درمان تایم
درمان تایم
لیفت سینه بدون جراحی

لیفت سینه با دستگاه , دستگاه سفت کننده سینه , لیفت با دستگاه وکیوم سینه

 

 

 

لیفت سینه با دستگاه , دستگاه سفت کننده سینه , لیفت با دستگاه وکیوم سینه , هزینه لیفت سینه با دستگاه وکیوم , درمان و رفع افتادگی سینه با لیفت سینه : این روش درمانی زیبایی این امکان را برای خانم ها فراهم می سازد که بتوانند پوست سینه ها را بالتر بکشند و یا پوست سینه های خود را به شکل غیر تهاجمی منقبض تر کنند و در نهایت بافت سینه سفت شود.در واقع لیفت سینه با لیزر یک روش ایمن و تاثیرگذار می باشد که قادر می باشد به طور چشم گیری نشانه های پیری را در بافت پستان کم نماید.در ضمن نتایج که از آن به دست می آید موجب بهبود اندازه و شکل سینه ها می گردد.

لیفت سینه با دستگاه
لیفت سینه با دستگاه

لیفت سینه با لیزر

جراحی تنها گزینه برای لیفت سینه ،قبل از استفاده از لیزر برای لیفت سینه بود .مانند دیگر عمل های جراحی ،در جراحی لیفت سینه نیز بیمار نیاز به استراحت ،پرداخت هزینه های بالا و همین طور تحمل زخم های مختلف بود که در سطح پوست او قابل مشاهده بودند.وخوشبختانه امروزه با استفاده از روش لیفت سینه با استفاده از لیزر بیمار دیگر مشکلات قبلی را نخواهد داشت .

لازم به ذکر است که لیفت سینه با استفاده از لیزر در مقایسه با لیفت سینه با استفاده از جراحی دارای مزایای زیادی می باشد .چون این روش درمانی ،یک روش غیر تهاجمی بوده و نایزمند استراحت کردن بیمار نیست و در ضمن سبب ایجاد زخم هم در سینه فرد متقاضی نمی گردد.و همچنین روش های جراحی لیفت سینه با لیزر نیاز به مراقبت های پس از عمل نیز ندارد.ولی با همه این تفاسیر احتمال دارد که برخی از بیماران این احساس را داشته باشند که پوستشان بیش از اندازه سفت شده است.باید بگوییم که این نشانه ها کاملا  طبیعی می باشند و از انرژی گرمایی تولید شده در ساختارهای پوستی ناحیه های تحت درمان باید چنین عکس العملی را داشت.فردی که لیفت سینه را انجتم داده است باید مرتب سینه های خود را مرطوب نماید تا از هرگونه خشکی که احتمال دارد در سینه ها تجربه شود ،پرهیز شود.

گفتنی است که لیفیت سینه با استفاده از لیزر یک فرآیند دو مرحله ای می باشد که موجب سفت شدن سطحی و سفت شدن بافت سینه فرد می گردد.لازم به ذکر است که تکنولوژی لیفت سینه با استفاده از لیزر جهت برداشتن غیرتهاجمی پوست اطراف پستان و سفت کردن پوست اطراف پستان ،کاملا ً یک روش ایمن و مطمئن می باشد.

این روش از طریق ساطع نومدن نور لیزر به داخل بافت سینه جهت ایجاد گرمایش حرارتی عمل می نماید .باید بگوییم که لیزرهایی که در این روش مورد استفاده قرار می گیرند ؛در مصارف پزشکی و آرایشی نیز دارای کاربرد می باشند.

 

 

 

 

لیفت سینه بدون جراحی

یک خانم به ععل مختلفی می تواند اقدام به لیفت سینه نماید .لذا مهم می باشد که این خانم از همه گزینه های موجود جهت عمل زیبایی خود آگاه باشد.اینکه آیا او بعد از کاهش وزن یا بارداری ،قادر می باشد سینه های خود را به حالت جوان تر برگرداند یا نه ؛و یا اینکه فقط به دنبال مقداری اعتماد به تفس می باشد .این فرد باید آگاه باشد که به غیر از جراحی راه های دیگری هم برای این کار وجود دارد که نیازی به جراحی ندارند.

لیفت سینه بدون جراحی
لیفت سینه بدون جراحی

در واقع لیفت سینه با لیزر ،به شکل ترکیبی با جراحی لیفت سینه صورت می گیرد .در حین انجام لیفت سینه با لیزر ،جراح با به کارگیری انرژی لیزر بافت ها را بالا می کشد و و به نوعی یک سینه بند داخلی در سینه ها ایجاد می کند.در حقیقت باید بگوییم که این روش یک روش جایگزین برای جراحی لیفت سینه نیست بلکه تکنیکی برای بهبود دادن نتایج این جراحی می باشد.

باید بگوییم که در جراحی لیزی سینه ،تاثیری که انرزی لیزر بر روی سینه های فرد می گذارد همانند پوشیدن یک سوتین می باشد و این کار نتایج بالا کشیدن سینه را به خوبی حمایت می کند .در ضمن انرژی لیزر همواره موجب تحریم بافت های بدن به تولید کلاژن زیاد شده و سبب حمایت بیشتر از بافت های سینه می گردد.

گفتنی است که یک روش غیر جراحی برای لیفت سینه هم پلاسمای غنی شده از پلاکت می باشد که در این روش درمانی از فرد بیمار خون می گیرند و آن را در سانتریفوژ می چرخانند تا پلاکت ها را از بقیه خون جدا سازند و سپس آن را به نواحی خاص تزریق نمایند.این روش غیر جراحی جهت برگرداندن پری به بالای سینه ها ایده آل می باشد ولی اغلب 18-9 ماه دوام دارد.

Thermage با استفاده از امواج رادیویی بر روی سینه اثر گذاشته و سبب سفت شدن کلاژن می شود .درست است که این مسئله می تواند به لیفت سینه یا بالا بردن سینه کمک نماید ،ولی احتمال دارد که استفاده از این روش بر پوست های نازک آسیب بزند.

بوتاکس هم یکی دیگر از روش های لیفت سینه بدون جراحی می باشد .بوتاکس را به این منظور مورد استفاده قرار می دهند که چین و چروک های پوست و سینه ها را از بین ببرد و یک حالت طبیعی به سینه های فرد ببخشد.تنها نقصی که استفاده از این روش دارد این می باشد که نتایج حاصل از این روش تنها برای چند ماه دارای دوام خواهند بود و پس از چند ماه باید دوباره بر روی بیمار بوتاکس انجام شود.

کرم ها و پمادهای مختلفی هم وارد بازار شده اند که تولید کنندگان آن ها مدعی می باشند که این کرم ها می توانند مانند یک بالا پر پوست سینه را سفت کنند.درست است که احتمال دارد که این کرم ها به طور موقت پوست را سفت کنند ،ولی این کرم های موضعی هیچ راه حل بلند مدت ارائه نمی کنند و حتی امکان دارد سبب بهبود چشمگیری نیز نشوند.

 

 

بالا کشیدن سینه ها بدون جراحی

امکان دارد که درمان های لیفت سینه با دستگاه لیزر و بالا کشیدن سینه ها بدون جراحی ،سبب ناراحتی محدود در برخی از بیماران در طی جلسات درمان گردد. اکثر بیماران گفته اند که درد بلافاصله بعد از درمان از بین می رود .لازم به ذکر است که روش های لیفت سینه با لیزر غیرتهاجمی بوده و درحالت کلی فرد می تواند آن را تحمل نماید.
گفتنی است که لیفت سینه با استفاده از لیزر دارای هیچ عارضه ای نمی باشد .این روش ایمن بوده و آسیب پوستی ،زخم ،عفونت و سایر عوارض که امکان دارد از دیگر روش های جراحی ایجاد شود را ندارد.

بهترین گزینه جهت کاهش هر ناراحتی مربوط به لیفت سینه با لیزر ،مشورت با پزشک متخصص می باشد .پزشک برای برخی از درمان که که احتمال درد در آن ها می رود ،از کرم های بیهوشی پیش از درمان استفاده می نماید.

باید بگوییم که استفاده از داروهای مسکن و همین طور داشتن یک مشاوره صحیح نیز می تواند سبب شود که بیماران یک تجربه درمانی خوب با لیزر داشته باشند.در زمان درمان بیماران امکان دارد که گرمای ناچیزی را بر روی پوست خود احساس نمایند که در پوست ناحیه سینه دارای اثر درمانی می باشد.اازم به ذکر است که همه نشانه های مرتبط با لیفت سینه با لیزر باید در عرض چند ساعت پس از درمان کاهش پیدا کنند.و در صورتی که عوارض آن کاهش پیدا نکند ،باید هرچه زودتر به پزشک معالج مراجعه شود.

با استفاده از درمان های غیر جراحی می توان لیفت سینه را با هزینه های کمتری انجام داد و به هیچ عنوان زمان ریکاوری نیاز ندارد.یک از عوارض جانبی این روش ،معمولا قرمزی می باشد.برداشتن یک سینه به شکل بدون جراحی نتایج قابل توجهی نیز در پی نخواهد داشت و و خانم هایی که دارای سینه های بزرگ می باشند احتمال دارد که هیچ گونه نتیجه ای را به دست نیاورند.

درست است که خانم ها با روش ها و اقدامات پیشگیرانه می توانند مانع از افتادگی سینه های شوند ولی با همه این تفاسیر در صورتی هم که سینه های خانم ها دچار افتادگی شده باشد ،باز جای نگرانی نیست زیرا با استفاده از روش های مختلف لیفت سینه می توانند این مشکل را برطرف سازند.

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط