص فولیکوژن اروند فارمد بسته 60 عددی

مصرف این قرص باعث پیشگیری از ریزش مو شده و آن را بهبود می بخشد.  همچنین برای افرادی که از سو تغذیه و کمبود ویتامین در بدن رنج می برند مفید و موثر است. استفاده از این قرص سلول های فولیکول مو را ترمیم نموده و باعث سلامت مو می شود.  همچنین از نازک شدن مو جلوگیری کرده و مو را تغذیه رسانی می کند.

برای افرادی که قصد دارند وزن کم کنند، و یا به دلیل مصرف برخی داروها دچار سو تغذیه هستند،  مصرف این قرص می تواند ویتامین های مورد نیاز بدن آنها را تامین کند.  جهت مصرف ابتدا با پزشک مربوطه و یا دارو ساز مشورت نمایید.

این قرص را باید روزانه یک عدد و به همراه یک لیوان آب مصرف کنید و بهترین زمان برای مصرف آن بعد از صبحانه می باشد.  همچنین زنان باردار و یا احتمال بارداری،  شیرده باید قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایند.  بسته قرص باید دور از رطوبت،  نور و حرارت و در دمای بین ۱۵ الی ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود.

این قرص یکی از بهترین مکمل های درمانی و غذایی است که صرفا جهت تشخیص،  درمان و یا پیشگیری از بیماری نمی باشد.  نباید این قرص را بیش از دوز تعیین شده مصرف نمایید. دقت کنید این قرص از دسترس اطفال و کودکان دور نگه داشته شود.

 

بهترین مکمل های درمانی و غذایی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

 

قرص مولتی ویتامین کامپلیت یورو ویتال بسته 30 عددی

یکی دیگر از بهترین مکمل های درمانی و غذایی که می توان معرفی نمود و در  تقویت سیستم عمومی بدن موثر است،  قرص مولتی ویتامین کامپلیت یوروویتال می باشد که نقش خوبی برای رفع کمبود ویتامین و مواد مغذی در بدن ایفا می کند.

این قرص تمام ویتامین و املاح مورد نیاز و ضروری بدن را دارد و یک مکمل غذایی جهت حفظ سلامت پوست،  مو و ناخن محسوب می شود.  از آنجایی که ویتامین های موجود در این قرص آنتی اکسیدان های قوی می باشند،  این قرص با خاصیت آنتی اکسیدانی که دارد، از سلول های بدن به خوبی محافظت می کند.

همچنین میزان متابولیسم و سوخت و ساز را تقویت نموده و باعث تقویت سیستم ایمنی نیز می شود. استفاده از این قرص از کم خونی جلوگیری می کند. توصیه می شود زنان باردار و یا شیرده قبل از مصرف این قرص با پزشک خود مشورت نمایند.

نحوه مصرف این قرص روزی یک عدد است که باید با میزان آب کافی آن را میل کنید.  این محصول حاوی ۳۰ عدد قرص بوده و استفاده و تجویز این قرص جهت تشخیص،  درمان و یا پیشگیری نمی باشد.

 

بهترین مکمل های درمانی و غذایی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

 

کپسول امگا 3 بدون جیوه زهراوی بسته 50 عددی

محصول امگا تری بدون جیوه زهراوی یکی دیگر از بهترین مکمل های درمانی و غذایی است که پزشکان آن را در مواقع خاص و ضروری برای افراد تجویز می کنند.

این محصول حاوی ۵۰ عدد کپسول می باشد که به طور روزانه یک یا دو عدد از آن را با تشخیص پزشک باید مصرف نمود.  استفاده از این کپسول در بهبود مشکلات پوستی،  اختلالات بینایی،  کاهش ترومبوز،  عادات ماهیانه نامنظم،  ریزش مو،  درمان آسم و دیابت،  کاهش خطرات بیماری های قلبی و عروقی به ویژه در افراد با سابقه سکته موثر است.

همچنین برای افراد با شرایط روحی بد مانند افسردگی،  شیزوفرنی و بیماران دو قطبی مصرف این قرص خلق و خوی آنها را تنظیم می کند و منبع خوبی از جهت اسیدهای چرب اشباع شده برای حفظ سلامتی بدن می باشد.  این قرص بیماری التهابی را کاهش می دهد،  و از کاهش قوه ادراک و دمانس ( زوال عقل ) جلوگیری می کند.

استفاده از این کپسول همچنین در بهبود بالینی کولیت اولسراتیو،  کاهنده تری گلیسیرید و تنظیم کننده کلسترول موثر است. برای افرادی که دچار آسم،  بیماری التهابی مفصل،  هیپرتری گلیسیریدمی هستند،  این قرص به تنظیم فشار خون آنها کمک می کند و باعث تقویت سیستم ایمنی و بهبود علایم آسم می شود.

منع دارویی این قرص برای افرادی که تحت درمان های خاص و یا مصرف کننده داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین،  هپارین یا پنتوکسی فیلین هستند، یا اینکه جهت پیشگیری از ایجاد لخته خون قرص هایی مانند آسپرین مصرف می کنند،  باید قبل از استفاده از این قرص حتما با پزشک خود مشورت نمایند. این قرص فاقد جیوه می باشد.

 

بهترین مکمل های درمانی و غذاییبهترین مکمل های درمانی و غذایی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع مکمل های درمانی و غذایی موجود در بازار

 

نتیجه گیری اینکه مکمل های دارویی و غذایی در نوع و شدت اثر بخشی متفاوت هستند،  و در مکمل های دارویی نظارت تولید مکمل بیشتر بوده و در موارد اورژانسی توسط پزشک تجویز می شوند. با این حال نباید مکمل ها جایگزین مواد غذایی شود. بلکه مکمل ها چه در نوع دارویی و چه غذایی فقط به عنوان مکمل تغذیه شما هستند،  و نباید از مصرف مواد غذایی مفید غافل باشید.

همچنین امیدواریم این مطلب توانسته شما را در انتخاب بهترین مکمل های درمانی و غذایی یاری نماید.  شما می توانید جهت خرید بهترین مکمل های درمانی و غذایی به سایت دیجی کالا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط