درمان تایم
درمان تایم
بهترین مارک کامپوزیت دندان

آشنایی با بهترین مارک های کامپوزیت دندان

زیبایی دندان ها و داشتن طرح لبخندی جذاب برای افراد خوشایند است،  و همه دوست دارند تا صاحب دندان هایی سالم و زیبا باشند. کامپوزیت دندان یکی از روش ها جهت بازسازی و ترمیم دندان ها در دندانپزشکی است، که می توان به وسیله آن دندان هایی زیبا و سالم داشت.

ما در این مقاله قصد داریم تا بهترین مارک های کامپوزیت دندان را به شما معرفی کنیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک نماید.  لطفا با ما همراه باشید.

راهنمای خرید اینترنتی بهترین مارک های کامپوزیت دندان

یکی از فروشگاه های معتبر برای خرید بهترین مارک های کامپوزیت دندان سايت دیجی کالا می باشد.  این فروشگاه ارائه کننده انواع کالاها از برندهای مختلف داخلی و خارجی است که محصولات خویش را با کیفیت و قیمت مناسب عرضه می کند.

در این راستا انواع بهترین مدل های کامپوزیت دندان توسط این سایت عرضه و به فروش می رسد،  که شما می توانید جهت انتخاب ایمن و خرید رضایتبخش به آن مراجعه کنید. در ادامه به چند نمونه از بهترین مارک های کامپوزیت دندان جهت ترمیم و زیباسازی اشاره می کنیم که جزو کالاهای پرفروش و محبوب در این زمینه هستند.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کامپوزیت دندان موجود در بازار

کامپوزیت دندان سولافیل مدل A1-M90

 این محصول دارای ساختار و فرمدل عالی می باشد و با مواد پر کننده ماکرو و میکرو می تواند فرم و ظاهری زیبا را به دندان ها ببخشند. این فن آوری ترکیبی در این محصول همچنین مناسب برای ترمیم آنلی ها  و سولافیل روکش ها است که می توان در دندان های قدامی و خلفی انجام داد.

جنس این کامپوزیت از خمیر پلیمری مانند بوده که در رنگ A1 ارائه و به خوبی با دندان همانند سازی می شود. ابعاد این محصول در اندازه های ۲*۲*۱۵ سانتی متر و وزن ۴ گرم می باشد.  از این رو بر روی دندان به راحتی قرار می گیرد.  این کامپوزیت همچنین با استحکام فشاری بیش از ۵۰۰ مگا پاسکال و قدرت پر کنندگی بالا بر روی دندان قرار گرفته و به راحتی جدا نمی شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کامپوزیت دندان موجود در بازار

 

کامپوزیت دندانپزشکی دیادنت مدل A1 وزن 30 گرم

این کامپوزیت مناسب برای ترمیم مستقیم کلاس های IV، III،  V، I، II است.  این محصول به گونه ای می باشد که به خوبی با دندان ها همانند سازی کرده و دارای رنگ بسیار خوب و استحکام بالا است.

از مزایای دیگر این محصول فیشور سیلانت بودن و آزاد سازی فلوراید می باشد که مانع از پوسیدگی های ثانویه دندان می شود. این محصول جنسی خمیری شکل دارد که از ذرات فیلر تشکیل شده اند.  مواد خمیری این محصول به محض مواجه با امواج نوری به خوبی سخت شده و بر روی دندان محکم می شود.

هندلینگ راحت و رادیو اپاسیتی بسیار خوب و پایین ترین میزان شرینکیج از ویژگی های دیگر این کامپوزیت می باشد. این محصول جهت ترمیم و بازسازی دندان های قدامی و خلفی مناسب و قابل استفاده است. کامپوزیت دندان دیانت مدل A1 در مقابل شکستن بالاترین میزان مقاومت را از خود نشان می دهد.  همچنین به دلیل تنوع رنگی بسیار بالا به دندان های شما زیبایی طبیعی می بخشد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کامپوزیت دندان موجود در بازار

 

کامپوزیت دندانپزشکی فیلدنت مدل فلور آ 1 وزن 4 گرم

این محصول یکی دیگر از بهترین مارک های کامپوزیت دندان می باشد که یک نانو هیبرید و رادیواپک است که به خوبی با دندان همانند سازی می کند.  جنس این کامپوزیت با کیفیت بوده و در برابر سایش بالاترین مقاومت را دارد.

این کامپوزیت دارای قابلیت شرینکیج ( کاهش فاصله به وجود آمده بین ترمیم و دندان ) و به خوبی دندان ها را ترمیم نموده و پوشش می دهد.  بنابراین دارای قابلیت پولیش پذیری فوق العاده است و شفافیت خاصی را به دندان ها می بخشد. این محصول مناسب برای بازسازی و ترمیم دندان های عقبی و جلو می باشد.

وزن این محصول ۴ گرم بوده و در ابعاد ۳*۷*۱۰ سانتی متر تولید و طراحی شده است.  جنس این کامپوزیت از نوع فوم بوده و در تکه ۲ می باشد.  با استفاده از این محصول می توانید دندان های محکم و با زیبایی منحصر به فرد داشته باشید.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کامپوزیت دندان موجود در بازار

 

کامپوزیت دندان سارمکو مدل SW وزن 4 گرم

محصول سارمکو مدل SW یک کامپوزیت زیبایی و ترمیمی محسوب می شود که تنوع رنگی آن خیره کننده و منحصر به فرد است.  این محصول همچنین جهت ترمیم پوسیدگی های کلاس I تا V مناسب بوده و کاربرد دارد.

جنس این کامپوزیت پلیمری می باشد و طبق استانداردهای پزشکی تولید شده است.  این محصول فاقد هر گونه مونومرهای آزاد سمی HEMA و TEGDMA می باشد و در ابعاد ۱*۱*۵ طراحی شده است.

این کامپوزیت استرس انقباضی کم و انقباض حجمی کم دارد و حساسیتی نیز ایجاد نمی کند.  همچنین هیدروفوبیک بوده و دارای حداقل جذب آب می باشد.  این محصول همچنین در وزن ۴ گرم ارائه می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کامپوزیت دندان موجود در بازار

کامپوزیت دندان سارمکو مدل B1 وزن 4 گرم

یکی دیگر از بهترین مارک های کامپوزیت دندان محصول سارمکو مدل B1 است که این برند نیز همانند مدل قبلی دارای شیدهای زیبایی و تنوع در رنگ می باشد.  کامپوزیت سارمکو ساخت کشور سوئیس و از مدل های ترمیمی و زیبایی محسوب می شود.

این محصول مناسب و قابل استفاده برای ترمیم پوسیدگی های کلاس I تا V است و فاقد مونومرهای آزاد سمی می باشد.  همچنین به دلیل استرس انقباضی کم و انقباض حجمی کم یک محصول خوب بوده و حساسیتی ایجاد نمی کند.

محصول سارمکو مدل B1 هیدروفوبیک است و حداقل جذب آب را دارد.  ابعاد محصول نیز در اندازه های ۱*۱*۵ سانتی متر طراحی شده و دارای وزنی در حدود ۴ گرم می باشد.  این محصول جنسی از پلیمر پزشکی دارد که کاملا استاندارد است.

سارمکو در ارائه محصولات زیبایی و ترمیمی دندان از بهترین برندها در این زمینه بوده که محصولات خویش را با کیفیت و کارآیی بالا عرضه می کند.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کامپوزیت دندان موجود در بازار

کامپوزیت دندان دنفیل مدل A1 بسته 2 عددی

این محصول در یک مجموعه دو عددی ارائه می شود،  و جنسی از روکش رزین دارد.  این کامپوزیت میکرو هیبریدی می باشد و مناسب برای ترمیم و بازسازی دندان خلفی و قدامی است.  همچنین می توان از آن جهت اسپلینت کردن و کور بیلداپ استفاده نمود.

ترکیب و فرمولاسیون این کامپوزیت به گونه ای می باشد که از طریق به حداقل رساندن پلیمریزاسیون توسط پر کننده های غیر آلی سطح مینا و حاشیه های دندان به خوبی پر و محکم می شود.  این کامپوزیت همچنین مقاوم در برابر سایش بوده و دارای ویسکوزیته بهینه می باشد که کاربرد آن را آسان می کند.

از دیگر ویژگی های این کامپوزیت رادیو اپسیته بالا است و رنگ A1 را به دندان ها می بخشد که با آنها همانندسازی نموده و دندان ها را درخشان و زیبا نشان می دهد.  این محصول در وزن ۴ گرم می باشد و در ابعاد ۱*۱*۶ سانتی متر طراحی شده است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کامپوزیت دندان موجود در بازار

 

کامپوزیت دندان آی پی اس مدل دنتین DANTINE-BLXL وزن 3 گرم

این محصول بسیار کاربردی و مناسب برای پر کردن و بازسازی دندان های قدامی و خلفی می باشد،  و پنج سطح مختلف شفافیت را داراست.  با استفاده از مواد روان آی پی اس امپرس افکت و طیف رنگی این محصول می توان ترمیم دندان ها را به صورت خلاقانه سفارشی انجام داد.

به طوری که مواد مات و مات IPS Empress Direct Opaquer قرار گرفته شده در زیر لایه نهایی پوششی موجب روشنایی دندان ها می شود،  و دندان های نامطلوب،  سطوح فلزی در معرض دید و تجمع هسته را در دندان های قدامی و خلفی پوشش می دهد.

این محصول دارای ابعاد ۳*۳*۱۲ سانتی متر و وزن ۳ گرم می باشد.  جنس این کامپوزیت همچنین از پلیمر پزشکی نوع جامد است.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کامپوزیت دندان موجود در بازار

 

کامپوزیت دندان کاریزما مدل BXL وزن 4 گرم

جنس ذرات موجود در این کامپوزیت از میکروگلس ( باریوم آلومینیوم فلوراید گلس ) است که مانع از اختلال در تطابق رنگ و شیری شدن می شود.  از این رو به خوبی رنگ ترمیم را با رنگ اصلی دندان ها اطراف تطابق می دهد و از این لحاظ زیبایی خاصی را طرح لبخند می بخشد.

این کامپوزیت محصول برند کولزر آلمان بوده و یکی از بهترین مارک های کامپوزیت دندان می باشد.  از مزایای دیگر استفاده از این کامپوزیت اسپلینت کردن دندان هاست که به خوبی و به صورت حرفه ای آن را انجام می دهد.

به طوری که به دلیل کیفیت بالا و ساختار عالی و عدم چسبندگی به قلم دندان ها ترمیم می شوند.  قابلیت عدم چسبندگی کامپوزیت کاریزما یکی از محبوب ترین و معروف ترین ویژگی های آن جهت زیبایی می باشد.

محصول کاریزما مدل BXL در وزن ۴ گرم،  ابعاد ۳*۷*۱۰ سانتی متر و نوع تکه ۲ و جنس فوم دار ارائه می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کامپوزیت دندان موجود در بازار

 

کامپوزیت دندان گرادیا مدل BW

یکی دیگر از بهترین مارک های کامپوزیت محصول گرادیا با وزن ۴۰ گرم است که دارای ترکیباتی از پر کننده های عالی برای ترمیم و بازسازی دندان های قدامی و خلفی می باشد.

کامپوزیت دندان گرادیا جنسی از آلیاژ دارد و به خوبی با دندان ها چفت شده و محکم قرار می گیرد.  ابعاد این کامپوزیت در اندازه های ۱۷*۱*۱ طراحی شده است. نوع این کامپوزیت مایع بوده و با در معرض قرار گرفتن امواج نوری بر روی دندان ها سفت می شود.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کامپوزیت دندان موجود در بازار

 

کامپوزیت دندان دنفیل مدل A2

این محصول یکی از بهترین مارک های کامپوزیت دندان است که در ابعاد ۱*۱*۴ سانتی متر ارائه و عرضه می شود.  وزن این محصول ۴ گرم می باشد و از کیفیت خوبی برخوردار است.

جنس این کامپوزیت از سرامیک بوده و در نوع و حالت مایع می باشد.  کامپوزیت های سرامیکی از جدید ترین محصولات در این زمینه هستند که در معرض قرار گرفتن نور آبی سفت و سخت می شوند.

کامپوزیت دندان دنفیل به لحاظ جنس دارای استحکام بالایی می باشد و می توان از آن برای ترمیم و زیباسازی دندان های قدامی و نیز خلفی استفاده کرد.

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کامپوزیت دندان موجود در بازار

 

کامپوزیت دندان چیست؟

به موادی که جهت پر کردن و ترمیم و زیباسازی دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد،  کامپوزیت دندان می گویند.  کامپوزیت یک ماده رزینی بوده که به شکل خمیری می باشد که با ایجاد یک روکش نازک بر روی سطح دندان با آن مچ شده و فرم دندان را می گیرد،  به طوری که همرنگ دندان ها می شود.

مواد کامپوزیتی بعد از قرارگیری و تثبیت بر روی دندان ها و شکل گرفتن فرم دندان به کمک نور آبی سخت و محکم می گردد.

انواع کامپوزیت دندان

کامپوزیت ها بسته به تعداد و اندازه ذرات شان در دسته های مختلف تقسیم بندی می شوند که شامل موارد زیر هستند:

کامپوزیت نوع هیبرید

این نوع کامپوزیت به دلیل استحکام بیشتر و ذرات بزرگ تر برای ترمیم دندان های خلفی کاربرد دارد.

کامپوزیت میکروفیلد

این کامپوزیت بر خلاف نوع قبلی از استحکام کمترین برخوردار است و دارای ذرات ریزتر می باشد.  از این رو جهت ترمیم و بازسازی دندان های جلویی استفاده می شود.  این نوع کامپوزیت بعد از پالیش سطوح صاف تر،  براق تر و درخشان تری از خود به جای می گذارد.

کامپوزیت نانوفیلد

این نوع کامپوزیت ها جهت استحکام و زیبایی همزمان و بیشتر دندان ها در ترمیم مورد استفاده قرار می گیرد.

کامپوزیت آی پی اس ونیرها

این کامپوزیت ها از نوع سرامیکی و جدید هستند،  و داراب ثبات رنگ و استحکام بالاتری می باشند.  به لحاظ ظاهری نیز شبیه لمینت های سرامیکی هستند.

هر کدام از انواع کامپوزیت ها کاربرد خاص خود را دارند.  به طوری که برای دندان های خلفی از کامپوزیت های با استحکام بیشتر استفاده می شود و کامپوزیت های زیبایی و با استحکام کمتر جهت زیباسازی و ترمیم دندان های جلویی یا قدامی کاربرد دارد.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کامپوزیت دندان موجود در بازار

موارد کاربرد کامپوزیت دندان

چنانچه دارای یکی از مشکلات زیر هستید می توانید از کامپوزیت درمانی استفاده کنید:

  • تغییر شکل و اصلاح فرم و رنگ دندان ها
  • اصلاح فاصله میان دندان ها
  • اصلاح و تغییر شکل دندان هایی با فرم غیر طبیعی
  • تمایل به داشتن دندان های بیش از حد سفید
  • داشتن دندان هایی با نامنظمی خفیف

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع کامپوزیت دندان موجود در بازار

ما در این مطلب به چند نمونه از بهترین مارک های کامپوزیت دندان اشاره کردیم که می تواند به شما در انتخاب و خرید این محصول کمک کند.  شما می توانید جهت آشنایی و خرید محصولات متنوع تر و بیشتر در این زمینه به سایت دیجی کالا مراجعه نمایید.  امیدواریم از مطالعه این مطلب لذت برده و بتوانید بهترین انتخاب را برای بهترین مارک کامپوزیت دندان داشته باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط