درمان تایم
درمان تایم
بهترین مارک های دستگاه فشارسنج

آشنایی با بهترین مارک های دستگاه فشارسنج

دستگاه فشارسنج برای اندازه گیری مرتب و منظم میزان فشار خون طراحی شده است،  و در انواع مختلف با توجه به هدف استفاده و ساختار و نحوه کاربرد آنها متفاوت می باشد.  انتخاب فشارسنج که عملکرد عالی و بتواند به خوبی و با دقت  فشار خون را اندازه گیری کند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ما در این مقاله قصد داریم تا با معرفی چند نمونه از بهترین مارک های دستگاه فشارسنج همچون فشارسنج OMRON ژاپن ؛ دقیق و ماندگار و … هر چه بیشتر شما را با این محصول جهت انتخاب و خرید ایمن و رضایتبخش آماده کنیم. لطفا با ما همراه باشید.

دستگاه فشارسنج چیست؟

این دستگاه از تجهیزات پزشکی پر کاربرد است که برای اندازه گیری فشار خون به کار می رود.  به دستگاه فشارخون مانیتورینگ هم می گویند.  این دستگاه برای سنجش میزان ضربان قلب نیز کاربرد دارد،  که در برخی از فشارسنج های دیجیتالی میزان ضربان قلب را نمایش می دهد.

فشارسنج شامل دو بخش اصلی می باشد که عبارتند از کیسه بادی و دستگاه نشان دهنده فشار خون که در برخی مدل ها به صورت جیوه ای،  عقربه ای و یا دیجیتالی بوده و در مطب ها و اورژانس ها و مراکز درمانی و حتی منزل کاربرد دارد.

از دیگر قسمت های فشارسنج می توان به لوله اتصال،  تلمبه باد،  جعبه و غیره می باشد که همراه دستگاه اصلی ارائه می شود.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج خون موجود در بازار

انواع دستگاه فشارسنج خون

رایج ترین مدل های دستگاه فشارسنج خون شامل سه دسته اصلی هستند:

فشارسنج جیوه ای

این مدل دستگاه بسیار معمولی بوده و اغلب در مطب های پزشکان مشاهده می شود.  دستگاه دارای یک ستون جیوه و یک ابزار شبیه بازوبند و کابل متصل به آن می باشد.  ستون جیوه درجه بندی شده است.  برای اندازه گیری فشار خون با استفاده از این دستگاه باید روی سطح صاف و به حالت عمودی آن را قرار داد.  اما امروزه استفاده از این دستگاه به دلیل دارا بودن ماده سمی و خطرناک جیوه ممنوع می باشد.

فشارسنج عقربه ای

این دستگاه اغلب در مطب ها و اورژانس های درمانی مورد استفاده قرار می گیرد.  در این دستگاه از یک عقربه به جای یک ستون جیوه ای استفاده شده که با فشار هوا کار می کند. این دستگاه جهت جلوگیری از خونریزی هم کاربرد دارد.

فشارسنج دیجیتالی

این فشارسنج برخلاف مدل عقربه ای بیشتر در منازل کاربرد دارد،  که نوع مچی آن متداول تر است که توسط مچ بند متصل به دستگاه و با بستن روی مچ و  قرار گرفتن بر روی دست فشار خون را اندازه گیری می کند.  اما  مدل فشارسنج دیجیتالی بازوئی در منزل نیز  استفاده می شود که دقتش از مچی بیشتر می باشد.  دیجیتالی ها بیشتر با باتری کار می کنند.  همچنین دارای ضمانتنامه هستند.

ما در ادامه چند نمونه از بهترین مارک های دستگاه فشارسنج را به شما معرفی می کنیم تا شما هر چه بیشتر با این محصول آشنا شده و بتوانید انتخاب مطمئن و رضایتبخشی در این زمینه داشته باشید.

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج خون موجود در بازار

فشارسنج عقربه ای و گوشی پزشکی روز مکس مدل جی بی

این فشارسنج یک محصول دو کاربره برای اندازه گیری فشار و نیز گوشی پزشکی جهت معاینه قلب و ریه می باشد که از کارآیی و عملکرد بالایی برخوردار است.  این محصول فشار را توسط شنیدن صدای نبض اندازه گیری می کند.  دقت این فشار سنج بالا بوده و از چهار قسمت کاف دور بازو،  پوار یا پمپ،  صفحه عقربه ای و گوشی پزشکی تشکیل شده که هر کدام از آن قطعات جنس خوب و با کیفیتی دارند.

به طوری که کاف دور بازو از پارچه بدون لاتکس و ضد حساسیت،  شیر تخلیه پوار از فلز برنج که توسط کروم پوشش داده شده می باشد.  این فشارسنج تا درجه ۳۰۰ میلی متر جیوه طراحی و درجه بندی شده و جهت اندازه گیری فشار باید کاف در ۱.۵ تا ۲.۵ سانتی متری از خمیدگی بازو بسته شود.

سر گوشی نیز باید زیر کاف و روی سرخرگ قرار گیرد.  بعد از بستن شیر باید پوار را تا ۲۰ الی ۳۰ واحد بالاتر از فشار خون عادی ( درجه ای که دستگاه نشان می دهد ) پمپ زده و نگه دارید.  سپس شیر را باز نموده تا سرعت در دو یا سه واحد ثانیه به سرعت و به آرامی تخلیه گردد.

در صورتی که صدای کورتکوف شنیده شود،  نشان دهنده فشار خون بالا بوده و بر عکس اگر صدا ناپدید شود فشار خون پایین را نشان می دهد.  این دستگاه برای اندازه گیری فشار به طور منظم در مطب و منزل کاربرد دارد. ابعاد این فشارسنج در اندازه های ۲۰۰*۱۰۰*۳۰۰ میلی متر و وزن ۵۰۰ گرم می باشد.

 

بهترین مارک های دستگاه فشارسنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج خون موجود در بازار

 

فشارسنج امرن مدل M2

یکی از بهترین مارک های دستگاه فشارسنج برند امرن است.  این برند یکی از شرکت های تولید کننده ابزار سلامت می باشد که فشارسنج ها و محصولات این کمپانی تاییدیه های لازم را از مراکز معتبر دنیا کسب نموده و بیشترین فروش را در کشورهای خاورمیانه،  اروپا و آفریقا دارند.

محصول امرن مدل M2 یک فشار سنج دیجیتال بازویی است که از روش اوسیلومتریک جهت اندازه گیری فشار خون استفاده می کند. این محصول همچنین مجهز به تکنولوژی Intellisense بوده که جهت افزایش سرعت و دقت اندازه گیری در آن طراحی شده است.  از قابلیت های دیگر این فشارسنج دارا بودن نشانگر صحیح بستن کاف،  ۴ عدد باتری قلمی و نیز صفحه نمایش می باشد که اعداد را به صورت بزرگ و خوانا نشان می دهد.

نمایشگر این فشارسنج از نوع LCD بوده و دارای ۳۰ حافظه ذخیره سازی و قابلیت تشخیص آریتمی است. ابعاد این فشارسنج در اندازه های ۱۲۹*۸۴*۱۰۴ میلی متر و وزن آن ۴۰۰ گرم می باشد.  سایز کاف این فشارسنج فقط برای بازو/ مچ با ۲۲ تا ۳۲ سانتی متر است.  به همراه محصول کیف نگه داری و ۴ عدد باتری قلمی ( بدون آداپتور جهت شارژ ) ارائه می شود.  این محصول به دلیل سبک وزن بودن و کارآیی خوب  در منزل و مطب و غیره مناسب و قابل استفاده می باشد.

 

بهترین مارک های دستگاه فشارسنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج خون موجود در بازار

 

فشارسنج عقربه ای زنیت مد مدل ZTH-5001 به همراه گوشی طبی مدل ZTH-5001

این محصول یک مدل فشارسنج عقربه ای بوده که دقت اندازه گیری فوق العاده بالایی دارد،  و اطلاعات دقیق را در اختیار کاربر قرار می دهد.  این محصول ساخت کشور سوئیس و تحت لیسانس آلمان که تاییدیه های لازم را از مراکز معتبر کسب نموده است.

فشارسنج عقربه ای زنیت دارای گیج ( عقربه فشارسنج )،  پوآر و گوشی پزشکی می باشد.  پوآر و کاف این دستگاه جنسی از لاتکس دارند که از کیفیت و دوام زیاد و بالایی برخوردار است. همچنین دارای گیج آلومینیومی محکم و مقاوم می باشد.

کاف نایلونی با D رینگ،  کاف دوشیلنگ PVC بزرگسال،  و همچنین دریچه خروج هوای فنر دار از دیگر ویژگی ها و مشخصات این فشارسنج است که می تواند بهترین انتخاب برای خرید باشد. به همراه گوشی کیف جهت حمل فشارسنج ارائه می شود.

این محصول قابل شارژ با باتری است و برای بازو/مچ با سایزهای ۲۰ الی ۵۰  قابل استفاده می باشد.  وزن این فشارسنج ۴۰۰ گرم و مناسب برای محیط های غیر درمانی است. این دستگاه از طریق باتری کار می کند.

 

بهترین مارک های دستگاه فشارسنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج خون موجود در بازار

 

فشار سنج دیجیتال گلامور مدل TMB-1112

این محصول دارای گارانتی ۵ ساله می باشد و دارای یک کاف فنری برای بازوی ۴۲ سانتی متر و یک کاف ساده برای بازوی ۳۲ سانت است. این فشارسنج مدل دیجیتالی می باشد که از ویژگی های آن می توان به اندازه گیری دقیق فشار خون ( فشار ماکزیمم و فشار مینیمم )،  نمایش ضربان قلب،  نشانگر میزان مصرف باطری و خاموشی خودکار ( در صورت عدم استفاده ) و نیز نمایشگر تاریخ و ساعت اشاره نمود.

ابعاد این فشارسنج در اندازه های ۱۰*۲۵*۲۰ میلی متر و وزن ۱۰۲۷ گرم طراحی شده است. این محصول توسط باتری کار می کند و آداپتور همراه دستگاه به اندازه ۴ عدد باتری قلمی مصرف می کند.  دفترچه راهنما نیز جهت نحوه استفاده از دستگاه به همراه محصول ارائه می شود. این دستگاه نبض را از ۴۰ تا ۱۹۹ ضربه در دقیقه و فشار خون را از ۳۰ تا ۲۵۰ میلی متر جیوه نشان می دهد.

 

بهترین مارک های دستگاه فشارسنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج خون موجود در بازار

 

فشارسنج دیجیتال فوکسی مدل U80C

یکی از بهترین مارک های دستگاه فشارسنج محصول فونیکس سخنگو می باشد که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز نموده است،  به طوری که وضعیت و میزان فشار خون را به طور دقیق اندازه گیری کرده و اعلام می کند.  از این رو برای افراد سالمندی که به تنهایی فشار خون خود را اندازه گیری می کنند،  یک وسیله مناسب و بسیار کاربردی می باشد.

این محصول تاییدیه های پزشکی CE و ROHS اروپا و FDA را دارد.  تحت نظر مدیریت کیفیت تجهیزات پزشکی جهانی ISO13485 طراحی شده است و مورد تایید اداره تجهیزات پزشکی کل ایران نیز می باشد.

دقت بالا در اندازه گیری فشار خون،  ضربان قلب و هشدار آریتمی از ویژگی های بارز این محصول است. همچنین این محصول دارای دو حافظه ۹۰ عددی بوده که سه اندازه گیری فشار خون را به صورت میانگین اعلام می کند و قابلیت استفاده را به صورت مجزا به دو کاربر می دهد.

از ویژگی های دیگر این محصول می توان به صفحه نمایش بکلایت دار ( اعداد روشن )،  تغذیه دوگانه آداپتور و باتری،  وزن سبک ( در حدود ۴۰۰ گرم ) و کاربری آسان اشاره کرد. ابعاد این محصول در اندازه های ۱۲۵*۹۵*۵۰ میلی متر بوده و منبع انرژی آن با برق و باتری می باشد.  به همراه محصول نیز ۴ عدد باتری،  آداپتور و دفترچه راهنما ارائه می شود.

 

بهترین مارک های دستگاه فشارسنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج خون موجود در بازار

 

فشارسنج بریسک مدل TY-A02

بریسک یکی از بهترین مارک های دستگاه فشارسنج می باشد که این برند در کشور آلمان و در زمینه تولیدات تجهیزات پزشکی فعالیت خود را آغاز نموده است. این برند در راستای تولید لوازم سلامت خانگی با ایجاد کارخانه های بزرگ و سیستم بازاریابی گسترده و با بهره گیری از مهندسین نخبه توانسته بر طیف گسترده محصولات با کیفیت خود بیافزاید.

فشارسنج بریسک مدل TY-A02 یکی از محصولات منحصر به فرد و ممتاز این برند می باشد که در ابعاد ۲۱*۱۳*۵ میلی متر و با وزن ۵۰۰ گرم طراحی شده است. این محصول دارای پوار و کاف از جنس لاتکس می باشد که ضد حساسیت بوده و برای پوست و بدن عوارضی ایجاد نمی کند.

گیج این فشارسنج نیز از آلومینیوم مقاوم و محکم است. روکش کاف جنسی از الیاف طبیعی دارد و ضد حساسیت می باشد.  این فشارسنج به همراه گوشی طبی تک پاویون و کیف حمل ارائه می شود و برای هر سایز بازو و مچی قابل استفاده و مناسب است. این فشارسنج به صورت عقربه ای کار می کند که دقت بالایی  در اندازه گیری دارد.

 

بهترین مارک های دستگاه فشارسنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج خون موجود در بازار

 

دستگاه فشار سنج بی ول مدل PRO-36

استفاده از این دستگاه فشارسنج ساده و راحت می باشد،  و سخنگو بودن آن کار را برای افرادی که مشکل خواندن دارند،  راحت تر نموده است. این دستگاه از طریق آداپتور که همراه محصول ارائه می شود به برق شهری متصل شده و انرژی خود را تامین می کند.

۴ عدد باتری نیم قلمی نیز به همراه محصول می باشد.  از ویژگی های دیگر این  دستگاه اینکه وضعیت سلامت یا خطر فشار فرد را با علامت مخصوص نشان می دهد.  این فشارسنج در ابعادی در اندازه های ۱۲۲*۵۳*۸۷ میلی متر طراحی شده است.

وزن این محصول نیز ۲۰۰ گرم می باشد.  سایز مناسب بازو/مچ برای این دستگاه ۲۲ تا ۴۲ سانتی متر است،  و دستگاه بر پایه مکانیزم دیجیتالی عمل می کند. این فشارسنج از دقت بالایی در اندازه گیری برخوردار می باشد.

 

بهترین مارک های دستگاه فشارسنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج خون موجود در بازار

 

فشارسنج بیورر مدل BM55

یکی دیگر از بهترین مارک های دستگاه فشارسنج محصول بیورر مدل BM55 است که اطلاعات مهم و دقیقی را از فشار خون به افراد می دهد.  این محصول دارای صفحه نمایش بزرگ بوده که امکان خواندن را آسان تر می نماید.

از دیگر قابلیت های این دستگاه اندازه گیری فشار خون دو نفر در ۶۰ جایگاه حافظه است.  همچنین میانگین نتایج را جهت بررسی وضعیت سلامت فرد محاسبه و نمایش می دهد.  این فشارسنج برای بازو/مچ در سایزهای ۲۲ تا ۳۶ سانتی متر مناسب می باشد.

سیستم خاموشی خودکار بعد از چند ثانیه در صورت عدم استفاده،  سنجش ضربان قلب،  قابلیت تشخیص آریتمی ( ضربان نامنظم قلب ) و هشدار خطای محاسباتی از دیگر امتیازات استفاده از این فشارسنج است. این محصول همچنین دارای نشانگر حالت استراحت،  دکمه لمسی برای انتخاب دو حافظه مختلف،  نمایشگر تاریخ و ساعت می باشد. این محصول جهت مصارف حرفه ای یک فشارسنج مناسب با قابلیت های پیشرفته است. همچنین منبع انرژی این دستگاه از طریق برق و باتری می باشد و به همراه آن کیف نگهداری کابل USB نیز ارائه می شود.

 

بهترین مارک های دستگاه فشارسنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج خون موجود در بازار

 

فشارسنج دیجیتال رزمکس مدل CH155F

این فشارسنج از نوع و مدل بازویی می باشد و دارای سیستم تشخیص حرکت،  آشکار ساز ضربان نامنظم قلب و حافظه ذخیره سازی ۹۰ جهت اندازه گیری فشار و همچنین نمایشگر تاریخ و ساعت است. از قابلیت های ویژه این محصول که آن را از سایر محصولات مشابه ممتاز کرده است،  مجهز بودن آن به سیستم تشخیص حرکت می باشد.  به طوری که با تکان دست علامتی روی صفحه دستگاه نمایش داده می شود که عدم دقت در اندازه گیری را نشان می دهد و باید دوباره انجام شود.

روش این دستگاه برای تعیین فشار خون اوسیلومتری است.  کاف مناسب برای بازو/مچ با سایز ۲۴ تا ۴۰ سانتی متر می باشد. ابعاد این دستگاه در اندازه های ۱۲۴*۸۵*۶۸.۶ میلی متر و وزن ۳۴۵ گرم طراحی شده است.  نمایشگر این دستگاه از نوع LCD می باشد.  این دستگاه همچنین قابلیت میانگین گیری از ۳ نتیجه آخر برای تعیین فشار خون جهت وضعیت سلامت  را دارد.

این محصول دارای تکنولوژی RealFuzzy است و انرژی این دستگاه  از طریق چهار عدد باتری تامین می شود. کاف این دستگاه همچنین از جنس لاتکس و ضد حساسیت می باشد.  به همراه این دستگاه دفترچه راهنما برای نحوه استفاده صحیح نیز ارائه می شود.

 

بهترین مارک های دستگاه فشارسنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج خون موجود در بازار

 

فشارسنج دیجیتال شیان مدل LD-520

این فشارسنج از دقت خوبی در اندازه گیری فشار برخوردار است و با توجه به کیفیت و دقتی که دارد دارای قیمت مناسب و ارزان می باشد.  بنابراین برای افرادی که توانایی مالی بالایی ندارند یک محصول مناسب و مقرون به صرفه است.

این محصول همچنین مورد تایید انجمن فشار خون انگلیس و ایرلند می باشد و نشان کیفیت اتحادیه اروپا CE و مدیریت تولید ISO13485 را دارد.  بر روی این محصول برچسب اصالت کالا که مورد تایید وزارت بهداشت ایران خورده است.

دستگاه فشارسنج شیان مدل LD-520 امکان تشخیص آریتمی ( ضربان نامنظم قلب ) را به کاربر می دهد،  و در صورت وجود چنین مشکلی علامت اخطار بر روی صفحه نمایشگر نشان داده می شود. این دستگاه دارای ۹۰ حافظه می باشد و امکان میانگین گیری فشار خون را در سه دوره قبل نمایش می دهد.

فشارسنج دیجیتال شیان مدل LD-520 از نوع بازویی بوده و ابعادی در اندازه های ۱۱۰*۸۰*۵۲ دارد.  وزن این محصول نیز ۲۸۵ گرم است که بسیار سبک بوده و سهولت کاربری را فراهم می کند. نوع نمایشگر در این دستگاه LCD می باشد.

منبع انرژی این دستگاه از طریق برق و هم باتری است،  که در صورت اتمام باتری می توان از آداپتوری که همراه محصول ارائه می شود،  استفاده نمود. سایز مناسب بازو/مچ برای استفاده از این دستگاه ۲۲ تا ۳۲ می باشد.  این دستگاه تاریخ و ساعت را به طور واضح نمایش می دهد.  همچنین می توان به کیف همراه با مشخصات ۱.۵v*۴AA اشاره کرد که جهت حمل آسان و نگهداری به همراه محصول ارائه می شود.

 

بهترین مارک های دستگاه فشارسنج

مشاهده قیمت و تخفیف های ویژه انواع دستگاه فشارسنج خون موجود در بازار

 

یکی از فروشگاه های معتبر که می توانید جهت خرید بهترین مارک های دستگاه فشارسنج به آن مراجعه کنید،  سايت دیجی کالا می باشد.  این سایت ارائه کننده انواع کالاهای با کیفیت از برندهای معتبر می باشد که شما همواره می توانید با مراجعه به این سایت و آشنایی با انواع کالاها نسبت به خرید ایمن و رضایتبخش اطمینان حاصل کنید.  امیدواریم این مطلب به شما در انتخاب بهترین دستگاه فشارسنج کمک کرده باشد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط