درمان تایم
درمان تایم
لیفت بینی با لیزر

لیفت بینی با لیزر

لیفت بینی با لیزر  : لیفت بینی با لیزر روشی آسان و بدون عمل جراحی برای داشتن بینی زیبا و خوش فرم است این عل بینی در بین مردم وجراح های پلاستیک بسیار پرطرفدار و کاربردی است و نتیجه حاصل از عمل بسیار موفق تر و زیباتر از سایر عمل های مربوط به زیبایی بینی است . اما تنها مشکلی که وجود دارد این است که عمل لیفت بینی با لیزر جهت استفاده همه افراد مناسب نیست و با توجه به شرایطی که دارد برای افراد محدودی مناسب است .

افرادی که دارای بینی به شکل تیغه ای یا حالت خمیده هستند همچنین افراد با بینی بزرگ و قوزدار بهتر است از عمل رینوپلاستی استفاده کند زیرا برای این افراد لیفت با لیزر زیاد جواب موفقیت آمیزی ارائه نمی دهد .در مورد همه عمل های زیبایی مخصوصا عمل بینی بهتر است قبل از هر تصمیمی با پزشک جراح باتجربه و متخصص مشورت کرد و با نظر پزشک یکی از روش ها را انتخاب کرد .ذکر این نکته حائز اهمیت است که  انجام لیفت بینی با لیزر به همراه رینوپلاستی، نسبت به سایر عمل های بینی در کوتاه کردن روند درمان و بهبودی تاثیر بیشتری دارد .

لیفت بینی با لیزر

لیفت بینی با لیزر چگونه انجام می شود ؟

طرز عمل لیفت بینی با لیزر بدین ترتیب است که تابش اشعه لیزر بر روی بینی در طی عمل لیفت ،سبب نازکتر شدن پوست روی بینی شده و باعث می شود بافت های اضافه روی آن حذف شوند .در اثر تابش اشعه لیزر بر روی پوست بینی این محل در اثر گرمای زیاد تحت فشار زیاد قرار می گیرد و بدین ترتیب فرایند درمان روی بینی انجام می شود . با توجه به مقایسه قدرت اشعه لیزر با تیغ جراحی و نتایج حاصل از این دو پزشکان جراح توصیه می کنند افرادی سراغ عمل لیفت بینی با لیزر بروند که دارای بینی کوچکتر با انحنای کمتری هستند .پزشک موظف است قبل از شروع به انجام هر عملی همه جوانب کار را برای بیمارش شرح بدهد تا انتظارات غیر واقع برای بیمار ایجاد نشود .

به دلیل غیر تهاجمی بودن عمل لیفت بینی با لیزر و عمل رینوپلاستی امروزه بیشتر رواج پیدا کرد  و شناخته شده است .

دوره نقاهت بعد از لیفت بینی با لیز

برخلاف عوارضی که بعد از عمل جراحی بینی متوجه فرد می شود و کبودی ،خونریزی ،ورم  و پانسمان بلند مدتی که لازم است بعد از عمل جراحی بینی فرد داشته باشد و رعایت کند ،و به دلیل همین عوارض بسیاری از افراد از انجام دادن این عمل ها خودداری می کنند ،لیفت بینی با لیزر بسیار آسان تر و بدون هیچ کدام از این عوارض بوده و امروزه خواهان فراوانی پیدا کرده است.

علاوه بر سریع  بودن و عوارض نداشتن عمل لیفت بینی، از دیگر مزیت های این روش می توان به سرعت بالایی روند بهبودی فرد اشاره کرد . اکثر افراد بعد از ۱ تا ۲ روز استراحت به روند زندگی روزمره خود بازمی گردند و فعالیت های خود را بدون هیچ گونه آسیبی از سر می گیرند .

زمان انجام عمل لیفت بینی بالیزر هم بسیار پایین است و حدودا این عمل  حداکثر ۱ تا ۲ ساعت طول  می کشد .به دلیل کمبود وقت و فعالیت های فراوان افراد  در زمان ما ، به نظر می رسد انجام این روش برای افرادی که خواهان داشتن بینی خوش فرم وزیبا هستند بسیار به صرفه تر و بهتر است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط