درمان تایم
درمان تایم

نکات خرید فشار سنج، بخور و تصفیه دهوای خانگی مناسب!

انجمن قلب آمریکا (AHA) و سایر سازمان ها توصیه می کنند که افراد مبتلا به فشار خون بالا فشار خون خود را در خانه کنترل کنند. بررسی منظم فشار خون در خانه به ارائه دهندگان مراقبت کمک می کند تا تشخیص دهند که آیا درمان موثر است یا خیر.

  1. دستگاه های فشار خون خانگی به طور گسترده و بدون نسخه در دسترس هستند. اما مهم است که بدانید چگونه یک فشارسنج خانگی خوب پیدا کنید و از آن به درستی استفاده کنید.
  2. دستگاه بخور یا رطوبت ساز برای محیط خانه وسیله ای ضروری است تا از خشکی مخاط دهان وره های هوایی جلوگیری کند.
  3. دستگاه تصفیه کننده هوا نیز برای محیط های مختلف ساخته شده اند که برای خانه های شهری در حال حاضر یک الزام به شمار می آند.

چرا باید فشار خون خود را در خانه کنترل کنم؟

دستگاه فشار خون در انواع مختلف دیجیتال بازویی و مچی، فشار سنج عقربه ای و جیوه ای در بازار تجهیزات پزشکی توانی نو موجود است. برای خرید دستگاه فشار خون https://tavanino.com/search-products/category-blood-pressure-monitors به نکات زیر توجه نمایید.

کنترل فشار خون در خانه می تواند:

  • کمک به تشخیص زودهنگام خود نظارتی می‌تواند به ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی شما کمک کند تا فشار خون بالا را زودتر از زمانی که فقط گاهی اوقات در مطب فشار خون اندازه‌گیری می‌کنید، تشخیص دهد. نظارت در خانه به ویژه برای افرادی که فشار خون بالا دارند یا شرایط دیگری که می تواند منجر به فشار خون بالا شود، مانند دیابت یا مشکلات کلیوی، مهم است.
  • به پیگیری درمان خود کمک کنیدتنها راه برای دانستن اینکه آیا تغییرات سبک زندگی یا داروها موثر هستند یا خیر این است که به طور منظم فشار خون خود را چک کنید. نظارت بر تغییرات فشار خون در خانه می تواند به شما و ارائه دهنده مراقبت شما در تصمیم گیری در مورد درمان، مانند تنظیم دوز یا تغییر دارو کمک کند.
  • تشویق به کنترل بهتر خود نظارتی می تواند به شما احساس قوی تری بر سلامتی خود بدهد. خود نظارتی ممکن است به شما کمک کند با بهبود رژیم غذایی، فعالیت بدنی و استفاده صحیح از دارو انگیزه بیشتری برای کنترل فشار خون خود داشته باشید.
  • هزینه های مراقبت های بهداشتی خود را کاهش دهید خود نظارتی ممکن است به کاهش بازدیدهای پزشکی کمک کند.
  • بررسی کنید که آیا فشار خون شما در خارج از مطب پزشکی متفاوت است یا خیربرخی از افراد به دلیل عصبی بودن در حین ویزیت پزشکی (فشار خون کت سفید) افزایش فشار خون دارند. سایر افرادی که فشار خون آنها در کلینیک خوب است، در جاهای دیگر فشار خون بالاتری دارند (فشار خون ماسک دار). پایش فشار خون در خانه می تواند به تعیین اینکه آیا فشار خون واقعی دارید یا خیر.

انواع دستگاه فشار خون

فروشگاه های لوازم پزشکی و وب سایت تجهیزات پزشکی توانی نو دستگاه های فشار خون خانگی را با قیمت ارزان و مناسب به فروش میرسانند. کارشناسان یک دستگاه اتوماتیک یا الکترونیکی را توصیه می کنند. ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی می تواند به شما کمک کند تا فشارسنجی را انتخاب کنید که برای شما بهترین است.

——

ویژگی هایی که باید در نظر گرفته شود

هنگام انتخاب دستگاه فشار خون، موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • اندازه کاف

داشتن یک کاف مناسب مهم است. کاف هایی که مناسب نیستند اندازه گیری دقیق فشار خون را نشان نمی دهند. از ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود بپرسید که به چه اندازه کاف نیاز دارید.

  • صفحه نمایش

صفحه نمایشی که اندازه گیری فشار خون را نشان می دهد باید واضح و قابل خواندن باشد.

  • قیمت مناسب

 قیمت فشارسنج ها متفاوت است. از تجهیزات پزشکی توانی نو میتوانید انوالع فشار سنج را با قیمت ارزان و مناسب تهیه نمایید.

  • دقت دستگاه فشار خون

یک بار در سال، دقت مانیتور خود را با آوردن آن به دفتر ارائه دهنده خود و مقایسه خوانش های مانیتور خود با آنچه در دفتر گرفته شده است، بررسی کنید.

دستگاه بخور و رطوبت ساز خانگی مناسب!

دستگاه بخور یا رطوبت سازهای اتاق در اندازه های مختلفی وجود دارند که به شما امکان می دهد. فضاهای مختلف را مرطوب نمایید. واحد تحت پوشش را براساس متر مربع مشخص میکنند.

لیست قیمت اتواع دستگاه بخور و رطوبت ساز خانگی توانی نو(https://tavanino.com/search-products/category-air-humidifier )

علاوه بر این، رطوبت سازها را می توان بر اساس اندازه مخزن آب، یا بر اساس زمانی که بین پر کردن کار می کنند، دسته بندی کرد.

 مخازن بزرگ این مزیت آشکار را دارند که نیازی به پر کردن زود ندارند. و این مزیت باعث میشود تا شما هرگز برای پر کردن مخزن آب، نیازی به بیدار شدن در شب نداشته باشید.

دستگاه بخور و مرطوب کننده سرد و گرم دارای مزایای متفاوتی هستند

طرح های  بخور سرد و  بخور گرم دارای مزایا و ویژگی های بهداشتی و ایمنی متفاوتی هستند. حتی این امکان وجود دارد که بخواهید هر دستگاه دو کاره گرم و سرد را داشته باشید تا در صورت لزوم از آنها استفاده کنید.

اگر نگرانی های ایمنی در مورد آب جوش دارید، بخور سرد ایمن تر است. در اتاق خواب هایی که کودکان نوپا فعال یا حیوانات خانگی پرحاشیه هستند، داشتن وسیله ای که آب را به جوش می آورد، خطرات آشکاری دارد. در دسته بخور سرد، رطوبت‌سازهای اولتراسونیک بهترین گزیمه برای خرید هستند.

دستگاه رطوبت ساز را روز و شب روشن کنید

در طول فصل زمستان که سطح رطوبت هوا پایین است، معمولاً بهتر است مرطوب‌کننده را دائماً روشن کنید، به شرطی که رطوبت‌ساز اولتراسونیک باشد و میزان رطوبت هوا را سنجش کرده و خروجی دستگاه را کنترل کند.

نکاته ای که قبل از خرید دستگاه تصفیه هوا باید در نظر بگیرید

سیستم فیلترینگ مناسب را انتخاب کنید

تمام انواع دستگاه تصفیه هوا از طریق فیلترهای موجود در آن دستگاه، تصفیه را انجام می دهند.

 هر چه فیلترهای نصب شده انواع آلودگی ها را بهتر جذب کنند، هوا پاک تر خواهد بود. برخی از فیلترها مانند HEPA در از بین بردن شوره حیوانات خانگی عالی هستند، در حالی که برخی دیگر مانند فیلترهای کربن فعال به طور موثر دود آشپزخانه و سایر بوهای بد را از بین می برند.  به همین ترتیب، یونیزه کننده ها و لامپ های UV به طور موثر ذرات گرد و غبار را حذف کرده و باکتری ها را از بین می برند.لیست قیمت و خرید انواع دستگاه تصفیه هوا توانی نو https://tavanino.com/search-products/category-air-purifier را مشاهده کنید.

برخی از فناوری‌های فیلتراسیون – مانند ژنراتورهای ازن – به طور موثر کپک را از بین می‌برند، اما نباید در اطراف افرادی که از بیماری‌های مزمن ریوی رنج می‌برند استفاده شوند.

به همین دلیل، هنگام خرید برخی از دستگاه های تصفیه هوا، باید نگرانی های سلامتی را در نظر داشته باشید.

علاوه بر این، تعداد کمی از تصفیه‌کننده‌های هوا دارای یک یا چند پیش فیلتر هستند که هدف آن جذب آلاینده‌های بزرگ از هوا قبل از ورود به محفظه فیلترهای اصلی است. از آنجایی که هزینه کمتری دارند، می‌توانید مرتباً آنها را تعویض کنید که به افزایش عمر فیلترهای اولیه کمک می‌کند. بنابراین انتخاب یک دستگاه تصفیه هوا با پیش فیلتر ایده خوبی است.

به طور خلاصه، یک دستگاه تصفیه هوا با فناوری فیلتراسیون مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. نوع فیلتر و فناوری یک دستگاه تصفیه هوا را به دقت در نظر بگیرید و قبل از خرید آن را با نیازهای خود مقایسه کنید. همچنین با استفاده از سنسورها ی کنترل کیفیت هوا، میزان آلایندگی هوای اتاق را از روی نمایشگر کنترل کنید.

تجهیزات پزشکی توانی نو

توانی نو به نشانی اینترنتی www.tavanino.com  انواع دستگاه فشار خون، دستگاه بخور و دستگاه تصفیه هوا را با قیمت مناسب در سریع ترین زمان ممکن برای مشتریان خود در سراسر ایران ارسال میکند. بهره گیری از مشاوران توانی نو درانتخاب  بهترین دستگاه مطابق با نیاز شما، مزیتی است که در هر زمان در دسترس مشتریان قرار دارد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط