درمان تایم
درمان تایم
معایب میکرودرم

معایب و عوارض میکرودرم

معایب میکرودرم , عوارض میکرودرمی , خطرات و مضرات انجام میکرودم جهت پاکسازی و جوانسازی پوست صورت و بدن : این روش درمانی جوان سازی پوست دارای مزایای زیادی مانند برطرف نمودن چین و چروک های پوست و پر نمودن منفذ های پوستی دارد . میکرودرم را در کمتر از 30 دقیقه و بدون هیچ گونه جراحی و دردی انجام می دهند.این روش یک روش درمانی کاملا مطمئن و تاثیرگذار جهت جوان سازی و پاک سازی پوست از چین و چروک و خطوط آزار دهنده می باشد.

عوارض میکرودرم
عوارض و معایب میکرودرم

ولی با همه این تفاسیر در صورتی که وسایل و ابزارهایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند به خوبی ضدعفونی نشوند ؛ موجب ایجا عفونت در بیمار خواهد شد و این عفونی شدن همه کارهای میکرودرم پوست را نابود خواهد کرد لذا باید در زمان میکرودرم کاملا ً از ضدعفونی بودن وکیوم ها و اپلیکاتورهای میکرودرم کاملا  مطمئن شد. این روش درمانی پاکسازی پوست را اغلب پزشک های متخصص مورد استفاده قرار می دهند و در ضمن دارای هزینه ی مقرون به صرفه ای هم می باشد.این دو علت باعث می شود که افرادی که دارای مشکلات خفیف پوستی هستند و از علائم پیری پوست دچار رنج هستند ،اقدام به انجام این روش درمانی کنند.

مضرات میکرودرم پوست

روش درمانی میکرودرم دارای مزایا و فواید زیادی می باشد و این زمانی می تواند برای فرد متقاضی همراه با مضرات باشد که به وسیله ی یک فرد بی تجربه و غیر حرفه ای انجام گردد .افراد هر چه قدر در انتخاب فردی که قرار است میکرودرم را بر روی پوست آن ها انجام دهد ،دقت زیادی را به خرج دهند ؛می توانند به نتایج مطلوب تری دست پیدا کنند. و احتمال ریسک های آن را کاهش دهند.

مضرات و ریسک های میکرودرم زمانی ظاهر می شوند که پوست فرد در یک محیطغیر استریل و ضد عفونی نشده قرار بگیرد.در واقع محیط غیر استریل و وسایل درمانی ضدعفونی نشده بزرگترین اشتباهی می باشد که امکان دارد در زمان انجام میکرودرم افراد مرتکب آن شوند. چنانچه وسایل درمانی میکرودرم مثل وکیوم ها و اپلیکاتورها کاملا ً استریل نشوند،به طور حتم پس از عمل افراد دچار عفونت های ازار دهنده ای خواهند شد که به سختی می توان از آن ها رهایی پیدا کرد.

در ضمن باید در استفاده از وسایل میکرودرم دقت شود که با شدت مناسبی بر روی پوست تنظیم گردند.چنانچه استفاده نادرستی از این وسایل شود ،کریستال های نرم میکرودرم که با هدف لایه برداری پوست به کار برده می شوند ،احتمال دارد که بر روی سطح پوست فرد سوراخ ها و منفذ های اصلاح نشدنی به وجود آورند. دقت داشته باشید که بدون استفاده از ابزار های میکرودرم نمی توان چین و چروک و خطوط زائد پوست را برطرف نمود .

در صورتی که استفاده صحیحی از این وسایل نشود ،احتمال دارد تراشه های کریستال به چشم های فرد آسیب وارد کرده و سبب تورم چشم های فرد متقاضی گردد. ولی لازم به ذکر می باشد که این ابزار ها دارای عوارض جانبی کمتری می باشند و چنانچه به صورت درست از آن ها استفاده شود مشکلی پیش نخواهد آمد .در اینجا لازم می بینیم که دوباره اشاره داشته باشیم که برای کاهش عوارض احتمالی میکرودرم حتما باید به یک متخصص با تجربه و ماهر مراجعه داشته باشیم.

میکرودرم را برای چه افرادی نمی توان انجام داد؟

  • افرادی که در طی دو ماه اخیر عمل جراحی صورت روی آن ها انجام گرفته است.
  • افرادی که دچار بیماری پسوریازیس می باشند نباید این عمل زیبایی را روی آن ها انجام داد.
  • اشخاصی که در طی یک سال گذشته اکوتان مصرف نموده اند نیز برای این عمل زیبایی مناسب نمی باشند.
  • افرادی که در صورت خود دارای تبخال یا زگیل می باشند نباید میکرودرم انجام دهند.
  • اشخاصی که به دلایل مختلف تحت رادیوگرافی گردن می باشند تا زمانی که اثرات آن برطرف نشود نمی توانند میکرودرم انجام دهند.
  • همین طور افرادی که تحت درمان ایزوترتینوئین خوراکی می باشند نیز نباید این عمل زیبایی را انجام دهند.
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط