درمان تایم
درمان تایم
بهترین مارک های دستگاه فشار سنج

آشنایی با بهترین مارک های دستگاه فشار سنج

امروزه بسیاری از افرادی که فشار خون پایین یا بالایی دارند،  از فشار سنج دیجیتالی و اتومات جهت اندازه گیری فشار خون استفاده می کنند.  بنابراین استفاده از فشار سنج برای هر منزلی ضروری است،  تا در هنگام رسیدن کمک های اولیه بتوان از وضعیت سلامت بیمار آگاهی پیدا نمود.

دستگاه فشار خون دارای انواع مختلفی هستند، که از جمله مهم ترین آنها فشار سنج جیوه ای،  عقربه ای،  اتوماتیک و جیوه ای پایه دار می باشد.

از آنجایی هم که یک خرید مطمئن نیازمند فروشگاهی است که بتواند انواع دستگاه های فشار سنج را با کیفیت و قیمت مناسب ارائه دهد.  بنابراین ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با بهترین مارک های دستگاه فشار سنج آشنا کنیم.  لطفا با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مارک های دستگاه فشار سنج

سايت دیجی کالا ارائه کننده انواع دستگاه های فشار سنج می باشد که این محصولات دارای کیفیت و قیمت مناسب هستند.  شما می توانید جهت انتخاب و خرید بهترین مارک های دستگاه فشار سنج از برندهای معتبر داخلی و خارجی به سایت دیجی کالا مراجعه کنید. ما در ادامه به چند نمونه پر فروش در زمینه این محصولات اشاره می کنیم.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج موجود در بازار

فشارسنج عقربه ای زنیت مد مدل ZTH-5001 به همراه گوشی طبی مدل ZTH-5001

دستگاه های دیجیتالی دارای درصدی خطا هستند و دقت صد در صدی ندارند.  اما استفاده از دستگاه های فشار سنج عقربه ای بدون خطا بودا و دقت بالایی را در اندازه گیری دارند.  فشار سنج عقربه ای زنیت مدل ZTH-500 یک محصول آلمانی که دارای کیفیت و عملکرد عالی می باشد.

فشار سنج عقربه ای زینت دارای گیج ( عقربه فشار سنج )،  پوار و گوشی پزشکی داخل بسته بندی است. این محصول با باتری کار می کند.

پوار و کاف این فشار سنج جنسی از لاتکس دارد که باعث طول عمر بسیار بالای دستگاه می شود. این فشار سنج همچنین دارای دوام زیادی می باشد.  این فشار سنج دارای دقت بالا و کیفیت مطلوب است.  همچنین برای بازو و مچ مناسب می باشد،  که در سایز ۲۰ الی ۵۰ سانتی متر ارائه شده است.

وزن فشار سنج ۴۰۰ گرم بوده و اقلام همراه آن کاف نایلونی با D رنگ و شیلنگ PVC بزرگسال و گیج آلومینیومی می باشد.  دریچه خروجی هوا فنردار بوده و کیف حمل فشار سنج به همراه دارد. مکانیزم عملکرد این دستگاه به صورت عقربه ای است و برای محیط های غیر خانگی کاربرد دارد.

 

بهترین مارک های دستگاه فشار سنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج موجود در بازار

 

فشارسنج امرن مدل M2

این محصول یکی از بهترین مارک های دستگاه فشار سنج است که تولید شده از شرکت امرن در کشور ایران می باشد،  و بیشترین فروش را در کشورهای خاورمیانه،  اروپا و آفریقا دارد. این فشار سنج از نوع دیجیتالی بازویی است و می توان از آن در منزل استفاده نمود.

فشار سنج امرن مدل M2 دارای نشانگر صحیح بستن کاف می باشد و مجهز به تکنولوژی Intellisense است.  این دستگاه همچنین مانند سایر فشار سنج های دیجیتالی جهت اندازه گیری فشار خون از روش اوسیلومتریک استفاده می کند. فشار سنج امرن مدل M2 قابلیت تشخیص آریتمی را دارد.

همچنین دارای کیف نگه داری و ۳۰ حافظه ذخیره سازی می باشد.  ابعاد این فشار سنج در اندازه های ۱۲۹*۸۴*۱۰۴ میلی متر است. این فشار سنج با چهار عدد باتری قلمی و هم برق کار می کند.  سرعت و دقت اندازه گیری در این فشار سنج بالا می باشد.

نمایشگر این فشار سنج از نوع LCD است و برای بازو و مچ در سایز ۲۲ تا ۳۲ مناسب می باشد. صفحه نمایش این فشار سنج اعداد را بزرگ و خوانا نشان می دهد. همچنین همراه این محصول کیف نگه داری وجود دارد.

 

بهترین مارک های دستگاه فشار سنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج موجود در بازار

 

فشارسنج فرش لایف مدل T4

تهیه فشار سنج افراد را از سکته ها و خطرات دیگر ناشی از فشار خون بالا و پایین آگاه می کند و اهمیت زیادی دارد.

فشار سنج لایف از گزینه های مناسب برای شماست،  تا به وسیله آن فشار خون را به طور دقیق اندازه گیری کند.  این محصول علاوه بر اندازه گیری فشار،  ساعت و تاریخ را نیز نمایش می دهد. به طوری که می توانید میزان فشارتان در روز و ساعت مشخص محاسبه و ثبت نمایید.

این فشار سنج دارای حافظه داخلی می باشد و بعد از چند دقیقه از محاسبه فشار به طور خودکار خاموش می شود.  این فشار سنج همچنین  قابلیت این را دارد که انرژی و طول عمر مفید دستگاه را افزایش دهد.  این مدل از دستگاه فشار سنج از حافظه دو نفره برخوردار است که مقادیر اندازه گیری شده را ذخیره می کند.

به همراه این محصول باتری و دفترچه راهنما ارائه می گردد.  این دستگاه توسط دو عدد باتری نیم قلمی کار می کند.  این دستگاه با سایز مناسب بازو و مچ ۱۲.۵ تا ۲۰.۵ کار نموده و نوع نمایشگر LCD و وزن آن ۱۰۰ گرم می باشد.

 

بهترین مارک های دستگاه فشار سنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج موجود در بازار

 

فشار سنج بیورر مدل BM28

در فشار سنج بیورر یک صفحه نمایش بزرگ طراحی شده است. این فشار سنج همچنین دارای ۱۲۰ حافظه داخلی و قابل استفاده برای ۴ کاربر می باشد.  از دیگر قابلیت های این فشار سنج خاموشی خودکار،  سنجش ضربان قلب،  تشخیص آریتمی و هشدار خطای محاسباتی هستند.

در بسیاری از خانواده ها بیماری فشار خون موروثی بوده و چند نفر از خانواده ها رنج می برند.  بنابراین استفاده از این دستگاه کمک نموده تا نتایج سنجش فشار خون هر کاربر به طور جداگانه ذخیره گردد. سنجش ضربان قلب و تشخیص آریتیمی این دستگاه کاربرد زیادی برای افراد مبتلا به فشار خون دارد.

تغذیه این دستگاه از طریق چهار عدد باتری قلمی و نیز نیروی برق می باشد.  این فشار سنج مجهز به نمایشگر تعویض باتری است. سایز مناسب بازو برای این فشار سنج ۲۲ تا ۴۲ سانتی متر می باشد. همچنین ابعاد این دستگاه در اندازه های ۱۲۴*۱۰۳*۶۰ میلی متر است.

نوع نمایشگر در این دستگاه LED و وزن آن ۲۴۶ گرم می باشد.  به همراه این محصول محفظه نگهداری آداپتور بوده و قابلیت نمایش میانگین نتایج را دارد.  این محصول یکی از بهترین مارک های فشار سنج از نوع مدل دیجیتالی است.

 

بهترین مارک های دستگاه فشار سنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج موجود در بازار

 

فشار سنج میکرولایف مدل BP AG1-20

یکی از معاینه های دوره ای که برای حفظ سلامت بدن لازم و ضروری می باشد،  استفاده از فشار سنج می باشد. جهت استفاده از  فشار سنج میکرو لایف مدل PB AG1-20 باید گوشی همراه را روی دست خود قرار دهید و کاف ( کیسه برزنتی دو لایه ) را به دور بازو بپیچانید.

از طریق پمپ کوچک هوا به محفظه کاف منتقل شده و جریان خون کند می شود.  همچنین با پیچاندن آرام اهرم کنار صفحه عقربه ای می توانید میزان فشار خون را مشخص کنید. ابعاد این فشار سنج در اندازه های ۱۶*۱۰*۶ میلی متر می باشد و انرژی آن به صورت مکانیکی تامین می شود.

این فشار سنج به صورت آنالوگ اندازه گیری را انجام می دهد.  همچنین دارای یک گوشی جهت سنجش ضربان قلب است.  به همراه این محصول کیفی در ابعاد ۱۶.۵*۶*۱۰.۵ سانتی متر نیز موجود می باشد.  این فشار سنج دارای ورن ۴۸۰ گرم است و کاربری آن آسان می باشد.

بنابراین اگر به دنبال یک فشار سنج بازویی مناسب جهت استفاده در منزل هستید،  انتخاب فشار سنج میکرو لایف بهترین گزینه برای شماست.  این محصول همچنین یکی از بهترین مارک های فشار سنج خانگی می باشد که برای بازوها و مچ هایی با سایز ۲۲ الی ۳۲ مناسب است.

 

بهترین مارک های دستگاه فشار سنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج موجود در بازار

 

فشار سنج عقربه ای روزمکس مدل GB-102

برای اندازه گیری فشار خون روش های مختلفی وجود دارد،  که یکی از آنها استفاده از فشار سنج عقربه ای روزمکس می باشد.  این فشار سنج یک وسیله کاربردی و ضروری در تشخیص پزشکی است.

این دستگاه یک فشار سنج از مدل عقربه ای می باشد. با استفاده از گوشی همراه می توانید به طور دوره ای فشار خون خود را در منزل اندازه گیری کنید.  این محصول دارای کاف بوده و طریقه کار به این صورت است که از  طریق رساندن هوا با استفاده از پمپ کوچک به محفظه کاف جریان خون را کند می کند.

شما می توانید با پیچاندن آرام اهرم کنار صفحه عقربه ای،  میزان فشار خون را روی صفحه فشار سنج مشخص نمایید.  ابعاد این فشار سنج در اندازه های ۱۶۰*۱۰*۸۰ میلی متر می باشد.  این فشار سنج به طور دستی کار می کند و نمایشگر آن عقربه است.

شیر تخلیه پوار در این دستگاه فشار سنج از نوع فلز برنج می باشد و اندازه گیری آن به صورت آنالوگ است. این فشار سنج همچنین فشار را تا دامنه ۳۰۰ میلی متر جیوه را اندازه گیری می کند. این فشار سنج دارای صفحه ای بزرگ و خوانا بوده و به رنگ سفید و عقربه های مشکی و بدون پین می باشد.

سایز مناسب بازو و مچ با استفاده از این فشار سنج ۲۲ تا ۳۵ سانتی متر است.  نمایشگر این فشار سنج به صورت عقربه ای،  دارای عقربه های مشکی و صفحه ای بزرگ و خوانا با رنگ سفید می باشد.  وزن آن نیز ۴۱۰ گرم است.  به همراه این فشار سنج گوشی پزشکی و کیف نگهداری فشار سنج نیز ارائه می شود.

 

بهترین مارک های دستگاه فشار سنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج موجود در بازار

 

فشار سنج بازویی گلامور مدل HL858NA

فشار سنج گلامور سیستم تشخیص حرکت دارد و ضربان نامنظم قلب آشکار سازی می کند.  این محصول دارای حافظه ذخیره سازی بوده و دو کاربره می باشد.  اما باید به طور جداگانه از آن استفاده نمود.  این فشار سنج دارای سیستم تشخیص حرکت است.

این فشار سنج با استفاده از باتری کار می کند،  و باتری های مناسب برای آن ۴ عدد باتری نیم قلمی می باشد.  در هنگام اندازه گیری فشار  چنانچه دست تکان بخورد علامت خاصی روی صفحه به نمایش در می آید که نشان دهنده آن است که اندازه گیری دقیق نبوده و باید دوباره انجام شود.

نمودار تعبیه شده به رنگ های مختلف در کنار دستگاه نمودار سطح فشار خون ( Who را نشان می دهد.  سایز کاف مناسب در این فشار سنج برای بازوهایی در اندازه ۲۳ تا ۴۳ سانتی متر می باشد.  کاف این فشار سنج از لاتکس است.

این دستگاه توسط باتری و نیز آداپتور برق تامین می شود.  صفحه نمایشگر به نور پس زمینه آبی رنگ مجهز شده تا بتوان در صورت کمبود نور اعداد را با وضوح بیشتری خواند.  به همراه این محصول یک عدد کاف بازوبند،  آداپتور و کیف قابل ضد ضربه نیز می باشد.

ابعاد این دستگاه در اندازه های ۱۳۰*۱۱۰*۶۰ میلی متر و از طریق برق و باتری کار می کند.  نوع نمایشگر موجود در این دستگاه LCD و وزن آن ۲۵۰ گرم است. به همراه این دستگاه فشار سنج نیز کیف آداپتور،  کاف بازوبند و دفترچه فارسی ارائه می گردد.  این دستگاه فشار سنج در محیط های درمانگاه و بیمارستان و منزل کاربرد دارد.

 

بهترین مارک های دستگاه فشار سنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج موجود در بازار

 

فشار سنج دیجیتال جامپر مدل JPD-HA100

این فشار سنج دارای تاییدیه FDA اروپا بوده و و بر پایه استاندارد MDD93/42/EEC می باشد که در آن آخرین تکنولوژی روز به کار رفته است که رده دقیق ترین و کم صدا ترین دستگاه های فشار خون می باشد.

این دستگاه همچنین دارای صفحه نمایش بزرگ می باشد که مقادیر فشار خون را با وضوح بهتری نشان می دهد.  حافظه این فشار سنج میزان نتیجه فشار خون دو نفر را در ۱۸۸ جایگاه ذخیره می کند،  و تصویر کلی از وضعیت سلامت فرد را بعد از میانگین نتایج،  محاسبه و سپس نمایش می دهد.

استفاده از این دستگاه به نسبت فشار سنج های عقربه ای و جیوه ای آسان تر است.  سایز کاف فشار سنج در اندازه های ۲۲ تا ۴۲ سانتی متر می باشد که بهترین انتخاب برای افراد با وزن بالا و سایز و دور بازوهای بزرگ است.

سیستم خاموشی خودکار،  به طوری که بعد از استفاده در طی چند ثانیه خاموش می شود،  یکی از دیگر از قابلیت های ویژه این دستگاه می باشد.  از ویژگی های دیگر این دستگاه می توان به سنجش ضربان قلب،  قابلیت تشخیص آریتمی ( ضربان نامنظم قلب ) اشاره نمود.

همچنین این دستگاه مجهز به سیستم. هشدار خطاهای محاسباتی است و قابلیت های پیشرفته و مناسبی برای مصارف حرفه ای دارد. ابعاد این دستگاه در اندازه های ۱۳۸*۱۲۰*۵۹ میلی متر می باشد.  این فشار سنج با ۴ باتری قلمی غیر قابل شارژ و نیز اتصال به منبع برق کار می کند.  همچنین دارای پورت میکرو ي و اس بی است،  که به کاربر امکان کار با آداپتورهای موبایلی را نیز می دهد.  به همراه این محصول یک عدد کیف،  کاف،  دفترچه راهنمای فارسی و انگلیسی  ارائه می شود.

 

بهترین مارک های دستگاه فشار سنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج موجود در بازار

 

فشار سنج بریسک مدل B22

یکی دیگر از بهترین مارک های دستگاه فشار سنج محصول بریسک مدل B2 می باشد که در اندازه ۸*۱۰*۱۴ طراحی شده است.  این فشار سنج با منیع انرژی برق و باتری کار می کند.

این فشار سنج دارای حافظه نگه داری اطلاعات است و دو عدد حافظه ۶۰ موردی دارد.  این دستگاه فشار خون را به طور دقیق اندازه گیری می کند.  به طوری که دقت اندازه گیری این دستگاه ۳ میلی متر جیوه می باشد.  همچنین دقت اندازه گیری ضربان قلب ۱۹۹-۴۰ پالس/ دقیقه است.

این فشار سنج دارای نمایشگر بوده و نمایشگر آن از نوع ال سی دی می باشد.  این دستگاه وزنی به اندازه ۶۰۰ گرم نیز دارد. قابلیت های ابزار سنجش این دستگاه نمایش میانگین نتایج است. این دستگاه همچنین دارای انواع نمایشگر تاریخ و ساعت می باشد و ساعت و تاریخ را نشان می دهد.

 

بهترین مارک های دستگاه فشار سنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج موجود در بازار

 

فشار سنج دیجیتال شیان مدل LD-520

فشار سنج دیجیتال شیان مدل LD-520 مدل بازویی و تمام اتوماتیک است.  این دستگاه قابلیت اندازه گیری فشار خون سیستولیک،  دیاستلویک و نیز ضربان قلب را دارد.  دقت اندازه گیری این فشار سنج بالا می باشد،  به طوری که مورد تایید انجمن فشار خون انگلستان و ایرلند است.

این دستگاه همچنین نشان کیفیت اتحادیه اروپا CE و نیز نشان کیفی مدیریت ISO13485 را دارد.  به دلیل این ویژگی مورد تایید وزارت بهداشت ایران نیز می باشد و بر چسب اصالت کالا را دارا است. این دستگاه همچنین این امکان را دارد تا ضربان نامنظم قلب ( آریتمی ) را تشخیص دهد که در صورت وجود مشکل علامت اخطار مخصوص آن نمایش داده می شود.  دستگاه فشار سنج بازویی شیان دارای ۹۰ حافظه می باشد و در سه دوره اندازه گیری فشار گذشته را به طور متوسط نمایش می دهد.

ابعاد این فشار سنج در اندازه های ۱۱۰*۸۰*۵۲ میلی متر است.  یکی از مزایای استفاده از این فشار سنج امکان داشتن آداپتور همراه می باشد.  شما می توانید در صورت اتمام باتری از آداپتور برای شارژ کردن دستگاه از آن استفاده کنید.

از اقلام دیگر همراه این دستگاه فشار سنج کیف ۱.۵v*۴AA است. این دستگاه همچنین دارای صفحه نمایش LCD می باشد.  سایز مناسب بازو و مچ برای استفاده از این دستگاه ۲۲-۳۲ است. این فشار سنج وزن ۲۸۵ گرم دارد.

نمایش میانگین نتایج از قابلیت های دیگر این دستگاه جهت سنجش وضعیت می باشد. این دستگاه فشار سنج همچنین مجهز به نمایشگر تاریخ و ساعت است و مکانیزم آن دیجیتالی می باشد. به همراه دستگاه نیز کاف ارائه می شود.

بهترین مارک های دستگاه فشار سنج

 

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج موجود در بازار

 

سايت دیجی کالا از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی است که محصولات خویش را با پایبندی به سه اصل پرداخت در محل،  ضمانت بازگشت کالا و تضمین در کیفیت و اصالت کالا در اختیار مشتریان و متقاضیان قرار می دهد.  بنابراین شما می توانید با مراجعه به این سایت و انتخاب بهترین مارک های دستگاه فشار سنج نسبت به خرید ایمن و با کیفیت این محصولات اطمینان حاصل کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد شما را در انتخاب بهترین مارک های دستگاه فشار سنج یاری نماید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط