درمان تایم
درمان تایم
لاغری با لیپوماتیک

مزایای لاغری با لیپوماتیک

لاغری با لیپوماتیک چه مزیت هایی دارد ؟

برای بسیاری از افراد چاقی یک معضل بوده است . چاقی باعش کاهش اعتماد به نفس می شود . و همه ی افراد خواهان رسیدن به اندامی متناسب و ایده آل هستند . مصرف غذاهای پرچرب ، عدم تحرک ، پرخوری از علل چاقی و به وجود آمدن چربی های زائد می باشند . مرحله ی اول برای رسیدن به لاغری و داشتن اندامی متناسب رعایت رژیم غذایی و داشتن تحرک و انجام یکسری ورزش ها است . اگر با انجام این کارها فرد به اندام ایده آل نرسد ، بهتر است به روش عای جراحی روی بیاورد . امروزه برای جراحی لاغری روش های متعددی وجود دارد ، یکی از روش های امن و پرکاربرد برای لاغری با لیپوماتیک است . ما در این مقاله قصد داریم در مورد مزایای لیپوماتیک صحبت کنیم .

لاغری با لیپوماتیک

مزیت های لاغری با لیپوماتیک

  1. بسیاری از افراد برای لاغری از روش های غیرجراحی نمی توانند نتایج دلخواهی کسب کنند . از این رو برای لاغری به روش های جراحی روی می آورند . شیوه ی کار روش های جراحی برای از بین بردن چربی ها ، متفاوت از هم می باشد .
  2. در میان روش های جراحی مختلف برای لاغری ، لیپوماتیک به دلیل داشتن مزیت های بی شمارش از محبوبیت بیشتری برخوردار است . این روش بسیار امن بوده و هیچ آسیبی به بافت های مجاور وارد نمی شود . همچنین لیپوماتیک دوران بهبودی کوتاه مدتی دارد .
  3. برای از بین بردن چربی های تجمع یافته در یک ناحیه از بدن که زیبایی اندام را به زده ، لیپوماتیک روشی بسیار مناسب و موثر است . لیپوماتیک ریسک آمبولی شدن ندارد و بسیار ایمن و بی خطر است .

مزایای لاغری با لیپوماتیک

برخی دیگر از مزایای لیپوماتیک عبارتند از :

در لیپوماتیک برای از بین بردن چربی های زائد از لوله ی کانولا استفاده می شود . ارتعاشات لوله ی کانولا از نیروی فشار هوا ، باعث تخریب چربی ها می شود . در حین انجام تخریب هیچ آسیبی به بافت های مجاور وارد نمی شود و خطر سوختگی هم وجود ندارد . و علت آن مجهز بودن دستگاه لیپوماتیک به یک سیستم امنیتی است . و در صورتی که لوله ی کانولا به بافت غیر چربی برخورد کند ، از حرکت می ایستد .

از این رو لیپوماتیک جز روش های ایمن برای از بین بردن چربی های زائد و لاغری است .

چربی استخراج شده در لیپوماتیک ، سالم بوده و بعد از تصفیه ی ناخالصی قابلیت استفاده ی مجدد و تزریق به نواحی دیگر برای حجیم سازی و برجسته کردن را دارد .
در لیپوماتیک فرد نیازی به بستری شدن ندارد . تورم و کبودی ناشی از آن خیلی کم بوده و به سرعت برطرف می شود .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط