درمان تایم
درمان تایم
هزینه پروتز سینه

هزینه پروتز سینه , قیمت جراحی زیبایی پروتز سینه سال 98

هزینه پروتز سینه , قیمت جراحی زیبایی پروتز سینه سال 98 : زیبایی از گذشته تا کنون یک امر مهم برای هر فرد بوده است و افراد همواره دنبال راه هایی برای ساختن زیبایی هر چه بیشتر هستند مخصوصاً خانم ها و دختران جوان بیشتر در پی زیبایی و جذابیت می گردند. امروزه با توجه به پیشرفت علم در عرصه پزشکی انواع جراحی ها از جمله جراحی های زیبایی مختلف انجام می شود و اکثر افراد از این جراحی ها استفاده می کنند یکی از جراحی هایی که طرفدار زیادی دارد جراحی سینه و پروتز سینه است که افراد می توانند توسط این جراحی سینه های خود را در هر سایز و فرمی که می خواهند در بیاورند البته گفتنی است همه این جراحی ها دارای عوارضی ناچیز هستند که برای کاهش مدت ان ها و بهبود سریع بهتر است به متخصص مراجعه شود و کاملاً و به صورت دقیق به گفته های متخصص و مراقبت های بعد از عمل توجه شود.

هزینه پروتز سینه

درباره جراحی زیبایی سینه و پروتز سؤالات زیادی برای افراد پیش می آید برای مثال آیا دختران نیز می توانند این جراحی را انجام دهند؟ و یا این عمل برای مادران شیرده ضرری ندارد؟ همچنین  یکی از متداول ترین سوال ها درباره هزینه جراحی است که آیا همه افراد می توانند این جراحی را انجام دهند؟ این امکان برای همه وجود دارد یا هزینه این عمل بسیار بالا است؟ در این قسمت  ما به برخی از سؤال های شما عزیزان درباره جراحی زیبایی سینه و پروتز سینه پاسخ می دهیم تا شما با خواندن این مقاله برخی از ابهامات خود را برطرف کنید.

ابتدا می خواهیم هزینه جراحی زیبایی سینه را بررسی کنیم. لازم به ذکر است عوامل زیادی در مقدار هزینه پروتز مؤثر است برای تعیین هزینه شما باید ابتدا به یک پزشک متخصص زیبایی مراجعه کنید و بعد از انجام معاینات لازم و بررسی های دقیق و انجام جلسات مشاوره نوع و حجم مواد مشخص شود تا هزینه نهایی بدست آیند. یکی دیگر از سؤال هایی که برای افراد پیش می آید این است که آیا دختران مجرد نیز می توانند از جراحی را انجام دهند؟ در پاسخ به این سؤال باید گفت که بله هیچ مشکلی وجود ندارد به شرط اینکه پزشک شما مهارت و تجربه کافی داشته باشد تا از بروز خیلی از مشکلات جلوگیری کند ولی گفتنی است که جراحی باید زمانی انجام شود که رشد فرد متوقف شده باشد که اکثراً این اتفاق بعد از ۱۶ سالگی رخ می دهد و مناسب ترین سن هم بعد از ۱۶ سالگی به بعد است.

پروتز سینه برای خانم هایی سایز سینه کوچکی دارند یا سینه آن  ها شل و آویزان است و خواهان بزرگ کردن سایز سینه خود و برجسته کردن ان ها هستند مناسب است. بعد از پروتز افراد باید به توصیه پزشک توجه کنند و مراقبت های لازم را انجام دهند تا دچار مشکل نشود زیرا در برخی موارد به علت عدم رعایت برخی نکات پروتز بترکد ولی مواد آن از هم جدا نمی شود جنس پروتز از ژل سیلیکونی است که به دیواره پلیمر سیلیکون متصل می باشد و دارای وزنی نرم و مناسب اندام بدن است، در نتیجه فشاری به بدن وارد نمی کند.

پروتز انواع مختلفی دارد که بیشتر قطره ای اشکی مورد استفاده قرار می گیرد. بهتر است بدانید انجام پروتز برای مادران شیرده هیچ گونه آسیبی نمی رساند و غدد شیری را تهدید نمی کند و خانم های شیرده نیز می توانند به راحتی و خیال راحت پروتز انجام دهند ولی بهترین کار انجام پروتز بعد پایان دوره شیردهی است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط