درمان تایم
درمان تایم
بهترین مدل های قیچی جراحی

آشنایی با بهترین مدل های قیچی جراحی

قیچی جراحی دارای انواع مختلفی است که از آن  برای هدف های مختلف زیادی از جمله بانداژ،  برش بخیه،  برش و تشریح بافت و غیره استفاده می گردد.  همچنین برای برش کاغذ و سایر مواد ( مانند مواد بخیه و مواد جراحی  ) این قیچی کاربرد دارد.

در ادامه این مطلب شما را با انواع این قیچی آشنا می کنیم و چند نمونه از بهترین مدل های قیچی را به شما معرفی می کنیم تا شما بتوانید با آگاهی و اطلاعات بیشتری نسبت به انتخاب و خرید این محصول اقدام کنید. لطفا با ما همراه باشید.

قیچی جراحی چیست؟

یکی از ابزارهای پرکاربرد و تخصصی در جراحی می باشد که جهت برش و تشریح بافت های سطح یا داخل بدن مورد استفاده قرار گرفته و با توجه به شکل و درجه تیزی دارای انواع مختلفی است و کاربردهای متفاوتی نیز دارد. به طوری که از قیچی لبه تیز جهت برش و تشریح ماهیچه و بافت های سخت استفاده می شود.  نیز قیچی های با تیزی کمتر برای برش بافت های نرم کاربرد دارد.

همچنین قیچی ها دارای تیغه برش با اشکال مختلف هستند که هر کدام برای کار خاصی در جراحی مورد استفاده قرار می گیرند و به شکل های مستقیم،  منحنی،  صاف و یا نوک تیز می باشند.  طیف گسترده و متنوع از قیچی های جراحی در سبک ها،  طول ها و زوایای برش امکان استفاده در جراحی های مختلف را به پزشک می دهد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی جراحی موجود در بازار

انواع قیچی جراحی

همانطور که گفته شد قیچی ها با توجه به اهداف جراحی طراحی و مورد استفاده قرار می گیرند.  به طور کلی استفاده از قیچی جراحی دو هدف تشریح برای جدا سازی و تمایز بافت را شامل می شود.  قیچی های ساده و فنری دو نوع عمده از این محصول هستند که انواع مدل آن در هر کدام از این دو دسته قرار می گیرند.

قیچی های ساده همانطور که از نامشان پیداست دارای شکل و طرح ساده ای می باشند و برای بریدن بافت و یا مواد جراحی و انجام کارهای کوچک به کار می روند.

قیچی های فنری نیز شامل موارد زیر هستند که به برخی از مهم ترین و اصلی ترین آنها به طور خلاصه اشاره می کنیم.  این موارد عبارتند از :

  • قیچی جراحی بند ناف جهت بریدن ناف بچه
  • قیچی متزنبام برای جداسازی بافت های ظریف
  • قیچی چشم جهت عمل جراحی چشم
  • قیچی بانداژ برای بریدن باند بیمار بدون ایجاد آسیب به پوست
  • قیچی مایو کج برای بریدن بافت های محکم
  • قیچی مایو یک جهت برش نخ بخیه و چند. منظوره می باشد
  • قیچی پاتس جهت برش دیواره عروق
  • قیچی دنده جهت برش استخوان
  • قیچی استاتینسکی برای برش عروق سینه
  • قیچی چری مورد استفاده در جراحی اعصاب
  • قیچی جورگنسون جهت برداشتن رحم در جراحی های زنان و زایمان
  • قیچی و سوزن گیر هاگار جهت برش و بخیه
  • قیچی وستکات در جراحی زیبایی کاربرد دارد
  • قیچی کوچک لیتلر بافتی جهت عبور نخ بخیه
  • قیچی لیفتینگ برای برش بافت در جراحی زیبایی
  • قیچی عنبیه جهت جداسازی بافت
  • قیچی تاندون استیونس برای برش و جدا کننده کوچک است
  • قیچی تاندون تنوتومی قیچی جداکننده با لبه های خیلی تیز
  • قیچی سینوس برای برش بافت در حفره سینوس
  • قیچی نایت جهت برش بافت و بخیه حفره بینی
  • قیچی زاویه دار کوتل جهت برش قسمت داخلی حفره بینی
  • قیچی لوچی یا متز کوچک جهت برش می باشد و عملکردی مشابه قیچی اما با ابعاد کوچک تر دارد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی جراحی موجود در بازار

راهنمای خرید بهترین مدل های قیچی جراحی

یکی از فروشگاه های معتبر برای خرید انواع قیچی جراحی با کیفیت و قیمت مناسب سايت دیجی کالا می باشد که محصولات خویش را با اطمینان و ضمانت در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می دهد.  گواه و ضمانت کیفیت و ضمانت خرید  محصول در دیجی کالا این است که محصولات ارائه شده با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان می باشد.

بنابراین شما می توانید با ایمنی کامل نسبت به خرید بهترین مدل های قیچی جراحی اقدام نموده و از انتخاب خود مبنی بر کیفیت استاندارد محصول اطمینان حاصل کنید.  ما در ادامه به چند نمونه از بهترین مدل های قیچی جراحی اشاره می کنیم که در این سایت نیز جزو محصولات پرفروش و محبوب در این زمینه می باشند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی جراحی موجود در بازار

قیچی جراحی گلدن بیوتی مدل Curved کد 02

قیچی جراحی اریس یک محصول پر کاربرد برای عمل های جراحی و کلینیک های زیبایی است. این محصول از مواد با کیفیت و استیل ضد زنگ ساخته شده و دارای عملکرد خوبی می باشد.  بنابراین قابلیت ضد عفونی کردن را دارد،  بدون آنکه در رنگ آن تغییری ایجاد شود.

همچنین می توان آن را با مواد ضد عفونی کننده و یا دستگاه اتوکلاو بعد از هر بار استفاده استریل نمود. سر این قیچی کج بوده و برای مصارف دندانپزشکی و بیمارستانی و کلینیک های زیبایی و جراحی و غیره مناسب است.

ابعاد این قیچی در اندازه های ۱۵*۶*۱ سانتی متر می باشد و وزنی در حدود ۴۰ گرم دارد که خوشدست و سبک است و نیز دارای طراحی عالی و عملکرد عالی می باشد.

 

بهترین مدل های قیچی جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی جراحی موجود در بازار

 

قیچی جراحی بی جی بی مدل MAIO 14

یکی از بهترین مدل های قیچی جراحی محصول برند بی جی بی مدل MAIO 14 است که تیغه های تیز و برنده ای دارد و برای برش بافت های بیرونی استفاده می شود.

این قیچی ابعادی در اندازه های ۱*۵*۱۴ سانتی متر دارد و طراحی آن خوشدست است.  به طوری که به راحتی در دست جای می گیرد.  این محصول همچنین وزنی در حدود ۱۰۰ گرم دارد و جنس آن استیل می باشد.

استیل به کار رفته در آن از نوع ضد زنگ بوده و قابلیت شست و شوی با مواد ضد عفونی کننده را دارد،  و می توان آن را بعد از هر بار استفاده با مواد ضد عفونی کننده استریل کرد.  بدون آنکه تغییری در رنگ آن ایجاد گردد.

 

بهترین مدل های قیچی جراحی

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی جراحی موجود در بازار

 

قیچی جراحی گلدن بیوتی مدل X11 کد 02

یکی دیگر از محصولات گلدن بیوتی قیچی مدل X11 کد 02 است که جنس آن از استیل ضد زنگ می باشد و بعد از هر بار استفاده می توان آن را در مواد ضد عفونی کننده قرار داده و تمیز نمود.  این محصول همچنین قابلیت استریل با دستگاه اتوکلار را نیز دارد.

ابعاد این محصول در اندازه های ۱۵*۶*۱ سانتی متر بوده و وزن آن ۴۰ گرم است.  بنابراین سبک و خوشدست می باشد و به راحتی در دست جای می گیرد. این قیچی در دندانپزشکی ها و بیمارستان ها و کلینیک های زیبایی و غیره  کاربرد دارد،  و به دلیل طراحی مناسب و استاندارد استفاده از آن راحت است.

برند گلدن بیوتی یکی از بهترین مدل های قیچی جراحی با تولید انبوه از انواع قیچی و ابزار جراحی و غیره می باشد، و محصولات این برند  به دلیل دوام و کیفیت بالا محبوبیت و جایگاه خاصی را در بین مصرف کنندگان دارد.

 

بهترین مدل های قیچی جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی جراحی موجود در بازار

 

قیچی جراحی مدل mh3

سر این قیچی نوک تیز است و دارای تیغه های برنده ای می باشد.  به دلیل دسته و طراحی ارگونومیک این قیچی بسیار خوشدست بوده و از کیفیت خوبی نیز برخوردار است.

از این قیچی می توان در برش های بخیه و برش مواد جراحی ساده استفاده نمود.  همچنین برای استفاده در کلینیک های زیبایی،  دانشجویان،  پزشکان و غیره نیز قابل استفاده می باشد.  ابعاد این قیچی در اندازه های ۱*۵*۱۳ سانتی متر است.

این محصول همچنین وزنی در حدود ۱۰۰ گرم دارد.  جنس قیچی از مواد با کیفیت و استیل ضد زنگ می باشد.  به طوری که می توان آن را با مواد ضد عفونی کننده بعد از هر بار استفاده تمیز و استریل نمود،  و دارای دوام و ماندگاری است.  این محصول یکی از بهترین مدل های قیچی جراحی با طرح و اندازه مناسب و استاندارد می باشد.

 

بهترین مدل های قیچی جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی جراحی موجود در بازار

 

قیچی جراحی مدل B889

عملکرد این قیچی مکانیکی و استاندارد بوده و به راحتی در دست جای می گیرد.  طراحی این قیچی به گونه ای است که برای نگه داری پنبه و اجسام ریز جراحی و در کارهایی مانند بخیه زنی و غیره  مناسب می باشد.

اندازه های این قیچی در ابعاد ۱۶*۶**۱ سانتی متر است و وزنی به اندازه ۹۰ گرم دارد که در کارهای سبک و ظریف مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین جنسی از استیل ضد زنگ دارد و از قابلیت ضد عفونی برخوردار است.

این قیچی برای پزشکان،  کادر درمانی،  دانشجویان و کلینیک های زیبایی و غیره قابل استفاده و مناسب می باشد.

 

بهترین مدل های قیچی جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی جراحی موجود در بازار

 

قیچی جراحی مدل S09

یکی دیگر از بهترین مدل های قیچی جراحی مدل S09 است که یک محصول پر کاربرد و ضروری می باشد و در بخیه زنی و کمک های اولیه و کادر درمانی می توان از آن استفاده نمود.  این محصول در ابعاد ۲*۴*۹ سانتی متر است و و وزن ۸۰ گرم دارد.

این قیچی خوشدست بوده و طراحی آن به گونه ای می باشد که به راحتی در دست جای گرفته و استفاده از آن آسان است.  این قیچی همچنین جنسی از استیل دارد.  استیل آن ضد زنگ بوده و می توان به خوبی بعد از هر بار استفاده آن را با مواد ضد عفونی ضد عفونی و تمیز نمود.

 

بهترین مدل های قیچی جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی جراحی موجود در بازار

 

قیچی جراحی استارمد مدل 9933

قیچی جراحی استارمد مدل 9933 خیلی خوشدست و دارای کیفیت عالی است.  همچنین به دلیل تیغه تیز و برنده از عملکرد خوبی برخوردار است.  بنابراین این محصول هر معیاری که برای یک قیچی خوب جراحی باید در نظر داشت را دارا می باشد.

این قیچی در اندازه های ۱۱*۴*۱ طراحی شده است و دارای وزنی در حدود ۵۰ گرم می باشد.  از این رو سبک بوده و به راحتی می توان از آن استفاده کرد.

این محصول همچنین دارای جنسی از استیل است که ضد زنگ بوده و می توان آن را با مواد ضد عفونی بعد از هر بار استفاده استریل نمود.  این قیچی دوام و ماندگاری نسبتا خوبی نیز دارد.

 

بهترین مدل های قیچی جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی جراحی موجود در بازار

 

قیچی جراحی آل فیدا مدل 11S01

یکی از بهترین مدل های قیچی جراحی محصولی از برند آل فیدا می باشد که مدلی هلالی با با کارآیی و عملکرد بالا دارد.  این محصول در ابعاد ۹*۴*۰.۵ سانتی متر داشته و دارای وزنی در حدود ۱۰ گرم است.  بنابراین در هنگام قرار گرفتن در دست حس سبکی و راحتی را به کاربر می دهد.

این قیچی همچنین جنسی از استیل دارد که ضد زنگ بوده و در برابر حرارت و رطوبت مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.  از این رو قابلیت استریلیزاسیون با مواد ضد عفونی مختلف را دارا می باشد.

از این محصول همچنین می توان برای بریدن بعضی از بخیه ها استفاده کرد. آل فیدا یکی از برندهای معتبر در زمینه ساخت انواع قیچی و پنس جراحی است که محصولات خود را با کیفیت و عملکرد عالی به مشتریان ارائه می دهد.

 

بهترین مدل های قیچی جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی جراحی موجود در بازار

 

قیچی جراحی  مدل 4410

این قیچی  برای استفاده در مطب و کلینیک های پزشکی،  بیمارستان ها،  دانشکده های آموزشی،  آموزش دانشجویان دوره آموزشی و غیره مناسب است.  ابعاد این قیچی در اندازه های ۱۲*۴*۱ طراحی شده و وزنی در حدود ۸۰ گرم دارد.

قیچی جراحی مدل 4410 جنسی از استیل و دارای خاصیت ضد زنگ می باشد.  طراحی تیغه های این قیچی آن را برای بریدن نخ بخیه مناسب و قابل استفاده کرده است.  بنابراین به طور تخصصی در بریدن نخ بخیه کاربرد دارد.

 

بهترین مدل های قیچی جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی جراحی موجود در بازار

 

قیچی جراحی آل فیدا مدل 11K01

یکی دیگر از بهترین مدل های قیچی جراحی محصولی دیگر از آل فیدا می باشد که در ابعاد ۱۴*۵*۰.۵ سانتی متر طراحی شده است.  این محصول جنسی از استیل ضد زنگ دارد و لبه قیچی تیز می باشد.  بنابراین در بریدن گاز،  انجام پانسمان،  بخیه و بریدن بافت های ضخیم،  پوست و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

وزن این قیچی ۲۰ گرم است و بسیار سبک و خوشدست می باشد.  بنابراین به راحتی در دست جای می گیرد،  و استفاده از آن راحت است.  مواد اولیه به کار رفته در این قیچی قابلیت استریلیزاسیون را دارد و می توان آن را بعد از هر بار استفاده در  مواد ضد عفونی قرار داده و استریل نمود.

 

بهترین مدل های قیچی جراحی

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع قیچی جراحی موجود در بازار

 

ما در این مطلب به ده نمونه از بهترین مدل های قیچی جراحی اشاره نمودیم.  امیدواریم مطالعه این مطلب شما را در انتخاب و خرید بهترین مدل های قیچی جراحی راهنمایی و یاری کرده باشد.  شما می توانید جهت آشنایی با محصولات متنوع و بیشتر در این زمینه به فروشگاه اینترنتی دیجی کالا مراجعه کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط