درمان تایم
درمان تایم
مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

مراقبت های پس از تزریق ژل لب

از انجایی که در لب انسان خون رسانی زیاد می باشد ،بنابراین بعد از تزریق ژل لب ،احتمال دارد خون مردگی در محل دیده شود که می توان برای ممانعت از این عارضه چند روز پیش از انجام این روش ،از کمپرس یخ استفاده نمود و همین طور فرد نباید قبل از انجام این روش درمانی زیبایی از داروهایی مانند ویتامین ای ،ضد انعقاد خون ،امگا 3 و مسکن هایی مانند ناپروکسن ،آسپرین ،ژلوفن ،دی پیریدامول استفاده کند.

از انجایی که در لب یک شبکه عصبی وجود دارد که بسیار قوی می باشد به خاطراینکه به دلیل وجود این شبکه عصبی فرد در زمان تزریق فیلر لب ،اذیت نگردد از بلوک عصب سه قلو استفاده می شود.لازم به ذکر است که این بی حسی به مدت 45 دقیقه دوام دارد به خاطر همین هم می باشد که احتمال دارد فرد در زمان غذا خوردن دچار گاز گرفتگی گردد و به لب خود صدمه وارد کند.لازم است که فرد در این مدت از خوردن و آشامیدن خودداری کند تا بی حسی برطرف شود.

مراقبت های بعد از تزریق ژل لب

در روز نخست بعد از تزریق ژل لب یک سری نکاتی وجود دارند که باید رعایت شوند تا لب آن ها دچار تورم ، التهاب و خون مردگی نگردد.افراد باید بعد از تزریق ژل لب از انجام ورزش های سنگین خودداری کنند و در گرمای شدید قرار نگیرند در ضمن استفاده از نوشیدنی های الکلی هم امکان دارد که سبب التهاب و تورم گردد.

مراقبت های پس از تزریق ژل لب این دسته از تزریقات تعدادی از نتایج را دقیقا بعد از تزریق نشان می دهد ،ولی اثر آن کامل هنوز قابل مشاهده نمی باشد.

همچنین اغلب مقداری تورم بعد از تزریق هم وجود دارد که در روز های نخست به صورت واضح مشخص نمی باشد که این تورم ناشی از تریق و یا نتیجه ورد ژل و پر کننده به لب می باشد.در ضمن برای ژل های موقت هم ،مقداری زمان برای ادغام مواد پر کننده به بافت لب نیاز می باشد .افراد باید توجه داشته باشند که بعد از تزریق حتما مقداری زیادی آب به صورت روزانه بنوشند و دستورالعمل های مخصوص پزشک معالج خود را برای مراقبت های بعد از تزریق به خاطر داشته باشند.

لذا در صورتی که قصد کاهش چین و چروک ها و بهتر شدن نتایج این دسته از تکنیک های زیباییرا دارید ،بهتر می باشد جهت رسیدن به نتیجه دلخواه حداقل سه هفته صبر کنید.

جهت پیگیری ثانویه تزریق ژل یا پر کننده لب ،اغلب نیاز به 2 تا 3 هفته زمان می باشد.اغلب خود فرد نیز مایل می باشد که بعد از 2 تا 3 هفته بهبود به دست بیاید.

لذا در حالت ایده آل زمان بیشتری جهت مراجعه در دو مرحله به علاوه مدت زمان بهبود پیش از یک رویداد مهم نیاز می باشد ( در حقیقت 5 تا 6 هفته ) مخصوصا در شرایطی که فرد برای تخستین بار می باشد که این تزریق را انجام می دهد و یا اینکه مدت زمان طولانی تری برای مراجعه بعدی مشخص شده است.امکان دارد که فرد نیازی به مرحله دوم درمان نداشته باشد ولی باید بگوییم که اغلب جلسه دوم سبب می شود که نتایج بهتری به دست آید.

در صورتی که واقعا برای نخستین بار می باشد که تزریق ژل یا پر کننده لب را تجربه می کنید ،بهتر است حتما دستورالعمل هایی را که با لمس و ماساژ لب بعد از تزریق همراه می باشند ،را دنبال نمایید.این روش ها مانع از به وجود آمدن احتمالی عدم تقارن در لب ها شده و موجب می شود که لب هایی پرتر و گوشتی تر در عین طبیعی بودن داشته باشید.

حداقل دو هفته یا بیشتر بعد از تزریق ژل و هر گونه پر کننده جهت صورت ،پیش از پرواز زمان نیاز دارید .پرواز بعد از گذشت مدت زمان استراحت بعد از این گونه تزریقات که برای درمان چین و چروک توصیه می گردد.به این ترتیب ،حتما از پرواز زودتر از مدت زمان دو هفته بعد از تزریق ممانعت کنید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط