درمان تایم
درمان تایم
کاشت مو و افراد دیابتی

کاشت مو در افراد دیابتی

کاشت مو در افراد دیابتی , کاشت مو را آیا می توان برای افراد دیابتی و کسانی که دارای ناراحتی قلبی هستند انجام داد؟ : برای افرادی که دیابتی می باشند و یا دچار بیماری قلبی هستند می شود مو کاشت؟ از میان افراد متقاضی کاشت مو هستند افرادی هم که دچار بیمار قلبی و یا دیابت می باشند و در عین حال هم متقاضی کاشت مو می باشند ،اما مهمترین گزینه درمانی برای این گونه افراد ترمیم مو می باشد در واقع ترمیم مو یک روش جدید می باشد که افرادزیادی را جلب خود کرده است .در حقیقت بهترین شکل درمان ،این روش می باشد که این امکان وجود دارد که متخصصان و کارشناسان مرکز تخصصی بتوانند این روش درمان را به بهترین کیفیت که می شود ،برسانند.

کاشت مو در افراد دیابتی

ترمیم مو دارای چه مزایایی برای افراد دیابتی و بیماران قلبی می باشد؟

  1. از عامل های با اهمیت درترمیم مو ،تراکم طبیعی می باشد.
  2. یکی دیگر از مزیت های این روش این می باشد که نیازی به بانک موی فرد ندارد.
  3. با این روش کاشت مو می توان هر اندازه بلندی مو را فرد می خواهد برایش کاشت.
  4. در واقع می توان گفت که یکی از مزیت های این روش که افراد دیابتی را به سوی خود می کشاند ؛بدون جراحی بودن این روش می باشد.
  5. از مزایای دیگر این روش این می باشد که در این روش خون ریزی اتفاق نمی افتد.

در حالت کلی ترمیم مو با دارا بودن ظرافت ها و روش های ظریف می تواند رضایت اغلب متقاضیان خود را جلب نماید و در حقیقت تنها راه حل برای مشکل این عزیزان می باشد این روش دارای این مزیت می باشد که بیمار می تواند موهای خود را به هر شکلی که دوست دارد ،فرم دهد (تنها سیستمی می باشد که می توان موهای را به سمت بتلا برس کرد)و فرد می تواند بدون هیچ مشکلی به حمام کند و به استخر برود.درترمیم مو برای خانم ها به جرأت می توان گفت که ظاهر مو صد در صد طبیعی می باشد و هرگز کسی متوجه نخواهد شد که فرد ترمیم مو انجام داده است.

بررسی چگونگی ترمیم مو

می توان گفت که ترمیم مو یک روش مناسب می باشد چون نه دارای عمل جراحی است و نه نیازی به بخیه دارد و نه نیاز است که پوست سر به خاطر کاشت مو سوراخ شود.و به همین علل عوارض کاشت مو را هم نخواهد داشت.

با چه روش هایی می توان ترمیم مو را انجام داد؟

ترمیم مو را می توان با چهار روش انجام داد که این چهار روش عبارت اند از :

الف- روش بافت شبکه ای

در این روش موها به صورت شبکه ای به هم متصل می باشند و این شبکه از موها را به موهای محکم در قسمت دور سر بافت می زنند و کاملاً به شکل نامحسوس است و اگر آن ها را بکشند هم از سر جدا نمی شوند .در این روش با توجه به رشد موهای خود فرد ،بایست در فواصل مختلف برای تنظیم مجدد موها و فیکس نمودن آنها دوباره به پزشک رجوع کرد.

ب- روش بافت رشته ای

در روش بافت رشته ای موها را به صورت رشته ای کنار هم قرار می دهند و به ساقه های موی فرد متقاضی بافت می زنند و بدین ترتیب قسمت های خالی سر .وشانده می شود .در این روش نیز نیاز می باشد که فرد در فواصل مختلف برای فیکس کردن موها به کلینیک رجوع کند.

ج- به کار بردن کیلیپس

حتما بیشتر خانم ها با این روش آشنا می باشند و این روش بیشتر برای خانم هایی مناسب می باشد که دارای موهای بلند می باشند در این روش می توان کلیپس را به صورت شانه ای یا قفلی به موهای خود متصل نمود.

د-روش چسب یا تیپ

در این روش هم شبکه ی موی ترمیمی را با استفاده از چسب مخصوص که دارای ریشه گیاهی می باشد و هیچ گونه ضرری برای پوست و بدن فرد ندارد ،بر روی سطح خالی سر می چسبانند به شکلی که این چسب را می توان تنها با استفاده از مایع مخصوص از سر جدا کرد و چسب کاملاً ضد آب و ضد عرق است.هیچ عارضه و ضرری هم برای بیمار ندارد.

چگونگی کاشت مو طبیعی سر

برای کاشت مو می توان از روش های مختلفی استفاده نمود و روش های مختلفی برای کاشت مو ابداع شده است که یکی از این روش ها ،روش FUT است که نخستین روش کاشت مو می باشد پس از مدت ها که کاشت مو به روش FUT به علم پزشکی معرفی گردید .پزشکان و متخصصان پوست و مو یک سری معایبی را برای این روش گرفتند که از جمله آن ها براشتن چربی سر و به جا ماندن خط اسکار و از همه مهمتر و بدتر هم به جا ماندن خط بخیه بود که برای هیچ فردی خوشایند نیست.
سپس سال ها بعد از روش FUT پزشکان و متخصصان و محققان جامعه پزشکی را با روش دیگری آشنا نمودند که ترمیم مو به روش FIT نام داشت .

تفاوتی که این دو روش باهم دارند این می باشد که در روش FIT موهای مورد نظر برای کاشت ،به صورت تار تار از محل موردنظر برداشته می شوند و هیچ گونه آسیبی به ناحیه گالا وارد نمی گردد ولی این روش هم عاری از عیب و ایراد نیست و دارای یک سری معایب می باشد که از جمله آنها می توان به استفاده از هلدر های دستی می باشد ،که این هلدرها در زمان برداشت فولییکول های مو به فولیکول های موهای کناری آسیب می زند و باعث از بین رفتن آن ها می گردد و یک ایراد مهم این روش هم این می باشد که خون ریزی در این روش زیاد است .در زمان کاشت مو و به خصوص در زمان برداشت مو از محل بانک موی فرد امکان دارد خون ریزی زیاد باشد و برای فرد مشکلاتی را به وجود آورد.

روش SUT بهترین و تازه ترین روش ترمیم مو می باشد که به جامعه پزشکی پوست و مو معرفی شده است که توانسته است انقلاب بزرگی را در زمینه کاشت مو ایجاد نماید و از مزیت های این روش استفاده از دستگاه اتوماتیک می باشد که در این روش همه مراحل مختلف برداشت ،نگهداری و کاشت مطابق یک پروسه مخصوص و متفاوتی صورت می گیرد.

این روش کاشت مو یعنی روش SUT دارای مزایای و خصویات مفید زیادی می باشد که از جمله ان ها این می باشد که با این روش می توان برای فرد در یک روز 14000 تار مو کاشت و همین خصوصیت این روش ،روش SUT را از اهمیت خاصی برخوردار کرده است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط